Waarom dequote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:44 schreef TWP het volgende:
[..]
Als dat voor jou zuinig is kun je gewoon niet met geld omgaan.
? Dit is goed voor LL
Als in: "Jij domme lul", bedoelde ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waarom de [ afbeelding ]? Dit is goed voor LL.
Als jij alleen drank en eten koopt en alsnog 400e uitgeeft, ben je niet zuinig maat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:22 schreef broccolitaart het volgende:
Dat ik alleen drank en eet koop op LL. (heb wel eens fucking 10 euro betaald voor een bordje gyros, klootzakken!!)
Waarom 6x per dag? En wat dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:32 schreef broccolitaart het volgende:
400 is vast beetje overdreven, heb eigenlijk geen idee hoeveel ik op zo'n weekend uitgeef, vaak toch wel max 100 euro per dag. (vr,za,zo)
Ik rook ook, dat tikt flink aan als je erbij zuipt. En op LL eet ik het liefst 6x per dag, dat tikt ook aan.
Mijn visie van zuinig doen op LL is, niet douchen
Same!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:32 schreef broccolitaart het volgende:
400 is vast beetje overdreven, heb eigenlijk geen idee hoeveel ik op zo'n weekend uitgeef, vaak toch wel max 100 euro per dag. (vr,za,zo)
Ik rook ook, dat tikt flink aan als je erbij zuipt. En op LL eet ik het liefst 6x per dag, dat tikt ook aan.
Doe ik ook hoor, steeds wat kleins halen, broodje hier, pannekoekje daar etc. Zeker als je de hele dag staat te zuipen moet je goed eten, dus soms ook met tegenzin een broodje er in werken!quote:
Meer dan 4 keer eet ik niet volgens mij, dan ben ik alleen maar rondjes aan het lopen tussen artiesten en tenten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:34 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Same!
[..]
Doe ik ook hoor, steeds wat kleins halen, broodje hier, pannekoekje daar etc. Zeker als je de hele dag staat te zuipen moet je goed eten, dus soms ook met tegenzin een broodje er in werken!
Tja, verschilt per persoon denk, vrienden me eten nog, nja vreten eerlijk gezegd, meerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Meer dan 4 keer eet ik niet volgens mij, dan ben ik alleen maar rondjes aan het lopen tussen artiesten en tenten.
Ik zat vorig jaar vrij veel bij Bravo. Bravoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:55 schreef broccolitaart het volgende:
Kwestie van regelmatig verhuizen van de tent. Je bent een mongool als je de hele dag bij alpha blijft hangen.
sucksquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar vrij veel bij Bravo. Bravo.
Was vorige jaar meer van snel ff kwartiertje eten inplannen, dan kunnen we weer verderquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Meer dan 4 keer eet ik niet volgens mij, dan ben ik alleen maar rondjes aan het lopen tussen artiesten en tenten.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:32 schreef broccolitaart het volgende:
Waarom ga je dan in godsnaam, vraag ik me afquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:02 schreef Faazz het volgende:
IEen maat van me deed het trouwens wat extremer en deed met niet meer dan 20eu voor het hele weekend.
Bekerrapers? Wie haalt er nou voor meer dan 500 eu munten in 1 keerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:10 schreef broccolitaart het volgende:
Heb eens van een vriend gehoord dat hij op maandagochtend even muntjes terug ging ruilen.. Dat er voor hem 2 engelse meiden stonden die effe 500 euro gingen cashen, en ze waren er vrijdag, zaterdag en zondag ook al geweest.
Ik ben nog op zoek naar een goeie. Tips?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:12 schreef Bosbeetle het volgende:
(bonus tip lijkt raar maar neem een radio mee met cdspelert, of iets waar je hard je mp3s op af kunt spelen)
Dit:quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:18 schreef markoning het volgende:
Wat is nou echt eens een goeie telefoonlader op batterijen/zonne-energie? Had er 2 jaar terug eentje mee, en die deed met 4 AA's precies 15% opladen
voor maar 66 euroquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:20 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dit:
http://www.beslist.nl/ele(...)pakket_4400_mAh.html
Is een externe accu die 4400 mAh levert, behoorlijk wat dus.
Ik wist niet dat we in het budgettopic zaten? Extra accu's is natuurlijk ook een optie, maar dat gekloot met batterijen schiet niet op naar mijn mening.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:29 schreef julian6 het volgende:
[..]
voor maar 66 eurokoop dan gewoon 3 nieuwe batterijen op dealextreme voor twee tientjes
1 keer per anderhalve dag je batterij verwisselen, vijf seconden werk. Plus je hoeft niet te wachten tot ie opgeladen is en je hoeft hem niet bij je tent achter te laten als hij overdag leeg is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we in het budgettopic zaten? Extra accu's is natuurlijk ook een optie, maar dat gekloot met batterijen schiet niet op naar mijn mening.
Je snapt me niet. Degene waar ik op reageerde had het over een lader met batterijen. Ik zeg dat dat een slecht idee is en jouw idee met verwisselbare accu's dan een beter plan is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:36 schreef julian6 het volgende:
[..]
1 keer per anderhalve dag je batterij verwisselen, vijf seconden werk. Plus je hoeft niet te wachten tot ie opgeladen is en je hoeft hem niet bij je tent achter te laten als hij overdag leeg is.
Anders zaten ze wel in een luxe hotel he?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we in het budgettopic zaten? Extra accu's is natuurlijk ook een optie, maar dat gekloot met batterijen schiet niet op naar mijn mening.
waarom zeg je dat dan niet meteenquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je snapt me niet. Degene waar ik op reageerde had het over een lader met batterijen. Ik zeg dat dat een slecht idee is en jouw idee met verwisselbare accu's dan een beter plan is.
Discman + actieve speakers is vaak wel voldoendequote:Op woensdag 6 juli 2011 23:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar een goeie. Tips?
Dat was ik, werkt prima bij mij. De sporadische momenten dat ik mijn ogen dicht doe plug ik m'n telefoon er aan en een paar uur later ben je weer good to go.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je snapt me niet. Degene waar ik op reageerde had het over een lader met batterijen. Ik zeg dat dat een slecht idee is en jouw idee met verwisselbare accu's dan een beter plan is.
Immitatiebatterijen zijn zulke baggerquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:56 schreef Dubbel_Fristie het volgende:
Ik heb net ook 2extra batterijen voor mijn X10 besteld, kost geen drol bij dealextreme.
Thuis opladen en voor elke dag een fresh nieuwe accu!
http://www.a-solar.eu/NL/solar_power_bag_go_pro_orange.htmquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:18 schreef markoning het volgende:
Wat is nou echt eens een goeie telefoonlader op batterijen/zonne-energie? Had er 2 jaar terug eentje mee, en die deed met 4 AA's precies 15% opladen
Ik haal een dag niet eens met een accu denkquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:56 schreef Dubbel_Fristie het volgende:
Ik heb net ook 2extra batterijen voor mijn X10 besteld, kost geen drol bij dealextreme.
Thuis opladen en voor elke dag een fresh nieuwe accu!
Ik had er vorig jaar 1 en die deed het beter dan de originele batterij..quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Immitatiebatterijen zijn zulke bagger
Wielen op een ondergrond met steentjes en gras doet ook niet erg veel goeds.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:12 schreef Bosbeetle het volgende:
2 dingen waar ik me bij elk buiten festival aan houd,
1) niet meer meenemen dan je zelf makkelijk kunt tillen/vervoeren (een skateboard onder een tas doet wonderen off iig iets met wieltjes liefts de tas zelf).
2)Neem een fatsoenlijke stoel mee, dus met iig een rugleuning.
(bonus tip lijkt raar maar neem een radio mee met cdspelert, of iets waar je hard je mp3s op af kunt spelen)
Klopt, ik zie jaarlijks van die dingen sneuvelen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Wielen op een ondergrond met steentjes en gras doet ook niet erg veel goeds.
Werkt tot nu toe prima, je hebt alleen pech als het heeft geregend, want dan kom je niet ver inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ben niet ontevreden over die dingen na 1 jaar bezit, maar ga wel een htc ofzo halen als het abbonement voorbij is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wow, toch nog 1 ding waar Blackberries goed in zijn.
altijd mooi om te tellen hoeveel je gesneuvelde karretjes en wagentjes je al tegenkomt op weg van de dijk naar de ingangquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
http://kassa.vara.nl/tv/a(...)-07a1a0e16a/speel/1/quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:35 schreef Faazz het volgende:
Hmm ik heb nog een tent nodig. Eigenlijk dit weekend al, iemand een idee waar ze goeie hebben? Die van de gamma van vorig jaar was echt bout. Iemand een goed idee?
Kan je niet gewoon een goede kopen? Een goede rugzak is goud waard met al die kwik die je meeneemt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:11 schreef Nothingwoman het volgende:
Ik ben op backpacks aan het bieden op marktplaatsAls iemand een (goedkope) heeft, ik heb interesse.
Deels mee eens want een goede rugzak is ideaal maar ook best prijzig en als het alleen voor Lowlands is, is dat zonde van je geld.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:06 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een goede kopen? Een goede rugzak is goud waard met al die kwik die je meeneemt.
dat is inderdaad ook waar.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deels mee eens want een goede rugzak is ideaal maar ook best prijzig en als het alleen voor Lowlands is, is dat zonde van je geld.
Voor mij ook hoor.. mijn rug trekt een rugzak niet ondanks op de juiste wijze gedragen. Ik rol dus en op de trap word ik even geholpen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:55 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Werkt tot nu toe prima, je hebt alleen pech als het heeft geregend, want dan kom je niet ver inderdaad.
Ik heb een grote backpack nu via marktplaats weten te fixenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:06 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een goede kopen? Een goede rugzak is goud waard met al die kwik die je meeneemt.
Ja daar kom ik er ook altijd 5 van kapot tegen op de tocht van de dijk naar de ingangquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:51 schreef The_Voice_Within het volgende:
Inplaats van een rolkoffer, neem ik altijd zo'n bejaarde boodschappenkarretje mee. Daar gaat veel in, je kunt er nog een hoop opbinden en met die grote wielen kom je makkelijk door het gras heen. En het gaat best makkelijk de brug over.
We laten al jaren extra bier in de auto staan. Lopen we op zaterdag ochtend even terug naa de auto om extar bier op te halen. Ook laat ik extra kleding en eten (blikken soep/knakworst en zo) in de auto liggen. mocht ik het nodig hebben, kan ik deze zo mee nemen. Scheelt weer een hoop gesjouw op donderdag.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:55 schreef Killiann het volgende:
''Je mag één keer drank meenemen naar de campings. Als je je polsbandje omhebt, is het niet toegestaan nogmaals drank mee te nemen van buiten het terrein of de parkeerplaatsen. In totaal mag je 8 liter drank van thuis meenemen (het totaal van alle verpakkingen samen).''
INfo van de lowlands website.
Iemand hier ervaring mee? Hoe streng zijn ze bij de 2e controle met mee nemen van drank. En controleren ze nu echt alle het drinken, of alleen maar de sterke drank?
Nee, dat was het nooit. Deze regel is voor zover ik weet dit jaar nieuw.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:46 schreef Killiann het volgende:
Thanks voor je reactie Technopunx
Duidelijk, refill is dus geen probleem vrijdag en zaterdag
Mmm, dat had ik nog niet gelezen. Voorgaande jaren was het nooit een probleem. Weet ook niet of die regel toen al van toepassing was.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat was het nooit. Deze regel is voor zover ik weet dit jaar nieuw.
tja Lowlands wordt steeds flauwer in dat soort dingen, het drinken overschenken bij de festivalingang wordt ook steeds verder ontmoedigdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:03 schreef ondeugend het volgende:
Het staat voor het eerst in de reglementen.. dat klopt. Maar of ze zo streng zullen zijn dat ze alsnog grondig gaan controleren vraag ik me af.
Vroeger moest je je eigen bier meenemen naar het podiumquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja Lowlands wordt steeds flauwer in dat soort dingen, het drinken overschenken bij de festivalingang wordt ook steeds verder ontmoedigd
Subtiele spam zegquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:14 schreef koevje het volgende:
niet teveel schone kleding mee, alleen droge sokken zijn wel handig!
[link weggehaad, ik sponsor geen spam
I beg to differquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dinsdag komen er nog 750 kaarten in de verkoop. En hier op FOK! is ook een topic waar kaarten worden aangebodenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:23 schreef Gaijin het volgende:
Een stoeltje voor bij de tent! Vorig jaar had ik mijn eerste LL (O+) en wat miste ik zo'n ding zeg. Dit jaar ga ik niet omdat uitverkocht, erg jammer..
Andere tip hierbij: maak een karretje niet te breed. Anders ben je bij de ingang toche cht de lulquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:44 schreef WheeleE het volgende:
I beg to differ
Als de wielen maar groot genoeg zijn. En er een stoel boven hangt. Waar je zelf in zit. En het niet hoost
Nou die app vond ik wel handig, omdat je dan per artiest ook een omschijving erbij kon zien van wat het n btje was.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:38 schreef Faazz het volgende:
Je moet volgens mij zelf een oplader mee nemen. Maar ik zeg, fuck die smartphone. Neem een cheap ding mee want je gaat er spijt van krijgen zodra je de rij ziet voor het oplaadpunt. Die rijen zijn serieus anderhalf uur wachten en daar heb je toch geen behoefte aan? Programmaboekjes kan je overal krijgen plus dat die smartphone wel te kostbaar is om een keer per ongeluk te laten vallen tijdens het dansen.
Een mobiele oplader op batterijen raad ik niemand met een smartphone aan. Dat scheelt hooguit enkele minuten voordat je batterij op is. Smartphone's slurpen nou eenmaal energie. Al is het maar bij het aanzetten alleen al. Hooguit als je een oude nokia 3310 hebt of zo dat zoiets nog nut heeft.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:13 schreef stbabylon het volgende:
Haal een mobiele oplader op batterijen.
De douches zijn 'onbeperkt' (als het heel druk is en je staat er een half uur onder heb je denk ik wel een opmerking aan je kont).
De douche hokjes zijn ruim, maar je kleren laat je buiten het hokje hangen. Dan kun je heel preuts je ondergoed achter het gordijn (klopt, geen afsluitbaar hokje dus) uittrekken en daar ergens proberen droog te houden, of je stelt je niet aan en loopt in je blote kont het hokje in/uit.
Wie is er hier nou de festivalveteraan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:47 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Een mobiele oplader op batterijen raad ik niemand met een smartphone aan. Dat scheelt hooguit enkele minuten voordat je batterij op is. Smartphone's slurpen nou eenmaal energie. Al is het maar bij het aanzetten alleen al. Hooguit als je een oude nokia 3310 hebt of zo dat zoiets nog nut heeft.
Een zonne-energie schermpje heeft dan wel meer nut, maarja die krengen zijn 60/70 euro als het niet meer is....dat heb ik nou niet over voor die 3 dagen lowlands
Welke lader heb jij? Ik red het wel als ik internet uitzet etc. maar ik heb boxen mee, waarop ik mijn iPhone aan wil sluiten.. Waarna hij op dag 2 al leeg is natuurlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:04 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Oplader met vier oplaadbare 2000 mAh batterijen werkt prima voor m'n iPhone, paar setjes en je komt het weekend door...
Precies, gewoon cash meenemen voor de muntenautomaat. Altijd lachen... staan daar 15 man in de rij en jij komt daar met een flap aanlopen en 30 seconden later loop je alweer in de richting van de barquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij heb ik deze nog niet voorbij zien komen:
Als je muntjes gaat trekken bij de 'muur'..gemiddelde wachtrij bij de PIN: minstens 5 man.
Gemiddelde wachtrij bij de cash: max. 2 man. Plus minder kans dat 'ie net op 'rood' spring als je aan de beurt bent, zodat je alsnog in een nieuwe rij achter aan kunt sluiten.
Mooi altijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Precies, gewoon cash meenemen voor de muntenautomaat. Altijd lachen... staan daar 15 man in de rij en jij komt daar met een flap aanlopen en 30 seconden later loop je alweer in de richting van de bar![]()
Ik bel al sinds de oudheid met mijn Razr V3.... ding is niet kapot te krijgen en als je hem oplaad kun je een heel weekend lang bellen en SMS-en zonder bij te ladenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:43 schreef GotC het volgende:
Ik sleep gewoon een oude mobiel mee. Zolang ik kan smsen, vind ik alles best.
Vorig jaar kwam er zelfs een 'medewerker' langs de tent op de camping met de vraag of we muntjes wilden kopenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:03 schreef Juust het volgende:
[..]
Mooi altijdAl is pinnen bij een muntjesdame ook veel sneller dan die automaten..
Best goede deal toch? De normale prijs was vorig jaar 2,40 ofzo toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:09 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam er zelfs een 'medewerker' langs de tent op de camping met de vraag of we muntjes wilden kopen![]()
Ik geloof dat hij 2 euro per muntje vroeg, een maat van mij was zo stom om er 20 te kopen
Helingquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:10 schreef Juust het volgende:
Best goede deal toch? De normale prijs was vorig jaar 2,40 ofzo toch?
Oh, boeiend. Daar doe je toch niks meer aanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:58 schreef Bosbeetle het volgende:
niet nep maar hoogstwaarschijnlijk gejat dus
Dat had ik nu ook met m'n onderbroekenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:04 schreef GotC het volgende:
paar jaar geleden bruin/geel.. (vind ze nog steeds in m'n tas![]()
)
Hahahahaha!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat had ik nu ook met m'n onderbroeken
http://eportablebatterych(...)3dx4n-best-shipping/quote:Welke lader heb jij? Ik red het wel als ik internet uitzet etc. maar ik heb boxen mee, waarop ik mijn iPhone aan wil sluiten.. Waarna hij op dag 2 al leeg is natuurlijk
Je kan een micro-sim adapter gebruiken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:47 schreef friekin_ het volgende:
Mijn simkaart past niet meer in mijn oude telefoon. Jammer.
Als je met meerdere groepen over meerdere campings verdeeld staat vind ik een telefoon wel erg handigquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Oeh wat ben je onthand als je je iphone niet bij je hebt ... Nogmaals telefoons zijn niet nodig op lowlands het terrein is zo klein dat je mensen toch altijd wel weer terug vind, de buitenwereld is al helemaal niet belangrijk, ik zou geen doel kunnen vinden voor een telefoon op LL, op fotos maken na maar dat wil net zo goed met zo'n wegwerp ding!
het is uberhaubt niet nodig om een groep bij elkaar te krijgen, die valt toch zo weer uit elkaar als mensen andere dingen willen zien. Ik ben wel fan van een dynamische groep die dan weer uit de hele groep bestaat dan weer uit klein groepjes en dan weer alleen. En verder gewoon aan het begin van de dag op een bepaalde plek afspreken is geen sms voor nodig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:16 schreef Juust het volgende:
[..]
Als je met meerdere groepen over meerdere campings verdeeld staat vind ik een telefoon wel erg handigOf het nou een iPhone of een 3310 is maakt niet uit, maar een smsje rond kunnen sturen is altijd handig.
Of je moet graag uren bezig zijn iedereen bij elkaar te krijgen
Ik heb het over campingfeestjes enzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het is uberhaubt niet nodig om een groep bij elkaar te krijgen, die valt toch zo weer uit elkaar als mensen andere dingen willen zien. Ik ben wel fan van een dynamische groep die dan weer uit de hele groep bestaat dan weer uit klein groepjes en dan weer alleen. En verder gewoon aan het begin van de dag op een bepaalde plek afspreken is geen sms voor nodig.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:26 schreef Juust het volgende:
[..]
Ik heb het over campingfeestjes enzoDat van tevoren afspreken is kut, dan zit je aan dingen vast..
Nee... gejat. Iemand van het personeel had muntjes achterover gedrukt en ging deze in zijn pauze verkopen op de camping.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:57 schreef Juust het volgende:
[..]
Uhm, waren de munten dan nep ofzo? Iedereen weet toch hoe de munten eruit zien?
Zucht.. Weet je wat? Je hebt helemaal gelijk. Jij bent echt een hele goeie festivalganger. Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ja je gaat naar de tent toe en ziet daar je vrienden, heb je dat gemist soit. Ik zie de nut er niet van in maar ieder zijn ding. En sowieso je zit nergens aan vast want als je geen zin hebt ga je niet.
Bij onze groepjes liepen er ook wel eens wat van die regelaars die de hele tijd de groep weer bij elkaar wouden hebben, dat werkt gewoon niet op een festival moet je doen waar je zin in hebt.
Iedereen blij dusquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:47 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nee... gejat. Iemand van het personeel had muntjes achterover gedrukt en ging deze in zijn pauze verkopen op de camping.
Je gaat er trouwens ook vanuit dat elke Lowlander van die types zijn die hun hele programmaboekje gemarkeerd hebben en elke show móeten zien.. Gelukkig ga ik alleen met mensen die net als ik elke leuke act toch al zovaak gezien hebben dat het leuker is om lekker rond te slenteren en te partyenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ja je gaat naar de tent toe en ziet daar je vrienden, heb je dat gemist soit. Ik zie de nut er niet van in maar ieder zijn ding. En sowieso je zit nergens aan vast want als je geen zin hebt ga je niet.
Bij onze groepjes liepen er ook wel eens wat van die regelaars die de hele tijd de groep weer bij elkaar wouden hebben, dat werkt gewoon niet op een festival moet je doen waar je zin in hebt.
Vorige 2 jaar was dat ook grotendeels voor internet (3voor12)quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:41 schreef Peter het volgende:
Wat wel irritant is, dat mensen meteen telefoon/cam boven hun hoofd hele optredens gaan filmen.. niet doen! Komt toch wel op internet/tv / whatever.
Waarom is dat stom? Ik snap het niet.. ik had ze allemaal gekochtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:09 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij 2 euro per muntje vroeg, een maat van mij was zo stom om er 20 te kopen
Bij Plastikman was dat tof, al die iPhones. Was de eerste keer dat ik blij was met die hype.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vorige 2 jaar was dat ook grotendeels voor internet (3voor12)
http://www.iphoned.nl/3vo(...)-op-de-iphone/25185/
Gejat goed kopen? Goed bezigquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:50 schreef julian6 het volgende:
[..]
Waarom is dat stom? Ik snap het niet.. ik had ze allemaal gekocht
Zou ik ook hebben gedaan hoor.quote:
Eens.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben gedaan hoor.Anders doet iemand anders het wel en gejat zijn ze dan toch al.
Ik heb ze niet gekocht. Er zijn vast meer mensen die niet aan heling doen. Wil je werkelijk een misdrijf begaan voor een paar euro?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zou ik ook hebben gedaan hoor.Anders doet iemand anders het wel en gejat zijn ze dan toch al.
Dit dusquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gekocht. Er zijn vast meer mensen die niet aan heling doen. Wil je werkelijk een misdrijf begaan voor een paar euro?
Mijn tip voor LL's, koop gewoon je munten bij de kassa
heilig boontjequote:Op zondag 14 augustus 2011 12:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gekocht. Er zijn vast meer mensen die niet aan heling doen. Wil je werkelijk een misdrijf begaan voor een paar euro?
Mijn tip voor LL's, koop gewoon je munten bij de kassa
jullie komen zeker niet uit de randstad? Hoevaak ik wel niet een fiets voor een tientje heb gekocht van een junkie.. dan maak je je hier echt niet meer druk okquote:
Dus als je niets met diefstal van doen wilt hebben ben je een 'heilige boon', hoe oud ben je nu eigenlijk? Corruptie en diefstal zijn gewoon enorm schadelijk voor de economie. Het is toch niet meer dan normaal dat je gewoon je geld op een eerlijke manier verdient? Ja... Mojo kan het wel missen mits het op kleine schaal gebeurt maar ik zie zo'n dief nog niet een leuk festival organiseren van zijn centen die hij via diefstal verkregen heeft. Je doet er mensen geen pijn mee maar desondanks doe je ze wel tekort. Hoe zou jij het vinden als mensen van je gingen stelen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:15 schreef julian6 het volgende:
heilig boontjeik betaal liever 2 euro aan zo'n ventje dat voor een hongerloontje werkt, dan 2,50 aan dat gigantische mojo die miljoenen per jaar verdiend en voor alles woekerprijzen vraagt. Ik denk trouwens dan 99% van de mensen die munten zou kopen.
en dan bega ik maar een misdrijfik doe er ook zoveel mensen pijn mee..
Tuurlijk.... daar ligt het aanquote:jullie komen zeker niet uit de randstad? Hoevaak ik wel niet een fiets voor een tientje heb gekocht van een junkie.. dan maak je je hier echt niet meer druk ok
Nee daar doen wij hier gewoon niet zo moeilijk overquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:36 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Tuurlijk.... daar ligt het aanDus de hele randstad zit feitelijk vol met dieven?
![]()
Dat jouw referentie kader anders is maakt het nog steeds niet minder strafbaar of zelfs ook maar correct. De wet is er om te voorkomen dat onze maatschappij ontaard in chaos en anarchie
'Corruptie en diefstal' je maakt het hier al een stuk erger dan het is. Alsof mojo nu opeens failliet gaat als ik een paar muntjes koop, ze hebben al meer dan genoeg geld. Zeker na dit jaar met het matige programma. Ik ben bijna 20 trouwens.quote:Dus als je niets met diefstal van doen wilt hebben ben je een 'heilige boon', hoe oud ben je nu eigenlijk? Corruptie en diefstal zijn gewoon enorm schadelijk voor de economie. Het is toch niet meer dan normaal dat je gewoon je geld op een eerlijke manier verdient? Ja... Mojo kan het wel missen mits het op kleine schaal gebeurt maar ik zie zo'n dief nog niet een leuk festival organiseren van zijn centen die hij via diefstal verkregen heeft. Je doet er mensen geen pijn mee maar desondanks doe je ze wel tekort. Hoe zou jij het vinden als mensen van je gingen stelen?
Ja hoor, geen problemen mee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:19 schreef xenobinol het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |