in 2006 haar rechter oog verloren aan kanker, nu haar linkeroog aan een zware ontsteking.. gelukkig leeft ze nog en ze maakt het heel goed.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoe is het nou met je kat en pinkpop afgelopen?
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 19 juni 2011 11:11 schreef Lastpost het volgende:
Ik ben blij!
[..]
Eindelijk valt het kwartje eens de goede kant op.
msn doet t niet, kijk ff op fb chatquote:Op zondag 19 juni 2011 12:21 schreef scrub_nurse het volgende:
pfff eindelijk eens wat aan mijn huishouden gedaan,de katjes zullen blij zijn met hun schone kamer
Gefeliciteerdquote:
Afstuderen? Promotie? Succes, het gaat je vast lukken (anders laten ze je denk ik de verdediging niet doen? toch?)quote:Op zondag 19 juni 2011 18:05 schreef Bienelientjee het volgende:
Over een paar uur slapen! Over een paar uur de metro in. Over een paar uur mijn verdediging! Over een paar uur het verlossend woord!
Was het maar vast morgenavond!
Afstuderen, en tjah, ik ben gewoon één vreselijke zenuwpees!quote:Op zondag 19 juni 2011 18:17 schreef Murmeli het volgende:
Afstuderen? Promotie? Succes, het gaat je vast lukken (anders laten ze je denk ik de verdediging niet doen? toch?)
Het was eigenlijk ook veel te zwaar. Hij kreeg longoperatie én chemo's. Normaal doen ze nooit een operatie als diegene ook chemo's moet, maar ze kwamen pas tijdens de operatie erachter dat het ook in z'n lymfe klieren zat.quote:Op zondag 19 juni 2011 10:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja het het al gelezen, echt vet knap van hem.
You wanna talk about it?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:58 schreef Goddelijker het volgende:
Naar de kanker, bedrogen, genaaid, misbruikt...
Succes vandaag! Btje geslapen?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:58 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Afstuderen, en tjah, ik ben gewoon één vreselijke zenuwpees!En geen idee wat ze doen. Hoop alleen dat ze geen k*tvragen gaan stellen!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |