SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.I was an atheist until I realized I was God
En je hebt er ook altijd zo ongelofelijk veel zin in na het stappen!quote:
En een uur later kots je het weer uitquote:Op maandag 30 mei 2011 16:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
En je hebt er ook altijd zo ongelofelijk veel zin in na het stappen!
Maar goed dan dat ik afgelopen zaterdag nog voor meneer wakker werd wegging..quote:Op maandag 30 mei 2011 16:20 schreef Silenus het volgende:
Ja dat je denkt 'verdomme, waarom wilde ik dit een uur geleden nou zo graag.'
Word je sochtends wakker, denk je 'buhhhhhhh'.
De overeenkomsten zijn echt legio!
JA NU WILLEN WE ALLE INS EN OUTS VERDIKKEME!quote:Op maandag 30 mei 2011 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar goed dan dat ik afgelopen zaterdag nog voor meneer wakker werd wegging..![]()
(al hadden we niet eens gezoend ofzo)
Ja! En als je het dan krijgt, ziet het er zo mooi uit en zo appetijtelijk! En dan hussel je de hele zooi met je vork door elkaar en dan denk je: dit heb ik niet besteld?!quote:Op maandag 30 mei 2011 16:20 schreef Silenus het volgende:
Ja dat je denkt 'verdomme, waarom wilde ik dit een uur geleden nou zo graag.'
Word je sochtends wakker, denk je 'buhhhhhhh'.
De overeenkomsten zijn echt legio!
Is geen jongen van een datingsitequote:Op maandag 30 mei 2011 16:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
JA NU WILLEN WE ALLE INS EN OUTS VERDIKKEME!
Yep, wat dat betreft ben ik net als Silenus; m'n langste relatie was een klein jaartje en daar heb ik er zo'n 3 van gehad. De rest sneuvelde zo ongeveer bij de 3-maanden-verveling-grens en al het andere was seks om de seks.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:59 schreef Spirit82 het volgende:
Sodeju man. Meestal gewoon seks om de seks lijkt me? Kan me goed voorstellen dat je daar niet persé nog meer dames aan toe hoeft te voegen.
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, die is al heel lang uit het zicht verdwenen.
Afgelopen zaterdag een jongen gesproken die ik een 2 weken eerder had leren kennen. Toen heel gesprek in het engels mee gehad, bleek hij nederlands te zijnquote:
Gewoon aanbellen tot je de goeie hebtquote:Op maandag 30 mei 2011 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag een jongen gesproken die ik een 2 weken eerder had leren kennen. Toen heel gesprek in het engels mee gehad, bleek hij nederlands te zijn
Maargoed, afgelopen zaterdag eigenlijk de hele nacht gekletst. Om 5 uur naar zijn huis gegaan en daar nog even gezeten en gelegen. En ben rond half 8 weggegaan want kon toch niet slapen.
Mooie is ik heb mijn telefoonnr op zijn comp gezet (kladblok) maar hij reageerde niet goed (de comp) en ik was aangeschoten.. dus ik vraag me af of er uberhaupt een goed nummer op stond
ga wel gewoon langs, weet waar hij woont.. kan z'n woonkamer vanaf mijn keuken zien. Alleen weet ik niet op welk huisnr het is, hoop dat z'n naam erop staat![]()
Uhoh... daar gaat je film van 8 uurquote:Op maandag 30 mei 2011 18:36 schreef macondo het volgende:
Mijn date heeft lekke band en is later. Gelukkig zit ik op terras.
Haha.. gister nog mijn nummer gegeven voor precies zoiets.. heb morgen een date, zij moet eerst ook een eindje rijden.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:36 schreef macondo het volgende:
Dus als ik een date in de kroeg scoor mag ik dat hier niet vertellenquote:
Dit wordt een goede date denk ik.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:36 schreef macondo het volgende:
Dan gaat dat hem niet wordenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Das best knap, want ik heb geen paiq profiel
Hier met dat verhaalquote:Op maandag 30 mei 2011 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als ik een date in de kroeg scoor mag ik dat hier niet vertellenLaat ik dat nu net gedaan hebben
Hoax tijn durft geen mooie vrouwen in de kroeg aan te sprekenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hier met dat verhaal
en nee geen smoesjes
Waarom moet het een mooie vrouw zijn?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoax tijn durft geen mooie vrouwen in de kroeg aan te spreken
TIJNTJEquote:Op maandag 30 mei 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
Hoax tijn durft geen mooie vrouwen in de kroeg aan te spreken
vrouwen danquote:Op maandag 30 mei 2011 21:32 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Waarom moet het een mooie vrouw zijn?
Sorryquote:
Wanneer gaan wij samen naar de kroeg dan?quote:
Kwestie van verkeerde timing.... denk ik zoquote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef DigitalGirl het volgende:
Waarom iemand een one-liner sturen en vervolgens nooit online zijn? Wat is dat toch, is nu al een paar gebeurt hebben die mensen credits over ofzo?
Eigenlijk is heel het online dating maar knap waardeloos als je er over nadenkt, er is eigenlijk maar een manier om er van te kunnen "profiteren" en dat is na het eerste of tweede gesprek gelijk een date voorstellen. Anders is het weggegooide tijd...quote:Kwestie van verkeerde timing.... denk ik zo
Gewoon 20 contacten aanmaken, dan wil er altijd wel iemand.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Eigenlijk is heel het online dating maar knap waardeloos als je er over nadenkt, er is eigenlijk maar een manier om er van te kunnen "profiteren" en dat is na het eerste of tweede gesprek gelijk een date voorstellen. Anders is het weggegooide tijd...
Vind ik nietquote:Op maandag 30 mei 2011 22:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Eigenlijk is heel het online dating maar knap waardeloos als je er over nadenkt, er is eigenlijk maar een manier om er van te kunnen "profiteren" en dat is na het eerste of tweede gesprek gelijk een date voorstellen. Anders is het weggegooide tijd...
Precies. Laat het ook niet allemaal van het internet afhangen, uiteindelijk loop je ook nog in het echte leven rond. De zon schijnt, de vrouwen lopen er weer leuk bij, dat is toch fantastisch. Dat je savonds dan even dat paiq aanslingert, leuk en aardig...maar verwacht er ook niet teveel van. Gewoon wat ouwehoeren, dan dienen de dates zich vanzelf wel aan. En als het niks is, lekker boeiend.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vind ik nietHet ligt aan je doel denk ik.. als je doel elke week een date via een site is dan kan dat wel frustreren werken
Niet elke week een date in ieder geval..... ik ben in ieder geval nog steeds aanwezig op de datingsitequote:Op maandag 30 mei 2011 22:32 schreef DigitalGirl het volgende:
Wel wat was jouw doel dan wanneer je gebruik maakte van datingsites?
en als je dan zin hebt in een date schrijf je er een aantal aan en heb je je date ? of ben ik nu naïef ?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet elke week een date in ieder geval..... ik ben in ieder geval nog steeds aanwezig op de datingsite
Wat tof!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:18 schreef Cue_ het volgende:
Aangezien ik jullie gister over hem verteld heb.. even een update.
Gister op goed geluk erheen gaan en hoopte dat ie een naamplaatje op z'n duur had(wist z'n huisnr niet en had nog niks van gehoord via mobiel en heb zijn nr niet)
Die had hij gelukkig en hij was ook nog thuis!
Van half 8 tot 2 uur beetje gehangen op het balkon en in zijn woonkamer. De film die we eigenlijk van plan waren te kijken nooit gekeken, alleen maar gekletst.
Om 2 moest ik toch echt wel weg en heeft hij me netjes thuis afgezet
en woensdag gaat ie voor me koken
Leuk man! Hopen dat ie ook nog koken kanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:18 schreef Cue_ het volgende:
Aangezien ik jullie gister over hem verteld heb.. even een update.
Gister op goed geluk erheen gaan en hoopte dat ie een naamplaatje op z'n duur had(wist z'n huisnr niet en had nog niks van gehoord via mobiel en heb zijn nr niet)
Die had hij gelukkig en hij was ook nog thuis!
Van half 8 tot 2 uur beetje gehangen op het balkon en in zijn woonkamer. De film die we eigenlijk van plan waren te kijken nooit gekeken, alleen maar gekletst.
Om 2 moest ik toch echt wel weg en heeft hij me netjes thuis afgezet
en woensdag gaat ie voor me koken
Ja, was goede date. Tweede date al met haar trouwens. Fijn gegeten buiten op terras, film royaal gehaald en daarna nog wat wijn gedronken aldaar. En naar huis fietsen met dame op bagagedrager is natuurlijk altijd romanties..quote:
hahaha wat herkenbaar! En zeker als je een slokje op hebt (trambanen zijn ook killingquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:41 schreef Silenus het volgende:
Wel altijd opletten dat je genoeg ruimte neemt als je tussen paaltjes doorfietst. Ik heb er al eentje bijna een gebroken knieschijf bezorgd. (althans zo reageerde ze)
Nee, nog niet gezoend. (alleen dus korte kus op de mond toen ik thuis was)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:08 schreef Silenus het volgende:
Cue, heb je trouwens al gezoend met je verovering? Moet wel zeggen dat ik het echt heel tof vind dat je gewoon bij 'm aanbelt, dat doet ook lang niet iedereen.
iddquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:24 schreef Silenus het volgende:
Het kan ook net zo leuk zijn om er niet meteen op te duiken natuurlijk, de spanning nog even rekken.
Vind het wel een leuk verhaal.
Een handige aanpak? Tjee, dat is nogal een open vraag zeg. Wat voor drempel ervaar je?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:46 schreef dyna18 het volgende:
Hebben jullie nog tips voor iemand die voor het eerst een datingsite gaat proberen?
Ik zag tot nu toe vooral een drempel liggen, maar zit er over te denken om het toch maar eens te proberen. Weet alleen niet goed wat nu een handige aanpak is.
Ik mag toch hopen dat ze niet van jou afdwalenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
idd![]()
Hij is af en toe een flapuit en dat is zo grappigwant je merkt wel dat z'n gedachtes af en toe afdwalen
Dat gelukkig nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:52 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze niet van jou afdwalen
Ik even niet begrijpen. Je hebt hem twee keer gezien nu, één keer met drank bij hem thuis op de bank nota bene en een keertje nuchter. Waarom dan niet zoenen?quote:
Beste aanpak = over de drempel heen stappen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:46 schreef dyna18 het volgende:
Hebben jullie nog tips voor iemand die voor het eerst een datingsite gaat proberen?
Ik zag tot nu toe vooral een drempel liggen, maar zit er over te denken om het toch maar eens te proberen. Weet alleen niet goed wat nu een handige aanpak is.
Allebei de dagen waren met drank.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:33 schreef macondo het volgende:
Ik even niet begrijpen. Je hebt hem twee keer gezien nu, één keer met drank bij hem thuis op de bank nota bene en een keertje nuchter. Waarom dan niet zoenen?
Ah op die fiets, kerel is gewoon chickenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Allebei de dagen waren met drank.
En waarom niet? Eigenlijk vind ik dat de man de eerste stap dient te zetten (al houd ik mij daar zelden aan)
Verder heeft dit ook wel iets, een langzame aanpak die ik totaal niet gewend ben.
De eerste nacht vond ik hem en mezelf te dronken, zou afbreuk doen aan de avond. En gister had het opzich gekund maar niet gebeurd. Wie weet een volgende keer.
Komt vast helemaal goedquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Ah op die fiets, kerel is gewoon chickenDoe je inderdaad weinig aan denk ik.
Nou ik vind het best een grote stap om op een datingsite te gaan staan en dan daar contact te moeten zoeken. En zoals ik al zei heb ik dus niet echt een idee hoe ik dat moet aanpakken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Een handige aanpak? Tjee, dat is nogal een open vraag zeg. Wat voor drempel ervaar je?
Gewoon uitproberenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:58 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou ik vind het best een grote stap om op een datingsite te gaan staan en dan daar contact te moeten zoeken. En zoals ik al zei heb ik dus niet echt een idee hoe ik dat moet aanpakken.
Klopt, en er vooral geen hoge verwachtingen van hebben. (is mijn ervaring nadat ik ze zelf een hele lange tijd wel gehad hebquote:
Vind je afspreken met een meisje niet een veel grotere stap dan gewoon je naam en een fototje plaatsen bij Paiq? Doe dat gewoon even, een beetje initiatief is wel zo handig. Als het dán niet lukt horen we het wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:58 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou ik vind het best een grote stap om op een datingsite te gaan staan en dan daar contact te moeten zoeken. En zoals ik al zei heb ik dus niet echt een idee hoe ik dat moet aanpakken.
En let ook even op Provinciaaltje, lange tijd chronische klagende zeikerd geweest (nofi) en nu plotseling een superleuke vrouw opgeduikeld!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:10 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Klopt, en er vooral geen hoge verwachtingen van hebben. (is mijn ervaring nadat ik ze zelf een hele lange tijd wel gehad heb)
Niet klikkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hoorde zojuist dat hij verloofd is en over 2 weken gaat trouwen. Vast iets voor jou (?)
Helaas macondo, het heeft niet zo mogen zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:15 schreef macondo het volgende:
En let ook even op Provinciaaltje, lange tijd chronische klagende zeikerd geweest (nofi) en nu plotseling een superleuke vrouw opgeduikeld!
Jammer dat het uiteindelijk niet ging werken en het niet zo heeft mogen zijn!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:20 schreef Provinciaaltje het volgende:
Helaas macondo, het heeft niet zo mogen zijn
wat jij laatst tegen v-for-vendetta zei zeg ik nu tegen jou, goed?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Jammer dat het uiteindelijk niet ging werken en het niet zo heeft mogen zijn!
Trouwens wel nog wat te klagen hier. Gisteren de tweede date en was wel duidelijk hoe het zou gaan en waar het op uit zou draaien. Maar kwam nog even thuis vlak voor de date en écht - struikel ik bijna letterlijk over een superleuk en supermooi meisje vlakbij mijn huis. En klikte leuk met goede grappen over en weer.
Plotseling komen de vrouwen van alle kanten aanwaaien - tegelijk!
(en bij mijn vorige succesvolle date, exact hetzelfde verhaal)
Ik begin ernstig aan mezelf te twijfelen... deze overenthousiaste man is 41 en zijn profiel staat vol "leuke en gezellige dingen!!!" en toch heb ik net gereageerd op zijn berichtjequote:Heey XXX!!!
Leuk profiel heb je! Al veel contacten op RP?
Of kan er nog eentje bij? ;-)
Zin om eens te mailen?
Lijkt mij gezellig! :-)
Hoor wel van je!
Veel groetjes, adios!!
Nick
Dan heb je toch al iets gemeen met die hobby'squote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik begin ernstig aan mezelf te twijfelen... deze overenthousiaste man is 41 en zijn profiel staat vol "leuke en gezellige dingen!!!" en toch heb ik net gereageerd op zijn berichtje(bij opleiding staat wo en hij ziet er niet als 41 uit op zijn foto, dus ik geef hem het voordeel van de twijfel... hoewel ik niet weet of dat opweegt tegen zijn hobbies dansen en paardrijden
)
Jezus Spirit, op zo'n pannenkoek met een copy-paste berichtje ga je toch niet reageren?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik begin ernstig aan mezelf te twijfelen... deze overenthousiaste man is 41 en zijn profiel staat vol "leuke en gezellige dingen!!!" en toch heb ik net gereageerd op zijn berichtje(bij opleiding staat wo en hij ziet er niet als 41 uit op zijn foto, dus ik geef hem het voordeel van de twijfel... hoewel ik niet weet of dat opweegt tegen zijn hobbies dansen en paardrijden
)
Zie, ik begin mijn standaarden te verlagen. Nog even en het is gebeurd met mequote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Jezus Spirit, op zo'n pannenkoek met een copy-paste berichtje ga je toch niet reageren?
Nee, zo werkt het ongeveer wel bij mij, maar het is niet zo dat ik alijd zeg... van hee afspreken?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:01 schreef Provinciaaltje het volgende:
en als je dan zin hebt in een date schrijf je er een aantal aan en heb je je date ? of ben ik nu naïef ?
Ja... misschien bijt je welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:34 schreef Isambard het volgende:
Ik vind het nu al niet leuk meer, OkCupid. Het merendeel van de single vrouwen daar is alleen op zoek naar nieuwe vrienden en geen date. Bovendien als van de vier vrouwen wie ik gewoon een enthousiast en persoonlijk berichtje stuur er slechts één reageert, die vervolgens na een paar berichtjes ook niets meer van zich laat horen, maar wel dagelijks meerdere uren online is, dan weet ik het ook niet meer. Ondertussen weet OkCupid mij met volle overtuiging te melden dat ik tot de meest aantrekkelijke helft van de gebruikers behoor. Ja, dat blijkt uit de enorme hoeveelheid interesse die ik ontvang
Ze zijn vast bang voor me
nop, niet dauwtrappen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:47 schreef Thornado het volgende:
Gaan er nog mensen iets met Hemelvaart doen? Misschien leuk om met je date te gaan dauwtrappen?(ga ik wel doen...s'ochtends om 06:00 het bos in
)
Dat is toch het match-percentage? Toen ik nog op Paiq zat hadden mijn matches minstens een index van 90.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:26 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat is eigenlijk bij jullie de hoogste paiq index bij jullie contacten?
Schuld?quote:[b]Op dinsdag 31 mei 2011 22:45 schreef die hebben op de 1 of andere manier toch minder last van schuld.
Hij ziet het wel als date natuurlijk. Waarom zou hij anders iets met je afspreken? Of zou hij een vriendin zoeken om mee te winkelen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nop, niet dauwtrappen.
Heb smiddags afgesproken met een jongen waar ik ongeveer nu een maand mee mail. Ken hem via het werk, 1xtje gesproken over werk, verder nooit gezien. (ja kleine foto op facebook). Dus ben benieuwd
Tis geen date, want we zijn elkaars type qua uiterlijk in ieder geval niet. zijn gewoon benieuwd of het ook irl klikt.
Als hij het wel zo ziet, tja geen probleem mee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:50 schreef macondo het volgende:
Hij ziet het wel als date natuurlijk. Waarom zou hij anders iets met je afspreken? Of zou hij een vriendin zoeken om mee te winkelen?
Leuk! Wat drinken samen? En een beetje in de buurt ook?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:08 schreef AlmightyArjen het volgende:
Na aardig wat heen en weer gemaild te hebben via een datingsite vanavond mijn eerste date
We gaan ff wat eten. Ook aardig in de buurt, we wonen 50km bij elkaar vandaan maar ik kom regelmatig langs haar woonplaats voor mijn werkquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:32 schreef macondo het volgende:
[..]
Leuk! Wat drinken samen? En een beetje in de buurt ook?
En, nerveus?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:43 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
We gaan ff wat eten. Ook aardig in de buurt, we wonen 50km bij elkaar vandaan maar ik kom regelmatig langs haar woonplaats voor mijn werk
Tis vaak net het naampje dat je eraan geeft hequote:Op woensdag 1 juni 2011 12:53 schreef kastanova het volgende:
Is dat hier de nieuwe trend trouwens? Daten zonder bijbedoelingen.
Nou, valt nog mee, het duurt ook nog 5 uurquote:
Snap er ook weinig van, maar het zijn dan ook alleen Engel en Cue. Misschien om het mentale risico van een teleurstelling / blauwtje uit te sluitenquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:53 schreef kastanova het volgende:
Is dat hier de nieuwe trend trouwens? Daten zonder bijbedoelingen.
Klopt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis vaak net het naampje dat je eraan geeft he
Maar ik ben wel van mening dat een ontmoeting tussen man en vrouw niet altijd een date is ( een ontmoeting om te kijken of de ander interessant genoeg is voor een evt relatie (of seks))
Daar ben ik niet bang voor. Sowieso heb ik weinig verwachtingen. Zie het altijd wel hoe het looptquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:03 schreef macondo het volgende:
Snap er ook weinig van, maar het zijn dan ook alleen Engel en Cue. Misschien om het mentale risico van een teleurstelling / blauwtje uit te sluiten
Dat vermoeden had ik eigenlijk ook een beetje ja...quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Snap er ook weinig van, maar het zijn dan ook alleen Engel en Cue. Misschien om het mentale risico van een teleurstelling / blauwtje uit te sluiten
Jôh, lekker al je problemen meteen uitsmeren..quote:ik:
Hmm ja dat is waarWoon je al op jezelf?
zij:
nee.... bij mij ouders... maar als het kon je was ik daar weg
ik:
Ah ja, waarom?
zij:
de conflicten
ik:
Hmm oke..
zij:
ja.. minder maar ja zit er al... meer dan 5 jaar tegen aan te boxen... maar ik kan er niet meer tegen
Dat helpt vast om veel dates te scoren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:16 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Jôh, lekker al je problemen meteen uitsmeren..
Haha, het maakt zo'n goede indruk op mijquote:
De site ligt er nu uit.. Pepper.. Maar haha ik zag dat profiel, oh oh.. Daar kun je allemaal standaard vragen beantwoorden maar overal stonden wel problemen als '' Jaa ik stap niet snel op jongens af '' '' Ik ben onzeker '' '' Ik hoop mijn leven nu echt te verbeteren ''quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:21 schreef Silenus het volgende:
Ik was ook altijd meteen gevlogen bij het zinnetje 'ja heb wel moeilijke tijden gekend'.
Hop, labiel-alert, wegwezen!
yup, gaat voor me kokenquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:33 schreef macondo het volgende:
Kom je nu mee! Wie ook alweer? Die buurman?
Slecht, hij zit er nu nog steeds!quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:36 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoe was het afgelopen met die date van iemand hier die een lekke band had en op het terrasje zat je wachten?
Ja, had je al verteldquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
yup, gaat voor me koken
en wanneer had ik er dan mee moeten komen, want volgens mij had ik het al verteld (niet zeker meer)
Prima, ze was maar een klein beetje te laat en na afloop is een plek op de bagagedrager natuurlijk onweerstaanbaar romanties.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:36 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoe was het afgelopen met die date van iemand hier die een lekke band had en op het terrasje zat je wachten?
Ik mis wel eens flarden, je hebt het vast verteld. Maar nu wachten we morgenochtend in spanning af op twee (2) verslagen. Jeuj!quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
yup, gaat voor me koken
en wanneer had ik er dan mee moeten komen, want volgens mij had ik het al verteld (niet zeker meer)
Dus niets geworden?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Prima, ze was maar een klein beetje te laat en na afloop is een plek op de bagagedrager natuurlijk onweerstaanbaar romanties.
Ohke, spotte een beetje sarcasme ''na afloop is een plek op de bagagedrager natuurlijk onweerstaanbaar romanties.''quote:
Tongelen?quote:
Nikskebeurt, alleen maar een muts met haar piekermodus in de overdrive. Niks aan de hand, all wellquote:
Dat is anders lang zo erg niet blijktquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zie, ik begin mijn standaarden te verlagen. Nog even en het is gebeurd met meDan zit ik aan een Provinciaaltje vast
Oh dat, was al tweede date dus dat zit natuurlijk allemaal wel goed.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:54 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Of je haar huig hebt gekieteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door macondo op 01-06-2011 17:25:46 ]Overal verstand van.
Zijn leuke dames tochquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:51 schreef Snoepje5 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb ik aan een Russische datingsite/ Russische vrijgezellen ?
Advertentie op fok..
Ik ben wel voorstander van je gevoel laten leiden en totaal niet stilstaan bij de gevolgen. Levert de mooiste belevenissen opquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:01 schreef DigitalGirl het volgende:
Geldt voor datingsites nu ook dat het slecht is om dagelijks te praten? Je weet wel te enthousiast worden en iets te veel tijd willen praten, beter om je verlangen wat meer onder controle te houden?
Zekerquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben wel voorstander van je gevoel laten leiden en totaal niet stilstaan bij de gevolgen. Levert de mooiste belevenissen op
Toch kan ik ook heel goed bijten. Moet ik het een keer voor doen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
>>> bij miauw denk ik eerder aan krabben
Is goed... haal ik even een watermeloenquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:22 schreef Isambard het volgende:
Toch kan ik ook heel goed bijten. Moet ik het een keer voor doen?
Dat is idd slecht, als je te vaak praat zonder elkaar gezien te hebben verhoog je de kans dat het mis loopt. Ik had gisteren bijna ruzie toen ik feedback gaf op mijn date of ze wel een kat zou nemen of niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:01 schreef DigitalGirl het volgende:
Geldt voor datingsites nu ook dat het slecht is om dagelijks te praten? Je weet wel te enthousiast worden en iets te veel tijd willen praten, beter om je verlangen wat meer onder controle te houden?
Ik zat eerder te denken aan een lekker zacht vrouwenhuidjequote:Op woensdag 1 juni 2011 19:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is goed... haal ik even een watermeloen
Juist.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:27 schreef Isambard het volgende:
Ik zat eerder te denken aan een lekker zacht vrouwenhuidje
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:14 schreef macondo het volgende:
En ik me al die jaren maar afvragen wat die Spinvis toch in godsnaam bedoelde...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was an atheist until I realized I was God
Die gebruik ik om mijn tanden sterk te houden.quote:
Door die mannen krijg ík goddomme een slechte naam!quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:02 schreef picardmike het volgende:
Vraag me soms echt af waarom sommige mannen zo bluffen met hun dates. Kom het nu ook al straat tegen. Een tijdje geleden een sportgenoot die bij mij op de vechtschool zit. Die liet foto's zien van een naakte russiche meid waarmee die chatte. Die zou binnenkort naar Nederland komen en hij had haar al een paar keer gezien. Zeg niet dat het niet kan, en hij geloofde er zelf ook wel in, maar het leek eerder een waan. En ook een collega van me die claimt alle vrouwen op het internet te versieren, maar dan vraag je waar ze zijn. Ja vroeger ik ben nu wat rustiger aan het doen, toen was ik echt een beest. Het lijkt de laatste tijd potverdomme wel of het mannelijke ras ten onder gaat aan massawaanvoorstellingen.
Tuurlijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:08 schreef kastanova het volgende:
Door die mannen krijg ík goddomme een slechte naam!
Ja man, laatst nog...quote:
Teken dan driehoekjes ...quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:15 schreef kastanova het volgende:
Ja man, laatst nog...
Had ik 3 lekkere Russische sletjes netjes omcirkelt in de folder, gelooft de helft in de kroeg niet dat ze van mij zijn!
Drie zelfs? Waren ze in de uitverkoop?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja man, laatst nog...
Had ik 3 lekkere Russische sletjes netjes omcirkelt in de folder, gelooft de helft in de kroeg niet dat ze van mij zijn!
Voor sommige mannen zijn vrouwen altíjd in de uitverkoopquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:39 schreef Isambard het volgende:
[..]
Drie zelfs? Waren ze in de uitverkoop?
Omdat ze een soa hebbenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:39 schreef Isambard het volgende:
[..]
Drie zelfs? Waren ze in de uitverkoop?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Voor sommige mannen zijn vrouwen altíjd in de uitverkoop.
Werkt in feite net als bij autogordels...quote:
QFT.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:45 schreef Isambard het volgende:
Ze gaat liever sporten dan dat ze een gezellige avond met jou heeft. Misschien kun je daar conclusies uit trekken?
En het feit dat ze liever gaat sporten dan nog een drankje met jou nemen..quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:57 schreef AlmightyArjen het volgende:
Dat sporten: ze ging hardlopen en dat doet ze wel eens vaker 's avonds, doe ik ook. Waar wat betreft de woordkeuze "laten bezinken" heb ik ook mijn twijfels...
Was dan samen gaan hardlopenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:57 schreef AlmightyArjen het volgende:
Dat sporten: ze ging hardlopen en dat doet ze wel eens vaker 's avonds, doe ik ook.
Misschien wonen ze niet dicht bij elkaar in de buurt, dan ga je ook niet ff je sportkleren thuis ophalen en nog een half uur o,i.d reizenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:04 schreef Isambard het volgende:
[..]
Was dan samen gaan hardlopen
Niet dat zoiets in zo'n situatie wel bij mij op zou komen...
Ik zou echt bloedserieus voorstellen dat ik dan even een biertje zou gaan doen bij haar om de hoek en dan zou ze me na het hardlopen daar op kunnen halen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:07 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Misschien wonen ze niet dicht bij elkaar in de buurt, dan ga je ook niet ff je sportkleren thuis ophalen en nog een half uur o,i.d reizen
The naked man of zoiets zag ik hier laatst?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zou echt bloedserieus voorstellen dat ik dan even een biertje zou gaan doen bij haar om de hoek en dan zou ze me na het hardlopen daar op kunnen halen.
Lopen we daarna naar haar huis zodat ze kan douchen en kunnen we daarna alsnog zien of we de stad in gaan voor een drankje of bij haar een wijntje doen.
"Oh noooooo, maar als ze dat dan vervolgens ook niet wil?"
Nou, dan heb je in ieder geval meer duidelijkheid.
de meeste zoenen ook gewoon niet op de 1e date ookal is het leuk, dus daar kan je niet vanuit gaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:12 schreef macondo het volgende:
Sorry AA, maar dat gaat 'm echt niet worden. Laten bezinken betekent hier "laten afzinken".
En mijn stokpaardje, bij een succesvolle date zoen je elkaar na afloop. Dus doe dat de volgende keer even, merk je direct of ze wil zoenen en zo ja > prima en zo nee> ook duidelijk.
Je bent in de war met neuken, dat is inderdaad wat anders.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:13 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
de meeste zoenen ook gewoon niet op de 1e date ookal is het leuk, dus daar kan je niet vanuit gaan.
Ik heb regelmatig binnen het eerste uur van een date thuis m'n kleding uitgetrokken om te gaan douchen (tuin gewerkt, auto gesleuteld, verbouwing)quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:12 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
The naked man of zoiets zag ik hier laatst?
Vraag of je dan haar badkamer mag gebruiken en kleed je uit, 66% slagingskans dat je blijft slapen
Ook dat doet iedereen gewoon op de eerste date hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:13 schreef macondo het volgende:
[..]
Je bent in de war met neuken, dat is inderdaad wat anders.
Ik verdenk mijn laatste twee dates er in ieder geval van dat ze ook de éérste date wel mee hadden willen gaan. Maar ik stel het liever uit tot de tweede date.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ook dat doet iedereen gewoon op de eerste date hoor.
Ik geloof niet dat dit bij iedereen op deze manier werkt. Zo nu en dan een beetje afstand houden kan geen kwaad... Daarnaast heb ik geen haast en zij volgens mij ook niet...quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zou echt bloedserieus voorstellen dat ik dan even een biertje zou gaan doen bij haar om de hoek en dan zou ze me na het hardlopen daar op kunnen halen.
Lopen we daarna naar haar huis zodat ze kan douchen en kunnen we daarna alsnog zien of we de stad in gaan voor een drankje of bij haar een wijntje doen.
"Oh noooooo, maar als ze dat dan vervolgens ook niet wil?"
Nou, dan heb je in ieder geval meer duidelijkheid.
Wat een ouderwetse / christelijke flauwekul.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:22 schreef Snoepje5 het volgende:
Seks op de 1e date.. Dan ga je niet daten om een relatie aan te gaan
Hoeft niet, ik schrijf haar smsje wel even voor je.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:24 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit bij iedereen op deze manier werkt. Zo nu en dan een beetje afstand houden kan geen kwaad... Daarnaast heb ik geen haast en zij volgens mij ook niet...
BTW: nog geen bericht terug dus dat wordt waarschijnlijk pas morgen
Nee inderdaad, want een relatie met iemand aan gaan waar je ook seks mee hebt gehad: BAH!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:22 schreef Snoepje5 het volgende:
Dat jij er lekker op los sekst op je datesquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee inderdaad, want een relatie met iemand aan gaan waar je ook seks mee hebt gehad: BAH!.
Ja dat...?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:38 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dat jij er lekker op los sekst op je dates
Eens. Bij een date die kan leiden tot een serieuze relatie zou ik wachten met de seks. Puur omdat dat kan en wat meer spanning later geeftquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:22 schreef Snoepje5 het volgende:
Waarom zou je in godsnaam spanning op willen bouwen als het, ongeacht de tijd die je er mee wacht, na die eerste toch alsnog exact hetzelfde zal worden als wanneer je het direct had gedaan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:41 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Eens. Bij een date die kan leiden tot een serieuze relatie zou ik wachten met de seks. Puur omdat dat kan en wat meer spanning later geeft
Da's nou het mooie: je timed het niet, het gaat vanzelf een keer... En tuurlijk, uiteindelijk wordt het hetzelfde maar daar gaat het niet om, het gaat om de eerste paar kerenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:49 schreef kastanova het volgende:
Echter, redenen zoals "spanningsopbouw", come on, wie wil je voor de gek houden.
Ik bedoel, hoe kan iets in godsnaam een "principe" zijn als je er niet eens concrete termijnen of uberhaupt ideeën over hebt?
"Ja ik wacht tot euuuh... Nou ja, tot... Euuuhm... Omdat ik euuh.. Naja, eigenlijk gewoon tot zij aan geeft dat ze het wel wil..."
Tja, ook die heb ik eerder gehoord...quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:05 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Da's nou het mooie: je timed het niet, het gaat vanzelf een keer... En tuurlijk, uiteindelijk wordt het hetzelfde maar daar gaat het niet om, het gaat om de eerste paar kerenEn seks vind ik toch wel een bijzonder iets wat ik niet zomaar met iedereen op een eerste date zou willen gaan doen. Maar ja, da's mijn visie...
Het is maar net wat je bijzonder noemt...quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, ook die heb ik eerder gehoord...
bij·zon·der [biezonder] bn; 1 afwijkend vh gewone
Oftewel, als je het bijzonder/afwijkend wilt houden, moet je het júist met elke date doen, dan is het immers elke keer anders.
Simpel optelsommetje; stel je hebt 20 dates, waarbij je er dus volgens jouw "tactiek" slechts met 2 het bed deelt. Of ik heb er 20 en deel er met 15 het bed.
Jij hebt uiteindelijk slechts 2 "bijzondere" ervaringen gehad waarbij ik er 15 heb gehad.
Wie heeft er dan een meer bijzonder seksleven?
En ik bedoel dit écht niet om iemand persoonlijk of iemands gedachtegoed af te zeiken ofzo, maar dergelijke opmerkingen zijn vrijwel altijd façades waar ze op een gegeven moment zelf het meest in zijn gaan geloven.
Als ik er geen gevoel bij zou hebben, zou ik niet eens met ze daten...quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:18 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Het is maar net wat je bijzonder noemt...
Ik heb liever seks met 2 vrouwen die ik echt leuk vind dan met 15 waar ik totaal geen gevoel bij heb.
Na wat heen en weer gemail heb ik iig nog geen gevoel erbij, dat kost toch wel een aantal dates...quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik er geen gevoel bij zou hebben, zou ik niet eens met ze daten...
Arjen, we weten beiden dat jouw mening hierover tailor-made aangepast is naar de situatie zoals jij denkt dat ie voor jou is. Of inderdaad wat Kasta al stelde:quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Na wat heen en weer gemail heb ik iig nog geen gevoel erbij, dat kost toch wel een aantal dates...
Anyway, ik denk dat we gewoon een verschillende kijk op deze zaak hebben
Het zal dan wel aan de leeftijd liggen, een paar jaar geleden dacht ik er anders over dan nu.quote:Op donderdag 2 juni 2011 08:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Arjen, we weten beiden dat jouw mening hierover tailor-made aangepast is naar de situatie zoals jij denkt dat ie voor jou is. Of inderdaad wat Kasta al stelde:
"No offence, maar bij dat soort uitspraken krijg ik toch altijd een beetje het idee dat je er geen keuze in hebt dan dat het daadwerkelijk een keuze is."
Gefeli AA. Toch leuk dat het gelukt is om je 1e date te krijgen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:41 schreef AlmightyArjen het volgende:
Zo, net terug van mijn eerste date en ze is leuk!We hebben wat gegeten, 3 uur over gedaan. Tijdens het teruglopen voorgesteld om nog ergens wat te gaan drinken maar ze wilde nog gaan sporten dus ze vond het wel goed zo (het was toen ongeveer 21:15). Dus tja, ik weet niet hoe zij erover denkt. Het was voor de rest wel gezellig, geen ongemakkelijke stiltes e.d. Tijdens het "afscheid" zei ze "we laten het even bezinken" dus ik weet niet hoe negatief dat is
Net ff een sms gestuurd dat ik het gezellig vond en dat ik haar graag nog wel een keer wil zien, ben benieuwd naar het antwoord!
quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:49 schreef picardmike het volgende:
Nou ik ga straks daten ben benieuwd of het wat is. We gaan op het terras zitten. Omdat ik het idee heb dat dit een speciale meid is, neem ik nog wat leuks mee.
Een bosje bloemen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:49 schreef picardmike het volgende:
Nou ik ga straks daten ben benieuwd of het wat is. We gaan op het terras zitten. Omdat ik het idee heb dat dit een speciale meid is, neem ik nog wat leuks mee.
Ik had het goed ingeschatquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:20 schreef AlmightyArjen het volgende:
Het verlossende woord is eruit, net een sms en mail gehad. Volgens haar heeft ze het heel gezellig gehad e.d. maar is de vonk niet overgeslagen. Ze gaf aan dat men ook wel eens zegt dat iets moet groeien maar ze heeft het gevoel dat dat niet gaat gebeuren.
Einde verhaal dus
Duh, iedereen heeft dat goed ingeschat behalve Arjen zelf. Vraag is of hij tijdelijk een bord voor zijn kop had (hoop hebben, vrij gangbaar) of dat er structureel wat problemen zijn om vrouwen te interpreteren (nofi).quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:46 schreef Isambard het volgende:
[..]
Ik had het goed ingeschat
Jammer voor jou, maar aan de andere kant goed dat ze zo snel duidelijk is. Ik heb wel eens een paar maanden lang met een vrouw gemaild/gebeld/gedate tot ze uiteindelijk kon zeggen dat ze niet verliefd was.
Het is PicardMike. Kan van alles zijn. "Alsjeblieft schat, ik heb een goudvis / gestolen fiets / frituurpan voor je meegenomen"quote:
Good for you! Wie heeft wie weer in genade aangenomen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:38 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik ben ff gestopt met datingssites aangezien ik weer wat heb met mijn ex.... Niet dat iemand mij mistte maar ik denk meld maar ff af en toe wat...
Doe dat nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:49 schreef picardmike het volgende:
Uhh moeilijk te zeggen. Maar twee dates gehad, en daarvan maar één keer blijven slapen - maar het heeft er verder wel alle schijn van dat het relatie genoemd mag worden binnenkort. Ik probeer het zelf rustig aan te doen (vorige relatie was niet zo lang geledenquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:06 schreef Cue_ het volgende:
@macondo.. maar heb je nu dan relatie met dat bagagemeisje? of hoe en wat (heb het verhaal relatief gemist)
Maar was het nou weer een doelpuntloos gelijkspel of is er nu *eindelijk* eens gescoord?quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:09 schreef Cue_ het volgende:
ow nog heel pril dus! Wel leuk.
Bij mij was het erg gezellig. Tot 6 vanmorgen gebleven. Hij lijkt serieus te zijn... En ben zelf benieuwd waar t heen kan gaan. Dus dat is positief.
Lol. Er is gescoord.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:34 schreef macondo het volgende:
Maar was het nou weer een doelpuntloos gelijkspel of is er nu *eindelijk* eens gescoord?
En jaren later, bij de bruiloft, zullen er nog veel grappen gemaakt worden dat meneer zo'n treuzelaar wasquote:
Haha nee hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:59 schreef macondo het volgende:
En jaren later, bij de bruiloft, zullen er nog veel grappen gemaakt worden dat meneer zo'n treuzelaar was
Zij vond jou dus niet leuk en verzon een excuus om er tussenuit te komen. Seriously, van een date weggaan omdat je moet sporten, zonder dat je in een team oid speeltquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:41 schreef AlmightyArjen het volgende:
Zo, net terug van mijn eerste date en ze is leuk!We hebben wat gegeten, 3 uur over gedaan. Tijdens het teruglopen voorgesteld om nog ergens wat te gaan drinken maar ze wilde nog gaan sporten (het was toen ongeveer 21:15).
Er gaat geen bel rinkelen?quote:dus ze vond het wel goed zo
Ik wel. Ik gok dat ze jou iets minder leuk vond, dan jij haar (nofi).quote:Dus tja, ik weet niet hoe zij erover denkt.
We laten het even bezinken? Wtfquote:Het was voor de rest wel gezellig, geen ongemakkelijke stiltes e.d. Tijdens het "afscheid" zei ze "we laten het even bezinken" dus ik weet niet hoe negatief dat is![]()
Ik gok een nee, heb je dat zelf nog niet door? En ik had niet eens een sms meer gestuurd na zo'n afsluiting. Wel jammer voor je trouwens (omdat jij haar blijkbaar wel leuk vond), maja volgende keer beter hequote:Net ff een sms gestuurd dat ik het gezellig vond en dat ik haar graag nog wel een keer wil zien, ben benieuwd naar het antwoord!
quote:Als je profiel zo lees, vraag ik me af of mijn ouders een jongere zus voor me hebben achtergehouden hahaha
WTFquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:54 schreef Spirit82 het volgende:
In het kader van berichtjes die je beter NIET kunt versturen als je iemand aan wilt spreken op een datingwebsite:
[..]
Ik zie je ook als mijn zusje, Spiritquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:54 schreef Spirit82 het volgende:
In het kader van berichtjes die je beter NIET kunt versturen als je iemand aan wilt spreken op een datingwebsite:
[..]
Ik zie jou meer als die enge oom die je op verjaardagen liever vermijdt...quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik zie je ook als mijn zusje, Spirit
Hij is in ieder geval niet geïnteresseerd in een date.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar dat maakt het er niet beter opquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:11 schreef Isambard het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval niet geïnteresseerd in een date.
Je wilt weten wat Picard vind van jullie date?quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de date van picardmike is :p
Nou is goed aangekomen hoor geen probleem. Was een doosje chocoalde van de bezinepomp, bloemen vind ik toch te. Dan moet ze daar mee slepen enzo en gaat alle aandacht naar die bloemen. Ze zag er wel anders uit dan op de foto's wat mij demoraliseerde, maar toch leuk gepraat. Op de foto's straalde ze wat meer seksappeal uit en leek ze wat schattiger. In echt had ze zo'n Seven kapsel met een neutrale blik er onder. Ze had wel een goed figuur. Maar ik was niet echt seksueel gestimuleerd.quote:
Voor herhaling vatbaar?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:22 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou is goed aangekomen hoor geen probleem. Was een doosje chocoalde van de bezinepomp, bloemen vind ik toch te. Dan moet ze daar mee slepen enzo en gaat alle aandacht naar die bloemen. Ze zag er wel anders uit dan op de foto's wat mij demoraliseerde, maar toch leuk gepraat. Op de foto's straalde ze wat meer seksappeal uit en leek ze wat schattiger. In echt had ze zo'n Seven kapsel met een neutrale blik er onder. Ze had wel een goed figuur.
Tja ik werd niet echt opgewonden van haar hoofd en dat is voor mij al een rede om niet voor seks te gaan. Ze was niet echt lelijk ook, ja gewoontjes. Maar ik twijfel een beetje of dat komt omdat ze haar haar omhoog had staan met een kuif en niet gewoon langs haar hoofd, dan krijg je meteen zo;n ander beeld. Veel tijd om haar lichaam te checken zonder dat ze het doorhad kreeg ik ook niet. In het algemeen heb ik eigenlijk meer het gevoel dat ik mijn tijd verspilt heb, maar ze was wel aardig dus misschien de volgende keer wel wat meer vuur er in gooien om te kijken hoe ze reageerd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:23 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Voor herhaling vatbaar?
Nog genuekt?
Hoe dat zo???quote:In het algemeen heb ik eigenlijk meer het gevoel dat ik mijn tijd verspilt heb
Omdat ik op een datingsite sta om met stoten te daten, niet met dames die mij normaal gesproken niet echt opvallen. En dit was eigenlijk gewoon de jongere versie van mijn tante dus ze zat een beetje in dezelfde genenpoel wat misschien een vertekend beeld geeft.quote:
Briljant weerquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:40 schreef picardmike het volgende:
[..]
Omdat ik op een datingsite sta om met stoten te daten, niet met dames die mij normaal gesproken niet echt opvallen. En dit was eigenlijk gewoon de jongere versie van mijn tante dus ze zat een beetje in dezelfde genenpoel wat misschien een vertekend beeld geeft.
Ik weet niet wat aan de sos zitten betekent, maar het is gewoon de klassieke PM zoals hij altijd is hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef kastanova het volgende:
Zit die PM tegenwoordig aan de sos ofzo?
Ssshhttt!! Ik mis zijn posts zo ergquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef kastanova het volgende:
Zit die PM tegenwoordig aan de sos ofzo?
Hier begrijp ik even geen zak van. Toelichting?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou ik kom tenminste met een reden.
Coke dudequote:Op donderdag 2 juni 2011 22:23 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat aan de sos zitten betekent, maar het is gewoon de klassieke PM zoals hij altijd is hoor.
Nou als het woordje sek of rel naar voren komt kan ik dit aanhalen als excuus. Waterdicht!quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:24 schreef macondo het volgende:
[..]
Hier begrijp ik even geen zak van. Toelichting?
Sshhtt !!! Daarom issie juist zo geweldigquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:24 schreef macondo het volgende:
[..]
Hier begrijp ik even geen zak van. Toelichting?
Jepquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Coke dude.
Verwar ik hem dan met iemand anders ofzo? Hij was toch die dude die achter elke datingsite een complottheorie zag waardoor hij niet aan de vrouw kwam?
Aha, op die fiets!quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:26 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou als het woordje sek of rel naar voren komt kan ik dit aanhalen als excuus. Waterdicht!
Wat dan weer vooral lag aan het feit dat ie een neger was.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Coke dude.
Verwar ik hem dan met iemand anders ofzo? Hij was toch die dude die achter elke datingsite een complottheorie zag waardoor hij niet aan de vrouw kwam?
Tenzij het Michael Jackson is wasquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:01 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Wat dan weer vooral lag aan het feit dat ie een neger was is.
Die was ook een neger. Een verbleekte dan.quote:
Ik heb haar in genade teruggenomen na een heel lang en goed gesprek te hebben gehad. We gaan een aantal dingen anders aanpakken voortaan en iig niet meer samenwonen, dat was minder leuk dan verwacht en in de weekenden zijn we samen en door de weeks zitten we elk in onze eigen huisje en doen we onze eigen dingen. Zo begon onze relatie eigenlijk ook en dat was ook de leukste tijd van onze relatie.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Good for you! Wie heeft wie weer in genade aangenomen?
En hoe was het?quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:54 schreef Snoepje5 het volgende:
Morgen een paar uurtjes weg naar het zuidelijke limburg ..
En in de toekomst is samenwonen dan wel een optie?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb haar in genade teruggenomen na een heel lang en goed gesprek te hebben gehad. We gaan een aantal dingen anders aanpakken voortaan en iig niet meer samenwonen, dat was minder leuk dan verwacht en in de weekenden zijn we samen en door de weeks zitten we elk in onze eigen huisje en doen we onze eigen dingen. Zo begon onze relatie eigenlijk ook en dat was ook de leukste tijd van onze relatie.
22 zit bij mij de +/- 4 grens. Maar het liefst dichter bij mijn leeftijd idd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:13 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat vinden jullie dat het maximale verschil in leeftijd mag zijn op jonge leeftijd om er normaal aan te laten kijken door buitenstaanders?
Bijv 16 en 22, 15 en 18, 16 en 20? Kan iets serieus zijn als er op zo'n leeftijd 3+ leeftijdsverschil tussen zit?
Ja waarom niet? Het is maar hoe je erbij tegen aan kijkt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:13 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat vinden jullie dat het maximale verschil in leeftijd mag zijn op jonge leeftijd om er normaal aan te laten kijken door buitenstaanders?
Bijv 16 en 22, 15 en 18, 16 en 20? Kan iets serieus zijn als er op zo'n leeftijd 3+ leeftijdsverschil tussen zit?
Wat gaan jullie doen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
Vanmiddag date met een mach van Paiq. Ik heb er zin in
Terrasje pakkenquote:
Dank jequote:
quote:
Het was gezelligquote:
Lees maar in singlesquote:
Gezellig, dat is behoorlijk verkeerde term voor een date. Helaas! En dat singles geleuter gaan we niet lezen, vooruit met de geit hier!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lees maar in singles![]()
We hebben gezellig zitten kletsen op een terrasje. Ik hoop dat er een vervolg komt
neequote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Gezellig, dat is behoorlijk verkeerde term voor een date. Helaas! En dat singles geleuter gaan we niet lezen, vooruit met de geit hier!
Leeftijd man gedeeld door 2 + 7 = minimale leeftijd vrouw..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:13 schreef Snoepje5 het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Gezellig, dat is behoorlijk verkeerde term voor een date. Helaas! En dat singles geleuter gaan we niet lezen, vooruit met de geit hier!
quote:
Verder slechts niet boeiend geouwehoer...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkben niet zo goed in dat soort dingen inschatten. Ik vond het aan het begin wel een beetje tegenvallen. Ik vind haar iig wel leuk. Leuk genoeg om nog eens af te spreken.
quote:Op zondag 5 juni 2011 01:05 schreef picardmike het volgende:
Nou ik en mijn date zijn er samen over eens dat we geen vervolgdate meer doen. We zijn donderdag na een hectische date waar ik te laat kwam omdat ik ineens de weg naar het centrum van Rotterdam niet meer kon vinden, zij nog sms'te dat ze met de fiets ging en heel ergens anders stond dan waar we afgesproken hadden en na het te laat komen die plek ook nog is moest vinden. Wat niet lukte want ik stond bij de Blaak alleen was die heel erg lang en ik wist niet waar ze precies stond. Dus nadat ze naar 3 locaties gefietst was en ik stond te wachten bij het museum. Hadden we na een uur eindelijk een date bij een terrasje aan het water. De gedachte ging de hele tijd door me hoofd van "ik had allang weg gefietst" maar nee ze kwam nog!
Toen ik haar zag lachte ik effe en zij ook maar toen ze voor me stond met haar zonnebril op en ik haar ogen zag. Zag ik toch echt een meisje van 23jaar met een klein hoofdje en een puber uiterlijk voor mij. Ik probeerde haar lichaam nog te checken voor wat meer ontwikkelde onderdelen maar dat had ze al snel door. Ze zat mij ook te checken, nadat ze naar beneden had gekeken op mijn lichaam vuurde ze er achteraan "dus je zit op een sport". Tja ze wel leuke kleding aan maar echt seksy was ze niet. Op een gegeven moment besloot ik maar van de zon te genieten en na een tijd weg te gaan. Vroeg nog of ze mee wou lopen voor een kleine evalutatie, maar we liepen samen een doodlopende straat in waarna we afscheid moesten nemen. Ineens wou ze zoenen, dan maar spontaan. We vuurde elkaar lippen op elkaars af maar ik merkte geen aantrekkingskracht. Toen fietste ze weg en zag ik wellicht nog wel een lekker kontje waar ik iets mee kon.
Toen ik thuis was zat ik er een beetje mee hoe ik deze meid moet gaan introduceren in mijn kennissenkring we passen echt niet bijelkaar en mijn vrienden lachen me uit. Sta je hiernou voor op een datingsite. Ze kwam zelf al met een sms' je dat we elkaars type niet echt waren. Toen heb ik haar nog effe uitgescholden, want ik ga ook niet over een nacht ijs. En hebben we vaarwel gezegd.
Daten is cool man moet je echt eens per maand doen, not.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het echt meer zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
quote:Op zondag 5 juni 2011 01:25 schreef picardmike het volgende:
[..]
Daten is cool man moet je echt eens per maand doen, not.
Op de foto zag ze er zo uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het echt meer zoZoals ze er op die derde uit ziet is het mijn smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I was an atheist until I realized I was God
Derde > tweede iig.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zoals ze er op die derde uit ziet is het mijn smaak.
Zo'n bitch met pittig kapsel die boos in de camera kijkt. Ook totaal niet mijn smaak. Eerste foto met dat konijn is wel leuk. Maar volgens mij zit er verder ook 'niet zoveel aan', of zie ik dat verkeerd?quote:
Pubertje. Alle vrouwen lelijk verklaren zonder het goed te kunnen zienquote:
Ik weet niet op wie je precies reageert, maar ik herken me hier eigenlijk wel een beetje in. Alleen, een fotomodel in een blad beoordelen is wel totaal iets anders dan een 'klik' met een vrouw in het echt. Maar inderdaad, je punt is terecht. Hoe stellig ik ook roep dat het een bitch met kort pittig kapsel is en 'dat er niets aan zit', ik zou wel enorm stom zijn als ik haar in een situatie zoals Picardmike beschrijft om die reden zou afwijzen. Ik hoop dan ook voor hem dat hij de vrouwen normaal gesproken van zich af moet slaan vanwege de enorme aantrekkingskracht die hij heeftquote:Op zondag 5 juni 2011 13:33 schreef kastanova het volgende:
Whehehe, doet me denken aan een eeuwige maagd uit m'n vriendengroep; van die types die de playmate van de maand hooofdschuddend terugleggen in de leesportefeuille met de woorden "Mweh, niets voor mij, veel te dikke wenkbrauwen."
Nee inderdaad, anders waren jullie een match made in heaven geweest.
Jij roept dus ook "fucking ugly" bij een meisje met een gemiddeld uiterlijk, maar je hoopt ondertussen er wel een kans bij te maken? Klinkt als een zeldzaam soort openhartigheidquote:Op zondag 5 juni 2011 14:41 schreef Isambard het volgende:
[..]
Ik weet niet op wie je precies reageert, maar ik herken me hier eigenlijk wel een beetje in. Alleen, een fotomodel in een blad beoordelen is wel totaal iets anders dan een 'klik' met een vrouw in het echt. Maar inderdaad, je punt is terecht. Hoe stellig ik ook roep dat het een bitch met kort pittig kapsel is en 'dat er niets aan zit', ik zou wel enorm stom zijn als ik haar in een situatie zoals Picardmike beschrijft om die reden zou afwijzen. Ik hoop dan ook voor hem dat hij de vrouwen normaal gesproken van zich af moet slaan vanwege de enorme aantrekkingskracht die hij heeft
En tja, als dat soort uitspraken over vrouwen en het 'eeuwig maagd' zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden zijn, denk ik dat ik daar ook maar gauw iets aan moet gaan doen![]()
Als je het op die manier omschrijft wel jaquote:Op zondag 5 juni 2011 14:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij roept dus ook "fucking ugly" bij een meisje met een gemiddeld uiterlijk, maar je hoopt ondertussen er wel een kans bij te maken? Klinkt als een zeldzaam soort openhartigheid
1 en dezelfde vrouw.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:35 schreef macondo het volgende:
[..]
Pubertje. Alle vrouwen lelijk verklaren zonder het goed te kunnen zien. Gewoon normale vrouw, niets ugly aan. Hooguit niet je type.
Mensen die zichzelf apart/uniek noemen, zijn juist meestal de eenheidsworsten...quote:Op zondag 5 juni 2011 15:05 schreef Isambard het volgende:
[..]
Als je het op die manier omschrijft wel ja![]()
Maar: nee. Hoewel ik wel 'apart' ben als het gaat om bepaalde uitspraken.
Bedankt, je punt over mensen die zichzelf bijzonder noemen is duidelijk. Alleen bedoelde ik 'apart' niet in de zin van 'kijk eens hoe speciaal ik ben', maar gewoon in de zin van vreemd, raar, waarvan mensen elkaar aankijken en zeggen 'huh, zei hij dat nou echt?' Er lopen ongetwijfeld honderden jongens rond die zo zijn als ik. In iedere vriendengroep minstens één, denk ik.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf apart/uniek noemen, zijn juist meestal de eenheidsworsten...
Kijk voor de grap eens naar Gothic's/panda's; oh, oh, oh, wat vinden ze zichzelf ongelooflijk uniek en afwijkend.
En dan ondertussen allemaal dezelfde zwarte, lange kleding dragen en met 40 man dezelfde oogschaduw delen.
Conclusie; Hoe stelliger iemand zijn "speciale eigenschap" roemt, des te groter is de kans dat hij de eigenschap in zijn geheel niet bezit.
en ik kan het weten, ik heb "extreem" op m'n schouderblad staan.
Terwijl ik het toch vaker zie dat een dame van mijn leeftijd met een 'oudere' man een relatie aan gaat. Dus is het vreemd? Nee... wie weet... Heb zelf ook een relatie gehad met een vrouw van 33. (ok.. dat verschil is iets kleiner, maar voor mij was het best een grote stap).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
)
Ook zoiets.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
22 zit bij mij de +/- 4 grens. Maar het liefst dichter bij mijn leeftijd idd.
Nou 16 en 22 dat gaat toch wel aardig ver? Je hebt er natuurlijk ook tussen zitten van 16 die misschien wel 20 lijken.. maar ik zou het persoonlijk raar vinden als iemand vraagt, en hoe oud is jouw vriendin en ik moet dan zeggen ja ze is 16 ( terwijl ik 22 ben ).quote:Op zondag 5 juni 2011 15:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ook zoiets.Nou ja... eronder mag wel tot de -6.... Hangt van de dame in kwestie af.
Ik doelde op mijn leeftijd.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:55 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Nou 16 en 22 dat gaat toch wel aardig ver? Je hebt er natuurlijk ook tussen zitten van 16 die misschien wel 20 lijken.. maar ik zou het persoonlijk raar vinden als iemand vraagt, en hoe oud is jouw vriendin en ik moet dan zeggen ja ze is 16 ( terwijl ik 22 ben ).
Nou ik heb niet gezegd dat ze lelijk was alleen dat ze er in het echt veel jonger uitzag dan op de foto's. En ik voor het eerst sinds lange tijd een vrouw aan moest kijken met beide ogen naar binnen gericht. 5jr verschil was toch iets te veel. Nu stel ik mijn grens weer op min 3 jr verschil.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:55 schreef Viking84 het volgende:
Picardmike. Ik word steeds benieuwder of jij eigenlijk volle zalen trekt.
Haha cool van die gast dat ie je daar over durft aan te sprekenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:36 schreef Spirit82 het volgende:
Niet van een datingwebsite, maar toch: Vrijdag met een vriendin de stad in geweest en op weg van kroeg A naar kroeg B liepen we langs een woest aantrekkelijke man die buiten stond te staan met een vriend. Tijdens het langslopen keek hij mij aan, ik keek hem aan en ik keek zelfs nog even achterom en zag dat hij mij ook nakeekHoe romantisch! Gister weer de stad in want er was hier een festival en ik zei nog tegen vriendin: zou leuk zijn als hij er ook was!! Je kent dat soort dorpsfestivallen wel: praatje hier, praatje daar, heuj, nog een vriend, bla. Dus ik zie een vriendin staan, loop ernaartoe, praatje maken en ik word me toch een partij raar aangekeken door de gast met wie zij stond te praten. Dus ik had echt zoiets van: jeetje gast, wat dóe je?! Beetje irritant, maarja. Zegt ie ineens "Je herkent me niet meer he?"
Bleek het die gast te zijn, maar vandaag had ie zich geschoren, dus ik herkende hem echt niet meer
Anways, hij is net weg
Ja, naar eigen zeggen had ie genoeg vloeibare moed op om zoiets te hebben van "lekker boeiend ook". Het enige kutte eraan is dat die vriendin hem dus al 5 jaar ofzo kent en een paar keer met hem heeft gezoend. Ik vroeg of ze het wel ok zei en haar reactie was "jaaaa tuurlijk!!", maar tien minuten later kwam ze melden dat ze het eigenlijk toch niet zo leuk vond..quote:Op zondag 5 juni 2011 18:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Haha cool van die gast dat ie je daar over durft aan te spreken
Is het bed nog heel?
Vind je hem leuk genoeg om nog eens af te spreken dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, naar eigen zeggen had ie genoeg vloeibare moed op om zoiets te hebben van "lekker boeiend ook". Het enige kutte eraan is dat die vriendin hem dus al 5 jaar ofzo kent en een paar keer met hem heeft gezoend. Ik vroeg of ze het wel ok zei en haar reactie was "jaaaa tuurlijk!!", maar tien minuten later kwam ze melden dat ze het eigenlijk toch niet zo leuk vond..Dus nog even kijken wat ik daar nu mee aan moet...
Bed is helaas nog heel
Ik dacht dat je niet van donkere mannen hield?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, naar eigen zeggen had ie genoeg vloeibare moed op om zoiets te hebben van "lekker boeiend ook". Het enige kutte eraan is dat die vriendin hem dus al 5 jaar ofzo kent en een paar keer met hem heeft gezoend. Ik vroeg of ze het wel ok zei en haar reactie was "jaaaa tuurlijk!!", maar tien minuten later kwam ze melden dat ze het eigenlijk toch niet zo leuk vond..Dus nog even kijken wat ik daar nu mee aan moet...
Bed is helaas nog heel
Zeker wel!!!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vind je hem leuk genoeg om nog eens af te spreken dan?
Waar lees jij dat hij donker is?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:48 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet van donkere mannen hield?
Wel lastig dat je vriendin hem al kent dan.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zeker wel!!!
[..]
Waar lees jij dat hij donker is?
bij singles had je hetzelfde verhaal ergens vertelt en daar las ik dat toevallig.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zeker wel!!!
[..]
Waar lees jij dat hij donker is?
Dat niet persé, wel dat ze dus een oogje op hem heeft... Ik wil haar niet kwetsen, maar aan de andere kant zei hij dat hij me al lang en breed had herkend en ook écht wel op me zou zijn afgestapt als deze gelegenheid zich niet had voorgedaan (als zij er dus niet was geweest en dan hadden we dus niet geweten dat we haar allebei kennen).quote:Op zondag 5 juni 2011 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel lastig dat je vriendin hem al kent dan.
Nou, ik kom net online dus dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:51 schreef picardmike het volgende:
[..]
bij singles had je hetzelfde verhaal ergens vertelt en daar las ik dat toevallig.
Weet hij dat ook?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat niet persé, wel dat ze dus een oogje op hem heeft... Ik wil haar niet kwetsen, maar aan de andere kant zei hij dat hij me al lang en breed had herkend en ook écht wel op me zou zijn afgestapt als deze gelegenheid zich niet had voorgedaan (als zij er dus niet was geweest en dan hadden we dus niet geweten dat we haar allebei kennen).
Het was toen blues festival toch? Daarom weet ik het dat was het hier ook namelijk. Had je ergens in een single topic vertelt volgens mij.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, ik kom net online dus dat lijkt me sterk.
Ja.quote:
Ah! Dat wat ik gister had gepostquote:Op zondag 5 juni 2011 18:54 schreef picardmike het volgende: [..]
Het was toen blues festival toch? Daarom weet ik het dat was het hier ook namelijk. Had je ergens in een single topic vertelt volgens mij.
Luxe positie voor hem dusquote:Op zondag 5 juni 2011 18:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ah! Dat wat ik gister had gepostDat ik hoopte dat hij er misschien zou zijn
![]()
Je was gister heel positief en nu ineens vind je haar niet leuk meer? Apart..quote:Op zondag 5 juni 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Luxe positie voor hem dus![]()
Oh mij date gisteren viel van beide kanten toch wel een beetje tegen. Helaas.
Ik ben apartquote:Op zondag 5 juni 2011 19:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je was gister heel positief en nu ineens vind je haar niet leuk meer? Apart..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |