abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100678436
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 15:47 schreef friekin_ het volgende:
Mijn simkaart past niet meer in mijn oude telefoon. Jammer.
Je kan een micro-sim adapter gebruiken.
pi_100679251
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 15:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Oeh wat ben je onthand als je je iphone niet bij je hebt ... Nogmaals telefoons zijn niet nodig op lowlands het terrein is zo klein dat je mensen toch altijd wel weer terug vind, de buitenwereld is al helemaal niet belangrijk, ik zou geen doel kunnen vinden voor een telefoon op LL, op fotos maken na maar dat wil net zo goed met zo'n wegwerp ding!
Als je met meerdere groepen over meerdere campings verdeeld staat vind ik een telefoon wel erg handig :) Of het nou een iPhone of een 3310 is maakt niet uit, maar een smsje rond kunnen sturen is altijd handig.

Of je moet graag uren bezig zijn iedereen bij elkaar te krijgen :)
  Moderator zaterdag 13 augustus 2011 @ 16:20:35 #278
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_100679369
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 16:16 schreef Juust het volgende:

[..]

Als je met meerdere groepen over meerdere campings verdeeld staat vind ik een telefoon wel erg handig :) Of het nou een iPhone of een 3310 is maakt niet uit, maar een smsje rond kunnen sturen is altijd handig.

Of je moet graag uren bezig zijn iedereen bij elkaar te krijgen :)
het is uberhaubt niet nodig om een groep bij elkaar te krijgen, die valt toch zo weer uit elkaar als mensen andere dingen willen zien. Ik ben wel fan van een dynamische groep die dan weer uit de hele groep bestaat dan weer uit klein groepjes en dan weer alleen. En verder gewoon aan het begin van de dag op een bepaalde plek afspreken is geen sms voor nodig.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_100679554
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 16:20 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

het is uberhaubt niet nodig om een groep bij elkaar te krijgen, die valt toch zo weer uit elkaar als mensen andere dingen willen zien. Ik ben wel fan van een dynamische groep die dan weer uit de hele groep bestaat dan weer uit klein groepjes en dan weer alleen. En verder gewoon aan het begin van de dag op een bepaalde plek afspreken is geen sms voor nodig.
Ik heb het over campingfeestjes enzo ;) Dat van tevoren afspreken is kut, dan zit je aan dingen vast..
  Moderator zaterdag 13 augustus 2011 @ 16:28:41 #280
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_100679646
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 16:26 schreef Juust het volgende:

[..]

Ik heb het over campingfeestjes enzo ;) Dat van tevoren afspreken is kut, dan zit je aan dingen vast..
:? ja je gaat naar de tent toe en ziet daar je vrienden, heb je dat gemist soit. Ik zie de nut er niet van in maar ieder zijn ding. En sowieso je zit nergens aan vast want als je geen zin hebt ga je niet.

Bij onze groepjes liepen er ook wel eens wat van die regelaars die de hele tijd de groep weer bij elkaar wouden hebben, dat werkt gewoon niet op een festival moet je doen waar je zin in hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_100680185
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 14:57 schreef Juust het volgende:

[..]

Uhm, waren de munten dan nep ofzo? Iedereen weet toch hoe de munten eruit zien?
Nee... gejat. Iemand van het personeel had muntjes achterover gedrukt en ging deze in zijn pauze verkopen op de camping.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_100682968
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 16:28 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

:? ja je gaat naar de tent toe en ziet daar je vrienden, heb je dat gemist soit. Ik zie de nut er niet van in maar ieder zijn ding. En sowieso je zit nergens aan vast want als je geen zin hebt ga je niet.

Bij onze groepjes liepen er ook wel eens wat van die regelaars die de hele tijd de groep weer bij elkaar wouden hebben, dat werkt gewoon niet op een festival moet je doen waar je zin in hebt.
Zucht.. Weet je wat? Je hebt helemaal gelijk. Jij bent echt een hele goeie festivalganger. Mag ik je aanraken?
pi_100682983
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 16:47 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Nee... gejat. Iemand van het personeel had muntjes achterover gedrukt en ging deze in zijn pauze verkopen op de camping.
Iedereen blij dus :)
pi_100683187
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 16:28 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Je gaat er trouwens ook vanuit dat elke Lowlander van die types zijn die hun hele programmaboekje gemarkeerd hebben en elke show móeten zien.. Gelukkig ga ik alleen met mensen die net als ik elke leuke act toch al zovaak gezien hebben dat het leuker is om lekker rond te slenteren en te partyen :)
pi_100683530
Wat wel irritant is, dat mensen meteen telefoon/cam boven hun hoofd hele optredens gaan filmen.. niet doen! Komt toch wel op internet/tv / whatever.
dag
pi_100684175
ja dat filmen begrijp ik dus ook niet

en verder is een telefoon heel handig om af te spreken etc. zeker als je met veel mensen bent en iedereen zn eigen gang gaat.
ik neem 2 oude telefoons mee met volgeladen batterijen die lang mee gaan (tweede gewoon voor de zekerheid, red het zeker tot zondagnacht met eentje). als ze gestolen worden boeit het ook niet. en ik denk ook niet dat iemand op een roze openklaptelefoon uit 2004 zit te wachten.
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 19:00:43 #287
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_100684294
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 18:41 schreef Peter het volgende:
Wat wel irritant is, dat mensen meteen telefoon/cam boven hun hoofd hele optredens gaan filmen.. niet doen! Komt toch wel op internet/tv / whatever.
Vorige 2 jaar was dat ook grotendeels voor internet (3voor12)
http://www.iphoned.nl/3vo(...)-op-de-iphone/25185/
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_100701142
een gsm bij je hebben is soms best handig om een sms te sturen(als er genoeg bereik is) of om een keer te bellen.
Ik doe een heel weekend met 1 volledig opgeladen gsm,gewoon niet te veel onnodig bellen,meestal hoort toch niemand je!

Mensen die perse een blackberry of i-phone mee willen hebben ,die zijn in mijn ogen niet goed snik!!
  zondag 14 augustus 2011 @ 02:22:02 #289
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_100701574
Ik heb zelf een blackberry maar die neem ik niet mee. Ik ga erheen met een simpele nokia met vier volle batterijen. Even naar de camping lopen is zo gedaan :)
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_100703386
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 14:09 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik geloof dat hij 2 euro per muntje vroeg, een maat van mij was zo stom om er 20 te kopen :X
Waarom is dat stom? Ik snap het niet.. ik had ze allemaal gekocht
pi_100707169
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 19:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Vorige 2 jaar was dat ook grotendeels voor internet (3voor12)
http://www.iphoned.nl/3vo(...)-op-de-iphone/25185/
Bij Plastikman was dat tof, al die iPhones. Was de eerste keer dat ik blij was met die hype.
pi_100707178
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 03:50 schreef julian6 het volgende:

[..]

Waarom is dat stom? Ik snap het niet.. ik had ze allemaal gekocht
Gejat goed kopen? Goed bezig :')
I'll sing you a lullaby.
pi_100707216
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:10 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Zou ik ook hebben gedaan hoor. :') Anders doet iemand anders het wel en gejat zijn ze dan toch al.
pi_100707289
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:12 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Zou ik ook hebben gedaan hoor. :') Anders doet iemand anders het wel en gejat zijn ze dan toch al.
Eens.
pi_100707386
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:12 schreef Mexicaantje. het volgende:

Ik heb ze niet gekocht. Er zijn vast meer mensen die niet aan heling doen. Wil je werkelijk een misdrijf begaan voor een paar euro?

Mijn tip voor LL's, koop gewoon je munten bij de kassa ^O^
I'll sing you a lullaby.
  zondag 14 augustus 2011 @ 12:21:10 #296
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_100707418
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:19 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik heb ze niet gekocht. Er zijn vast meer mensen die niet aan heling doen. Wil je werkelijk een misdrijf begaan voor een paar euro?

Dit dus :).
pi_100709084
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:19 schreef xenobinol het volgende:

[..]

heilig boontje :') ik betaal liever 2 euro aan zo'n ventje dat voor een hongerloontje werkt, dan 2,50 aan dat gigantische mojo die miljoenen per jaar verdiend en voor alles woekerprijzen vraagt. Ik denk trouwens dan 99% van de mensen die munten zou kopen.

en dan bega ik maar een misdrijf :'( ik doe er ook zoveel mensen pijn mee.. :')

quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:10 schreef xenobinol het volgende:

[..]

jullie komen zeker niet uit de randstad? Hoevaak ik wel niet een fiets voor een tientje heb gekocht van een junkie.. dan maak je je hier echt niet meer druk ok
pi_100709793
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 13:15 schreef julian6 het volgende:

heilig boontje :') ik betaal liever 2 euro aan zo'n ventje dat voor een hongerloontje werkt, dan 2,50 aan dat gigantische mojo die miljoenen per jaar verdiend en voor alles woekerprijzen vraagt. Ik denk trouwens dan 99% van de mensen die munten zou kopen.

en dan bega ik maar een misdrijf :'( ik doe er ook zoveel mensen pijn mee.. :')

Dus als je niets met diefstal van doen wilt hebben ben je een 'heilige boon', hoe oud ben je nu eigenlijk? Corruptie en diefstal zijn gewoon enorm schadelijk voor de economie. Het is toch niet meer dan normaal dat je gewoon je geld op een eerlijke manier verdient? Ja... Mojo kan het wel missen mits het op kleine schaal gebeurt maar ik zie zo'n dief nog niet een leuk festival organiseren van zijn centen die hij via diefstal verkregen heeft. Je doet er mensen geen pijn mee maar desondanks doe je ze wel tekort. Hoe zou jij het vinden als mensen van je gingen stelen?

quote:
jullie komen zeker niet uit de randstad? Hoevaak ik wel niet een fiets voor een tientje heb gekocht van een junkie.. dan maak je je hier echt niet meer druk ok
Tuurlijk.... daar ligt het aan :') Dus de hele randstad zit feitelijk vol met dieven? :D
Dat jouw referentie kader anders is maakt het nog steeds niet minder strafbaar of zelfs ook maar correct. De wet is er om te voorkomen dat onze maatschappij ontaard in chaos en anarchie w/
I'll sing you a lullaby.
pi_100709829
Een oud gezegde luidt: "Zonder heler geen steler"
I'll sing you a lullaby.
pi_100710545
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2011 13:36 schreef xenobinol het volgende:
[..]

Tuurlijk.... daar ligt het aan :') Dus de hele randstad zit feitelijk vol met dieven? :D
Dat jouw referentie kader anders is maakt het nog steeds niet minder strafbaar of zelfs ook maar correct. De wet is er om te voorkomen dat onze maatschappij ontaard in chaos en anarchie w/
Nee daar doen wij hier gewoon niet zo moeilijk over :D en over die munten al helemaal niet

quote:
Dus als je niets met diefstal van doen wilt hebben ben je een 'heilige boon', hoe oud ben je nu eigenlijk? Corruptie en diefstal zijn gewoon enorm schadelijk voor de economie. Het is toch niet meer dan normaal dat je gewoon je geld op een eerlijke manier verdient? Ja... Mojo kan het wel missen mits het op kleine schaal gebeurt maar ik zie zo'n dief nog niet een leuk festival organiseren van zijn centen die hij via diefstal verkregen heeft. Je doet er mensen geen pijn mee maar desondanks doe je ze wel tekort. Hoe zou jij het vinden als mensen van je gingen stelen?
'Corruptie en diefstal' je maakt het hier al een stuk erger dan het is. Alsof mojo nu opeens failliet gaat als ik een paar muntjes koop, ze hebben al meer dan genoeg geld. Zeker na dit jaar met het matige programma. Ik ben bijna 20 trouwens.

Hoe zou ik het vinden als ik mojo was? Zou die gozer ontslaan maar er verder geen seconde wakker van liggen.

Ik vind dat zij ook stelen van de mensen met hun woekerprijzen voor eten en drinken. 1 grote commerciële bende is het daar. Van een kleinere ondernemer die het al moeilijk heeft zou ik wel 2x nadenken natuurlijk

[ Bericht 0% gewijzigd door julian6 op 14-08-2011 14:00:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')