Je staat er bij hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil me aanmelden, maar ik krijg dan het bericht dat ik de rechten niet heb![]()
LL11 wordt mijn eerste keer trouwens
Komt omdat je je moet aanmelden voor de wiki, heb ik ook nooit zin in.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil me aanmelden, maar ik krijg dan het bericht dat ik de rechten niet heb![]()
LL11 wordt mijn eerste keer trouwens
Frozen-assassin staat er bij hoor. Ik fix dat wel even.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:38 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Komt omdat je je moet aanmelden voor de wiki, heb ik ook nooit zin in.
Ik nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Frozen-assassin staat er bij hoor. Ik fix dat wel even.
Dat is nog maar het beginquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:16 schreef Beaudelaire het volgende:
Is dit het topic waar Pir een harde van krijgt als iemand nog niet in de lijst staat?
Blijkbaar ben ik geen FOK gebruikerquote:U hebt geen rechten om deze pagina te bewerken om de volgende reden:
De gevraagde handeling is voorbehouden aan gebruikers in de groep gebruikers.
Helemaal super.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:45 schreef CAP. het volgende:
Ik ben er ook bij, voor de zesde keer in successie!
Ik haal het gemiddelde omlaag met mijn derde keerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:07 schreef PiRANiA het volgende:
[..]. Een gemiddelde van 3.88 keer is lang niet gek! Vorig jaar was dat 3.55 keer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |