Dat heb ik ook wel eens als ik de deur dicht knal.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:07 schreef Goddelijker het volgende:
Ik stapte net de auto uit en ineens een keiharde klap.
Moet je niet doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens als ik de deur dicht knal.
als het goed is heb ik de bui verder naar het noorden geduwdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:09 schreef Sounddragon het volgende:
Godzijdank is de wind er ook weer![]()
Ik ga snel rijden voor het beter weer wordt
Dat is wel een hele verandering van je leven weer zo na 2 jaar!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:44 schreef 2cv het volgende:
Iets met werken na 2 jaar niks doen geloof ik. En wellicht ook wat te weinig drinken.
* lipje paast een biertje aan Eendquote:
Die dieselboemel?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:10 schreef Anne het volgende:
Ik denk elke keer dat het gaat onweren als die kuttrein voorbij komt. Totdat ik de tijd zie dus.
Nee, is voorbeeld van best leuke Mazda.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je kent iemand die een RX8 wil ruilen voor de Linc ?? nummer? hyves?
Eén van de weinigen jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Yeah, al jaaaaren; ik heb zelfs een gepimpte Opelquote:
Dat duurt best lang hoor. Bij mij zit het er ook alweer 2 weken opquote:Op zondag 19 juni 2011 02:14 schreef 2cv het volgende:
Nee, is zo zinloos want dat slijt er in no-time weer af.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
ik zal een paar scheetjes laten om je de weg te wijzenquote:Op zondag 19 juni 2011 11:12 schreef daNpy het volgende:
Lekker stokbroodje gezond naar binnen gewerkt
Nu op naar Duitschland voor de 24u. Smell you later![]()
Je bent homo geworden?quote:Op zondag 19 juni 2011 11:48 schreef PeuRac het volgende:
Hier is het heerlijk, zit lekker met een bagel pesto/parmaham en m'n vruchtensapje in de zon te genieten.
dat was ie al, alleen zit ie nog in de ontkennende fasequote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 11:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goedemorgeniddag.
Wanneer is er weer lekker weer? Ik wil buiten aan de gang.
Beste aardlingen,quote:
Doe dat als ik binnen wil spelen.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Beste aardlingen,
Jullie hebben je mooie tijd al gehad dit jaar. Nu wil ik even buiten spelen.
Groetjes,
De dondergod.
En nog brutaal zijn ook? Voila, plaatselijk onweersbuitje over jouw woonplaats.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Doe dat als ik binnen wil spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |