Sarcasme schatquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:54 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Ja, of kom niet naar LL voor een fantsoenlijke nachtrust...
Ik ben net Sheldon...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:56 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Sarcasme schat. Op camping 5 kan je nog heel behoorlijk slapen, beter dan op 1-3. Het eerste jaar dat ik daar was sliep ik praktisch naast de 24 uurs tent
aan mij.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
je kaartje verkopen tenzij je gaat bekkerapen
Inderdaad! De trap from HELL!!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:54 schreef Dennis101 het volgende:
Bedenk met het inpakken van je spullen dat je een behoorlijke trap op en af moet om bij camping 1-3 te komen.
Wij door op camping 5 te gaan staanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:00 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Inderdaad! De trap from HELL!!!!
Wij hebben het opgelost door met een deel van de groep met de tenten 's ochtends vroeg te gaan, de rest volgt met auto + andere spullen. Ideaal.
Mja... maar dat is dan weer zo ver lopen naar het festival. En daar ben ik over het algemeen niet meer toe in staat als ik het festivalterrein afgerold kom...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:02 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wij door op camping 5 te gaan staan
Mjah ik ben toch altijd weer blij met mijn extra paar schoenen als er op een festival een flinke plas water is gevallen. En aangezien ik veel sweet vind ik een extra shirtje ook wel fijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:13 schreef broccolitaart het volgende:
Ik zag een idiote meeneemLIJST......... niet doen!!!!!!
Je neemt een rugzak, prop je tshirts, sokken, onderbroeken (van elk 3 stuks). Deo, tandenborstel/pasta, evt een trui. Vochtige doekjes (en als je vrouw bent ook doekjes voor je intieme streek.) 1 oogpotlood voor als je een vrouw bent.
Een tent, eentje die niet lekt, eentje die niet idioot zwaar is, en een slaapzak is voldoende voor een perfecte nacht. (zuip genoeg!!!)
Vergeet niet de maximale aan drank mee te nemen. 2x6 bier + 1 petfles vol vodka.
Je doet aan: een fijne broek met goede zakken, goed zittende ondergoed, goed tshirt. Afhankelijk van (voorspelde) weer doe je een trui en regenjas o.i.d aan.
Een paar zeer goede schoenen, bij voorkeur waterdicht, waar je hele dagen op kan staan/lopen.. maar geen kisten want daarmee kun je niet echt goed springen.
In je broekzakken doe je geld en ticket.
Je zult je bescheuren om de mensen die aan het sjouwen zijn..... dat deed ik ook als LLn00b in 2005, daarna ben ik gewoon altijd met een rugzakje of een backpack zijn met alles wat ik heb opgenoemd er in.
Hoef je niet 100x te lopen, handig voor OV..
Het zijn dan ook zij die meestal enorm de mist in gaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:22 schreef friekin_ het volgende:
Vrouwen OP
Mijn tip: ga niet zeiken als het regent. (zeuren dus)
Dit, vorig jaar een rugtas met kleren (verpakt in wat plastic zakken), vuilniszak met luchtbed en slaapzak vastgeknoopt aan de rugzak, klein koeltasje met bier en een petfles water in de linkerhand, en een tent in de rechter...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:13 schreef broccolitaart het volgende:
Ik zag een idiote meeneemLIJST......... niet doen!!!!!!
Je neemt een rugzak, prop je tshirts, sokken, onderbroeken (van elk 3 stuks). Deo, tandenborstel/pasta, evt een trui. Vochtige doekjes (en als je vrouw bent ook doekjes voor je intieme streek.) 1 oogpotlood voor als je een vrouw bent.
Een tent, eentje die niet lekt, eentje die niet idioot zwaar is, en een slaapzak is voldoende voor een perfecte nacht. (zuip genoeg!!!)
Vergeet niet de maximale aan drank mee te nemen. 2x6 bier + 1 petfles vol vodka.
Je doet aan: een fijne broek met goede zakken, goed zittende ondergoed, goed tshirt. Afhankelijk van (voorspelde) weer doe je een trui en regenjas o.i.d aan.
Een paar zeer goede schoenen, bij voorkeur waterdicht, waar je hele dagen op kan staan/lopen.. maar geen kisten want daarmee kun je niet echt goed springen.
In je broekzakken doe je geld en ticket.
Je zult je bescheuren om de mensen die aan het sjouwen zijn..... dat deed ik ook als LLn00b in 2005, daarna ben ik gewoon altijd met een rugzakje of een backpack zijn met alles wat ik heb opgenoemd er in.
Hoef je niet 100x te lopen, handig voor OV..
Je ziet ook de meest idiote dingen. Mensen die met hele bedden slepen. WTF?!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:30 schreef AionNL het volgende:
[..]
Dit, vorig jaar een rugtas met kleren (verpakt in wat plastic zakken), vuilniszak met luchtbed en slaapzak vastgeknoopt aan de rugzak, klein koeltasje met bier en een petfles water in de linkerhand, en een tent in de rechter...
Zo mooi om echt van die pakezels de brug op te zien strompelen, terwijl je zelf met gemak er langs loopt...
Tegen de absolute hoofdprijs.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:33 schreef GotC het volgende:
Evt dingen die je vergeten bent, kan je kopen in de Hema Campingstore
anderhalf muntje toch? of 1.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:45 schreef Brembo het volgende:
[..]
De paracetemol was maar 1,10 euro geloof ik, voor 12 stuks. Moet je wel pinnen trouwens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |