Wie is er hier nou de festivalveteraan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:47 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Een mobiele oplader op batterijen raad ik niemand met een smartphone aan. Dat scheelt hooguit enkele minuten voordat je batterij op is. Smartphone's slurpen nou eenmaal energie. Al is het maar bij het aanzetten alleen al. Hooguit als je een oude nokia 3310 hebt of zo dat zoiets nog nut heeft.
Een zonne-energie schermpje heeft dan wel meer nut, maarja die krengen zijn 60/70 euro als het niet meer is....dat heb ik nou niet over voor die 3 dagen lowlands
Welke lader heb jij? Ik red het wel als ik internet uitzet etc. maar ik heb boxen mee, waarop ik mijn iPhone aan wil sluiten.. Waarna hij op dag 2 al leeg is natuurlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:04 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Oplader met vier oplaadbare 2000 mAh batterijen werkt prima voor m'n iPhone, paar setjes en je komt het weekend door...
Precies, gewoon cash meenemen voor de muntenautomaat. Altijd lachen... staan daar 15 man in de rij en jij komt daar met een flap aanlopen en 30 seconden later loop je alweer in de richting van de barquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij heb ik deze nog niet voorbij zien komen:
Als je muntjes gaat trekken bij de 'muur'..gemiddelde wachtrij bij de PIN: minstens 5 man.
Gemiddelde wachtrij bij de cash: max. 2 man. Plus minder kans dat 'ie net op 'rood' spring als je aan de beurt bent, zodat je alsnog in een nieuwe rij achter aan kunt sluiten.
Mooi altijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Precies, gewoon cash meenemen voor de muntenautomaat. Altijd lachen... staan daar 15 man in de rij en jij komt daar met een flap aanlopen en 30 seconden later loop je alweer in de richting van de bar![]()
Ik bel al sinds de oudheid met mijn Razr V3.... ding is niet kapot te krijgen en als je hem oplaad kun je een heel weekend lang bellen en SMS-en zonder bij te ladenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:43 schreef GotC het volgende:
Ik sleep gewoon een oude mobiel mee. Zolang ik kan smsen, vind ik alles best.
Vorig jaar kwam er zelfs een 'medewerker' langs de tent op de camping met de vraag of we muntjes wilden kopenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:03 schreef Juust het volgende:
[..]
Mooi altijdAl is pinnen bij een muntjesdame ook veel sneller dan die automaten..
Best goede deal toch? De normale prijs was vorig jaar 2,40 ofzo toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:09 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam er zelfs een 'medewerker' langs de tent op de camping met de vraag of we muntjes wilden kopen![]()
Ik geloof dat hij 2 euro per muntje vroeg, een maat van mij was zo stom om er 20 te kopen
Helingquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:10 schreef Juust het volgende:
Best goede deal toch? De normale prijs was vorig jaar 2,40 ofzo toch?
Oh, boeiend. Daar doe je toch niks meer aanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:58 schreef Bosbeetle het volgende:
niet nep maar hoogstwaarschijnlijk gejat dus
Dat had ik nu ook met m'n onderbroekenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:04 schreef GotC het volgende:
paar jaar geleden bruin/geel.. (vind ze nog steeds in m'n tas![]()
)
Hahahahaha!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat had ik nu ook met m'n onderbroeken
http://eportablebatterych(...)3dx4n-best-shipping/quote:Welke lader heb jij? Ik red het wel als ik internet uitzet etc. maar ik heb boxen mee, waarop ik mijn iPhone aan wil sluiten.. Waarna hij op dag 2 al leeg is natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |