quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:30 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nou.. Dan krijg je van mij ook wel een biertje hoor!
quote:
Haha geweldig!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:33 schreef robuust89 het volgende:
Van mij krijg je een extra dikke knuffel
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:32 schreef haakon het volgende:
Sandy Warez @ Musick XL Preparty Minus One (Ghent Belgium
Beetje jammer dan weer wel..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:38 schreef ReMcOrE het volgende:
Decibel wordt hem niet voor mij dit jaar, besloten om niet te gaan; dus sorry KrullieWullie, maar ik kom dus dan ook niet naar jouw party
vind het eigenlijk teveel geld voor een kaartje en geef het dan liever ergens anders aan uit... zal voor de zekerheid de after in m'n agenda laten staanquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:42 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Beetje jammer dan weer wel..Anders kom je gewoon alleeen naar de after?
![]()
Op de after mag je zelf ook wel wat plaatjes draaien, als je wiltquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:47 schreef ReMcOrE het volgende:
vind het eigenlijk teveel geld voor een kaartje en geef het dan liever ergens anders aan uit... zal voor de zekerheid de after in m'n agenda laten staan
als jullie nou allemaal wasted zijn van een hele dag Decibel, draai ik de hele avond wel door (met ongeveer geen skills)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:51 schreef T-Force het volgende:
[..]
Op de after mag je zelf ook wel wat plaatjes draaien, als je wiltOude NC's enzo
Jonge, dan begint het feest net!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als jullie nou allemaal wasted zijn van een hele dag Decibel, draai ik de hele avond wel door (met ongeveer geen skills)![]()
nu maar hopen dat het feest blijft, met die skills van mijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:57 schreef haakon het volgende:
[..]
Jonge, dan begint het feest net!
Tenminste, das bij ons altijd wel zo
In dat geval... zijn er nog kaartjes?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als jullie nou allemaal wasted zijn van een hele dag Decibel, draai ik de hele avond wel door (met ongeveer geen skills)![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:32 schreef T-Force het volgende:
Gnagnagna! Leuke topique![]()
M.I. & MDMA gefeliciteerd![]()
Ik zat tijdens mijn werk even een leuk setje te luisteren! Best fraai gemixt ook af en toe![]()
Brainkicker @ Gearbox RHR
Tracklist:Zo die kon ik wel ff gebruiken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog nooit zolang nonstop aan opdrachten gewerkt
![]()
![]()
Hoe heet dat bekende nummer waar Twilight Forces - Hardstyle Surfer op is gebaseerd (of andersom?) die heeft zo'n mooie sound, maar kan er niet opkomen.
Vdk draaien is ook een kunst jongequote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nu maar hopen dat het feest blijft, met die skills van mij
vdk draaien?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:01 schreef haakon het volgende:
[..]
Vdk draaien is ook een kunst jonge
Nuchter kan ik het zelfs nog niet echt goed
vdk = van de kaart = onder invloedquote:
als ik niet naar Decibel ga, maar wel naar de after; dan draai ik toch niet vdk?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef haakon het volgende:
[..]
vdk = van de kaart = onder invloed
Weer wat geleerd op deze leerzame dinsdagavond
Nee doelde meer op het algemeen van draaienquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ik niet naar Decibel ga, maar wel naar de after; dan draai ik toch niet vdk?
en thanks for learning me
ik kan het dus nuchter ook eigenlijk nauwelijks; maar goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:05 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee doelde meer op het algemeen van draaien
Nuchter vind ik het lastig, en dan moet je ook nog es vdk zijn
Hoor idd veel invloeden; duidelijk 'Gimme Love' door de vocalen, vanaf 3:00 wat Koepert zei is toch gewoon de melo van 'Discorecord' ... maar nog duidelijker @ 2:23 .. is rechtstreeks uit Alpha Twins 'In Time'quote:
Klinkt goedquote:
x2!quote:
JAAAAAAAAAAAA ER LEBT NOCH, ER LEBT NOCH, ER LEBT NOCH!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:13 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hoor idd veel invloeden; duidelijk 'Gimme Love' door de vocalen, vanaf 3:00 wat Koepert zei is toch gewoon de melo van 'Discorecord' ... maar nog duidelijker @ 2:23 .. is rechtstreeks uit Alpha Twins 'In Time'![]()
All-in-all een lekkere ratatouille
edit: on second thought - de melo deed me denken aan, maar tis 'm nie![]()
Die is inderdaad heerlijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
Yes![]()
Toneshifterz, ze hebben al wat vette dingen gemaakt en deze kan in dat rijtje.
Succes nog even danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:39 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Die opleiding doe ik ook (eerste jaar), ook op de NHL.
Om te huilen eerlijk gezegd
Je hebt het zeker hoop in je bol of nie?quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:28 schreef stoeltafel het volgende:
Klinkt lekker, ben echt benieuwd hoe je zaterdag gaat draaien Thera. Al veel over je gelezen dus de verwachtingen zijn hoop. Hoeveel draai je ongeveer eigen productie ?
Vet filmpje! Je gaat lekker los zo te zien.
Ik voorspel reacties van hoop niveau hieronderquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je hebt het zeker hoop in je bol of nie?
iddquote:
Vind Discorecord leuker.quote:
Niet iedereen op één hoop gooien hè.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:26 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik voorspel reacties van hoop niveau hieronder
Dat inderdaad ja. Gaarne zou ik deze plaat live willen horenquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:33 schreef eQuaL het volgende:
Pfff wat is die melodie van G-Force toch lekker, ik wil echt een anti-anticlimax edit
quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
Yes![]()
Toneshifterz, ze hebben al wat vette dingen gemaakt en deze kan in dat rijtje.
zondert twijfelquote:
He is responsible for the cold blooded murder, of our men, women and children....quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[ afbeelding ]
daar gaat het zondag vanaf 14.00 gebeuren, gaat echt knalfeest worden![]()
+
hopelijk ga ik dan deze horen, had AVIO Podcast #1 opstaan en dedie ik van de plaat kreeg was echt ongelooflijk!
dat beginstuk is elke keer kippenvel, met die bass die telkens een andere 'kant' opgaatquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:22 schreef robuust89 het volgende:
[..]
He is responsible for the cold blooded murder, of our men, women and children....
YAAAAAAAAAAAAAH!![]()
sowieso goed nieuws, maar ff verkeerde topiquequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:40 schreef 16meter het volgende:
Wie is David? Goed nieuws dat Doedelzak vertrekt, toch.
Ik ga naar die andere!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:22 schreef T-Force het volgende:
Wat een rust zeg!
Wie gaan er allemaal naar Ground Zero? 16meter + chick toch?
Holy crap.. Die kick!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |