quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
HSX? HSC toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:41 schreef Paladijn het volgende:
Is er nou eigenlijk al weer nieuws over de HSX? Ding was eerst on-hold, maar las laatst dat Honda er weer aan werkte...
ff de tt wijzigen in 1617 keer gefapt door Annequote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:37 schreef Anne het volgende:
![]()
![]()
!!!!!
Hebbuh, hebbuh, hebbuh. *fapfapfapfap*
is t ook, maar wel met een stevig stalen frame eronderquote:
Dat snapte ik welquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:44 schreef Paladijn het volgende:
De C slaat op conceptLeuk, maar er moet natuurlijk wel een straat-versie komen:
http://www.autoblog.nl/ar(...)sx-wordt-een-hybride
Myaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat snapte ik wel. Maar die C wordt dus uiteindelijk een X ?
Mja ach, waarschijnlijk ga ik hem toch niet mooi vinden/te futuristischquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mya
Tenzij ze de HSC laten voor wat het is (als er echt een V6 ipv een V10 inkomt houd je wat ruimte over...) en een nieuw concept ontwikkelen. Het duurt sowieso nog wel een jaartje of 3-5 voor er iets op de markt komt vrees ik.
Gisteravond was dat Prodrive ding nog bij de herherherhaling van TGquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:02 schreef daNpy het volgende:
Net als de nieuwe "AE86" > build by Subaru
Gaat Danny dan ook een filmpje opnemen met tante Rita?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:45 schreef Danny het volgende:
Als dit langdurig of permanent is betekent dat inderdaad, zonder dollen, het einde van FOK!. Zonder de adsense inkomsten is het binnen een maand gedaan met FOK!.
als er zowiezo geen synchromesh ringen in zitten wel, maar die in de citroen zijn aan poeder gedraaid en verspreiden zich nu door de bakquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:38 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Dan kun je toch altijd nog zo rijden?
Hier ook, word geen barbeque vanavondquote:
Mooi weer om in bed te blijven liggen, ik ben er net een half uur uit, kon niet meer slapenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hier ook, word geen barbeque vanavond... Dan maar gehaktballen
Blijf morgen wel in bedquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:47 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Mooi weer om in bed te blijven liggen, ik ben er net een half uur uit, kon niet meer slapen
Lekker is dat, en dan vanavond flink stappen, met een kater is dat nog beterquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Blijf morgen wel in bed.. TV aan, laptop op schoot... Like a boss
Neuh, krijg bezoekquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:50 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Lekker is dat, en dan vanavond flink stappen, met een kater is dat nog beter
Ow, SD had net gecheckt en het zou droog zijnquote:
Nu komt de zon tevoorschijn, maar ik kan niet beloven voor hoe langquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, SD had net gecheckt en het zou droog zijnzodat ie het gras kan maaien.
Niet dus?
Hij is in ieder geval onderweg.
Doen we niet aan binnen de familie, commerciële bullshit.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:20 schreef Anne het volgende:
Het is morgen vaderdag trouwens, voor de onwetende.
Ik heb ook nog geen cadeau.
Ik heb ook nog geen kado, ook geen idee wat ik moet kopen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:20 schreef Anne het volgende:
Het is morgen vaderdag trouwens, voor de onwetende.
Ik heb ook nog geen cadeau.
Mja, mijn moeder opperde wat. Dadelijk even kijken of ik dat ergens kan vinden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen kado, ook geen idee wat ik moet kopen.
4x100 et37? ik heb nog 12 wielen met band liggen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:42 schreef Sjoegerd het volgende:
Goedesmorgens! Bedacht me net dat ik nog een set stalen velgen moet hebben voor mijn winterbanden
Nee, daar worden al geen ads meer weergegeven.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:41 schreef Paladijn het volgende:
Ik denk dat we Rita in moeten schakelen om onze oerhollandsche normen met naaktpics te beschermen.
Gaat Danny nu ook met terugwerkende kracht alle ongewenste meuk uit topics wegmodereren trouwens? Anders heeft het nog niet zoveel zinZoek een oud topic op met tieten, report, klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |