De groene Audi 80, of de Alfa?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
slipjeje oude auto reed achter me gister!
nee maar het merendeel welquote:
voor 50 cent mag je 1 neushaar kopen.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:47 schreef Barcaconia het volgende:
Mag ik 50 cent bieden? Dan ken ik nog een leuke (matige) grap.
En dan vakantie?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:48 schreef Sjoegerd het volgende:
Groeten uit Zwolle.. Nog 45 minuten wachten op wat laten aftekenen.. En dan heb ik leerjaar 1 afgerond
Nog niet officieel.. Morgen en overmorgen nog stage, en volgende week nog een eindgesprek.quote:
Oké, bijna vakantie dus. Heerlijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nog niet officieel.. Morgen en overmorgen nog stage, en volgende week nog een eindgesprek.
Moet straks alleen nog mijn fiets ophalen op het station. Dan rij ik volgende week wel nog een keertje met de AX heen en weer voor dat gesprek, nu de Astra meequote:Op maandag 20 juni 2011 12:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Oké, bijna vakantie dus. Heerlijk.
Altijd heerlijk die laatste loodjes voor de vakantie, dan weet je dat je bijna écht vakantie en vrijheid hebt.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet straks alleen nog mijn fiets ophalen op het station. Dan rij ik volgende week wel nog een keertje met de AX heen en weer voor dat gesprek, nu de Astra mee
Zooi afgetekend, alleen moet ik nog mijn rekenmachine van iemand terugkrijgenquote:Op maandag 20 juni 2011 13:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Altijd heerlijk die laatste loodjes voor de vakantie, dan weet je dat je bijna écht vakantie en vrijheid hebt.
Anders moet je even zijn of haar benen breken. Vinden mensen leuk als je dat zegt.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zooi afgetekend, alleen moet ik nog mijn rekenmachine van iemand terugkrijgen..
Die kerel is 2 keer zo groot als mijquote:Op maandag 20 juni 2011 13:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Anders moet je even zijn of haar benen breken. Vinden mensen leuk als je dat zegt.
Haha, slim.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die kerel is 2 keer zo groot als mij... Dus doe ik maar niet.
En als ik m niet terugkrijg zometeen ga ik schade claimen bij een leraar die erbij stond om m te lenenquote:
Schopje >> WGRquote:Op maandag 20 juni 2011 13:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En als ik m niet terugkrijg zometeen ga ik schade claimen bij een leraar die erbij stond om m te lenen.. Nieuwe grafische rekenmachine
Haha. Ik had bij mijn grafische rekenmachine mijn naam erin gesmolten. Dan jat niemand 'm.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En als ik m niet terugkrijg zometeen ga ik schade claimen bij een leraar die erbij stond om m te lenen.. Nieuwe grafische rekenmachine
Nieuwe halen dan.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:42 schreef densmee het volgende:
ben ik vandaag in de buurt van breda aan het werk in een bos, en ja hoor natuurlijk schaftkist vergeten. Dus maar naar het dichtsbijzijnde dorp gegaan, hebben ze alleen maar een cafetaria. Kleine friet stoof hamburger en een blikske cola besteld. 8 euro afgerekend wat normaal niet meer is als 7 euro, krijg ik me toch een pekkige hamburger en slappe friet mee +geen vorkjes .
nu begrijp ik waarom het een cafetaria is en geen friettent of frituur. Heel de dag verhoerd door die kut chinees
Je had ook Chinees kunnen halen.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:42 schreef densmee het volgende:
ben ik vandaag in de buurt van breda aan het werk in een bos, en ja hoor natuurlijk schaftkist vergeten. Dus maar naar het dichtsbijzijnde dorp gegaan, hebben ze alleen maar een cafetaria. Kleine friet stoof hamburger en een blikske cola besteld. 8 euro afgerekend wat normaal niet meer is als 7 euro, krijg ik me toch een pekkige hamburger en slappe friet mee +geen vorkjes .
nu begrijp ik waarom het een cafetaria is en geen friettent of frituur. Heel de dag verhoerd door die kut chinees
Fuck man, eerst overleef je de meest debiele stunts, en dan dit.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:35 schreef Freezer het volgende:
Ryan Dunn is niet meer... R.I.P. vreselijk kunnen lachen om die gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |