Mwah, te veel concurentie van professionele rapers.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:30 schreef Edjetoch het volgende:
Wil je geld verdienen kun je altijd nog bekertjes gaan rapen!
"HEEEETE KOFFIE!"quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wil je ergens naar toe (vooraan staan of door een menigte heen bijv.) maar is het veel te druk?
Roep dan hard genoeg 'Personeel!'. Mensen gaan dan automatisch een beetje opzij waardoor er ruimte genoeg voor jou is om door te lopen. Tegen de tijd dat ze doorhebben dat jij geen personeel bent, ben je al lang en breed uit zicht.
"ZWANGERE VROUW!"quote:
hoax, er gaat niks boven een rubberbootquote:- Een stoeltje is een must, punt.
Die je gebruikt als..... (in ieder geval als iets om je reet van de grond te houden)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoax, er gaat niks boven een rubberboot
zou die pool echt een klap verkopen als ie dat fliktequote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:36 schreef zalkc het volgende:
[..]
Mwah, te veel concurentie van professionele rapers.
Werd vorig jaar een beetje moe van alle Poolse lijers die een beker uit je handen griste als je net je laatste slok had genomen. Vroggâh was het gewoon leuk om te zien dat een hippie (zo eeen die de jaarwisselingen na 1969 heeft overgeslagen) heel relaxt daar mee bezig was en rustig een tijdje met je ging ouwehoeren over "de kunst van het bekerrapen"
Die polen werden vorig jaar op een gegeven moment ook met z'n allen het terrein af geëscorteerd toch?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:30 schreef julian6 het volgende:
[..]
zou die pool echt een klap verkopen als ie dat flikte
Vrij massaal inderdaad als ik de mensen in het sLLowchattopic van toen mag geloven.quote:Op zondag 3 juli 2011 19:51 schreef Peter het volgende:
[..]
Die polen werden vorig jaar op een gegeven moment ook met z'n allen het terrein af geëscorteerd toch?
Dat wordt mijn nieuwe tactiek. Of allemaal heel houden en ze helemaal onderpissenquote:Op zondag 3 juli 2011 19:32 schreef julian6 het volgende:
[..]
tegenwoordig trek ik ze helemaal uit elkaar
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:27 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind bekers slopen eigenlijk een beetje kinderachtig. Als ik alleen ben gooi ik ze van me af, in een groep bewaren we ze. Het zou mij mijn anus oxideren wat bekerrapers doen. Als ik me daar al druk om moet maken op Lowlands.
Eensch.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:27 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind bekers slopen eigenlijk een beetje kinderachtig. Als ik alleen ben gooi ik ze van me af, in een groep bewaren we ze. Het zou mij mijn anus oxideren wat bekerrapers doen. Als ik me daar al druk om moet maken op Lowlands.
haha zou echt plat gaan als ik iemand zo zie douchenquote:Op maandag 4 juli 2011 14:10 schreef Faazz het volgende:
Niet betalen voor de douches (2,50) maar een gele vuilniszak vullen met water, dichtknopen en op je schouder mee tillen naar een hek. Ophangen en wat gaten er in prikken en je kan prima wassen!
Ik jat meestal een rol bij de ingang.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:17 schreef friekin_ het volgende:
Sowieso altijd vuilniszakken op voorraad hebben. Je weet nooit wanneer het van pas komt liggend op je buik op je luchtbed, kotsend in een vuilniszak in het voorstuk. mm.
Die worden gewoon uitgedeeld...quote:Op maandag 4 juli 2011 14:57 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ik jat meestal een rol bij de ingang.
je krijgt maar 1 zak mee. Ik zal het zo zeggen, ik heb altijd moeite moeten doen om een hele rol mee te krijgen.quote:
Was dat 2,50?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:10 schreef Faazz het volgende:
Niet betalen voor de douches (2,50) maar een gele vuilniszak vullen met water, dichtknopen en op je schouder mee tillen naar een hek. Ophangen en wat gaten er in prikken en je kan prima wassen!
Muntje. Waarom zou je zo moeilijk gaan doen met een vuilniszak voor een paar euro besparing op een festival..quote:
Ook als de massa naar de ingang van het festivalterrein gaat?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:27 schreef Northside het volgende:
Niet doen wat de massa doet. Gaat de massa links, jij rechts, etc.
Dan ga jij naar huis...quote:Op maandag 4 juli 2011 16:52 schreef brother52 het volgende:
Ook als de massa naar de ingang van het festivalterrein gaat?
Dan draai je, je om en ga je één uurtje verder zuipen bij je tent.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ook als de massa naar de ingang van het festivalterrein gaat?
Dan kun je beter naar de 24-uurs tent gaan. Die is dichterbij.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:16 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Dan draai je, je om en ga je één uurtje verder zuipen bij je tent.
Sinds de 24 uurs tent niet meer 24 uur open is, is hij één bezoek niet meer waard.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kun je beter naar de 24-uurs tent gaan. Die is dichterbij.
Idioot!!!! Op donderdagavond MOET je wel naar 24-uurs tent!!!!! (Voorwaarde is wel: Je bent straalbezopen en je bent eigenlijk op zoek naar iets. In mijn geval was dat mijn broer die blijkbaar op camping 3 stond en ik op camping 1 )quote:Op maandag 4 juli 2011 21:20 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Sinds de 24 uurs tent niet meer 24 uur open is, is hij één bezoek niet meer waard.
Ga een jaartje niet naar de 24 uurs op donderdag, en het jaar daarop wel. Dan weet je of je te oud wordtquote:Op maandag 4 juli 2011 23:28 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind de drukte bij de 24 uurs tent op donderdag eigenlijk bijna niet meer te harden. Of ik word te oud.
Alsof hij dat ooit wasquote:Op maandag 4 juli 2011 20:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kun je beter naar de 24-uurs tent gaan. Die is dichterbij.
Sowieso heb ik ook geen zin om op het moment dat je echt wilt, een uur in de rij te gaan staan. Ik vind het eerder creatiefquote:Op maandag 4 juli 2011 15:26 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Muntje. Waarom zou je zo moeilijk gaan doen met een vuilniszak voor een paar euro besparing op een festival..
En jouw voornaamste doel is zo cheap mogelijk LL'en?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:31 schreef Faazz het volgende:
Het blijft een vet feest, maar het voornaamste doel van de organisatie is om je zo veel mogelijk te laten betalen.
Iig wel mijn doel! Als ik al heel zuinig aan doe op LL ben ik toch al gauw 400 euro kwijt voor een weekend (en dan ga ik niet eens douchen!)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:48 schreef Northside het volgende:
[..]
En jouw voornaamste doel is zo cheap mogelijk LL'en?
Incl of excl kaart?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:49 schreef broccolitaart het volgende:
Iig wel mijn doel! Als ik al heel zuinig aan doe op LL ben ik toch al gauw 400 euro kwijt voor een weekend (en dan ga ik niet eens douchen!)
Als dat voor jou zuinig is kun je gewoon niet met geld omgaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:49 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Iig wel mijn doel! Als ik al heel zuinig aan doe op LL ben ik toch al gauw 400 euro kwijt voor een weekend (en dan ga ik niet eens douchen!)
Waarom dequote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:44 schreef TWP het volgende:
[..]
Als dat voor jou zuinig is kun je gewoon niet met geld omgaan.
? Dit is goed voor LL
Als in: "Jij domme lul", bedoelde ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waarom de [ afbeelding ]? Dit is goed voor LL.
Als jij alleen drank en eten koopt en alsnog 400e uitgeeft, ben je niet zuinig maat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:22 schreef broccolitaart het volgende:
Dat ik alleen drank en eet koop op LL. (heb wel eens fucking 10 euro betaald voor een bordje gyros, klootzakken!!)
Waarom 6x per dag? En wat dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:32 schreef broccolitaart het volgende:
400 is vast beetje overdreven, heb eigenlijk geen idee hoeveel ik op zo'n weekend uitgeef, vaak toch wel max 100 euro per dag. (vr,za,zo)
Ik rook ook, dat tikt flink aan als je erbij zuipt. En op LL eet ik het liefst 6x per dag, dat tikt ook aan.
Mijn visie van zuinig doen op LL is, niet douchen
Same!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:32 schreef broccolitaart het volgende:
400 is vast beetje overdreven, heb eigenlijk geen idee hoeveel ik op zo'n weekend uitgeef, vaak toch wel max 100 euro per dag. (vr,za,zo)
Ik rook ook, dat tikt flink aan als je erbij zuipt. En op LL eet ik het liefst 6x per dag, dat tikt ook aan.
Doe ik ook hoor, steeds wat kleins halen, broodje hier, pannekoekje daar etc. Zeker als je de hele dag staat te zuipen moet je goed eten, dus soms ook met tegenzin een broodje er in werken!quote:
Meer dan 4 keer eet ik niet volgens mij, dan ben ik alleen maar rondjes aan het lopen tussen artiesten en tenten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:34 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Same!
[..]
Doe ik ook hoor, steeds wat kleins halen, broodje hier, pannekoekje daar etc. Zeker als je de hele dag staat te zuipen moet je goed eten, dus soms ook met tegenzin een broodje er in werken!
Tja, verschilt per persoon denk, vrienden me eten nog, nja vreten eerlijk gezegd, meerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Meer dan 4 keer eet ik niet volgens mij, dan ben ik alleen maar rondjes aan het lopen tussen artiesten en tenten.
Ik zat vorig jaar vrij veel bij Bravo. Bravoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:55 schreef broccolitaart het volgende:
Kwestie van regelmatig verhuizen van de tent. Je bent een mongool als je de hele dag bij alpha blijft hangen.
sucksquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar vrij veel bij Bravo. Bravo.
Was vorige jaar meer van snel ff kwartiertje eten inplannen, dan kunnen we weer verderquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Meer dan 4 keer eet ik niet volgens mij, dan ben ik alleen maar rondjes aan het lopen tussen artiesten en tenten.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:32 schreef broccolitaart het volgende:
Waarom ga je dan in godsnaam, vraag ik me afquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:02 schreef Faazz het volgende:
IEen maat van me deed het trouwens wat extremer en deed met niet meer dan 20eu voor het hele weekend.
Bekerrapers? Wie haalt er nou voor meer dan 500 eu munten in 1 keerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:10 schreef broccolitaart het volgende:
Heb eens van een vriend gehoord dat hij op maandagochtend even muntjes terug ging ruilen.. Dat er voor hem 2 engelse meiden stonden die effe 500 euro gingen cashen, en ze waren er vrijdag, zaterdag en zondag ook al geweest.
Ik ben nog op zoek naar een goeie. Tips?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:12 schreef Bosbeetle het volgende:
(bonus tip lijkt raar maar neem een radio mee met cdspelert, of iets waar je hard je mp3s op af kunt spelen)
Dit:quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:18 schreef markoning het volgende:
Wat is nou echt eens een goeie telefoonlader op batterijen/zonne-energie? Had er 2 jaar terug eentje mee, en die deed met 4 AA's precies 15% opladen
voor maar 66 euroquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:20 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dit:
http://www.beslist.nl/ele(...)pakket_4400_mAh.html
Is een externe accu die 4400 mAh levert, behoorlijk wat dus.
Ik wist niet dat we in het budgettopic zaten? Extra accu's is natuurlijk ook een optie, maar dat gekloot met batterijen schiet niet op naar mijn mening.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:29 schreef julian6 het volgende:
[..]
voor maar 66 eurokoop dan gewoon 3 nieuwe batterijen op dealextreme voor twee tientjes
1 keer per anderhalve dag je batterij verwisselen, vijf seconden werk. Plus je hoeft niet te wachten tot ie opgeladen is en je hoeft hem niet bij je tent achter te laten als hij overdag leeg is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we in het budgettopic zaten? Extra accu's is natuurlijk ook een optie, maar dat gekloot met batterijen schiet niet op naar mijn mening.
Je snapt me niet. Degene waar ik op reageerde had het over een lader met batterijen. Ik zeg dat dat een slecht idee is en jouw idee met verwisselbare accu's dan een beter plan is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:36 schreef julian6 het volgende:
[..]
1 keer per anderhalve dag je batterij verwisselen, vijf seconden werk. Plus je hoeft niet te wachten tot ie opgeladen is en je hoeft hem niet bij je tent achter te laten als hij overdag leeg is.
Anders zaten ze wel in een luxe hotel he?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:34 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat we in het budgettopic zaten? Extra accu's is natuurlijk ook een optie, maar dat gekloot met batterijen schiet niet op naar mijn mening.
waarom zeg je dat dan niet meteenquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je snapt me niet. Degene waar ik op reageerde had het over een lader met batterijen. Ik zeg dat dat een slecht idee is en jouw idee met verwisselbare accu's dan een beter plan is.
Discman + actieve speakers is vaak wel voldoendequote:Op woensdag 6 juli 2011 23:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar een goeie. Tips?
Dat was ik, werkt prima bij mij. De sporadische momenten dat ik mijn ogen dicht doe plug ik m'n telefoon er aan en een paar uur later ben je weer good to go.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je snapt me niet. Degene waar ik op reageerde had het over een lader met batterijen. Ik zeg dat dat een slecht idee is en jouw idee met verwisselbare accu's dan een beter plan is.
Immitatiebatterijen zijn zulke baggerquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:56 schreef Dubbel_Fristie het volgende:
Ik heb net ook 2extra batterijen voor mijn X10 besteld, kost geen drol bij dealextreme.
Thuis opladen en voor elke dag een fresh nieuwe accu!
http://www.a-solar.eu/NL/solar_power_bag_go_pro_orange.htmquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:18 schreef markoning het volgende:
Wat is nou echt eens een goeie telefoonlader op batterijen/zonne-energie? Had er 2 jaar terug eentje mee, en die deed met 4 AA's precies 15% opladen
Ik haal een dag niet eens met een accu denkquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:56 schreef Dubbel_Fristie het volgende:
Ik heb net ook 2extra batterijen voor mijn X10 besteld, kost geen drol bij dealextreme.
Thuis opladen en voor elke dag een fresh nieuwe accu!
Ik had er vorig jaar 1 en die deed het beter dan de originele batterij..quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Immitatiebatterijen zijn zulke bagger
Wielen op een ondergrond met steentjes en gras doet ook niet erg veel goeds.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:12 schreef Bosbeetle het volgende:
2 dingen waar ik me bij elk buiten festival aan houd,
1) niet meer meenemen dan je zelf makkelijk kunt tillen/vervoeren (een skateboard onder een tas doet wonderen off iig iets met wieltjes liefts de tas zelf).
2)Neem een fatsoenlijke stoel mee, dus met iig een rugleuning.
(bonus tip lijkt raar maar neem een radio mee met cdspelert, of iets waar je hard je mp3s op af kunt spelen)
Klopt, ik zie jaarlijks van die dingen sneuvelen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Wielen op een ondergrond met steentjes en gras doet ook niet erg veel goeds.
Werkt tot nu toe prima, je hebt alleen pech als het heeft geregend, want dan kom je niet ver inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Wielen op een ondergrond met steentjes en gras doet ook niet erg veel goeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |