Klopt.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:47 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
je bent ook naar brothers geweest gisteravond?
Wat moet dat worden dan? Mijn nieuwsgierigheid is in ieder geval gewektquote:Wist je trouwens al dat de special afsluitingsact op GZ een live act is van Dano en mij???
Zou je wel eens wat vaker mogen doen hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 12:23 schreef T-Force het volgende:
[..]
Klopt, ik had het zelfs zo warm dat ik mijn shirt uit deedDat doe ik anders nooit...
Ik werd even helemaal gek toen ze het intro van dit nummer erin gooiden, dacht heel ff dat ze echt dit hele nummer (of iig de beat ervan) zouden draaien!! Maar helaas niet het gevalquote:
Kermishardstylequote:
Dat zijn ook meteen de enige producties van die gasten die ik eigenlijk kan waarderen. Heb er trouwens ook wel respect voor dat ze nog alles met Fruity loops schijnen te doen. Probleem is alleen dat -in de grote stroom van producers en producties die dit genre tegenwoordig rijk is- hun producties eigenlijk bijna nooit de middelmaat ontstijgen.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:31 schreef eQuaL het volgende:
Eventjes alle haat tegen Da Tweekaz teniet doen:
Die theracords special die er staat is ook nicequote:Op maandag 6 juni 2011 01:03 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Leuk nieuw setje van Frequencerz te vinden op hun Soundcloud
Vind de R3bels meest ondergewaardeerde producers/act van dit moment eigenlijk.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:27 schreef robuust89 het volgende:
Kermishardstyle
Het "probleem" van Da Tweekaz (en The R3bels een beetje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:55 schreef NLS04 het volgende:
Vind de R3bels meest ondergewaardeerde producers/act van dit moment eigenlijk.Je vergeet The Shine en The ShadeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das een koningsnummer jaquote:Op maandag 6 juni 2011 00:57 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Zou je wel eens wat vaker mogen doen hoor![]()
![]()
En mochten er foto's lekken, ik trek ook alleen in extreme gevallen mijn shirt uit![]()
[..]
Ik werd even helemaal gek toen ze het intro van dit nummer erin gooiden, dacht heel ff dat ze echt dit hele nummer (of iig de beat ervan) zouden draaien!! Maar helaas niet het geval![]()
Dit is min of meer huiswerk -naast de hardstyle quiz van deeltjesversneller- voor iedereen die zich een hardstyleliefhebber noemtquote:Op maandag 6 juni 2011 12:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
edit: valt dit trouwens nog een beetje in de smaak of is dit oude meuk die niet meer gehoord mag worden?
Whehe, heb dus toch nog het goeie tijdperk meegemaaktquote:Op maandag 6 juni 2011 13:10 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dit is min of meer huiswerk -naast de hardstyle quiz van deeltjesversneller- voor iedereen die zich een hardstyleliefhebber noemtVoor volgende week worden de setjes van qlimax 2003 opgegeven
Sorry maar dit is totaal niet mijn smaak, zoals ik eerder ook al aangaf. Zal soort nummers zal ik nooit thuis opzetten vind het gewoon kaal en eenvoudig klinken, heb ik overigens met al hun producties.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:31 schreef eQuaL het volgende:
Eventjes alle haat tegen Da Tweekaz teniet doen:
Vind de R3bels meest ondergewaardeerde producers/act van dit moment eigenlijk.Maak je nou een garpje of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Bij de Tanz electric remix moet dat wel.. Typisch geval van nummerverkrachtingquote:
Ik zie niet wat hier een grapje aan zou zijn...quote:
Vind het juist een goed voorbeeld hoe je een nummer moet remixxen. Hebben er echt hun eigen draai aan gegeven, tuurlijk hij is niet zo goed als het origineel maar een verkrachting vind ik het allerminst...quote:Op maandag 6 juni 2011 13:56 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Bij de Tanz electric remix moet dat wel.. Typisch geval van nummerverkrachting
Early hardstyle is inderdaad erg lekkerquote:Op maandag 6 juni 2011 13:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Whehe, heb dus toch nog het goeie tijdperk meegemaakt
Vind de R3bels meest ondergewaardeerde producers/act van dit moment eigenlijk.Niet te vergeten, de tracks van Maxter. Damn, wat zijn die vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
There is no rehab for stupidity.
quote:Op maandag 6 juni 2011 13:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Al is wat mij betreft het beste tijdperk binnen de Hardstyle 2005-2008
X2quote:Op maandag 6 juni 2011 13:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Al is wat mij betreft het beste tijdperk binnen de Hardstyle 2005-2008
Excuus, niet goed gelezenquote:Op maandag 6 juni 2011 13:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik zie niet wat hier een grapje aan zou zijn...
In het lijstje staan toch aan aantal heerlijke klappers
quote:Op maandag 6 juni 2011 13:56 schreef Krulliewullie het volgende:
Bij de Tanz electric remix moet dat wel.. Typisch geval van nummerverkrachting
Dat dus. Het remixxen van een plaat die al zo oud is (stond nog op de EP met Scannerquote:Op maandag 6 juni 2011 13:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Vind het juist een goed voorbeeld hoe je een nummer moet remixxen. Hebben er echt hun eigen draai aan gegeven, tuurlijk hij is niet zo goed als het origineel maar een verkrachting vind ik het allerminst...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je kan je eigen timetable samenstellen via Facebook/Hyves! Leuk bedacht
Edit: Inmiddels ook een aftermovie van Intents die heel mooi is gemonteerd
[ Bericht 1% gewijzigd door Krulliewullie op 06-06-2011 16:15:47 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Dit is nog de teaser, right?quote:Op maandag 6 juni 2011 15:17 schreef Krulliewullie het volgende:
Edit: Inmiddels ook een aftermovie van Intents die heel mooi is gemonteerd
Zo is het beter.quote:Op maandag 6 juni 2011 13:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Al is wat mij betreft het beste tijdperk binnen de Hardstyle 2004-2007
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |