quote:Op maandag 6 juni 2011 15:17 schreef Krulliewullie het volgende:
YEAH de timetable van GZ is bekend!!!Waarom staat het onderstaande er niet in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je kan je eigen timetable samenstellen via Facebook/Hyves! Leuk bedacht
Edit: Inmiddels ook een aftermovie van Intents die heel mooi is gemonteerd
quote:Op maandag 6 juni 2011 00:02 schreef T-Force het volgende:
Zie ik dit op de Hyves van een maat van mij die helemaal gek is op Theracords! Een krabbel van Thera himself:
[..]
Wat moet dat worden dan? Mijn nieuwsgierigheid is in ieder geval gewektgr gr
Dat heet de 'special' closing act als ik het goed hebquote:Op maandag 6 juni 2011 16:44 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Waarom staat het onderstaande er niet in?![]()
[..]
Klinkt goed zo op het eerste gehoord lekker jaquote:Op maandag 6 juni 2011 17:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
Eindelijk weer iets van hem waar ik nog enige waardering voor uit kan spreken.
Kwaliteit is te ruk om er echt iets van te zeggen. Klinkt wel okee, maar ook vrij standaard eigenlijk (Digital Age anyone?)quote:Op maandag 6 juni 2011 17:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
Vergeleken bij bijvoorbeeld who I am, of zijn reverze anthem vind ik dit een hele verbetering.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:07 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Kwaliteit is te ruk om er echt iets van te zeggen. Klinkt wel okee, maar ook vrij standaard eigenlijk (Digital Age anyone?)
Jij hebt mij wel gezien! Wij hebben nog gevochten!!quote:
Moeilijk te zeggen -> brakke kwaliteit. Lijkt erg op een ander nummer.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
Haha oke dat is me dan ontschotenquote:Op maandag 6 juni 2011 18:41 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Jij hebt mij wel gezien! Wij hebben nog gevochten!!
Zeer lekker nummer, had hem nog niet eerder gehoord. Maar even verder luisterenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
Dit is Alphaverb - Realization Of A Dream... 1e was TNT - Good Times
quote:Op maandag 6 juni 2011 18:35 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers vanavond nieuwe Magic Show op Q-Dance Radio...
20.00 – 21.00 Mind.Illusion
21.00 – 22.00 Kodex
22.00 – 23.00 Bioweapon & Toneshifterz
HEERLIJK nummer vind ik dat.. Die melodie, bwoaah.. Heb die regelmatig in de auto aanstaan (Substream album) en damn.. Dan knalt het heerlijk zeg!quote:Op maandag 6 juni 2011 20:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
Dit is Alphaverb - Realization Of A Dream...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:32 schreef Mind.Illusion het volgende:
Dit wassum geworden...
GuiltySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij zijn ze het kunstje een beetje verleerd...
quote:Last tickets #decibel2011! If you still haven't ordered your tickets yet, this may be your last chance! http://tickets.b2s.nl
Bass Modulators draaiden dit pareltje op Intentsquote:08. 2 Best Enemies - Phases (Technoboy Romantic Mix)
B-Front gooide deze erop op Intentsquote:12. Zany & Duro - Back Again
quote:Op maandag 6 juni 2011 21:32 schreef Mind.Illusion het volgende:
Dit wassum geworden...
Hej M.I, ik vroeg me af, wist jij van tevoren dat Toneshifterz & Bioweapon zouden komen? Fearful Symmetry leek me nogal een obvious keuze voor hun eigen setje, al bleek hij achteraf zelfs de reverse bass of the week te zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja verdomme.. Noem me zwak, noem me gay, noem me wat je wilt.. Maar ik kon de druk niet weerstaan toen ik dit bericht las. Heb dus toch een kaartje besteldquote:Op maandag 6 juni 2011 22:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Decibel bijna uitverkocht aldus B2S, iedereen al kaarten?
https://twitter.com/#!/officialb2s
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |