Eerste haat van LWL11, dankquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:17 schreef Tha_Duck het volgende:
Niet doen;
naar lowlands gaan.
Kan een slotje op.
Laten afzetten met de auto.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:19 schreef Dennis101 het volgende:
Met de auto gaan zodat je niet druk hoeft te maken over de hoeveelheid bagage.
Nee dan moet je nog steeds met al je zooi in die rij gaan staan. Wij pakken onze tenten (plus wat anders spul) uit de auto zetten die neer en lopen daarna nog wel een keer. Geen zin in gesleep met die tassen zoals ik dat het eerste paar jaar deed.quote:
Je hele auto vol bier laden en, indien nodig, meer bieren scoren door naar de parkeerplaats te lopen en weer een tray mee te nemen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:19 schreef Dennis101 het volgende:
Met de auto gaan zodat je niet druk hoeft te maken over de hoeveelheid bagage.
Met OV is een helquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:23 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee dan moet je nog steeds met al je zooi in die rij gaan staan. Wij pakken onze tenten (plus wat anders spul) uit de auto zetten die neer en lopen daarna nog wel een keer. Geen zin in gesleep met die tassen zoals ik dat het eerste paar jaar deed.
Al moet ik zeggen dat de treinreis ook wel zo zijn charme heeft.
= lauw bier = viesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:23 schreef Blinker het volgende:
[..]
Je hele auto vol bier laden en, indien nodig, meer bieren scoren door naar de parkeerplaats te lopen en weer een tray mee te nemen.
Vorig jaar de terugreis was heel erg relaxed. Om een uurtje of 9 was de bus nog wel behoorlijk vol. Maar in de trein hadden we een coupe voor onszelf.quote:
Wel doen; de lauwe blikken Grolsch uit de kofferbak van je auto zijn weer in te ruilen voor koude nieuwe!quote:
Tip: Koop een paar koeltassen en vries een paar 2L pakken bar-le-duc (geen AH huismerk, want die gaan lek!). Stop de pakken en je thuis gekoelde bier in de koeltas en het bier blijft dagen koud (genoeg om te drinken).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:25 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Op een festival smaakt dat ineens prima.
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:28 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Tip: Koop een paar koeltassen en vries een paar 2L pakken bar-le-duc (geen AH huismerk, want die gaan lek!). Stop de pakken en je thuis gekoelde bier in de koeltas en het bier blijft dagen koud (genoeg om te drinken).
Laten we het hopen, vorig jaar in ieder geval wel.quote:Is die Grolsch omruilbus er trouwens nog?
Die paklijst, daar was toch een topic voor? Even zoeken!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:33 schreef Monco10 het volgende:
Hier mijn lijstje dat ik ooit opgeslagen heb
contant geld en pinpas
paspoort
rijbewijs
toegangskaart
bagage karretje
camera en extra (opgeladen) batterijen en memcards
grondzeil
hoofdkussen
horloge vervangen door een oud kreng
koelbox
laken
luchtbed
matje voor onder luchtbed
matjes
pen en stift
plastic zakken (oa voor in de auto)
portemonnee leeghalen met dingen die je niet nodig hebt
programma en tijdschema
radio en extra (opgeladen) batterijen en cd's
slaapzak
stoeltjes
tassen
(opgeladen) telefoon en oplader
tent en extra haringen
voetpomp
wekker
zaklamp en extra (opgeladen) batterijen
aftershave
deodorant
douchegel en shampoo
handdoeken
gel
kam
paracetamol en rennies
purol
(opgeladen) scheerapparaat
spiegel
tandenborstel en tandpasta
washandjes
wc rol
zakdoekjes
zonnecreme
pet
schoenen (extra paar)
slippers
vuilniszakken
zonnebril
blikopener
borrelnootjes
broodjes
chocomel poeder
frisdrank (pakjes)
gas stel en cartridge en pannetje en lucifers
ijsthee (plastic flesjes)
kauwgum
koekjes
koffiebekers mok
koffiebekers plastic
mayonaise
m&m's
melkpoeder
mosterd
mueslirepen
oploskoffie
pasta
plastic liter fles leeg
plastic lepels
plastic messen
suiker
stroopwafels
sultana
tang
thee
water (fles of pak)
worstjes (knakworst en cocktailworst)
Ja, dit. Dit jaar ga ik dit niet vergeten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:30 schreef Dennis101 het volgende:
Om jezelf ochtendfris (of uberhaupt fris) te krijgen kun je het beste ook van de vochtige doekjes meenemen, werkt ook ideaal.
Ik geef die tip elk jaar weer aan vrienden en ik ben altijd degene die die dingen vergeetquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:39 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ja, dit. Dit jaar ga ik dit niet vergeten.
Die wilde ik ook nog zeggen inderdaad, had vorig jaar zo'n ding die mijn accu 3x op kon laden, daarna weer terug gebracht naar de winkelquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:40 schreef vaasinbloem het volgende:
En misschien ga ik zo'n extra accu met USB kopen. Ik vertrouw die oplaadmensen niet op LL..
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:41 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Die wilde ik ook nog zeggen inderdaad, had vorig jaar zo'n ding die mijn accu 3x op kon laden, daarna weer terug gebracht naar de winkel
wow, bestaat dat echt? Ik was op pinkpop en zou zoiets graag bij mequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:41 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Die wilde ik ook nog zeggen inderdaad, had vorig jaar zo'n ding die mijn accu 3x op kon laden, daarna weer terug gebracht naar de winkel
Ik heb deze vorig jaar gebruikt:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:42 schreef mrkrul het volgende:
[..]
wow, bestaat dat echt? Ik was op pinkpop en zou zoiets graag bij me
gehad hebben.
Ik neem waarschijnlijk ook mijn back-up telefoon mee, maar mijn smartphone met internet vind ik toch wel erg makkelijk om mee te hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Of je koopt gewoon een telefoon die het vier dagen volhoudt.
Gewoon een uur slapen op een zitzak in de hi chill n charge.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:42 schreef mrkrul het volgende:
[..]
wow, bestaat dat echt? Ik was op pinkpop en zou zoiets graag bij me
gehad hebben.
En je tent niet langs een greppel tussen de campings zetten! Gegarandeerd dat er iemand tegen je tent staat te zeiken/schijten. (op andere plekken kan dat ook gebeuren, maar de kans is iets kleiner...)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:16 schreef ondeugend het volgende:
Niet doen;
* Je tent in een kuil neerzetten.
Nou vul maar aan.
Aan ervaringsdeskundigen geen gebrek hier.
En van die Zwitsal washandjes. Ideaal als je even de klotsende oksoltjes wil opfrissen, maar niet 1,5 in de rij wil staan voor de douche.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:34 schreef TWP het volgende:
[..]
Die paklijst, daar was toch een topic voor? Even zoeken!
Ja, of kom niet naar LL voor een fantsoenlijke nachtrust...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:53 schreef Dennis101 het volgende:
Ga niet op camping 1-3 staan als je komt voor een fatsoenlijke nachtrust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Sarcasme schatquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:54 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Ja, of kom niet naar LL voor een fantsoenlijke nachtrust...
Ik ben net Sheldon...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:56 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Sarcasme schat. Op camping 5 kan je nog heel behoorlijk slapen, beter dan op 1-3. Het eerste jaar dat ik daar was sliep ik praktisch naast de 24 uurs tent
aan mij.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
je kaartje verkopen tenzij je gaat bekkerapen
Inderdaad! De trap from HELL!!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:54 schreef Dennis101 het volgende:
Bedenk met het inpakken van je spullen dat je een behoorlijke trap op en af moet om bij camping 1-3 te komen.
Wij door op camping 5 te gaan staanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:00 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Inderdaad! De trap from HELL!!!!
Wij hebben het opgelost door met een deel van de groep met de tenten 's ochtends vroeg te gaan, de rest volgt met auto + andere spullen. Ideaal.
Mja... maar dat is dan weer zo ver lopen naar het festival. En daar ben ik over het algemeen niet meer toe in staat als ik het festivalterrein afgerold kom...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:02 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wij door op camping 5 te gaan staan
Mjah ik ben toch altijd weer blij met mijn extra paar schoenen als er op een festival een flinke plas water is gevallen. En aangezien ik veel sweet vind ik een extra shirtje ook wel fijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:13 schreef broccolitaart het volgende:
Ik zag een idiote meeneemLIJST......... niet doen!!!!!!
Je neemt een rugzak, prop je tshirts, sokken, onderbroeken (van elk 3 stuks). Deo, tandenborstel/pasta, evt een trui. Vochtige doekjes (en als je vrouw bent ook doekjes voor je intieme streek.) 1 oogpotlood voor als je een vrouw bent.
Een tent, eentje die niet lekt, eentje die niet idioot zwaar is, en een slaapzak is voldoende voor een perfecte nacht. (zuip genoeg!!!)
Vergeet niet de maximale aan drank mee te nemen. 2x6 bier + 1 petfles vol vodka.
Je doet aan: een fijne broek met goede zakken, goed zittende ondergoed, goed tshirt. Afhankelijk van (voorspelde) weer doe je een trui en regenjas o.i.d aan.
Een paar zeer goede schoenen, bij voorkeur waterdicht, waar je hele dagen op kan staan/lopen.. maar geen kisten want daarmee kun je niet echt goed springen.
In je broekzakken doe je geld en ticket.
Je zult je bescheuren om de mensen die aan het sjouwen zijn..... dat deed ik ook als LLn00b in 2005, daarna ben ik gewoon altijd met een rugzakje of een backpack zijn met alles wat ik heb opgenoemd er in.
Hoef je niet 100x te lopen, handig voor OV..
Het zijn dan ook zij die meestal enorm de mist in gaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:22 schreef friekin_ het volgende:
Vrouwen OP
Mijn tip: ga niet zeiken als het regent. (zeuren dus)
Dit, vorig jaar een rugtas met kleren (verpakt in wat plastic zakken), vuilniszak met luchtbed en slaapzak vastgeknoopt aan de rugzak, klein koeltasje met bier en een petfles water in de linkerhand, en een tent in de rechter...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:13 schreef broccolitaart het volgende:
Je neemt een rugzak, prop je tshirts, sokken, onderbroeken (van elk 3 stuks). Deo, tandenborstel/pasta, evt een trui. Vochtige doekjes (en als je vrouw bent ook doekjes voor je intieme streek.) 1 oogpotlood voor als je een vrouw bent.
Een tent, eentje die niet lekt, eentje die niet idioot zwaar is, en een slaapzak is voldoende voor een perfecte nacht. (zuip genoeg!!!)
Vergeet niet de maximale aan drank mee te nemen. 2x6 bier + 1 petfles vol vodka.
Je doet aan: een fijne broek met goede zakken, goed zittende ondergoed, goed tshirt. Afhankelijk van (voorspelde) weer doe je een trui en regenjas o.i.d aan.
Een paar zeer goede schoenen, bij voorkeur waterdicht, waar je hele dagen op kan staan/lopen.. maar geen kisten want daarmee kun je niet echt goed springen.
Je zult je bescheuren om de mensen die aan het sjouwen zijn..... dat deed ik ook als LLn00b in 2005, daarna ben ik gewoon altijd met een rugzakje of een backpack zijn met alles wat ik heb opgenoemd er in.
Je ziet ook de meest idiote dingen. Mensen die met hele bedden slepen. WTF?!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:30 schreef AionNL het volgende:
[..]
Dit, vorig jaar een rugtas met kleren (verpakt in wat plastic zakken), vuilniszak met luchtbed en slaapzak vastgeknoopt aan de rugzak, klein koeltasje met bier en een petfles water in de linkerhand, en een tent in de rechter...
Zo mooi om echt van die pakezels de brug op te zien strompelen, terwijl je zelf met gemak er langs loopt...
Tegen de absolute hoofdprijs.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:33 schreef GotC het volgende:
Evt dingen die je vergeten bent, kan je kopen in de Hema Campingstore
anderhalf muntje toch? of 1.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:45 schreef Brembo het volgende:
[..]
De paracetemol was maar 1,10 euro geloof ik, voor 12 stuks. Moet je wel pinnen trouwens...
Bazentip dit. Als je je niet als een malloot gaat gedragen, heb je al die zooi ook niet nodig.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:13 schreef broccolitaart het volgende:
Normaal voor 20 stuks betaal ik nog geen 30 centquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:45 schreef Brembo het volgende:
[..]
De paracetemol was maar 1,10 euro geloof ik, voor 12 stuks. Moet je wel pinnen trouwens...
Dat deed ik vorig jaar ook, had ik maar een gewoon bed gehad zeg, tering.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:17 schreef Näsenbar het volgende:
Een zwembad luchtbed į 1 euro. Slaapt goed genoeg voor die paar dagen![]()
Tevens zijn ballonnen heel belangrijk.
Er zijn daar heel vaak tamelijk belangrijke dingen uitverkocht geweest, dus reken er niet 100% op.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:33 schreef GotC het volgende:
Evt dingen die je vergeten bent, kan je kopen in de Hema Campingstore
Armoedzaaier, vergelijk anders de prijs van water uit de kraan met die van een pak barleduc da's een factor 1000 duurderquote:Op maandag 20 juni 2011 17:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Normaal voor 20 stuks betaal ik nog geen 30 cent
Hoe duur is zo'n bedje? Misschien ook maar even langs de action gaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:06 schreef bibliophile het volgende:
neem twee oude telefoons mee
zodra de een leeg is, simkaart in de andere en klaar
niet dat gezeik met opladen en als je telefoon gestolen wordt maakt het ook niets uit
zwembadluchtbedje van de action om op te slapen. 930240 keer lichter dan een matje en slaapt nog beter ook. ze zijn zo goedkoop en klein en licht dat ik er gewoon twee meeneem, mocht er eentje kapot gaan.
neem een klein flesje mee. die kun je vullen met water dan bij je tent je tanden poeten/benen scheren etc. hoef je niet steeds naar het toiletgebouw.
Altijd grappig om te zien dat die 2 liter flessen op het station goedkoper zijn dan dan die kleine flessen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:00 schreef stbabylon het volgende:
1 pak bar-le-duc a 2 liter = 1,5 muntje = 3,75 euro = 1,875e/l
1 liter kraanwater = 0,09ec/l (bron)
Oftewel, het water uit de pak op Lowlands is ruim 20.000x zo duur als kraanwater
(overigens, een flesje water op het station 4,40e/l is bijna 50.000x zo duur als kraanwater, wordt toch nog redelijk vaak verkocht)
Inderdaad, ik koop 1x een pak bar le luc en die vul ik gewoon die dag. De nacht zeik ik hem vol, de volgende dag koop ik een nieuwe, die vul ik weer een dagje, en zeik hem snachts weer volquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:24 schreef broccolitaart het volgende:
Water kopen?? Op LL kun je gewoon water drinken die uit de kraan komtAlleen weten heel veel mensen dat niet
![]()
Of koop gewoon één goede. Ik heb vorig jaar een nieuw wegwerp mobiel gekocht van rond de veertig euro. Zonnecellen achterop, uurtje in de zon is tien minuten praten met iemand anders en een standaard gesprekstijd van 10 uur bij een volle batterij. Daar móet je, je tijdens het festival mee kunnen redden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:06 schreef bibliophile het volgende:
neem twee oude telefoons mee
zodra de een leeg is, simkaart in de andere en klaar
niet dat gezeik met opladen en als je telefoon gestolen wordt maakt het ook niets uit
zwembadluchtbedje van de action om op te slapen. 930240 keer lichter dan een matje en slaapt nog beter ook. ze zijn zo goedkoop en klein en licht dat ik er gewoon twee meeneem, mocht er eentje kapot gaan.
neem een klein flesje mee. die kun je vullen met water dan bij je tent je tanden poeten/benen scheren etc. hoef je niet steeds naar het toiletgebouw.
En die Vifit dingen van afgelopen jaar dan? Die kwamen om in de luchtbedden namelijk. Zouden die niet te koop zijn?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:12 schreef broccolitaart het volgende:
Ik geloof niet dat er luchtbedden worden verkocht.. Als het wel zo is, is het toch ook binnen 10 minuten uitverkocht (net als tenten, slaapzakken etc)
Ik moet eigenlijk zeggen, ik ben het met elk punt helemaal eensquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:19 schreef zalkc het volgende:
Even kijken, na 9 keer lowlands moet ik ook wel een paar tips hebben lijkt me.
(ps. ik zit op camping 5, even teruglopen is een uur verder)
- De donderdag is voor mij meestal de duurste, zwaarste, dronkenste avond. Daarna valt het wel mee.
- Op vrijdagochtend is er vaak paniek over de voorraad meegebracht bier, het valt mij op dat de avonden daarna er minder bij de tent word gedronken en dat er genoeg mee word genomen aan BVO'tjes bij de Grolsch stand. (55% op donderdag, 15% voor de andere dagen), dus niet schrikken als donderdag al de helft op is.
- eten meenemen om bij de tent te gaan koken is schattig maar meestal is het teveel moeite om 's avonds op en neer te lopen om te gaan koken. Ik eet wel op het terrein. Voor donderdag bestaat het avondeten meestal uit bier en snacks.
- Douchen is meestal een nachtactiviteit, stop als je van het festivalterrein afkomt even bij de hema voor een handdoek en/of zeep (zeep is meestal wel te ritselen ter plekke anders) en maak op de terugweg even gebruik van de meest rustige momenten van de doucheplekken.
- Een stoeltje is een must, punt.
- Probeer anti-cyclisch te denken. bijvoorbeeld, ga tussen de middag eens uitgebreid dineren in plaats van 's avonds, scheelt veel wachten.
- De rij 's ochtends bij de toiletten is meestal voor de "zit-wc's", als je als jongen alleen hoeft te zeiken, ga dan langs de rij richting de "pistroggen" deze zijn vaak zelfs bijna leeg omdat een groot deel braaf aan het wachten is in de rij maar niet het lef heeft om er voorbij te lopen. Dit kun je ook verhullen door eerst je tanden te poetsen en dan te gaan zeiken (mocht je een raar gevoel van schaamte hebben)
- Als het drie rijen dik bij de bar/tappunt staat loop dan eerst eens naar de andere kant, regelmatig is het stervensdruk aan de voorkant maar is het juist aan de zijkanten wat leger.
- Nog even eten voordat je terugloopt naar je tent kun je beter op het terrein doen, vanaf 2 uur is het namelijk stervensdruk in de "winkelstraat" bij de campings.
Nu zal iedereen dit anders beleven maar dit is mij opgevallen
Wat een pro-tips, alles klopt wat mij betreftquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:19 schreef zalkc het volgende:
Even kijken, na 9 keer lowlands moet ik ook wel een paar tips hebben lijkt me.
(ps. ik zit op camping 5, even teruglopen is een uur verder)
- De donderdag is voor mij meestal de duurste, zwaarste, dronkenste avond. Daarna valt het wel mee.
- Op vrijdagochtend is er vaak paniek over de voorraad meegebracht bier, het valt mij op dat de avonden daarna er minder bij de tent word gedronken en dat er genoeg mee word genomen aan BVO'tjes bij de Grolsch stand. (55% op donderdag, 15% voor de andere dagen), dus niet schrikken als donderdag al de helft op is.
- eten meenemen om bij de tent te gaan koken is schattig maar meestal is het teveel moeite om 's avonds op en neer te lopen om te gaan koken. Ik eet wel op het terrein. Voor donderdag bestaat het avondeten meestal uit bier en snacks.
- Douchen is meestal een nachtactiviteit, stop als je van het festivalterrein afkomt even bij de hema voor een handdoek en/of zeep (zeep is meestal wel te ritselen ter plekke anders) en maak op de terugweg even gebruik van de meest rustige momenten van de doucheplekken.
- Een stoeltje is een must, punt.
- Probeer anti-cyclisch te denken. bijvoorbeeld, ga tussen de middag eens uitgebreid dineren in plaats van 's avonds, scheelt veel wachten.
- De rij 's ochtends bij de toiletten is meestal voor de "zit-wc's", als je als jongen alleen hoeft te zeiken, ga dan langs de rij richting de "pistroggen" deze zijn vaak zelfs bijna leeg omdat een groot deel braaf aan het wachten is in de rij maar niet het lef heeft om er voorbij te lopen. Dit kun je ook verhullen door eerst je tanden te poetsen en dan te gaan zeiken (mocht je een raar gevoel van schaamte hebben)
- Als het drie rijen dik bij de bar/tappunt staat loop dan eerst eens naar de andere kant, regelmatig is het stervensdruk aan de voorkant maar is het juist aan de zijkanten wat leger.
- Nog even eten voordat je terugloopt naar je tent kun je beter op het terrein doen, vanaf 2 uur is het namelijk stervensdruk in de "winkelstraat" bij de campings.
Nu zal iedereen dit anders beleven maar dit is mij opgevallen
Mwah, te veel concurentie van professionele rapers.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:30 schreef Edjetoch het volgende:
Wil je geld verdienen kun je altijd nog bekertjes gaan rapen!
"HEEEETE KOFFIE!"quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wil je ergens naar toe (vooraan staan of door een menigte heen bijv.) maar is het veel te druk?
Roep dan hard genoeg 'Personeel!'. Mensen gaan dan automatisch een beetje opzij waardoor er ruimte genoeg voor jou is om door te lopen. Tegen de tijd dat ze doorhebben dat jij geen personeel bent, ben je al lang en breed uit zicht.
"ZWANGERE VROUW!"quote:
hoax, er gaat niks boven een rubberbootquote:- Een stoeltje is een must, punt.
Die je gebruikt als..... (in ieder geval als iets om je reet van de grond te houden)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoax, er gaat niks boven een rubberboot
zou die pool echt een klap verkopen als ie dat fliktequote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:36 schreef zalkc het volgende:
[..]
Mwah, te veel concurentie van professionele rapers.
Werd vorig jaar een beetje moe van alle Poolse lijers die een beker uit je handen griste als je net je laatste slok had genomen. Vroggāh was het gewoon leuk om te zien dat een hippie (zo eeen die de jaarwisselingen na 1969 heeft overgeslagen) heel relaxt daar mee bezig was en rustig een tijdje met je ging ouwehoeren over "de kunst van het bekerrapen"
Die polen werden vorig jaar op een gegeven moment ook met z'n allen het terrein af geėscorteerd toch?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:30 schreef julian6 het volgende:
[..]
zou die pool echt een klap verkopen als ie dat flikte
Vrij massaal inderdaad als ik de mensen in het sLLowchattopic van toen mag geloven.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:51 schreef Peter het volgende:
[..]
Die polen werden vorig jaar op een gegeven moment ook met z'n allen het terrein af geėscorteerd toch?
Dat wordt mijn nieuwe tactiek. Of allemaal heel houden en ze helemaal onderpissenquote:Op zondag 3 juli 2011 19:32 schreef julian6 het volgende:
[..]
tegenwoordig trek ik ze helemaal uit elkaar
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:27 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind bekers slopen eigenlijk een beetje kinderachtig. Als ik alleen ben gooi ik ze van me af, in een groep bewaren we ze. Het zou mij mijn anus oxideren wat bekerrapers doen. Als ik me daar al druk om moet maken op Lowlands.
Eensch.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:27 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind bekers slopen eigenlijk een beetje kinderachtig. Als ik alleen ben gooi ik ze van me af, in een groep bewaren we ze. Het zou mij mijn anus oxideren wat bekerrapers doen. Als ik me daar al druk om moet maken op Lowlands.
haha zou echt plat gaan als ik iemand zo zie douchenquote:Op maandag 4 juli 2011 14:10 schreef Faazz het volgende:
Niet betalen voor de douches (2,50) maar een gele vuilniszak vullen met water, dichtknopen en op je schouder mee tillen naar een hek. Ophangen en wat gaten er in prikken en je kan prima wassen!
Ik jat meestal een rol bij de ingang.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:17 schreef friekin_ het volgende:
Sowieso altijd vuilniszakken op voorraad hebben. Je weet nooit wanneer het van pas komt liggend op je buik op je luchtbed, kotsend in een vuilniszak in het voorstuk. mm.
Die worden gewoon uitgedeeld...quote:Op maandag 4 juli 2011 14:57 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ik jat meestal een rol bij de ingang.
je krijgt maar 1 zak mee. Ik zal het zo zeggen, ik heb altijd moeite moeten doen om een hele rol mee te krijgen.quote:
Was dat 2,50?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:10 schreef Faazz het volgende:
Niet betalen voor de douches (2,50) maar een gele vuilniszak vullen met water, dichtknopen en op je schouder mee tillen naar een hek. Ophangen en wat gaten er in prikken en je kan prima wassen!
Muntje. Waarom zou je zo moeilijk gaan doen met een vuilniszak voor een paar euro besparing op een festival..quote:
Ook als de massa naar de ingang van het festivalterrein gaat?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:27 schreef Northside het volgende:
Niet doen wat de massa doet. Gaat de massa links, jij rechts, etc.
Dan ga jij naar huis...quote:Op maandag 4 juli 2011 16:52 schreef brother52 het volgende:
Ook als de massa naar de ingang van het festivalterrein gaat?
Dan draai je, je om en ga je één uurtje verder zuipen bij je tent.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ook als de massa naar de ingang van het festivalterrein gaat?
Dan kun je beter naar de 24-uurs tent gaan. Die is dichterbij.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:16 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Dan draai je, je om en ga je één uurtje verder zuipen bij je tent.
Sinds de 24 uurs tent niet meer 24 uur open is, is hij één bezoek niet meer waard.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kun je beter naar de 24-uurs tent gaan. Die is dichterbij.
Idioot!!!! Op donderdagavond MOET je wel naar 24-uurs tent!!!!! (Voorwaarde is wel: Je bent straalbezopen en je bent eigenlijk op zoek naar iets. In mijn geval was dat mijn broer die blijkbaar op camping 3 stond en ik op camping 1 )quote:Op maandag 4 juli 2011 21:20 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Sinds de 24 uurs tent niet meer 24 uur open is, is hij één bezoek niet meer waard.
Ga een jaartje niet naar de 24 uurs op donderdag, en het jaar daarop wel. Dan weet je of je te oud wordtquote:Op maandag 4 juli 2011 23:28 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind de drukte bij de 24 uurs tent op donderdag eigenlijk bijna niet meer te harden. Of ik word te oud.
Alsof hij dat ooit wasquote:Op maandag 4 juli 2011 20:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kun je beter naar de 24-uurs tent gaan. Die is dichterbij.
Sowieso heb ik ook geen zin om op het moment dat je echt wilt, een uur in de rij te gaan staan. Ik vind het eerder creatiefquote:Op maandag 4 juli 2011 15:26 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Muntje. Waarom zou je zo moeilijk gaan doen met een vuilniszak voor een paar euro besparing op een festival..
En jouw voornaamste doel is zo cheap mogelijk LL'en?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:31 schreef Faazz het volgende:
Het blijft een vet feest, maar het voornaamste doel van de organisatie is om je zo veel mogelijk te laten betalen.
Iig wel mijn doel! Als ik al heel zuinig aan doe op LL ben ik toch al gauw 400 euro kwijt voor een weekend (en dan ga ik niet eens douchen!)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:48 schreef Northside het volgende:
[..]
En jouw voornaamste doel is zo cheap mogelijk LL'en?
Incl of excl kaart?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:49 schreef broccolitaart het volgende:
Iig wel mijn doel! Als ik al heel zuinig aan doe op LL ben ik toch al gauw 400 euro kwijt voor een weekend (en dan ga ik niet eens douchen!)
Als dat voor jou zuinig is kun je gewoon niet met geld omgaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:49 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Iig wel mijn doel! Als ik al heel zuinig aan doe op LL ben ik toch al gauw 400 euro kwijt voor een weekend (en dan ga ik niet eens douchen!)
Waarom dequote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:44 schreef TWP het volgende:
[..]
Als dat voor jou zuinig is kun je gewoon niet met geld omgaan.
Als in: "Jij domme lul", bedoelde ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waarom de [ afbeelding ]? Dit is goed voor LL.
Als jij alleen drank en eten koopt en alsnog 400e uitgeeft, ben je niet zuinig maat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:22 schreef broccolitaart het volgende:
Dat ik alleen drank en eet koop op LL. (heb wel eens fucking 10 euro betaald voor een bordje gyros, klootzakken!!)
Waarom 6x per dag? En wat dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:32 schreef broccolitaart het volgende:
400 is vast beetje overdreven, heb eigenlijk geen idee hoeveel ik op zo'n weekend uitgeef, vaak toch wel max 100 euro per dag. (vr,za,zo)
Ik rook ook, dat tikt flink aan als je erbij zuipt. En op LL eet ik het liefst 6x per dag, dat tikt ook aan.
Mijn visie van zuinig doen op LL is, niet douchen
Same!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:32 schreef broccolitaart het volgende:
400 is vast beetje overdreven, heb eigenlijk geen idee hoeveel ik op zo'n weekend uitgeef, vaak toch wel max 100 euro per dag. (vr,za,zo)
Ik rook ook, dat tikt flink aan als je erbij zuipt. En op LL eet ik het liefst 6x per dag, dat tikt ook aan.
Doe ik ook hoor, steeds wat kleins halen, broodje hier, pannekoekje daar etc. Zeker als je de hele dag staat te zuipen moet je goed eten, dus soms ook met tegenzin een broodje er in werken!quote:
Meer dan 4 keer eet ik niet volgens mij, dan ben ik alleen maar rondjes aan het lopen tussen artiesten en tenten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:34 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Same!
[..]
Doe ik ook hoor, steeds wat kleins halen, broodje hier, pannekoekje daar etc. Zeker als je de hele dag staat te zuipen moet je goed eten, dus soms ook met tegenzin een broodje er in werken!
Tja, verschilt per persoon denk, vrienden me eten nog, nja vreten eerlijk gezegd, meerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Meer dan 4 keer eet ik niet volgens mij, dan ben ik alleen maar rondjes aan het lopen tussen artiesten en tenten.
Ik zat vorig jaar vrij veel bij Bravo. Bravoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:55 schreef broccolitaart het volgende:
Kwestie van regelmatig verhuizen van de tent. Je bent een mongool als je de hele dag bij alpha blijft hangen.
sucksquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar vrij veel bij Bravo. Bravo.
Was vorige jaar meer van snel ff kwartiertje eten inplannen, dan kunnen we weer verderquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Meer dan 4 keer eet ik niet volgens mij, dan ben ik alleen maar rondjes aan het lopen tussen artiesten en tenten.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:32 schreef broccolitaart het volgende:
Waarom ga je dan in godsnaam, vraag ik me afquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:02 schreef Faazz het volgende:
IEen maat van me deed het trouwens wat extremer en deed met niet meer dan 20eu voor het hele weekend.
Bekerrapers? Wie haalt er nou voor meer dan 500 eu munten in 1 keerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:10 schreef broccolitaart het volgende:
Heb eens van een vriend gehoord dat hij op maandagochtend even muntjes terug ging ruilen.. Dat er voor hem 2 engelse meiden stonden die effe 500 euro gingen cashen, en ze waren er vrijdag, zaterdag en zondag ook al geweest.
Ik ben nog op zoek naar een goeie. Tips?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:12 schreef Bosbeetle het volgende:
(bonus tip lijkt raar maar neem een radio mee met cdspelert, of iets waar je hard je mp3s op af kunt spelen)
Dit:quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:18 schreef markoning het volgende:
Wat is nou echt eens een goeie telefoonlader op batterijen/zonne-energie? Had er 2 jaar terug eentje mee, en die deed met 4 AA's precies 15% opladen
voor maar 66 euroquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:20 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dit:
http://www.beslist.nl/ele(...)pakket_4400_mAh.html
Is een externe accu die 4400 mAh levert, behoorlijk wat dus.
Ik wist niet dat we in het budgettopic zaten? Extra accu's is natuurlijk ook een optie, maar dat gekloot met batterijen schiet niet op naar mijn mening.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:29 schreef julian6 het volgende:
[..]
voor maar 66 eurokoop dan gewoon 3 nieuwe batterijen op dealextreme voor twee tientjes
1 keer per anderhalve dag je batterij verwisselen, vijf seconden werk. Plus je hoeft niet te wachten tot ie opgeladen is en je hoeft hem niet bij je tent achter te laten als hij overdag leeg is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we in het budgettopic zaten? Extra accu's is natuurlijk ook een optie, maar dat gekloot met batterijen schiet niet op naar mijn mening.
Je snapt me niet. Degene waar ik op reageerde had het over een lader met batterijen. Ik zeg dat dat een slecht idee is en jouw idee met verwisselbare accu's dan een beter plan is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:36 schreef julian6 het volgende:
[..]
1 keer per anderhalve dag je batterij verwisselen, vijf seconden werk. Plus je hoeft niet te wachten tot ie opgeladen is en je hoeft hem niet bij je tent achter te laten als hij overdag leeg is.
Anders zaten ze wel in een luxe hotel he?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we in het budgettopic zaten? Extra accu's is natuurlijk ook een optie, maar dat gekloot met batterijen schiet niet op naar mijn mening.
waarom zeg je dat dan niet meteenquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je snapt me niet. Degene waar ik op reageerde had het over een lader met batterijen. Ik zeg dat dat een slecht idee is en jouw idee met verwisselbare accu's dan een beter plan is.
Discman + actieve speakers is vaak wel voldoendequote:Op woensdag 6 juli 2011 23:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar een goeie. Tips?
Dat was ik, werkt prima bij mij. De sporadische momenten dat ik mijn ogen dicht doe plug ik m'n telefoon er aan en een paar uur later ben je weer good to go.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je snapt me niet. Degene waar ik op reageerde had het over een lader met batterijen. Ik zeg dat dat een slecht idee is en jouw idee met verwisselbare accu's dan een beter plan is.
Immitatiebatterijen zijn zulke baggerquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:56 schreef Dubbel_Fristie het volgende:
Ik heb net ook 2extra batterijen voor mijn X10 besteld, kost geen drol bij dealextreme.
Thuis opladen en voor elke dag een fresh nieuwe accu!
http://www.a-solar.eu/NL/solar_power_bag_go_pro_orange.htmquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:18 schreef markoning het volgende:
Wat is nou echt eens een goeie telefoonlader op batterijen/zonne-energie? Had er 2 jaar terug eentje mee, en die deed met 4 AA's precies 15% opladen
Ik haal een dag niet eens met een accu denkquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:56 schreef Dubbel_Fristie het volgende:
Ik heb net ook 2extra batterijen voor mijn X10 besteld, kost geen drol bij dealextreme.
Thuis opladen en voor elke dag een fresh nieuwe accu!
Ik had er vorig jaar 1 en die deed het beter dan de originele batterij..quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Immitatiebatterijen zijn zulke bagger
Wielen op een ondergrond met steentjes en gras doet ook niet erg veel goeds.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:12 schreef Bosbeetle het volgende:
2 dingen waar ik me bij elk buiten festival aan houd,
1) niet meer meenemen dan je zelf makkelijk kunt tillen/vervoeren (een skateboard onder een tas doet wonderen off iig iets met wieltjes liefts de tas zelf).
2)Neem een fatsoenlijke stoel mee, dus met iig een rugleuning.
(bonus tip lijkt raar maar neem een radio mee met cdspelert, of iets waar je hard je mp3s op af kunt spelen)
Klopt, ik zie jaarlijks van die dingen sneuvelen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Wielen op een ondergrond met steentjes en gras doet ook niet erg veel goeds.
Werkt tot nu toe prima, je hebt alleen pech als het heeft geregend, want dan kom je niet ver inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ben niet ontevreden over die dingen na 1 jaar bezit, maar ga wel een htc ofzo halen als het abbonement voorbij is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wow, toch nog 1 ding waar Blackberries goed in zijn.
altijd mooi om te tellen hoeveel je gesneuvelde karretjes en wagentjes je al tegenkomt op weg van de dijk naar de ingangquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
http://kassa.vara.nl/tv/a(...)-07a1a0e16a/speel/1/quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:35 schreef Faazz het volgende:
Hmm ik heb nog een tent nodig. Eigenlijk dit weekend al, iemand een idee waar ze goeie hebben? Die van de gamma van vorig jaar was echt bout. Iemand een goed idee?
Kan je niet gewoon een goede kopen? Een goede rugzak is goud waard met al die kwik die je meeneemt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:11 schreef Nothingwoman het volgende:
Ik ben op backpacks aan het bieden op marktplaatsAls iemand een (goedkope) heeft, ik heb interesse.
Deels mee eens want een goede rugzak is ideaal maar ook best prijzig en als het alleen voor Lowlands is, is dat zonde van je geld.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:06 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een goede kopen? Een goede rugzak is goud waard met al die kwik die je meeneemt.
dat is inderdaad ook waar.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deels mee eens want een goede rugzak is ideaal maar ook best prijzig en als het alleen voor Lowlands is, is dat zonde van je geld.
Voor mij ook hoor.. mijn rug trekt een rugzak niet ondanks op de juiste wijze gedragen. Ik rol dus en op de trap word ik even geholpen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:55 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Werkt tot nu toe prima, je hebt alleen pech als het heeft geregend, want dan kom je niet ver inderdaad.
Ik heb een grote backpack nu via marktplaats weten te fixenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:06 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een goede kopen? Een goede rugzak is goud waard met al die kwik die je meeneemt.
Ja daar kom ik er ook altijd 5 van kapot tegen op de tocht van de dijk naar de ingangquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:51 schreef The_Voice_Within het volgende:
Inplaats van een rolkoffer, neem ik altijd zo'n bejaarde boodschappenkarretje mee. Daar gaat veel in, je kunt er nog een hoop opbinden en met die grote wielen kom je makkelijk door het gras heen. En het gaat best makkelijk de brug over.
We laten al jaren extra bier in de auto staan. Lopen we op zaterdag ochtend even terug naa de auto om extar bier op te halen. Ook laat ik extra kleding en eten (blikken soep/knakworst en zo) in de auto liggen. mocht ik het nodig hebben, kan ik deze zo mee nemen. Scheelt weer een hoop gesjouw op donderdag.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:55 schreef Killiann het volgende:
''Je mag één keer drank meenemen naar de campings. Als je je polsbandje omhebt, is het niet toegestaan nogmaals drank mee te nemen van buiten het terrein of de parkeerplaatsen. In totaal mag je 8 liter drank van thuis meenemen (het totaal van alle verpakkingen samen).''
INfo van de lowlands website.
Iemand hier ervaring mee? Hoe streng zijn ze bij de 2e controle met mee nemen van drank. En controleren ze nu echt alle het drinken, of alleen maar de sterke drank?
Nee, dat was het nooit. Deze regel is voor zover ik weet dit jaar nieuw.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:46 schreef Killiann het volgende:
Thanks voor je reactie Technopunx
Duidelijk, refill is dus geen probleem vrijdag en zaterdag
Mmm, dat had ik nog niet gelezen. Voorgaande jaren was het nooit een probleem. Weet ook niet of die regel toen al van toepassing was.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat was het nooit. Deze regel is voor zover ik weet dit jaar nieuw.
tja Lowlands wordt steeds flauwer in dat soort dingen, het drinken overschenken bij de festivalingang wordt ook steeds verder ontmoedigdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:03 schreef ondeugend het volgende:
Het staat voor het eerst in de reglementen.. dat klopt. Maar of ze zo streng zullen zijn dat ze alsnog grondig gaan controleren vraag ik me af.
Vroeger moest je je eigen bier meenemen naar het podiumquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja Lowlands wordt steeds flauwer in dat soort dingen, het drinken overschenken bij de festivalingang wordt ook steeds verder ontmoedigd
Subtiele spam zegquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:14 schreef koevje het volgende:
niet teveel schone kleding mee, alleen droge sokken zijn wel handig!
[link weggehaad, ik sponsor geen spam
I beg to differquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dinsdag komen er nog 750 kaarten in de verkoop. En hier op FOK! is ook een topic waar kaarten worden aangebodenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:23 schreef Gaijin het volgende:
Een stoeltje voor bij de tent! Vorig jaar had ik mijn eerste LL (O+) en wat miste ik zo'n ding zeg. Dit jaar ga ik niet omdat uitverkocht, erg jammer..
Andere tip hierbij: maak een karretje niet te breed. Anders ben je bij de ingang toche cht de lulquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:44 schreef WheeleE het volgende:
I beg to differ
Als de wielen maar groot genoeg zijn. En er een stoel boven hangt. Waar je zelf in zit. En het niet hoost
Nou die app vond ik wel handig, omdat je dan per artiest ook een omschijving erbij kon zien van wat het n btje was.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:38 schreef Faazz het volgende:
Je moet volgens mij zelf een oplader mee nemen. Maar ik zeg, fuck die smartphone. Neem een cheap ding mee want je gaat er spijt van krijgen zodra je de rij ziet voor het oplaadpunt. Die rijen zijn serieus anderhalf uur wachten en daar heb je toch geen behoefte aan? Programmaboekjes kan je overal krijgen plus dat die smartphone wel te kostbaar is om een keer per ongeluk te laten vallen tijdens het dansen.
Een mobiele oplader op batterijen raad ik niemand met een smartphone aan. Dat scheelt hooguit enkele minuten voordat je batterij op is. Smartphone's slurpen nou eenmaal energie. Al is het maar bij het aanzetten alleen al. Hooguit als je een oude nokia 3310 hebt of zo dat zoiets nog nut heeft.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:13 schreef stbabylon het volgende:
Haal een mobiele oplader op batterijen.
De douches zijn 'onbeperkt' (als het heel druk is en je staat er een half uur onder heb je denk ik wel een opmerking aan je kont).
De douche hokjes zijn ruim, maar je kleren laat je buiten het hokje hangen. Dan kun je heel preuts je ondergoed achter het gordijn (klopt, geen afsluitbaar hokje dus) uittrekken en daar ergens proberen droog te houden, of je stelt je niet aan en loopt in je blote kont het hokje in/uit.
Wie is er hier nou de festivalveteraan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:47 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Een mobiele oplader op batterijen raad ik niemand met een smartphone aan. Dat scheelt hooguit enkele minuten voordat je batterij op is. Smartphone's slurpen nou eenmaal energie. Al is het maar bij het aanzetten alleen al. Hooguit als je een oude nokia 3310 hebt of zo dat zoiets nog nut heeft.
Een zonne-energie schermpje heeft dan wel meer nut, maarja die krengen zijn 60/70 euro als het niet meer is....dat heb ik nou niet over voor die 3 dagen lowlands
Welke lader heb jij? Ik red het wel als ik internet uitzet etc. maar ik heb boxen mee, waarop ik mijn iPhone aan wil sluiten.. Waarna hij op dag 2 al leeg is natuurlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:04 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Oplader met vier oplaadbare 2000 mAh batterijen werkt prima voor m'n iPhone, paar setjes en je komt het weekend door...
Precies, gewoon cash meenemen voor de muntenautomaat. Altijd lachen... staan daar 15 man in de rij en jij komt daar met een flap aanlopen en 30 seconden later loop je alweer in de richting van de barquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij heb ik deze nog niet voorbij zien komen:
Als je muntjes gaat trekken bij de 'muur'..gemiddelde wachtrij bij de PIN: minstens 5 man.
Gemiddelde wachtrij bij de cash: max. 2 man. Plus minder kans dat 'ie net op 'rood' spring als je aan de beurt bent, zodat je alsnog in een nieuwe rij achter aan kunt sluiten.
Mooi altijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Precies, gewoon cash meenemen voor de muntenautomaat. Altijd lachen... staan daar 15 man in de rij en jij komt daar met een flap aanlopen en 30 seconden later loop je alweer in de richting van de bar![]()
Ik bel al sinds de oudheid met mijn Razr V3.... ding is niet kapot te krijgen en als je hem oplaad kun je een heel weekend lang bellen en SMS-en zonder bij te ladenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:43 schreef GotC het volgende:
Ik sleep gewoon een oude mobiel mee. Zolang ik kan smsen, vind ik alles best.
Vorig jaar kwam er zelfs een 'medewerker' langs de tent op de camping met de vraag of we muntjes wilden kopenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:03 schreef Juust het volgende:
[..]
Mooi altijdAl is pinnen bij een muntjesdame ook veel sneller dan die automaten..
Best goede deal toch? De normale prijs was vorig jaar 2,40 ofzo toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:09 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam er zelfs een 'medewerker' langs de tent op de camping met de vraag of we muntjes wilden kopen![]()
Ik geloof dat hij 2 euro per muntje vroeg, een maat van mij was zo stom om er 20 te kopen
Helingquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:10 schreef Juust het volgende:
Best goede deal toch? De normale prijs was vorig jaar 2,40 ofzo toch?
Oh, boeiend. Daar doe je toch niks meer aanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:58 schreef Bosbeetle het volgende:
niet nep maar hoogstwaarschijnlijk gejat dus
Dat had ik nu ook met m'n onderbroekenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:04 schreef GotC het volgende:
paar jaar geleden bruin/geel.. (vind ze nog steeds in m'n tas![]()
)
Hahahahaha!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat had ik nu ook met m'n onderbroeken
http://eportablebatterych(...)3dx4n-best-shipping/quote:Welke lader heb jij? Ik red het wel als ik internet uitzet etc. maar ik heb boxen mee, waarop ik mijn iPhone aan wil sluiten.. Waarna hij op dag 2 al leeg is natuurlijk
Je kan een micro-sim adapter gebruiken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:47 schreef friekin_ het volgende:
Mijn simkaart past niet meer in mijn oude telefoon. Jammer.
Als je met meerdere groepen over meerdere campings verdeeld staat vind ik een telefoon wel erg handigquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Oeh wat ben je onthand als je je iphone niet bij je hebt ... Nogmaals telefoons zijn niet nodig op lowlands het terrein is zo klein dat je mensen toch altijd wel weer terug vind, de buitenwereld is al helemaal niet belangrijk, ik zou geen doel kunnen vinden voor een telefoon op LL, op fotos maken na maar dat wil net zo goed met zo'n wegwerp ding!
het is uberhaubt niet nodig om een groep bij elkaar te krijgen, die valt toch zo weer uit elkaar als mensen andere dingen willen zien. Ik ben wel fan van een dynamische groep die dan weer uit de hele groep bestaat dan weer uit klein groepjes en dan weer alleen. En verder gewoon aan het begin van de dag op een bepaalde plek afspreken is geen sms voor nodig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:16 schreef Juust het volgende:
[..]
Als je met meerdere groepen over meerdere campings verdeeld staat vind ik een telefoon wel erg handigOf het nou een iPhone of een 3310 is maakt niet uit, maar een smsje rond kunnen sturen is altijd handig.
Of je moet graag uren bezig zijn iedereen bij elkaar te krijgen
Ik heb het over campingfeestjes enzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het is uberhaubt niet nodig om een groep bij elkaar te krijgen, die valt toch zo weer uit elkaar als mensen andere dingen willen zien. Ik ben wel fan van een dynamische groep die dan weer uit de hele groep bestaat dan weer uit klein groepjes en dan weer alleen. En verder gewoon aan het begin van de dag op een bepaalde plek afspreken is geen sms voor nodig.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:26 schreef Juust het volgende:
[..]
Ik heb het over campingfeestjes enzoDat van tevoren afspreken is kut, dan zit je aan dingen vast..
Nee... gejat. Iemand van het personeel had muntjes achterover gedrukt en ging deze in zijn pauze verkopen op de camping.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:57 schreef Juust het volgende:
[..]
Uhm, waren de munten dan nep ofzo? Iedereen weet toch hoe de munten eruit zien?
Zucht.. Weet je wat? Je hebt helemaal gelijk. Jij bent echt een hele goeie festivalganger. Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ja je gaat naar de tent toe en ziet daar je vrienden, heb je dat gemist soit. Ik zie de nut er niet van in maar ieder zijn ding. En sowieso je zit nergens aan vast want als je geen zin hebt ga je niet.
Bij onze groepjes liepen er ook wel eens wat van die regelaars die de hele tijd de groep weer bij elkaar wouden hebben, dat werkt gewoon niet op een festival moet je doen waar je zin in hebt.
Iedereen blij dusquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:47 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nee... gejat. Iemand van het personeel had muntjes achterover gedrukt en ging deze in zijn pauze verkopen op de camping.
Je gaat er trouwens ook vanuit dat elke Lowlander van die types zijn die hun hele programmaboekje gemarkeerd hebben en elke show móeten zien.. Gelukkig ga ik alleen met mensen die net als ik elke leuke act toch al zovaak gezien hebben dat het leuker is om lekker rond te slenteren en te partyenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ja je gaat naar de tent toe en ziet daar je vrienden, heb je dat gemist soit. Ik zie de nut er niet van in maar ieder zijn ding. En sowieso je zit nergens aan vast want als je geen zin hebt ga je niet.
Bij onze groepjes liepen er ook wel eens wat van die regelaars die de hele tijd de groep weer bij elkaar wouden hebben, dat werkt gewoon niet op een festival moet je doen waar je zin in hebt.
Vorige 2 jaar was dat ook grotendeels voor internet (3voor12)quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:41 schreef Peter het volgende:
Wat wel irritant is, dat mensen meteen telefoon/cam boven hun hoofd hele optredens gaan filmen.. niet doen! Komt toch wel op internet/tv / whatever.
Waarom is dat stom? Ik snap het niet.. ik had ze allemaal gekochtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:09 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij 2 euro per muntje vroeg, een maat van mij was zo stom om er 20 te kopen
Bij Plastikman was dat tof, al die iPhones. Was de eerste keer dat ik blij was met die hype.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vorige 2 jaar was dat ook grotendeels voor internet (3voor12)
http://www.iphoned.nl/3vo(...)-op-de-iphone/25185/
Gejat goed kopen? Goed bezigquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:50 schreef julian6 het volgende:
[..]
Waarom is dat stom? Ik snap het niet.. ik had ze allemaal gekocht
Zou ik ook hebben gedaan hoor.quote:
Eens.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben gedaan hoor.Anders doet iemand anders het wel en gejat zijn ze dan toch al.
Ik heb ze niet gekocht. Er zijn vast meer mensen die niet aan heling doen. Wil je werkelijk een misdrijf begaan voor een paar euro?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zou ik ook hebben gedaan hoor.Anders doet iemand anders het wel en gejat zijn ze dan toch al.
Dit dusquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gekocht. Er zijn vast meer mensen die niet aan heling doen. Wil je werkelijk een misdrijf begaan voor een paar euro?
Mijn tip voor LL's, koop gewoon je munten bij de kassa
heilig boontjequote:Op zondag 14 augustus 2011 12:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gekocht. Er zijn vast meer mensen die niet aan heling doen. Wil je werkelijk een misdrijf begaan voor een paar euro?
Mijn tip voor LL's, koop gewoon je munten bij de kassa
jullie komen zeker niet uit de randstad? Hoevaak ik wel niet een fiets voor een tientje heb gekocht van een junkie.. dan maak je je hier echt niet meer druk okquote:
Dus als je niets met diefstal van doen wilt hebben ben je een 'heilige boon', hoe oud ben je nu eigenlijk? Corruptie en diefstal zijn gewoon enorm schadelijk voor de economie. Het is toch niet meer dan normaal dat je gewoon je geld op een eerlijke manier verdient? Ja... Mojo kan het wel missen mits het op kleine schaal gebeurt maar ik zie zo'n dief nog niet een leuk festival organiseren van zijn centen die hij via diefstal verkregen heeft. Je doet er mensen geen pijn mee maar desondanks doe je ze wel tekort. Hoe zou jij het vinden als mensen van je gingen stelen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:15 schreef julian6 het volgende:
heilig boontjeik betaal liever 2 euro aan zo'n ventje dat voor een hongerloontje werkt, dan 2,50 aan dat gigantische mojo die miljoenen per jaar verdiend en voor alles woekerprijzen vraagt. Ik denk trouwens dan 99% van de mensen die munten zou kopen.
en dan bega ik maar een misdrijfik doe er ook zoveel mensen pijn mee..
Tuurlijk.... daar ligt het aanquote:jullie komen zeker niet uit de randstad? Hoevaak ik wel niet een fiets voor een tientje heb gekocht van een junkie.. dan maak je je hier echt niet meer druk ok
Nee daar doen wij hier gewoon niet zo moeilijk overquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:36 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Tuurlijk.... daar ligt het aanDus de hele randstad zit feitelijk vol met dieven?
![]()
Dat jouw referentie kader anders is maakt het nog steeds niet minder strafbaar of zelfs ook maar correct. De wet is er om te voorkomen dat onze maatschappij ontaard in chaos en anarchie
'Corruptie en diefstal' je maakt het hier al een stuk erger dan het is. Alsof mojo nu opeens failliet gaat als ik een paar muntjes koop, ze hebben al meer dan genoeg geld. Zeker na dit jaar met het matige programma. Ik ben bijna 20 trouwens.quote:Dus als je niets met diefstal van doen wilt hebben ben je een 'heilige boon', hoe oud ben je nu eigenlijk? Corruptie en diefstal zijn gewoon enorm schadelijk voor de economie. Het is toch niet meer dan normaal dat je gewoon je geld op een eerlijke manier verdient? Ja... Mojo kan het wel missen mits het op kleine schaal gebeurt maar ik zie zo'n dief nog niet een leuk festival organiseren van zijn centen die hij via diefstal verkregen heeft. Je doet er mensen geen pijn mee maar desondanks doe je ze wel tekort. Hoe zou jij het vinden als mensen van je gingen stelen?
Ja hoor, geen problemen mee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |