Mwah, te veel concurentie van professionele rapers.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:30 schreef Edjetoch het volgende:
Wil je geld verdienen kun je altijd nog bekertjes gaan rapen!
"HEEEETE KOFFIE!"quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wil je ergens naar toe (vooraan staan of door een menigte heen bijv.) maar is het veel te druk?
Roep dan hard genoeg 'Personeel!'. Mensen gaan dan automatisch een beetje opzij waardoor er ruimte genoeg voor jou is om door te lopen. Tegen de tijd dat ze doorhebben dat jij geen personeel bent, ben je al lang en breed uit zicht.
"ZWANGERE VROUW!"quote:
hoax, er gaat niks boven een rubberbootquote:- Een stoeltje is een must, punt.
Die je gebruikt als..... (in ieder geval als iets om je reet van de grond te houden)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoax, er gaat niks boven een rubberboot
zou die pool echt een klap verkopen als ie dat fliktequote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:36 schreef zalkc het volgende:
[..]
Mwah, te veel concurentie van professionele rapers.
Werd vorig jaar een beetje moe van alle Poolse lijers die een beker uit je handen griste als je net je laatste slok had genomen. Vroggâh was het gewoon leuk om te zien dat een hippie (zo eeen die de jaarwisselingen na 1969 heeft overgeslagen) heel relaxt daar mee bezig was en rustig een tijdje met je ging ouwehoeren over "de kunst van het bekerrapen"
Die polen werden vorig jaar op een gegeven moment ook met z'n allen het terrein af geëscorteerd toch?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:30 schreef julian6 het volgende:
[..]
zou die pool echt een klap verkopen als ie dat flikte
Vrij massaal inderdaad als ik de mensen in het sLLowchattopic van toen mag geloven.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:51 schreef Peter het volgende:
[..]
Die polen werden vorig jaar op een gegeven moment ook met z'n allen het terrein af geëscorteerd toch?
Dat wordt mijn nieuwe tactiek. Of allemaal heel houden en ze helemaal onderpissenquote:Op zondag 3 juli 2011 19:32 schreef julian6 het volgende:
[..]
tegenwoordig trek ik ze helemaal uit elkaar
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:27 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind bekers slopen eigenlijk een beetje kinderachtig. Als ik alleen ben gooi ik ze van me af, in een groep bewaren we ze. Het zou mij mijn anus oxideren wat bekerrapers doen. Als ik me daar al druk om moet maken op Lowlands.
Eensch.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:27 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind bekers slopen eigenlijk een beetje kinderachtig. Als ik alleen ben gooi ik ze van me af, in een groep bewaren we ze. Het zou mij mijn anus oxideren wat bekerrapers doen. Als ik me daar al druk om moet maken op Lowlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |