En terecht! Ook aanwezig op de after @ Krullie's?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef Levitas het volgende:
Ja verdomme.. Noem me zwak, noem me gay, noem me wat je wilt.. Maar ik kon de druk niet weerstaan toen ik dit bericht las. Heb dus toch een kaartje besteld
Denk het niet.. Lijkt me ontzettend gezellig, maar weet niet wat wij doen met vervoer (misschien eventtravel?) en ik acht de kans heeel groot dat het groepje waar ik mee ga niet zo`n zin heeft in een after bij onbekenden (en wellicht jullie ook niet in hunquote:Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef T-Force het volgende:
[..]
En terecht! Ook aanwezig op de after @ Krullie's?
Heldquote:Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ja verdomme.. Noem me zwak, noem me gay, noem me wat je wilt.. Maar ik kon de druk niet weerstaan toen ik dit bericht las. Heb dus toch een kaartje besteld
Ik ben nog aan het twijfelen.. Wil wel, maar gaan m'n maten niet waarderen denk ikquote:Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef T-Force het volgende:
[..]
En terecht! Ook aanwezig op de after @ Krullie's?
Er was mij niet verteld welke gast er was deze week, anders had ik wel een andere gekozen iddquote:Op maandag 6 juni 2011 22:48 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hej M.I, ik vroeg me af, wist jij van tevoren dat Toneshifterz & Bioweapon zouden komen? Fearful Symmetry leek me nogal een obvious keuze voor hun eigen setje, al bleek hij achteraf zelfs de reverse bass of the week te zijn...
Lekker setje hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 06:47 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Er was mij niet verteld welke gast er was deze week, anders had ik wel een andere gekozen idd
Voor de liefhebbers podcast staat al online o.a. op m'n site.
Die gasten snappen het tenminste nogquote:Op maandag 6 juni 2011 22:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
Bass Modulators draaiden dit pareltje op Intents
Gefelicteerd man!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:29 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[offtopic]
Fuck yeah! Ben afgestudeerd
Echt super blij, nu snel bier drinken![]()
[/offtopic]
Thanks man, Communication & Multimedia Design aan de Noordelijke Hogeschool Leeuwardenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:19 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Gefelicteerd man!![]()
Welke opleiding was het?
Nice! Proficiat!!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:29 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[offtopic]
Fuck yeah! Ben afgestudeerd
Echt super blij, nu snel bier drinken![]()
[/offtopic]
Thanks en natuurlijk ook van harte!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:48 schreef Mind.Illusion het volgende:
Gefeli MDMA!
Hier vandaag geslaagd voor m'n rijbewijs
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat een vreugde hier, gefeliciteerd allen!![]()
Ik kan sinds vandaag zonder bandjes zwemmen
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat een vreugde hier, gefeliciteerd allen!![]()
Ik kan sinds vandaag zonder bandjes zwemmen
Gewoon omdat ik een mooie jongen ben.quote:
Komende zaterdag, dit is echt zon heerlijk underground sfeervol feest waar heeeel veel liefhebbers op af komen!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:01 schreef Sc0tTy het volgende:
Waar en wanneer is Ground Zero , die lijn omhoog is echt geil
Nu wel op tijd je X regelen en niet zoals Hardbassquote:Op maandag 6 juni 2011 23:03 schreef Levitas het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha vet! Ik ga volgend jaar Media en entertainment doen, maar heeft er veel mee te maken als het goed is. Gefeliciteerd iig man! (Y)quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:21 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Thanks man, Communication & Multimedia Design aan de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden![]()
Echt superblij dat ik er nu vanaf ben...
Gefeliciteerd. Die opleiding doe ik ook (eerste jaar), ook op de NHL.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:21 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Thanks man, Communication & Multimedia Design aan de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden![]()
Echt superblij dat ik er nu vanaf ben...
Met zoveel mensen als je kan op de foto gaan, als je de 100 haalt krijg je 2 biertjes/cola van mequote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:35 schreef Krulliewullie het volgende:
Als iemand nog wat leuks weet om tussen 13.15 en 14.30 te gaan doen laat maar horen!
Hahaha die is wel goed! Ik heb wel eens zo'n wedstrijd gedaan met iemand maar toen ben ik na 4 mensen weer gestoptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Jowan? Als in: solo, hardtrance setje?
[..]
Met zoveel mensen als je kan op de foto gaan, als je de 100 haalt krijg je 2 biertjes/cola van me
Denk niet dat dat em wordquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:41 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Komende zaterdag, dit is echt zon heerlijk underground sfeervol feest waar heeeel veel liefhebbers op af komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:22 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Denk niet dat dat em wordDat is toch alleen maar extra leuk! Misschien dat ik ook wel naar Q-Base ga terwijl ik die dag jarig ben, is gewoon een extra reden om te feesten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Ben vorig jaar afgestudeerd in Media & Entertainment Managementquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:53 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Haha vet! Ik ga volgend jaar Media en entertainment doen, maar heeft er veel mee te maken als het goed is. Gefeliciteerd iig man! (Y)
Is al geregeld, haha. Nog steeds bedankt voor Hard Bass!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:45 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Nu wel op tijd je X regelen en niet zoals Hardbass
Mocht ik je daar tegenkomen, dan krijg je een biertje van me als verjaardagskadoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar mijn
[..]
Dat is toch alleen maar extra leuk! Misschien dat ik ook wel naar Q-Base ga terwijl ik die dag jarig ben, is gewoon een extra reden om te feesten!
Heerlijk.. Intro doet me wel een beetje denken aan Gimme love, maar damn.. Ik vind hem heeerlijk!quote:
Dit kan ik zeker waarderen.. vooral die zaag na die dubstyle.. (om het maar zo te omschrijven)quote:
Wat moet dat middelste gedeelte voorstellen?quote:
Die zaag, zoals jij m beschrijft, doet me ook weer denken aan Zatox - Another level. Dat ik het vind lijken op andere dingen is overigens wel positief, want het geheel vind ik heeel vet ;Dquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dit kan ik zeker waarderen.. vooral die zaag na die dubstyle.. (om het maar zo te omschrijven)
Vanaf 3 min. ongeveer doet me wel heel erg aan n bekend (trance)plaatje denken trouwens...
Yeah! Weet ik toch mooi nu al één verjaardagskadootjequote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Mocht ik je daar tegenkomen, dan krijg je een biertje van me als verjaardagskado
Of een ander drankje naar keuzemaar bier is goedkoop jwtzjwtzjwtz
Dit is een keer wat anders dan al die 13 in een dozijn tracks zeg, heerlijke plaat zoals ik paar dagen geleden ook al aangaf. Opbouw van nummer is wel vaag, maar des te leukerquote:
Nou.. Dan krijg je van mij ook wel een biertje hoor!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:23 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Yeah! Weet ik toch mooi nu al één verjaardagskadootje
Keerl, je MOET ff nieuwe setje van Sandy Warez check'n !quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:31 schreef Koepert het volgende:
Je mag bij mij op de schouders?
Biertje is nu ook zo afgezaagd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |