![bannerslowchat.gif]()
![mods.png]()
![anne.gif]()
![sd.gif]()
![oldtimers.png]()
![tjabbo.jpg]()
![ookgek.gif]()


![alex.gif]()
![peurac.gif]()
![twente.png]()
![slowchatters.png]()
![baracuda.gif]()
![alfisti.gif]()
![fugie.gif]()
![lipje.jpg]()
![paal.jpg]()
![2cv.gif]()
![newbie.png]()
![Barcaconia.gif]()
![sjoegerd.GIF]()
![invine.gif]()
![dingest.jpg]()
![alicey.png]()
![duvel.gif]()
Van 1989 tot aan 2005 maakte Honda een van zijn meest beroemde auto's ooit: De Honda NSX. Eindeloos veel rondjes finetuning op het Suzuka circuit, en zelfs de inspraak van niemand minder dan F1 kampioen Ayrton Senna maakte deze auto tot nu al een legende. Pa "van Santen" heeft menig rondje om het circuit gedraaid met deze bloed(mooie)rode NSX, nu rijd Dimer er tegenwoordig mee rond
![63a33598c2209dfbbfd006c1186cba18.jpg]()
![845a9682c6e2382e2b9a6251571d1617.jpg]()
Dat een Honda NSX een auto is die zeer exclusief en daarbij ook nog eens zeer gewild is, hoeven we niemand te vertellen. Voor veel autoliefhebbers staat deze NSX dan ook hoog op het verlanglijstje.
![e3525e1427ab37551d36461f52a277bf.jpg]()
De Taitec JGTC2000 kit past waanzinnig goed in de originele lijnen, waardoor het bijna niet opvalt dat deze widebody is. Zelfs de Marga Hills sideskirts vloeien geweldig over in de rest van de body.
![b60bce785e3818bdf88d05b62b56cb41.jpg]()
Een Downforce diffuser en andere carbonnen goodies zorgen voor dit heerlijke kontje. Het Super Taitec C3 Model 2 eindsysteem zorgt voor een sound en een golf van kippenvel.
![c2df8dc88587d3ff093902f137681fde.jpg]()
Een Tein RA schroefset legt deze NSX heerlijk strak op de weg en akelig dicht op het asfalt. De NSX wordt al geroemd om zijn wegligging (oa Ayrton Senna bemoeide zich met de ontwikkeling van de NSX) en samen met Dali Racing stabilisatorstangen en een Tein schroefset moet het nog beter zijn...kan dat?
![34a77ad1e057b523b6d70aaa50b57075.jpg]()
Even een lijstje: Comptech supercharger, Gruppe M carbon intake, Comptech spruitstuk, Comptech katvervangers, Comptech brandstofdrukregelaar, Exedy koppeling en een lichtgewicht vliegwiel. Honda's 3.0 V6 plus supercharger = 373pk bij 6.300 tpm @ 367nm bij 7.500!
![5c3877c4a05da9bb9c27d5962e036f58.jpg]()
De Taitec JGTC 2000 voorbumper tezamen met Yokota JGTC voorschermen smelten prachtig samen in een geheel. We hopen ten zeerste dit toeren monster eens uitgelaten te zien worden op het circuit dit jaar. Zodra dat gebeurd is, reken dan maar op wat mooie toeren symfonies op onze video kanalen!
Tekst: Dennis Kussendrager
Fotografie: Jordy de Droog
De Taitec JGTC 2000 voorbumper tezamen met Yokota JGTC voorschermen smelten prachtig samen in een geheel. We hopen ten zeerste dit toeren monster eens uitgelaten te zien worden op het circuit dit jaar. Zodra dat gebeurd is, reken dan maar op wat mooie toeren symfonies op onze video kanalen!
Tekst: Dennis Kussendrager
Fotografie: Jordy de Droog
(bron:
www.rpmvision.nl)
Tjabbo's fleshlightBojo's date begin----------
EindOok_Gek avatar blunder![foto.png]()
![Marktoppie.png]()
![lp.png]()
![bojoklein.jpg]()
![peukots1.gif]()
![CrazyRiverklein.jpg]()
![alexxxxxklein.png]()
![alexniva1.gif]()
![derpklein.jpg]()
![albertok.jpg]()
![quotes.png]()
quote:
quote:
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:[..]
sex en Lada in één zin
*mompelt iets over anticonceptie
Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva

Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten

quote:
@2cv:Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:
quote:
quote:
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enz
http://www.ptaslowchat.tk
De code voor de op is hier te vinden[ Bericht 5% gewijzigd door lipje op 18-06-2011 11:42:50 ]