Doe maar een enorme hoosbui die uren duurt en waar je erg druk mee bent zodat het hier mooi weer is/wordt en ik lekker buiten kan klooien.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En nog brutaal zijn ook? Voila, plaatselijk onweersbuitje over jouw woonplaats.
Erger wordt het volgens mij niet dan nu. Het is zowaar droog.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En nog brutaal zijn ook? Voila, plaatselijk onweersbuitje over jouw woonplaats.
Niet tegen de deurpost rijden hequote:Op zondag 19 juni 2011 13:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ga binnen nu wel ff mijn velgen afplakken
Had wel bijna een goede deuk geslagen met de velgrand in een deurkozijnquote:
Dan kan zowel positief als negatief worden opgevat.quote:
Ken ik niet?quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, nee. Beetje te blond. En op sommige plekken heeft ie niet even goed gepakt, dus zie je 'vlekken'. Maar goed.. ik let er wel heel erg op, dus ik hoop dat het verder niemand opvalt.
[ afbeelding ]
Edit; Hier is het ook nog een beetje nat, dus sowieso nog wat donkerder/vlekkeriger.
Gister was er een dure auto rally bij Zwarte Haan, hele smalle doodlopende wegquote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:51 schreef Barcaconia het volgende:
Gisteren in Belgie was een meeting van de TVR club ergens aan de grens met Nederland rond Maastricht ofzo. In 10 minuten snelweg ben ik er 4 tegengekomen.
ja, zondag he, druk op de serverquote:Op zondag 19 juni 2011 13:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ken ik niet?
Buzzybee is traag vandaag
Klein kans dat ze er wat aan gaan doen. Zes jaar geleden had je die jongen welke met een Lambo en een Ferrari Enzo met meer dan 200km/h in en om Utrecht reed. De politie is die jongen zelfs thuis komen opzoeken, maar ze hebben niks kunnen doen. Er was niet voldoende bewijs. Hier is nog minder film materiaal.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:11 schreef Duvel het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)l-van-310-km-u.dhtml
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:21 schreef Barcaconia het volgende:
En nu moeten we allemaal gaan vragen wat er aan de hand is zodat jij extra aandacht krijgt?
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:58 schreef Goddelijker het volgende:
Naar de kanker, bedrogen, genaaid, misbruikt...
sex is werk voor jou?quote:
yeahquote:
De koffie staat klaar, de thee ook en eventueel op verzoek ook melk, cola of andere dranken.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
yeah
ik ga deze zomer eenweekendje naar je bijna buurvrouw als t goed is btw, wil ik jou ook een handje geven hoor
True.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een post in het "kijk mij eens een jankzak zijn' topic
dat zijn er niet zo veelquote:Op zondag 19 juni 2011 23:30 schreef Barcaconia het volgende:
Overigens geldt dat voor iedereen in dit topic die ik leuk vind
Even wat contrast in dat droevige topic brengenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:31 schreef Barcaconia het volgende:
Ik voel me erg goed, opgewekt, fris en ik heb zin in de nieuwe week.
Jawel hoor, toch zeker een aantal!quote:
puik planquote:Op zondag 19 juni 2011 23:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Even wat contrast in dat droevige topic brengen
Ik heb er gepost, mag ik nu ook krassen?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Posten in hvjjn is een voorportaal van krassen
je mag goddelijker krassen denk ik?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb er gepost, mag ik nu ook krassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |