QFT.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:45 schreef Isambard het volgende:
Ze gaat liever sporten dan dat ze een gezellige avond met jou heeft. Misschien kun je daar conclusies uit trekken?
En het feit dat ze liever gaat sporten dan nog een drankje met jou nemen..quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:57 schreef AlmightyArjen het volgende:
Dat sporten: ze ging hardlopen en dat doet ze wel eens vaker 's avonds, doe ik ook. Waar wat betreft de woordkeuze "laten bezinken" heb ik ook mijn twijfels...
Was dan samen gaan hardlopenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:57 schreef AlmightyArjen het volgende:
Dat sporten: ze ging hardlopen en dat doet ze wel eens vaker 's avonds, doe ik ook.
Misschien wonen ze niet dicht bij elkaar in de buurt, dan ga je ook niet ff je sportkleren thuis ophalen en nog een half uur o,i.d reizenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:04 schreef Isambard het volgende:
[..]
Was dan samen gaan hardlopen
Niet dat zoiets in zo'n situatie wel bij mij op zou komen...
Ik zou echt bloedserieus voorstellen dat ik dan even een biertje zou gaan doen bij haar om de hoek en dan zou ze me na het hardlopen daar op kunnen halen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:07 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Misschien wonen ze niet dicht bij elkaar in de buurt, dan ga je ook niet ff je sportkleren thuis ophalen en nog een half uur o,i.d reizen
The naked man of zoiets zag ik hier laatst?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zou echt bloedserieus voorstellen dat ik dan even een biertje zou gaan doen bij haar om de hoek en dan zou ze me na het hardlopen daar op kunnen halen.
Lopen we daarna naar haar huis zodat ze kan douchen en kunnen we daarna alsnog zien of we de stad in gaan voor een drankje of bij haar een wijntje doen.
"Oh noooooo, maar als ze dat dan vervolgens ook niet wil?"
Nou, dan heb je in ieder geval meer duidelijkheid.
de meeste zoenen ook gewoon niet op de 1e date ookal is het leuk, dus daar kan je niet vanuit gaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:12 schreef macondo het volgende:
Sorry AA, maar dat gaat 'm echt niet worden. Laten bezinken betekent hier "laten afzinken".
En mijn stokpaardje, bij een succesvolle date zoen je elkaar na afloop. Dus doe dat de volgende keer even, merk je direct of ze wil zoenen en zo ja > prima en zo nee> ook duidelijk.
Je bent in de war met neuken, dat is inderdaad wat anders.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:13 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
de meeste zoenen ook gewoon niet op de 1e date ookal is het leuk, dus daar kan je niet vanuit gaan.
Ik heb regelmatig binnen het eerste uur van een date thuis m'n kleding uitgetrokken om te gaan douchen (tuin gewerkt, auto gesleuteld, verbouwing)quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:12 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
The naked man of zoiets zag ik hier laatst?
Vraag of je dan haar badkamer mag gebruiken en kleed je uit, 66% slagingskans dat je blijft slapen
Ook dat doet iedereen gewoon op de eerste date hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:13 schreef macondo het volgende:
[..]
Je bent in de war met neuken, dat is inderdaad wat anders.
Ik verdenk mijn laatste twee dates er in ieder geval van dat ze ook de éérste date wel mee hadden willen gaan. Maar ik stel het liever uit tot de tweede date.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ook dat doet iedereen gewoon op de eerste date hoor.
Ik geloof niet dat dit bij iedereen op deze manier werkt. Zo nu en dan een beetje afstand houden kan geen kwaad... Daarnaast heb ik geen haast en zij volgens mij ook niet...quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zou echt bloedserieus voorstellen dat ik dan even een biertje zou gaan doen bij haar om de hoek en dan zou ze me na het hardlopen daar op kunnen halen.
Lopen we daarna naar haar huis zodat ze kan douchen en kunnen we daarna alsnog zien of we de stad in gaan voor een drankje of bij haar een wijntje doen.
"Oh noooooo, maar als ze dat dan vervolgens ook niet wil?"
Nou, dan heb je in ieder geval meer duidelijkheid.
Wat een ouderwetse / christelijke flauwekul.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:22 schreef Snoepje5 het volgende:
Seks op de 1e date.. Dan ga je niet daten om een relatie aan te gaan
Hoeft niet, ik schrijf haar smsje wel even voor je.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:24 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit bij iedereen op deze manier werkt. Zo nu en dan een beetje afstand houden kan geen kwaad... Daarnaast heb ik geen haast en zij volgens mij ook niet...
BTW: nog geen bericht terug dus dat wordt waarschijnlijk pas morgen
Nee inderdaad, want een relatie met iemand aan gaan waar je ook seks mee hebt gehad: BAH!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:22 schreef Snoepje5 het volgende:
Dat jij er lekker op los sekst op je datesquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee inderdaad, want een relatie met iemand aan gaan waar je ook seks mee hebt gehad: BAH!.
Ja dat...?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:38 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dat jij er lekker op los sekst op je dates
Eens. Bij een date die kan leiden tot een serieuze relatie zou ik wachten met de seks. Puur omdat dat kan en wat meer spanning later geeftquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:22 schreef Snoepje5 het volgende:
Waarom zou je in godsnaam spanning op willen bouwen als het, ongeacht de tijd die je er mee wacht, na die eerste toch alsnog exact hetzelfde zal worden als wanneer je het direct had gedaan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:41 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Eens. Bij een date die kan leiden tot een serieuze relatie zou ik wachten met de seks. Puur omdat dat kan en wat meer spanning later geeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |