Doet het hier gewoon. Ik moest het wel 5 keer proberen ofzo, maar dan werkt het.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:54 schreef yosander het volgende:
Waarom doet die stream 't de hele tijd tijd al niet meer bij mij?!
Op Youtube werkt ie bij mij ook niet, maar als je hem als stream laadt in VLC doet ie het.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:54 schreef yosander het volgende:
Waarom doet die stream 't de hele tijd tijd al niet meer bij mij?!
VLC werkte eerst wel, YT sowieso niet. Krijg de hele tijd deze foutmelding:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:56 schreef Booomer het volgende:
[..]
Op Youtube werkt ie bij mij ook niet, maar als je hem als stream laadt in VLC doet ie het.
quote:Uw invoer kon niet geopend worden:
VLC kon de MRL 'mms://streams.hosting.nob.nl/live03' niet openen. Controleer het logboek voor details.
Nope.. VLC doet het hier niet. Heb hem op m`n laptop (ook mac), wel aan de praat gekregen met WMV Player, maar de accu was leeg. Nu wil ik op m`n iMac exact hetzelfde doen, maar blijft hangen @ Loading movie.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:56 schreef Booomer het volgende:
[..]
Op Youtube werkt ie bij mij ook niet, maar als je hem als stream laadt in VLC doet ie het.
Yep was voor dit nummerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:44 schreef yosander het volgende:
Al geweest zekers? Want hoor nu Recession.
Heerlijk nummerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:44 schreef yosander het volgende:
Al geweest zekers? Want hoor nu Recession.
Dat welquote:
Ook niet mijn favorietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:48 schreef Levitas het volgende:
Dit nummer (proppy & heady - The B-Side) zuuuuuucht
Bringing the funk (Zatox Remix)?quote:
Nee niet dusquote:
Zonde inderdaad, terwijl hij t wel kan...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:59 schreef 16meter het volgende:
lelijk gemixt zeg, en dat van zo'n ervaren DJ
het leek wel of ie ook weer even terug ging naar die zatox remix, erachter kwam en snel naar z`n volgende plaat ging?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:01 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Zonde inderdaad, terwijl hij t wel kan...
Ja dacht 't begin van die plaat ook te horen en toen *bam* kwam dit nummer erin?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:02 schreef Levitas het volgende:
[..]
het leek wel of ie ook weer even terug ging naar die zatox remix, erachter kwam en snel naar z`n volgende plaat ging?
Zou 't niet weten, stream bij mij is fucked upquote:
Volgens mij liep ie met de pitch te kloten, je zag m naar Syndrome kijken en iets doen, toen veranderde het geluid (ik meende te horen dat het wat langzamer ging)quote:
Meende ik ook te zien inderdaad, gepruts...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:07 schreef Levitas het volgende:
[..]
Volgens mij liep ie met de pitch te kloten, je zag m naar Syndrome kijken en iets doen, toen veranderde het geluid (ik meende te horen dat het wat langzamer ging)
begint erop te lijken hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Dees is natuurlijk wel erg dik, B-Front & High Voltage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |