Als dat voor jou zuinig is kun je gewoon niet met geld omgaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:49 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
Iig wel mijn doel! Als ik al heel zuinig aan doe op LL ben ik toch al gauw 400 euro kwijt voor een weekend (en dan ga ik niet eens douchen!)
Waarom dequote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:44 schreef TWP het volgende:
[..]
Als dat voor jou zuinig is kun je gewoon niet met geld omgaan.
? Dit is goed voor LL
Als in: "Jij domme lul", bedoelde ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waarom de [ afbeelding ]? Dit is goed voor LL.
Als jij alleen drank en eten koopt en alsnog 400e uitgeeft, ben je niet zuinig maat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:22 schreef broccolitaart het volgende:
Dat ik alleen drank en eet koop op LL. (heb wel eens fucking 10 euro betaald voor een bordje gyros, klootzakken!!)
Waarom 6x per dag? En wat dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:32 schreef broccolitaart het volgende:
400 is vast beetje overdreven, heb eigenlijk geen idee hoeveel ik op zo'n weekend uitgeef, vaak toch wel max 100 euro per dag. (vr,za,zo)
Ik rook ook, dat tikt flink aan als je erbij zuipt. En op LL eet ik het liefst 6x per dag, dat tikt ook aan.
Mijn visie van zuinig doen op LL is, niet douchen
Same!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:32 schreef broccolitaart het volgende:
400 is vast beetje overdreven, heb eigenlijk geen idee hoeveel ik op zo'n weekend uitgeef, vaak toch wel max 100 euro per dag. (vr,za,zo)
Ik rook ook, dat tikt flink aan als je erbij zuipt. En op LL eet ik het liefst 6x per dag, dat tikt ook aan.
Doe ik ook hoor, steeds wat kleins halen, broodje hier, pannekoekje daar etc. Zeker als je de hele dag staat te zuipen moet je goed eten, dus soms ook met tegenzin een broodje er in werken!quote:
Meer dan 4 keer eet ik niet volgens mij, dan ben ik alleen maar rondjes aan het lopen tussen artiesten en tenten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:34 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Same!
[..]
Doe ik ook hoor, steeds wat kleins halen, broodje hier, pannekoekje daar etc. Zeker als je de hele dag staat te zuipen moet je goed eten, dus soms ook met tegenzin een broodje er in werken!
Tja, verschilt per persoon denk, vrienden me eten nog, nja vreten eerlijk gezegd, meerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Meer dan 4 keer eet ik niet volgens mij, dan ben ik alleen maar rondjes aan het lopen tussen artiesten en tenten.
Ik zat vorig jaar vrij veel bij Bravo. Bravoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:55 schreef broccolitaart het volgende:
Kwestie van regelmatig verhuizen van de tent. Je bent een mongool als je de hele dag bij alpha blijft hangen.
sucksquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar vrij veel bij Bravo. Bravo.
Was vorige jaar meer van snel ff kwartiertje eten inplannen, dan kunnen we weer verderquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Meer dan 4 keer eet ik niet volgens mij, dan ben ik alleen maar rondjes aan het lopen tussen artiesten en tenten.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:32 schreef broccolitaart het volgende:
Waarom ga je dan in godsnaam, vraag ik me afquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:02 schreef Faazz het volgende:
IEen maat van me deed het trouwens wat extremer en deed met niet meer dan 20eu voor het hele weekend.
Bekerrapers? Wie haalt er nou voor meer dan 500 eu munten in 1 keerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:10 schreef broccolitaart het volgende:
Heb eens van een vriend gehoord dat hij op maandagochtend even muntjes terug ging ruilen.. Dat er voor hem 2 engelse meiden stonden die effe 500 euro gingen cashen, en ze waren er vrijdag, zaterdag en zondag ook al geweest.
Ik ben nog op zoek naar een goeie. Tips?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:12 schreef Bosbeetle het volgende:
(bonus tip lijkt raar maar neem een radio mee met cdspelert, of iets waar je hard je mp3s op af kunt spelen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |