Dit:quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:18 schreef markoning het volgende:
Wat is nou echt eens een goeie telefoonlader op batterijen/zonne-energie? Had er 2 jaar terug eentje mee, en die deed met 4 AA's precies 15% opladen
voor maar 66 euroquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:20 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dit:
http://www.beslist.nl/ele(...)pakket_4400_mAh.html
Is een externe accu die 4400 mAh levert, behoorlijk wat dus.
Ik wist niet dat we in het budgettopic zaten? Extra accu's is natuurlijk ook een optie, maar dat gekloot met batterijen schiet niet op naar mijn mening.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:29 schreef julian6 het volgende:
[..]
voor maar 66 eurokoop dan gewoon 3 nieuwe batterijen op dealextreme voor twee tientjes
1 keer per anderhalve dag je batterij verwisselen, vijf seconden werk. Plus je hoeft niet te wachten tot ie opgeladen is en je hoeft hem niet bij je tent achter te laten als hij overdag leeg is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we in het budgettopic zaten? Extra accu's is natuurlijk ook een optie, maar dat gekloot met batterijen schiet niet op naar mijn mening.
Je snapt me niet. Degene waar ik op reageerde had het over een lader met batterijen. Ik zeg dat dat een slecht idee is en jouw idee met verwisselbare accu's dan een beter plan is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:36 schreef julian6 het volgende:
[..]
1 keer per anderhalve dag je batterij verwisselen, vijf seconden werk. Plus je hoeft niet te wachten tot ie opgeladen is en je hoeft hem niet bij je tent achter te laten als hij overdag leeg is.
Anders zaten ze wel in een luxe hotel he?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we in het budgettopic zaten? Extra accu's is natuurlijk ook een optie, maar dat gekloot met batterijen schiet niet op naar mijn mening.
waarom zeg je dat dan niet meteenquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je snapt me niet. Degene waar ik op reageerde had het over een lader met batterijen. Ik zeg dat dat een slecht idee is en jouw idee met verwisselbare accu's dan een beter plan is.
Discman + actieve speakers is vaak wel voldoendequote:Op woensdag 6 juli 2011 23:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar een goeie. Tips?
Dat was ik, werkt prima bij mij. De sporadische momenten dat ik mijn ogen dicht doe plug ik m'n telefoon er aan en een paar uur later ben je weer good to go.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je snapt me niet. Degene waar ik op reageerde had het over een lader met batterijen. Ik zeg dat dat een slecht idee is en jouw idee met verwisselbare accu's dan een beter plan is.
Immitatiebatterijen zijn zulke baggerquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:56 schreef Dubbel_Fristie het volgende:
Ik heb net ook 2extra batterijen voor mijn X10 besteld, kost geen drol bij dealextreme.
Thuis opladen en voor elke dag een fresh nieuwe accu!
http://www.a-solar.eu/NL/solar_power_bag_go_pro_orange.htmquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:18 schreef markoning het volgende:
Wat is nou echt eens een goeie telefoonlader op batterijen/zonne-energie? Had er 2 jaar terug eentje mee, en die deed met 4 AA's precies 15% opladen
Ik haal een dag niet eens met een accu denkquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:56 schreef Dubbel_Fristie het volgende:
Ik heb net ook 2extra batterijen voor mijn X10 besteld, kost geen drol bij dealextreme.
Thuis opladen en voor elke dag een fresh nieuwe accu!
Ik had er vorig jaar 1 en die deed het beter dan de originele batterij..quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Immitatiebatterijen zijn zulke bagger
Wielen op een ondergrond met steentjes en gras doet ook niet erg veel goeds.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:12 schreef Bosbeetle het volgende:
2 dingen waar ik me bij elk buiten festival aan houd,
1) niet meer meenemen dan je zelf makkelijk kunt tillen/vervoeren (een skateboard onder een tas doet wonderen off iig iets met wieltjes liefts de tas zelf).
2)Neem een fatsoenlijke stoel mee, dus met iig een rugleuning.
(bonus tip lijkt raar maar neem een radio mee met cdspelert, of iets waar je hard je mp3s op af kunt spelen)
Klopt, ik zie jaarlijks van die dingen sneuvelen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Wielen op een ondergrond met steentjes en gras doet ook niet erg veel goeds.
Werkt tot nu toe prima, je hebt alleen pech als het heeft geregend, want dan kom je niet ver inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Wielen op een ondergrond met steentjes en gras doet ook niet erg veel goeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |