Dat heb ik ook wel eens als ik de deur dicht knal.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:07 schreef Goddelijker het volgende:
Ik stapte net de auto uit en ineens een keiharde klap.
Moet je niet doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens als ik de deur dicht knal.
als het goed is heb ik de bui verder naar het noorden geduwdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:09 schreef Sounddragon het volgende:
Godzijdank is de wind er ook weer![]()
Ik ga snel rijden voor het beter weer wordt
Dat is wel een hele verandering van je leven weer zo na 2 jaar!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:44 schreef 2cv het volgende:
Iets met werken na 2 jaar niks doen geloof ik. En wellicht ook wat te weinig drinken.
* lipje paast een biertje aan Eendquote:
Die dieselboemel?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:10 schreef Anne het volgende:
Ik denk elke keer dat het gaat onweren als die kuttrein voorbij komt. Totdat ik de tijd zie dus.
Nee, is voorbeeld van best leuke Mazda.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je kent iemand die een RX8 wil ruilen voor de Linc ?? nummer? hyves?
Eén van de weinigen jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Yeah, al jaaaaren; ik heb zelfs een gepimpte Opelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |