Drm ben ik nog wle een liefhebberquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:51 schreef StM het volgende:
Dit is het 2e topic waarin je post, beetje weinig hoor
Deeltjesversnellerrrrrs hardstyle quizzzzquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:43 schreef Convict het volgende:
zou ik tussen de hardstyle liefhebbers mogen ?
Leuk he, fokken vanaf Intents?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:00 schreef Convict het volgende:
[..]
Drm ben ik nog wle een liefhebber
struimel nogsteeds elk feest af
Typische Pitcher plaat in de vorm van goed of slecht?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:10 schreef Levitas het volgende:
Pitcher - Kick it to the bone.. Typische Pitcher plaat imo. en inderdaad een aparte tekst lol
Weet alleen de eerste niet. Was ik niet bij.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Deeltjesversnellerrrrrs hardstyle quizzzz
1. Bij welke dj op Qountdown ging de set helemaal mis ivm falende apparatuur/cd's?
2. Wie is de oorspronkelijke Dutch Master?
3. Van wie mag de kick nog wel een stukje harder?
4. Wat is de laatste stad op aarde?
5. Wie is de bekendste hardstyle neger?
6. Welke dj deelt het bed samen met Gostosa?
7. Van wie is de boot die is aangelegd aan pier 45?
8. Welke dj heeft het syndroom van Williams?
9. Welk label denkt dat minder meer is?
10. Welk nummer is dit: tudu tu tu tududu tu tu tududu tu tududududu tu tututu
Ik heb het simpel gehouden! Beantwoord deze allemaal goed en je proeftijd mag van mij ingaan
Ik ook niet, maar da's geen excuus!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:35 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Weet alleen de eerste niet. Was ik niet bij.
Baas! Ik zou dat niet hebben gedaanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:39 schreef haakon het volgende:
Oké, ik ga dus wel naar Defqon!
Voor 5 uur, maar schijt, maximaal knalln!!!!!!!!!
7?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
1. Bij welke dj op Qountdown ging de set helemaal mis ivm falende apparatuur/cd's?
Ik heb het simpel gehouden! Beantwoord deze allemaal goed en je proeftijd mag van mij ingaan
PM komt eraan:pquote:
Wacht met smartquote:
ik ga ene poging wagenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
SPOILER: antwoordenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Deeltjesversneller op 04-06-2011 20:15:59 ]
kheb meer met de muziek dan met de gedachtes en de weetjes van dj'squote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voldoende?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
3 goed, dikke onvoldoende!ja ho eens in qontrol is niet meer dus hoe kan het dan de laatste stad zijn als het eerder weg is dan almelo ofzoSPOILER: antwoordenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:16 schreef Hoolii het volgende:
[..]6 goed, kan beter...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voldoende?Niet zo bijdehand...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:16 schreef Convict het volgende:
[..]
ja ho eens in qontrol is niet meer dus hoe kan het dan de laatste stad zijn als het eerder weg is dan almelo ofzo
ja maar als je logisch redeneerd dan is In Qontrol dus niet de laatste stad op aarde maar eerder 1 van de eerste grote die als eerste weg is:Pquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
6 goed, kan beter...
[..]
Niet zo bijdehand...
deze moet je toch echt kennen, sozzquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:18 schreef Convict het volgende:
[..]
ja maar als je logisch redeneerd dan is In Qontrol dus niet de laatste stad op aarde maar eerder 1 van de eerste grote die als eerste weg is:P
heb ik 2jaar trug al moeten doenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:24 schreef Sc0tTy het volgende:
for teh lulzdalijk gaan we hier nog hazen
![]()
ik zeg alle nieuwelingen die er in willen moeten , in een string een rondje over het q-base terein
ben niet zon fan van donkey rollersquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
deze moet je toch echt kennen, sozz
opdat we In Qontrol nooit vergeten.
nee puur het rondje alleen.....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:28 schreef 16meter het volgende:
je moet in je ondergoed over het terrein als je gepakt wordt met druks?
hijs wle nice maar om hem nou 1 van de beste anthems te noemenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:30 schreef Sc0tTy het volgende:
VOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOICES I HEAR VOOOOOOOOOOOOOOOOICES
@ 16meter als je em post wel goed doen hea
HD godnondeju!
PS: Samen met Prophecy toch echt wel de twee beste anthems ooit
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:35 schreef Convict het volgende:
[..]
hijs wle nice maar om hem nou 1 van de beste anthems te noemen
Die grafplaat van hem samen met de prophetquote:
beetje jammr alleen dat hij geen verfrissende sounds gebruiktquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:52 schreef mstx het volgende:
brennan heart is de beste hardstyle dj aller tijden vooral die a b easy as 123 is toppie groetjens ria en de kids
Da Syndrome loopt wel weer bazig te stampen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:38 schreef yosander het volgende:
Stream van Intents werkt nu, maar zit te huilen![]()
mms://streams.hosting.nob.nl/live03
Maar hij is dan ook een heldquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:10 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Da Syndrome loopt wel weer bazig te stampen.
wat is dezenquote:
Ran-D gaat lekker los nu!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:38 schreef yosander het volgende:
Stream van Intents werkt nu, maar zit te huilen![]()
mms://streams.hosting.nob.nl/live03
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet het hier gewoon. Ik moest het wel 5 keer proberen ofzo, maar dan werkt het.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:54 schreef yosander het volgende:
Waarom doet die stream 't de hele tijd tijd al niet meer bij mij?!
Op Youtube werkt ie bij mij ook niet, maar als je hem als stream laadt in VLC doet ie het.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:54 schreef yosander het volgende:
Waarom doet die stream 't de hele tijd tijd al niet meer bij mij?!
VLC werkte eerst wel, YT sowieso niet. Krijg de hele tijd deze foutmelding:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:56 schreef Booomer het volgende:
[..]
Op Youtube werkt ie bij mij ook niet, maar als je hem als stream laadt in VLC doet ie het.
quote:Uw invoer kon niet geopend worden:
VLC kon de MRL 'mms://streams.hosting.nob.nl/live03' niet openen. Controleer het logboek voor details.
Nope.. VLC doet het hier niet. Heb hem op m`n laptop (ook mac), wel aan de praat gekregen met WMV Player, maar de accu was leeg. Nu wil ik op m`n iMac exact hetzelfde doen, maar blijft hangen @ Loading movie.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:56 schreef Booomer het volgende:
[..]
Op Youtube werkt ie bij mij ook niet, maar als je hem als stream laadt in VLC doet ie het.
Yep was voor dit nummerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:44 schreef yosander het volgende:
Al geweest zekers? Want hoor nu Recession.
Heerlijk nummerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:44 schreef yosander het volgende:
Al geweest zekers? Want hoor nu Recession.
Dat welquote:
Ook niet mijn favorietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:48 schreef Levitas het volgende:
Dit nummer (proppy & heady - The B-Side) zuuuuuucht
Bringing the funk (Zatox Remix)?quote:
Nee niet dusquote:
Zonde inderdaad, terwijl hij t wel kan...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:59 schreef 16meter het volgende:
lelijk gemixt zeg, en dat van zo'n ervaren DJ
het leek wel of ie ook weer even terug ging naar die zatox remix, erachter kwam en snel naar z`n volgende plaat ging?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:01 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Zonde inderdaad, terwijl hij t wel kan...
Ja dacht 't begin van die plaat ook te horen en toen *bam* kwam dit nummer erin?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:02 schreef Levitas het volgende:
[..]
het leek wel of ie ook weer even terug ging naar die zatox remix, erachter kwam en snel naar z`n volgende plaat ging?
Zou 't niet weten, stream bij mij is fucked upquote:
Volgens mij liep ie met de pitch te kloten, je zag m naar Syndrome kijken en iets doen, toen veranderde het geluid (ik meende te horen dat het wat langzamer ging)quote:
Meende ik ook te zien inderdaad, gepruts...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:07 schreef Levitas het volgende:
[..]
Volgens mij liep ie met de pitch te kloten, je zag m naar Syndrome kijken en iets doen, toen veranderde het geluid (ik meende te horen dat het wat langzamer ging)
begint erop te lijken hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Dees is natuurlijk wel erg dik, B-Front & High Voltage
Hard Bass anthem is anders best vet!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:14 schreef Levitas het volgende:
Set van de anthems? Dit is de 3e al in 45 minuten
zwaar uitgekauwd.. zoals de hele set eigenlijk. Enige lichtpuntje de plaat van B-Front & High Voltage.quote:
Da's een camera lolquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:29 schreef Booomer het volgende:
Wat is dat witte ding op de dj boot? Lijkt wel een waterkoker of koffiezetapparaat ofzo..
Ja, Qlimax toch?quote:
Ik heb het gehoord ja. Woon bijna 8 km verder en hoorde de muziek nog best goed. Mede dankzij de harde windquote:Op zondag 5 juni 2011 01:41 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ook weer thuis. Free Your Mind was leuk festival!
Dan is die van mij toch beterquote:Op zondag 5 juni 2011 09:24 schreef haakon het volgende:
Die Emporium aftermovie is btw echt wel kut![]()
Merendeel bestaat gewoon uit House en ik vind de beelden gewoon erg matig.
Mensen gister nog feestgevierd?
Dat zeker!quote:Op zondag 5 juni 2011 09:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord ja. Woon bijna 8 km verder en hoorde de muziek nog best goed. Mede dankzij de harde wind
[..]
Dan is die van mij toch beter
Was overigens een heel leuk festival!quote:Op zondag 5 juni 2011 09:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik heb het gehoord ja. Woon bijna 8 km verder en hoorde de muziek nog best goed. Mede dankzij de harde wind
Dat tweede stukje van North east south west, als die vocal steeds sneller gelooped wordt... Geniaalquote:
Nou, volgens mij hadden jullie ook kneiters lekker weer! Of nie?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:17 schreef T-Force het volgende:
Intents was leuk, niet meer, niet minder! Vooral erg gezellig met de mensen waar ik mee was.
Muzikaal gezien niet echt dat je zegt van YAY. AVIOCrypsis
Donkey Rollers
Bass Modulators
B-Front vond ik voor de verandering een keer wel leuk!
Klopt, ik had het zelfs zo warm dat ik mijn shirt uit deedquote:Op zondag 5 juni 2011 12:20 schreef robuust89 het volgende:
Nou, volgens mij hadden jullie ook kneiters lekker weer! Of nie?
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:23 schreef T-Force het volgende:
[..]
Klopt, ik had het zelfs zo warm dat ik mijn shirt uit deedDat doe ik anders nooit...
oeh dat ziet er idd wel vet uitquote:
Deepack in AVIO shirtquote:
Woon zelf wel redelijk dichtbij Amsterdam... Maar als ik jou was zou ik de trein naar harderwijk pakken en vanaf station Harderwijk de bus richting dat parkquote:Op zondag 5 juni 2011 11:32 schreef haakon het volgende:
Zijn er hier mensen die in de buurt of ín Amsterdam wonen en ook naar Defqon gaan met openbaar vervoer?
Zo ja, hoe kan je dan het beste gaan?
Want ik kom net weer van vakantie en ik ga gelijk vanuit Schiphol door naar Biddinghuizen.
Thnx alvast!
Houd er wel rekening mee dat er GEEN treinen van dat station terug rijden.. (toch?)quote:Op zondag 5 juni 2011 11:32 schreef haakon het volgende:
Zijn er hier mensen die in de buurt of ín Amsterdam wonen en ook naar Defqon gaan met openbaar vervoer?
Zo ja, hoe kan je dan het beste gaan?
Want ik kom net weer van vakantie en ik ga gelijk vanuit Schiphol door naar Biddinghuizen.
Thnx alvast!
Vanaf 0:46/0:47 klinkt het opeens voor geen meter.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:44 schreef T-Force het volgende:
En een grappige Bootleg van Sash - EcuadorVind hem wel lekker zomers!
Het is even wennen, maar het klonk daar wel goed. En met deze baggerkwaliteit valt dat helaas niet te horen.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vanaf 0:46/0:47 klinkt het opeens voor geen meter.Daarvoor een lekkere simpele zomerse remix.
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:44 schreef T-Force het volgende:
Leuke edit van Greatest Show on Earth van AVIODie melo komt toch van zo'n pendulum plaat? Of The Prodigy ofzo?
je bent ook naar brothers geweest gisteravond?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Tja ik ga er nu vandoor en zet mijn goedwerkende stream uit. Hopelijk krijgt 1 van jullie mijn plekje.
Op naar een lokaal feestje met Wildstylez en Frontliner.
Prachtigquote:
I liek.quote:Q-Dance presents: Alphaverb's Substream Show
After the popular AVIO podcasts, it's time to reboot this idea into an improved concept; The 'substream' show!
This monthly show will be broadcast by Q-Dance radio on every second tuesday of the month at 19:00 CET.
Afterwards, it will become available as a podcast on iTunes.
So what can you expect..?
My idea behind 'substream' is to show you, there's more than just the mainstream bunch of hardstyle artists and tracks.
Of course mainstream hardstyle will also be featured in the show without a doubt, but my goal is to focus on anything new, special or different.
During a 1-hour set, I will give certain tracks some extra attention and I will also tell you why.
- Offstream track of the month
A track that might not have anything to do with hardstyle, but it's just something that really appeals to me.
So it could be more or less related to hardstyle, but it could also be a pop-music.
- Unreleased track of the month.
A good radio show always brings something new or fresh, but in this case 'unreleased' does not nessiceraly mean it's a new track.
It might aswell be an older track that never got released!
- Surprise of the month.
This can be a good track by an artist that's new to me and really surprised me that way.
It could also be something from a well known artist, that surprised me by doing something different.
The first show will be broadcast on the 7th of June.
Any tip/suggestions for the tracks above or in general are always welcome!
You can reach me through substream@alphaverb.nl
Ik ga vanaf Defqon als het goed is met de bus terug naar Almeloquote:Op zondag 5 juni 2011 14:40 schreef Levitas het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat er GEEN treinen van dat station terug rijden.. (toch?)
Jammer dat et op q-dance is, 96kbit zuigt aarzquote:
Vind Da Tweekaz de laatste tijd maar saai en eentonig, iets te Dirty Workz achtig ook.quote:
Ben nooit kapot geweest van deze gasten (waren er toch 2?) vind het eerlijk gezegd maar draaiorgelhardstylequote:
Klopt.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:47 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
je bent ook naar brothers geweest gisteravond?
Wat moet dat worden dan? Mijn nieuwsgierigheid is in ieder geval gewektquote:Wist je trouwens al dat de special afsluitingsact op GZ een live act is van Dano en mij???
Zou je wel eens wat vaker mogen doen hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 12:23 schreef T-Force het volgende:
[..]
Klopt, ik had het zelfs zo warm dat ik mijn shirt uit deedDat doe ik anders nooit...
Ik werd even helemaal gek toen ze het intro van dit nummer erin gooiden, dacht heel ff dat ze echt dit hele nummer (of iig de beat ervan) zouden draaien!! Maar helaas niet het gevalquote:
Kermishardstylequote:
Dat zijn ook meteen de enige producties van die gasten die ik eigenlijk kan waarderen. Heb er trouwens ook wel respect voor dat ze nog alles met Fruity loops schijnen te doen. Probleem is alleen dat -in de grote stroom van producers en producties die dit genre tegenwoordig rijk is- hun producties eigenlijk bijna nooit de middelmaat ontstijgen.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:31 schreef eQuaL het volgende:
Eventjes alle haat tegen Da Tweekaz teniet doen:
Die theracords special die er staat is ook nicequote:Op maandag 6 juni 2011 01:03 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Leuk nieuw setje van Frequencerz te vinden op hun Soundcloud
Vind de R3bels meest ondergewaardeerde producers/act van dit moment eigenlijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:27 schreef robuust89 het volgende:
Kermishardstyle
Het "probleem" van Da Tweekaz (en The R3bels een beetje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:55 schreef NLS04 het volgende:
Vind de R3bels meest ondergewaardeerde producers/act van dit moment eigenlijk.Je vergeet The Shine en The ShadeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das een koningsnummer jaquote:Op maandag 6 juni 2011 00:57 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Zou je wel eens wat vaker mogen doen hoor![]()
![]()
En mochten er foto's lekken, ik trek ook alleen in extreme gevallen mijn shirt uit![]()
[..]
Ik werd even helemaal gek toen ze het intro van dit nummer erin gooiden, dacht heel ff dat ze echt dit hele nummer (of iig de beat ervan) zouden draaien!! Maar helaas niet het geval![]()
Dit is min of meer huiswerk -naast de hardstyle quiz van deeltjesversneller- voor iedereen die zich een hardstyleliefhebber noemtquote:Op maandag 6 juni 2011 12:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
edit: valt dit trouwens nog een beetje in de smaak of is dit oude meuk die niet meer gehoord mag worden?
Whehe, heb dus toch nog het goeie tijdperk meegemaaktquote:Op maandag 6 juni 2011 13:10 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dit is min of meer huiswerk -naast de hardstyle quiz van deeltjesversneller- voor iedereen die zich een hardstyleliefhebber noemtVoor volgende week worden de setjes van qlimax 2003 opgegeven
Sorry maar dit is totaal niet mijn smaak, zoals ik eerder ook al aangaf. Zal soort nummers zal ik nooit thuis opzetten vind het gewoon kaal en eenvoudig klinken, heb ik overigens met al hun producties.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:31 schreef eQuaL het volgende:
Eventjes alle haat tegen Da Tweekaz teniet doen:
Vind de R3bels meest ondergewaardeerde producers/act van dit moment eigenlijk.Maak je nou een garpje of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Bij de Tanz electric remix moet dat wel.. Typisch geval van nummerverkrachtingquote:
Ik zie niet wat hier een grapje aan zou zijn...quote:
Vind het juist een goed voorbeeld hoe je een nummer moet remixxen. Hebben er echt hun eigen draai aan gegeven, tuurlijk hij is niet zo goed als het origineel maar een verkrachting vind ik het allerminst...quote:Op maandag 6 juni 2011 13:56 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Bij de Tanz electric remix moet dat wel.. Typisch geval van nummerverkrachting
Early hardstyle is inderdaad erg lekkerquote:Op maandag 6 juni 2011 13:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Whehe, heb dus toch nog het goeie tijdperk meegemaakt
Vind de R3bels meest ondergewaardeerde producers/act van dit moment eigenlijk.Niet te vergeten, de tracks van Maxter. Damn, wat zijn die vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
There is no rehab for stupidity.
quote:Op maandag 6 juni 2011 13:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Al is wat mij betreft het beste tijdperk binnen de Hardstyle 2005-2008
X2quote:Op maandag 6 juni 2011 13:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Al is wat mij betreft het beste tijdperk binnen de Hardstyle 2005-2008
Excuus, niet goed gelezenquote:Op maandag 6 juni 2011 13:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik zie niet wat hier een grapje aan zou zijn...
In het lijstje staan toch aan aantal heerlijke klappers
quote:Op maandag 6 juni 2011 13:56 schreef Krulliewullie het volgende:
Bij de Tanz electric remix moet dat wel.. Typisch geval van nummerverkrachting
Dat dus. Het remixxen van een plaat die al zo oud is (stond nog op de EP met Scannerquote:Op maandag 6 juni 2011 13:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Vind het juist een goed voorbeeld hoe je een nummer moet remixxen. Hebben er echt hun eigen draai aan gegeven, tuurlijk hij is niet zo goed als het origineel maar een verkrachting vind ik het allerminst...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je kan je eigen timetable samenstellen via Facebook/Hyves! Leuk bedacht
Edit: Inmiddels ook een aftermovie van Intents die heel mooi is gemonteerd
[ Bericht 1% gewijzigd door Krulliewullie op 06-06-2011 16:15:47 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Dit is nog de teaser, right?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:17 schreef Krulliewullie het volgende:
Zo is het beter.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Al is wat mij betreft het beste tijdperk binnen de Hardstyle 2004-2007
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:17 schreef Krulliewullie het volgende:
YEAH de timetable van GZ is bekend!!!Waarom staat het onderstaande er niet in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je kan je eigen timetable samenstellen via Facebook/Hyves! Leuk bedacht
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:02 schreef T-Force het volgende:
Zie ik dit op de Hyves van een maat van mij die helemaal gek is op Theracords! Een krabbel van Thera himself:
[..]
Wat moet dat worden dan? Mijn nieuwsgierigheid is in ieder geval gewektgr gr
Dat heet de 'special' closing act als ik het goed hebquote:Op maandag 6 juni 2011 16:44 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Waarom staat het onderstaande er niet in?![]()
[..]
Klinkt goed zo op het eerste gehoord lekker jaquote:Op maandag 6 juni 2011 17:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
Eindelijk weer iets van hem waar ik nog enige waardering voor uit kan spreken.
Kwaliteit is te ruk om er echt iets van te zeggen. Klinkt wel okee, maar ook vrij standaard eigenlijk (Digital Age anyone?)quote:Op maandag 6 juni 2011 17:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
Vergeleken bij bijvoorbeeld who I am, of zijn reverze anthem vind ik dit een hele verbetering.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:07 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Kwaliteit is te ruk om er echt iets van te zeggen. Klinkt wel okee, maar ook vrij standaard eigenlijk (Digital Age anyone?)
Jij hebt mij wel gezien! Wij hebben nog gevochten!!quote:
Moeilijk te zeggen -> brakke kwaliteit. Lijkt erg op een ander nummer.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
Haha oke dat is me dan ontschotenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Jij hebt mij wel gezien! Wij hebben nog gevochten!!
Zeer lekker nummer, had hem nog niet eerder gehoord. Maar even verder luisterenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
Dit is Alphaverb - Realization Of A Dream... 1e was TNT - Good Times
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:35 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers vanavond nieuwe Magic Show op Q-Dance Radio...
20.00 – 21.00 Mind.Illusion
21.00 – 22.00 Kodex
22.00 – 23.00 Bioweapon & Toneshifterz
HEERLIJK nummer vind ik dat.. Die melodie, bwoaah.. Heb die regelmatig in de auto aanstaan (Substream album) en damn.. Dan knalt het heerlijk zeg!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
Dit is Alphaverb - Realization Of A Dream...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:32 schreef Mind.Illusion het volgende:
Dit wassum geworden...
GuiltySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij zijn ze het kunstje een beetje verleerd...
quote:Last tickets #decibel2011! If you still haven't ordered your tickets yet, this may be your last chance! http://tickets.b2s.nl
Bass Modulators draaiden dit pareltje op Intentsquote:08. 2 Best Enemies - Phases (Technoboy Romantic Mix)
B-Front gooide deze erop op Intentsquote:12. Zany & Duro - Back Again
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:32 schreef Mind.Illusion het volgende:
Dit wassum geworden...
Hej M.I, ik vroeg me af, wist jij van tevoren dat Toneshifterz & Bioweapon zouden komen? Fearful Symmetry leek me nogal een obvious keuze voor hun eigen setje, al bleek hij achteraf zelfs de reverse bass of the week te zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja verdomme.. Noem me zwak, noem me gay, noem me wat je wilt.. Maar ik kon de druk niet weerstaan toen ik dit bericht las. Heb dus toch een kaartje besteldquote:Op maandag 6 juni 2011 22:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Decibel bijna uitverkocht aldus B2S, iedereen al kaarten?
https://twitter.com/#!/officialb2s
[..]
En terecht! Ook aanwezig op de after @ Krullie's?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef Levitas het volgende:
Ja verdomme.. Noem me zwak, noem me gay, noem me wat je wilt.. Maar ik kon de druk niet weerstaan toen ik dit bericht las. Heb dus toch een kaartje besteld
Denk het niet.. Lijkt me ontzettend gezellig, maar weet niet wat wij doen met vervoer (misschien eventtravel?) en ik acht de kans heeel groot dat het groepje waar ik mee ga niet zo`n zin heeft in een after bij onbekenden (en wellicht jullie ook niet in hunquote:Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef T-Force het volgende:
[..]
En terecht! Ook aanwezig op de after @ Krullie's?
Heldquote:Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ja verdomme.. Noem me zwak, noem me gay, noem me wat je wilt.. Maar ik kon de druk niet weerstaan toen ik dit bericht las. Heb dus toch een kaartje besteld
Ik ben nog aan het twijfelen.. Wil wel, maar gaan m'n maten niet waarderen denk ikquote:Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef T-Force het volgende:
[..]
En terecht! Ook aanwezig op de after @ Krullie's?
Er was mij niet verteld welke gast er was deze week, anders had ik wel een andere gekozen iddquote:Op maandag 6 juni 2011 22:48 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hej M.I, ik vroeg me af, wist jij van tevoren dat Toneshifterz & Bioweapon zouden komen? Fearful Symmetry leek me nogal een obvious keuze voor hun eigen setje, al bleek hij achteraf zelfs de reverse bass of the week te zijn...
Lekker setje hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 06:47 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Er was mij niet verteld welke gast er was deze week, anders had ik wel een andere gekozen idd
Voor de liefhebbers podcast staat al online o.a. op m'n site.
Die gasten snappen het tenminste nogquote:Op maandag 6 juni 2011 22:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
Bass Modulators draaiden dit pareltje op Intents
Gefelicteerd man!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:29 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[offtopic]
Fuck yeah! Ben afgestudeerd
Echt super blij, nu snel bier drinken![]()
[/offtopic]
Thanks man, Communication & Multimedia Design aan de Noordelijke Hogeschool Leeuwardenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:19 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Gefelicteerd man!![]()
Welke opleiding was het?
Nice! Proficiat!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:29 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[offtopic]
Fuck yeah! Ben afgestudeerd
Echt super blij, nu snel bier drinken![]()
[/offtopic]
Thanks en natuurlijk ook van harte!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:48 schreef Mind.Illusion het volgende:
Gefeli MDMA!
Hier vandaag geslaagd voor m'n rijbewijs
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat een vreugde hier, gefeliciteerd allen!![]()
Ik kan sinds vandaag zonder bandjes zwemmen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat een vreugde hier, gefeliciteerd allen!![]()
Ik kan sinds vandaag zonder bandjes zwemmen
Gewoon omdat ik een mooie jongen ben.quote:
Komende zaterdag, dit is echt zon heerlijk underground sfeervol feest waar heeeel veel liefhebbers op af komen!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:01 schreef Sc0tTy het volgende:
Waar en wanneer is Ground Zero , die lijn omhoog is echt geil
Nu wel op tijd je X regelen en niet zoals Hardbassquote:Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef Levitas het volgende:
[..]
Haha vet! Ik ga volgend jaar Media en entertainment doen, maar heeft er veel mee te maken als het goed is. Gefeliciteerd iig man! (Y)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:21 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Thanks man, Communication & Multimedia Design aan de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden![]()
Echt superblij dat ik er nu vanaf ben...
Gefeliciteerd. Die opleiding doe ik ook (eerste jaar), ook op de NHL.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:21 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Thanks man, Communication & Multimedia Design aan de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden![]()
Echt superblij dat ik er nu vanaf ben...
Met zoveel mensen als je kan op de foto gaan, als je de 100 haalt krijg je 2 biertjes/cola van mequote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:35 schreef Krulliewullie het volgende:
Als iemand nog wat leuks weet om tussen 13.15 en 14.30 te gaan doen laat maar horen!
Hahaha die is wel goed! Ik heb wel eens zo'n wedstrijd gedaan met iemand maar toen ben ik na 4 mensen weer gestoptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Jowan? Als in: solo, hardtrance setje?
[..]
Met zoveel mensen als je kan op de foto gaan, als je de 100 haalt krijg je 2 biertjes/cola van me
Denk niet dat dat em wordquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:41 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Komende zaterdag, dit is echt zon heerlijk underground sfeervol feest waar heeeel veel liefhebbers op af komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:22 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Denk niet dat dat em wordDat is toch alleen maar extra leuk! Misschien dat ik ook wel naar Q-Base ga terwijl ik die dag jarig ben, is gewoon een extra reden om te feesten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Ben vorig jaar afgestudeerd in Media & Entertainment Managementquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:53 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Haha vet! Ik ga volgend jaar Media en entertainment doen, maar heeft er veel mee te maken als het goed is. Gefeliciteerd iig man! (Y)
Is al geregeld, haha. Nog steeds bedankt voor Hard Bass!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:45 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Nu wel op tijd je X regelen en niet zoals Hardbass
Mocht ik je daar tegenkomen, dan krijg je een biertje van me als verjaardagskadoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar mijn
[..]
Dat is toch alleen maar extra leuk! Misschien dat ik ook wel naar Q-Base ga terwijl ik die dag jarig ben, is gewoon een extra reden om te feesten!
Heerlijk.. Intro doet me wel een beetje denken aan Gimme love, maar damn.. Ik vind hem heeerlijk!quote:
Dit kan ik zeker waarderen.. vooral die zaag na die dubstyle.. (om het maar zo te omschrijven)quote:
Wat moet dat middelste gedeelte voorstellen?quote:
Die zaag, zoals jij m beschrijft, doet me ook weer denken aan Zatox - Another level. Dat ik het vind lijken op andere dingen is overigens wel positief, want het geheel vind ik heeel vet ;Dquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dit kan ik zeker waarderen.. vooral die zaag na die dubstyle.. (om het maar zo te omschrijven)
Vanaf 3 min. ongeveer doet me wel heel erg aan n bekend (trance)plaatje denken trouwens...
Yeah! Weet ik toch mooi nu al één verjaardagskadootjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mocht ik je daar tegenkomen, dan krijg je een biertje van me als verjaardagskado
Of een ander drankje naar keuzemaar bier is goedkoop jwtzjwtzjwtz
Dit is een keer wat anders dan al die 13 in een dozijn tracks zeg, heerlijke plaat zoals ik paar dagen geleden ook al aangaf. Opbouw van nummer is wel vaag, maar des te leukerquote:
Nou.. Dan krijg je van mij ook wel een biertje hoor!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:23 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Yeah! Weet ik toch mooi nu al één verjaardagskadootje
Keerl, je MOET ff nieuwe setje van Sandy Warez check'n !quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:31 schreef Koepert het volgende:
Je mag bij mij op de schouders?
Biertje is nu ook zo afgezaagd...
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:30 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nou.. Dan krijg je van mij ook wel een biertje hoor!
quote:
Haha geweldig!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:33 schreef robuust89 het volgende:
Van mij krijg je een extra dikke knuffel
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:32 schreef haakon het volgende:
Sandy Warez @ Musick XL Preparty Minus One (Ghent Belgium
Beetje jammer dan weer wel..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:38 schreef ReMcOrE het volgende:
Decibel wordt hem niet voor mij dit jaar, besloten om niet te gaan; dus sorry KrullieWullie, maar ik kom dus dan ook niet naar jouw party
vind het eigenlijk teveel geld voor een kaartje en geef het dan liever ergens anders aan uit... zal voor de zekerheid de after in m'n agenda laten staanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:42 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Beetje jammer dan weer wel..Anders kom je gewoon alleeen naar de after?
![]()
Op de after mag je zelf ook wel wat plaatjes draaien, als je wiltquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:47 schreef ReMcOrE het volgende:
vind het eigenlijk teveel geld voor een kaartje en geef het dan liever ergens anders aan uit... zal voor de zekerheid de after in m'n agenda laten staan
als jullie nou allemaal wasted zijn van een hele dag Decibel, draai ik de hele avond wel door (met ongeveer geen skills)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:51 schreef T-Force het volgende:
[..]
Op de after mag je zelf ook wel wat plaatjes draaien, als je wiltOude NC's enzo
Jonge, dan begint het feest net!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als jullie nou allemaal wasted zijn van een hele dag Decibel, draai ik de hele avond wel door (met ongeveer geen skills)![]()
nu maar hopen dat het feest blijft, met die skills van mijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:57 schreef haakon het volgende:
[..]
Jonge, dan begint het feest net!
Tenminste, das bij ons altijd wel zo
In dat geval... zijn er nog kaartjes?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als jullie nou allemaal wasted zijn van een hele dag Decibel, draai ik de hele avond wel door (met ongeveer geen skills)![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:32 schreef T-Force het volgende:
Gnagnagna! Leuke topique![]()
M.I. & MDMA gefeliciteerd![]()
Ik zat tijdens mijn werk even een leuk setje te luisteren! Best fraai gemixt ook af en toe![]()
Brainkicker @ Gearbox RHR
Tracklist:Zo die kon ik wel ff gebruiken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog nooit zolang nonstop aan opdrachten gewerkt
![]()
![]()
Hoe heet dat bekende nummer waar Twilight Forces - Hardstyle Surfer op is gebaseerd (of andersom?) die heeft zo'n mooie sound, maar kan er niet opkomen.
Vdk draaien is ook een kunst jongequote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nu maar hopen dat het feest blijft, met die skills van mij
vdk draaien?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:01 schreef haakon het volgende:
[..]
Vdk draaien is ook een kunst jonge
Nuchter kan ik het zelfs nog niet echt goed
vdk = van de kaart = onder invloedquote:
als ik niet naar Decibel ga, maar wel naar de after; dan draai ik toch niet vdk?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef haakon het volgende:
[..]
vdk = van de kaart = onder invloed
Weer wat geleerd op deze leerzame dinsdagavond
Nee doelde meer op het algemeen van draaienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik niet naar Decibel ga, maar wel naar de after; dan draai ik toch niet vdk?
en thanks for learning me
ik kan het dus nuchter ook eigenlijk nauwelijks; maar goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:05 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee doelde meer op het algemeen van draaien
Nuchter vind ik het lastig, en dan moet je ook nog es vdk zijn
Hoor idd veel invloeden; duidelijk 'Gimme Love' door de vocalen, vanaf 3:00 wat Koepert zei is toch gewoon de melo van 'Discorecord' ... maar nog duidelijker @ 2:23 .. is rechtstreeks uit Alpha Twins 'In Time'quote:
Klinkt goedquote:
x2!quote:
JAAAAAAAAAAAA ER LEBT NOCH, ER LEBT NOCH, ER LEBT NOCH!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:13 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hoor idd veel invloeden; duidelijk 'Gimme Love' door de vocalen, vanaf 3:00 wat Koepert zei is toch gewoon de melo van 'Discorecord' ... maar nog duidelijker @ 2:23 .. is rechtstreeks uit Alpha Twins 'In Time'![]()
All-in-all een lekkere ratatouille
edit: on second thought - de melo deed me denken aan, maar tis 'm nie![]()
Die is inderdaad heerlijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
Yes![]()
Toneshifterz, ze hebben al wat vette dingen gemaakt en deze kan in dat rijtje.
Succes nog even danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:39 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Die opleiding doe ik ook (eerste jaar), ook op de NHL.
Om te huilen eerlijk gezegd
Je hebt het zeker hoop in je bol of nie?quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:28 schreef stoeltafel het volgende:
Klinkt lekker, ben echt benieuwd hoe je zaterdag gaat draaien Thera. Al veel over je gelezen dus de verwachtingen zijn hoop. Hoeveel draai je ongeveer eigen productie ?
Vet filmpje! Je gaat lekker los zo te zien.
Ik voorspel reacties van hoop niveau hieronderquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je hebt het zeker hoop in je bol of nie?
iddquote:
Vind Discorecord leuker.quote:
Niet iedereen op één hoop gooien hè.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:26 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik voorspel reacties van hoop niveau hieronder
Dat inderdaad ja. Gaarne zou ik deze plaat live willen horenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:33 schreef eQuaL het volgende:
Pfff wat is die melodie van G-Force toch lekker, ik wil echt een anti-anticlimax edit
quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
Yes![]()
Toneshifterz, ze hebben al wat vette dingen gemaakt en deze kan in dat rijtje.
zondert twijfelquote:
He is responsible for the cold blooded murder, of our men, women and children....quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[ afbeelding ]
daar gaat het zondag vanaf 14.00 gebeuren, gaat echt knalfeest worden![]()
+
hopelijk ga ik dan deze horen, had AVIO Podcast #1 opstaan en dedie ik van de plaat kreeg was echt ongelooflijk!
dat beginstuk is elke keer kippenvel, met die bass die telkens een andere 'kant' opgaatquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:22 schreef robuust89 het volgende:
[..]
He is responsible for the cold blooded murder, of our men, women and children....
YAAAAAAAAAAAAAH!![]()
sowieso goed nieuws, maar ff verkeerde topiquequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:40 schreef 16meter het volgende:
Wie is David? Goed nieuws dat Doedelzak vertrekt, toch.
Ik ga naar die andere!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:22 schreef T-Force het volgende:
Wat een rust zeg!
Wie gaan er allemaal naar Ground Zero? 16meter + chick toch?
Holy crap.. Die kick!quote:
Daar had ik het vandeweek nog over met een maat van me. Hij vond de DR nog steeds helemaal geweldig, terwijl ik het niet zo super bijzonder meer vind. De oude DR tracks zijn stuk voor stuk pareltjes, maar elke liveset was de afgelopen jaren bijna hetzelfde, te voorspelbaar. Ik vond het dan ook niet zo super gek dat ik de DR al een tijdje niet meer op een feest heb gezien. Ik haalde toen ook aan dat DR wat nieuwe tracks, met hun eigen style natuurlijk, moeten maken. Dan worden DR setjes voor mij in ieder geval een stuk aantrekkelijker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:17 schreef 16meter het volgende:
Technisch wel een sterke plaat, kicks ook vet, maar de melodie en het geheel doen me weinig. Cheesy breakje is ook wat jammer.
Pollen heeft 't nog wel in de vingers.Laat 'm maar wat nieuwe DR tracks maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |