Impliceer je daar nu mee dat de rest niet okee isquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:25 schreef BaraCuda het volgende:
Ik vind het haar wel okey eigenlijk geloof ik
Oh ja? Wat niet dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:25 schreef BaraCuda het volgende:
Ik vind het haar wel okey eigenlijk geloof ik
Ik vind het rete-irritant dat een stel preutse hypocrieten bepaalt of ik TIETEN mag posten of niet.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:28 schreef densmee het volgende:
[..]
Impliceer je daar nu mee dat de rest niet okee is
quote:
Jij past je ook makkelijk aan. Dus als we het gaan hebben over homo-erotiek, doe je ook gezellig mee?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat het over het haar ging, maar als jullie het over tieten willen hebben pas ik me wel aan hoor
Ik heb geen tieten. Ik heb kleine boobjens. Maar ik ben dan ook een klein meisje kleine vrouw.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat het over het haar ging, maar als jullie het over tieten willen hebben pas ik me wel aan hoor
tieten zijn tietenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen tieten. Ik heb kleine boobjens. Maar ik ben dan ook een klein meisje kleine vrouw.
Bweuhhh. Barca! Bevestig even!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:36 schreef Duvel het volgende:
Als Anne echt klein was geweest, had alleen d'r haar op de foto gestaan. Ik geloof er allemaal niets van.
Idd.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:37 schreef Anne het volgende:
Godverdomme! Ze zijn toch niet nakend, of wel dan!
Ik vond jou helemaal niet zo klein, maar ik heb je dan ook maar 5 minuten gezienquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:37 schreef Anne het volgende:
Godverdomme! Ze zijn toch niet nakend, of wel dan!
[..]
Bweuhhh. Barca! Bevestig even!
Oh ja. En toen lag je nog ook. Dus dan ben ik sowieso groterquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vond jou helemaal niet zo klein, maar ik heb je dan ook maar 5 minuten gezien
Moet dat niet meters zijn?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:41 schreef Anne het volgende:
Ik kan mijn ID wel inscannen. Daar staat 1.65cm op geloof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |