Lekker is dat, en dan vanavond flink stappen, met een kater is dat nog beterquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Blijf morgen wel in bed.. TV aan, laptop op schoot... Like a boss
Neuh, krijg bezoekquote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:50 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Lekker is dat, en dan vanavond flink stappen, met een kater is dat nog beter
Ow, SD had net gecheckt en het zou droog zijnquote:
Nu komt de zon tevoorschijn, maar ik kan niet beloven voor hoe langquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, SD had net gecheckt en het zou droog zijnzodat ie het gras kan maaien.
Niet dus?
Hij is in ieder geval onderweg.
Doen we niet aan binnen de familie, commerciële bullshit.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:20 schreef Anne het volgende:
Het is morgen vaderdag trouwens, voor de onwetende.
Ik heb ook nog geen cadeau.
Ik heb ook nog geen kado, ook geen idee wat ik moet kopen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:20 schreef Anne het volgende:
Het is morgen vaderdag trouwens, voor de onwetende.
Ik heb ook nog geen cadeau.
Mja, mijn moeder opperde wat. Dadelijk even kijken of ik dat ergens kan vinden.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen kado, ook geen idee wat ik moet kopen.
4x100 et37? ik heb nog 12 wielen met band liggen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:42 schreef Sjoegerd het volgende:
Goedesmorgens! Bedacht me net dat ik nog een set stalen velgen moet hebben voor mijn winterbanden
Nee, daar worden al geen ads meer weergegeven.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:41 schreef Paladijn het volgende:
Ik denk dat we Rita in moeten schakelen om onze oerhollandsche normen met naaktpics te beschermen.
Gaat Danny nu ook met terugwerkende kracht alle ongewenste meuk uit topics wegmodereren trouwens? Anders heeft het nog niet zoveel zinZoek een oud topic op met tieten, report, klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |