Ik neem ook altijd een shitload aan eten en drinken mee. Vooral drinken voor als we bij de tent zitten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:08 schreef TWP het volgende:
[..]
Maar bijvoorbeeld dat eten, dat neem je toch niet allemaal mee?
Drinken had ik vorig jaar de limiet van mee. Dat ga ik nu niet meer doen. Een flesje sterke drank, een blik of 10 voor de reis er naartoe en dan vind ik het wel weer prachtig.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik neem ook altijd een shitload aan eten en drinken mee. Vooral drinken voor als we bij de tent zitten.
Ik bedoelde in dit geval ook meer non-alcoholische dranken, zoals water en dubbelfris. Wat ik qua alcohol mee ga nemen weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Drinken had ik vorig jaar de limiet van mee. Dat ga ik nu niet meer doen. Een flesje sterke drank, een blik of 10 voor de reis er naartoe en dan vind ik het wel weer prachtig.
Water kan je tappenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:12 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik bedoelde in dit geval ook meer non-alcoholische dranken, zoals water en dubbelfris. Wat ik qua alcohol mee ga nemen weet ik nog niet.
Klopt, je zou dus ook een jerrycan ofzo mee kunnen nemen (met zo'n tapje eraan) zodat je water bij je tent hebt, ook makkelijk om je tanden te poetsen. Of om je zelf even op te frissen, scheelt je weer wachten bij de wastafels.quote:
Of je neemt een emmer, water er in en dan bier koel houdenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:17 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Klopt, je zou dus ook een jerrycan ofzo mee kunnen nemen (met zo'n tapje eraan) zodat je water bij je tent hebt, ook makkelijk om je tanden te poetsen. Of om je zelf even op te frissen, scheelt je weer wachten bij de wastafels.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:13 schreef broccolitaart het volgende:
Ik zag een idiote meeneemLIJST......... niet doen!!!!!!
Je neemt een rugzak, prop je tshirts, sokken, onderbroeken (van elk 3 stuks). Deo, tandenborstel/pasta, evt een trui. Vochtige doekjes (en als je vrouw bent ook doekjes voor je intieme streek.) 1 oogpotlood voor als je een vrouw bent.
Een tent, eentje die niet lekt, eentje die niet idioot zwaar is, en een slaapzak is voldoende voor een perfecte nacht. (zuip genoeg!!!)
Vergeet niet de maximale aan drank mee te nemen. 2x6 bier + 1 petfles vol vodka.
Je doet aan: een fijne broek met goede zakken, goed zittende ondergoed, goed tshirt. Afhankelijk van (voorspelde) weer doe je een trui en regenjas o.i.d aan.
Een paar zeer goede schoenen, bij voorkeur waterdicht, waar je hele dagen op kan staan/lopen.. maar geen kisten want daarmee kun je niet echt goed springen.
In je broekzakken doe je geld en ticket.
Je zult je bescheuren om de mensen die aan het sjouwen zijn..... dat deed ik ook als LLn00b in 2005, daarna ben ik gewoon altijd met een rugzakje of een backpack zijn met alles wat ik heb opgenoemd er in.
Hoef je niet 100x te lopen, handig voor OV..
Checkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:04 schreef PiRANiA het volgende:
/url])
Algemeen
• Tent (+ zeil voor onder je tent)
• Slaapzak
• Kussen
• Matje
• Condooms
• ID-kaart / paspoort
• Je vrienden
• Mogelijk een partytent
• Luchtbed