SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.I was an atheist until I realized I was God
En je hebt er ook altijd zo ongelofelijk veel zin in na het stappen!quote:
En een uur later kots je het weer uitquote:Op maandag 30 mei 2011 16:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
En je hebt er ook altijd zo ongelofelijk veel zin in na het stappen!
Maar goed dan dat ik afgelopen zaterdag nog voor meneer wakker werd wegging..quote:Op maandag 30 mei 2011 16:20 schreef Silenus het volgende:
Ja dat je denkt 'verdomme, waarom wilde ik dit een uur geleden nou zo graag.'
Word je sochtends wakker, denk je 'buhhhhhhh'.
De overeenkomsten zijn echt legio!
JA NU WILLEN WE ALLE INS EN OUTS VERDIKKEME!quote:Op maandag 30 mei 2011 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar goed dan dat ik afgelopen zaterdag nog voor meneer wakker werd wegging..![]()
(al hadden we niet eens gezoend ofzo)
Ja! En als je het dan krijgt, ziet het er zo mooi uit en zo appetijtelijk! En dan hussel je de hele zooi met je vork door elkaar en dan denk je: dit heb ik niet besteld?!quote:Op maandag 30 mei 2011 16:20 schreef Silenus het volgende:
Ja dat je denkt 'verdomme, waarom wilde ik dit een uur geleden nou zo graag.'
Word je sochtends wakker, denk je 'buhhhhhhh'.
De overeenkomsten zijn echt legio!
Is geen jongen van een datingsitequote:Op maandag 30 mei 2011 16:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
JA NU WILLEN WE ALLE INS EN OUTS VERDIKKEME!
Yep, wat dat betreft ben ik net als Silenus; m'n langste relatie was een klein jaartje en daar heb ik er zo'n 3 van gehad. De rest sneuvelde zo ongeveer bij de 3-maanden-verveling-grens en al het andere was seks om de seks.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:59 schreef Spirit82 het volgende:
Sodeju man. Meestal gewoon seks om de seks lijkt me? Kan me goed voorstellen dat je daar niet persé nog meer dames aan toe hoeft te voegen.
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, die is al heel lang uit het zicht verdwenen.
Afgelopen zaterdag een jongen gesproken die ik een 2 weken eerder had leren kennen. Toen heel gesprek in het engels mee gehad, bleek hij nederlands te zijnquote:
Gewoon aanbellen tot je de goeie hebtquote:Op maandag 30 mei 2011 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag een jongen gesproken die ik een 2 weken eerder had leren kennen. Toen heel gesprek in het engels mee gehad, bleek hij nederlands te zijn
Maargoed, afgelopen zaterdag eigenlijk de hele nacht gekletst. Om 5 uur naar zijn huis gegaan en daar nog even gezeten en gelegen. En ben rond half 8 weggegaan want kon toch niet slapen.
Mooie is ik heb mijn telefoonnr op zijn comp gezet (kladblok) maar hij reageerde niet goed (de comp) en ik was aangeschoten.. dus ik vraag me af of er uberhaupt een goed nummer op stond
ga wel gewoon langs, weet waar hij woont.. kan z'n woonkamer vanaf mijn keuken zien. Alleen weet ik niet op welk huisnr het is, hoop dat z'n naam erop staat![]()
Uhoh... daar gaat je film van 8 uurquote:Op maandag 30 mei 2011 18:36 schreef macondo het volgende:
Mijn date heeft lekke band en is later. Gelukkig zit ik op terras.
Haha.. gister nog mijn nummer gegeven voor precies zoiets.. heb morgen een date, zij moet eerst ook een eindje rijden.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:36 schreef macondo het volgende:
Dus als ik een date in de kroeg scoor mag ik dat hier niet vertellenquote:
Dit wordt een goede date denk ik.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:36 schreef macondo het volgende:
Dan gaat dat hem niet wordenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Das best knap, want ik heb geen paiq profiel
Hier met dat verhaalquote:Op maandag 30 mei 2011 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als ik een date in de kroeg scoor mag ik dat hier niet vertellenLaat ik dat nu net gedaan hebben
Hoax tijn durft geen mooie vrouwen in de kroeg aan te sprekenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hier met dat verhaal
en nee geen smoesjes
Waarom moet het een mooie vrouw zijn?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoax tijn durft geen mooie vrouwen in de kroeg aan te spreken
TIJNTJEquote:Op maandag 30 mei 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
Hoax tijn durft geen mooie vrouwen in de kroeg aan te spreken
vrouwen danquote:Op maandag 30 mei 2011 21:32 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Waarom moet het een mooie vrouw zijn?
Sorryquote:
Wanneer gaan wij samen naar de kroeg dan?quote:
Kwestie van verkeerde timing.... denk ik zoquote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef DigitalGirl het volgende:
Waarom iemand een one-liner sturen en vervolgens nooit online zijn? Wat is dat toch, is nu al een paar gebeurt hebben die mensen credits over ofzo?
Eigenlijk is heel het online dating maar knap waardeloos als je er over nadenkt, er is eigenlijk maar een manier om er van te kunnen "profiteren" en dat is na het eerste of tweede gesprek gelijk een date voorstellen. Anders is het weggegooide tijd...quote:Kwestie van verkeerde timing.... denk ik zo
Gewoon 20 contacten aanmaken, dan wil er altijd wel iemand.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Eigenlijk is heel het online dating maar knap waardeloos als je er over nadenkt, er is eigenlijk maar een manier om er van te kunnen "profiteren" en dat is na het eerste of tweede gesprek gelijk een date voorstellen. Anders is het weggegooide tijd...
Vind ik nietquote:Op maandag 30 mei 2011 22:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Eigenlijk is heel het online dating maar knap waardeloos als je er over nadenkt, er is eigenlijk maar een manier om er van te kunnen "profiteren" en dat is na het eerste of tweede gesprek gelijk een date voorstellen. Anders is het weggegooide tijd...
Precies. Laat het ook niet allemaal van het internet afhangen, uiteindelijk loop je ook nog in het echte leven rond. De zon schijnt, de vrouwen lopen er weer leuk bij, dat is toch fantastisch. Dat je savonds dan even dat paiq aanslingert, leuk en aardig...maar verwacht er ook niet teveel van. Gewoon wat ouwehoeren, dan dienen de dates zich vanzelf wel aan. En als het niks is, lekker boeiend.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vind ik nietHet ligt aan je doel denk ik.. als je doel elke week een date via een site is dan kan dat wel frustreren werken
Niet elke week een date in ieder geval..... ik ben in ieder geval nog steeds aanwezig op de datingsitequote:Op maandag 30 mei 2011 22:32 schreef DigitalGirl het volgende:
Wel wat was jouw doel dan wanneer je gebruik maakte van datingsites?
en als je dan zin hebt in een date schrijf je er een aantal aan en heb je je date ? of ben ik nu naïef ?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet elke week een date in ieder geval..... ik ben in ieder geval nog steeds aanwezig op de datingsite
Wat tof!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:18 schreef Cue_ het volgende:
Aangezien ik jullie gister over hem verteld heb.. even een update.
Gister op goed geluk erheen gaan en hoopte dat ie een naamplaatje op z'n duur had(wist z'n huisnr niet en had nog niks van gehoord via mobiel en heb zijn nr niet)
Die had hij gelukkig en hij was ook nog thuis!
Van half 8 tot 2 uur beetje gehangen op het balkon en in zijn woonkamer. De film die we eigenlijk van plan waren te kijken nooit gekeken, alleen maar gekletst.
Om 2 moest ik toch echt wel weg en heeft hij me netjes thuis afgezet
en woensdag gaat ie voor me koken
Leuk man! Hopen dat ie ook nog koken kanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:18 schreef Cue_ het volgende:
Aangezien ik jullie gister over hem verteld heb.. even een update.
Gister op goed geluk erheen gaan en hoopte dat ie een naamplaatje op z'n duur had(wist z'n huisnr niet en had nog niks van gehoord via mobiel en heb zijn nr niet)
Die had hij gelukkig en hij was ook nog thuis!
Van half 8 tot 2 uur beetje gehangen op het balkon en in zijn woonkamer. De film die we eigenlijk van plan waren te kijken nooit gekeken, alleen maar gekletst.
Om 2 moest ik toch echt wel weg en heeft hij me netjes thuis afgezet
en woensdag gaat ie voor me koken
Ja, was goede date. Tweede date al met haar trouwens. Fijn gegeten buiten op terras, film royaal gehaald en daarna nog wat wijn gedronken aldaar. En naar huis fietsen met dame op bagagedrager is natuurlijk altijd romanties..quote:
hahaha wat herkenbaar! En zeker als je een slokje op hebt (trambanen zijn ook killingquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:41 schreef Silenus het volgende:
Wel altijd opletten dat je genoeg ruimte neemt als je tussen paaltjes doorfietst. Ik heb er al eentje bijna een gebroken knieschijf bezorgd. (althans zo reageerde ze)
Nee, nog niet gezoend. (alleen dus korte kus op de mond toen ik thuis was)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:08 schreef Silenus het volgende:
Cue, heb je trouwens al gezoend met je verovering? Moet wel zeggen dat ik het echt heel tof vind dat je gewoon bij 'm aanbelt, dat doet ook lang niet iedereen.
iddquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:24 schreef Silenus het volgende:
Het kan ook net zo leuk zijn om er niet meteen op te duiken natuurlijk, de spanning nog even rekken.
Vind het wel een leuk verhaal.
Een handige aanpak? Tjee, dat is nogal een open vraag zeg. Wat voor drempel ervaar je?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:46 schreef dyna18 het volgende:
Hebben jullie nog tips voor iemand die voor het eerst een datingsite gaat proberen?
Ik zag tot nu toe vooral een drempel liggen, maar zit er over te denken om het toch maar eens te proberen. Weet alleen niet goed wat nu een handige aanpak is.
Ik mag toch hopen dat ze niet van jou afdwalenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
idd![]()
Hij is af en toe een flapuit en dat is zo grappigwant je merkt wel dat z'n gedachtes af en toe afdwalen
Dat gelukkig nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:52 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze niet van jou afdwalen
Ik even niet begrijpen. Je hebt hem twee keer gezien nu, één keer met drank bij hem thuis op de bank nota bene en een keertje nuchter. Waarom dan niet zoenen?quote:
Beste aanpak = over de drempel heen stappen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:46 schreef dyna18 het volgende:
Hebben jullie nog tips voor iemand die voor het eerst een datingsite gaat proberen?
Ik zag tot nu toe vooral een drempel liggen, maar zit er over te denken om het toch maar eens te proberen. Weet alleen niet goed wat nu een handige aanpak is.
Allebei de dagen waren met drank.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:33 schreef macondo het volgende:
Ik even niet begrijpen. Je hebt hem twee keer gezien nu, één keer met drank bij hem thuis op de bank nota bene en een keertje nuchter. Waarom dan niet zoenen?
Ah op die fiets, kerel is gewoon chickenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Allebei de dagen waren met drank.
En waarom niet? Eigenlijk vind ik dat de man de eerste stap dient te zetten (al houd ik mij daar zelden aan)
Verder heeft dit ook wel iets, een langzame aanpak die ik totaal niet gewend ben.
De eerste nacht vond ik hem en mezelf te dronken, zou afbreuk doen aan de avond. En gister had het opzich gekund maar niet gebeurd. Wie weet een volgende keer.
Komt vast helemaal goedquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Ah op die fiets, kerel is gewoon chickenDoe je inderdaad weinig aan denk ik.
Nou ik vind het best een grote stap om op een datingsite te gaan staan en dan daar contact te moeten zoeken. En zoals ik al zei heb ik dus niet echt een idee hoe ik dat moet aanpakken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Een handige aanpak? Tjee, dat is nogal een open vraag zeg. Wat voor drempel ervaar je?
Gewoon uitproberenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:58 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou ik vind het best een grote stap om op een datingsite te gaan staan en dan daar contact te moeten zoeken. En zoals ik al zei heb ik dus niet echt een idee hoe ik dat moet aanpakken.
Klopt, en er vooral geen hoge verwachtingen van hebben. (is mijn ervaring nadat ik ze zelf een hele lange tijd wel gehad hebquote:
Vind je afspreken met een meisje niet een veel grotere stap dan gewoon je naam en een fototje plaatsen bij Paiq? Doe dat gewoon even, een beetje initiatief is wel zo handig. Als het dán niet lukt horen we het wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:58 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou ik vind het best een grote stap om op een datingsite te gaan staan en dan daar contact te moeten zoeken. En zoals ik al zei heb ik dus niet echt een idee hoe ik dat moet aanpakken.
En let ook even op Provinciaaltje, lange tijd chronische klagende zeikerd geweest (nofi) en nu plotseling een superleuke vrouw opgeduikeld!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:10 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Klopt, en er vooral geen hoge verwachtingen van hebben. (is mijn ervaring nadat ik ze zelf een hele lange tijd wel gehad heb)
Niet klikkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hoorde zojuist dat hij verloofd is en over 2 weken gaat trouwen. Vast iets voor jou (?)
Helaas macondo, het heeft niet zo mogen zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:15 schreef macondo het volgende:
En let ook even op Provinciaaltje, lange tijd chronische klagende zeikerd geweest (nofi) en nu plotseling een superleuke vrouw opgeduikeld!
Jammer dat het uiteindelijk niet ging werken en het niet zo heeft mogen zijn!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:20 schreef Provinciaaltje het volgende:
Helaas macondo, het heeft niet zo mogen zijn
wat jij laatst tegen v-for-vendetta zei zeg ik nu tegen jou, goed?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Jammer dat het uiteindelijk niet ging werken en het niet zo heeft mogen zijn!
Trouwens wel nog wat te klagen hier. Gisteren de tweede date en was wel duidelijk hoe het zou gaan en waar het op uit zou draaien. Maar kwam nog even thuis vlak voor de date en écht - struikel ik bijna letterlijk over een superleuk en supermooi meisje vlakbij mijn huis. En klikte leuk met goede grappen over en weer.
Plotseling komen de vrouwen van alle kanten aanwaaien - tegelijk!
(en bij mijn vorige succesvolle date, exact hetzelfde verhaal)
Ik begin ernstig aan mezelf te twijfelen... deze overenthousiaste man is 41 en zijn profiel staat vol "leuke en gezellige dingen!!!" en toch heb ik net gereageerd op zijn berichtjequote:Heey XXX!!!
Leuk profiel heb je! Al veel contacten op RP?
Of kan er nog eentje bij? ;-)
Zin om eens te mailen?
Lijkt mij gezellig! :-)
Hoor wel van je!
Veel groetjes, adios!!
Nick
Dan heb je toch al iets gemeen met die hobby'squote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik begin ernstig aan mezelf te twijfelen... deze overenthousiaste man is 41 en zijn profiel staat vol "leuke en gezellige dingen!!!" en toch heb ik net gereageerd op zijn berichtje(bij opleiding staat wo en hij ziet er niet als 41 uit op zijn foto, dus ik geef hem het voordeel van de twijfel... hoewel ik niet weet of dat opweegt tegen zijn hobbies dansen en paardrijden
)
Jezus Spirit, op zo'n pannenkoek met een copy-paste berichtje ga je toch niet reageren?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik begin ernstig aan mezelf te twijfelen... deze overenthousiaste man is 41 en zijn profiel staat vol "leuke en gezellige dingen!!!" en toch heb ik net gereageerd op zijn berichtje(bij opleiding staat wo en hij ziet er niet als 41 uit op zijn foto, dus ik geef hem het voordeel van de twijfel... hoewel ik niet weet of dat opweegt tegen zijn hobbies dansen en paardrijden
)
Zie, ik begin mijn standaarden te verlagen. Nog even en het is gebeurd met mequote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Jezus Spirit, op zo'n pannenkoek met een copy-paste berichtje ga je toch niet reageren?
Nee, zo werkt het ongeveer wel bij mij, maar het is niet zo dat ik alijd zeg... van hee afspreken?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:01 schreef Provinciaaltje het volgende:
en als je dan zin hebt in een date schrijf je er een aantal aan en heb je je date ? of ben ik nu naïef ?
Ja... misschien bijt je welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:34 schreef Isambard het volgende:
Ik vind het nu al niet leuk meer, OkCupid. Het merendeel van de single vrouwen daar is alleen op zoek naar nieuwe vrienden en geen date. Bovendien als van de vier vrouwen wie ik gewoon een enthousiast en persoonlijk berichtje stuur er slechts één reageert, die vervolgens na een paar berichtjes ook niets meer van zich laat horen, maar wel dagelijks meerdere uren online is, dan weet ik het ook niet meer. Ondertussen weet OkCupid mij met volle overtuiging te melden dat ik tot de meest aantrekkelijke helft van de gebruikers behoor. Ja, dat blijkt uit de enorme hoeveelheid interesse die ik ontvang
Ze zijn vast bang voor me
nop, niet dauwtrappen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:47 schreef Thornado het volgende:
Gaan er nog mensen iets met Hemelvaart doen? Misschien leuk om met je date te gaan dauwtrappen?(ga ik wel doen...s'ochtends om 06:00 het bos in
)
Dat is toch het match-percentage? Toen ik nog op Paiq zat hadden mijn matches minstens een index van 90.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:26 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat is eigenlijk bij jullie de hoogste paiq index bij jullie contacten?
Schuld?quote:[b]Op dinsdag 31 mei 2011 22:45 schreef die hebben op de 1 of andere manier toch minder last van schuld.
Hij ziet het wel als date natuurlijk. Waarom zou hij anders iets met je afspreken? Of zou hij een vriendin zoeken om mee te winkelen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nop, niet dauwtrappen.
Heb smiddags afgesproken met een jongen waar ik ongeveer nu een maand mee mail. Ken hem via het werk, 1xtje gesproken over werk, verder nooit gezien. (ja kleine foto op facebook). Dus ben benieuwd
Tis geen date, want we zijn elkaars type qua uiterlijk in ieder geval niet. zijn gewoon benieuwd of het ook irl klikt.
Als hij het wel zo ziet, tja geen probleem mee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:50 schreef macondo het volgende:
Hij ziet het wel als date natuurlijk. Waarom zou hij anders iets met je afspreken? Of zou hij een vriendin zoeken om mee te winkelen?
Leuk! Wat drinken samen? En een beetje in de buurt ook?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:08 schreef AlmightyArjen het volgende:
Na aardig wat heen en weer gemaild te hebben via een datingsite vanavond mijn eerste date
We gaan ff wat eten. Ook aardig in de buurt, we wonen 50km bij elkaar vandaan maar ik kom regelmatig langs haar woonplaats voor mijn werkquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:32 schreef macondo het volgende:
[..]
Leuk! Wat drinken samen? En een beetje in de buurt ook?
En, nerveus?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:43 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
We gaan ff wat eten. Ook aardig in de buurt, we wonen 50km bij elkaar vandaan maar ik kom regelmatig langs haar woonplaats voor mijn werk
Tis vaak net het naampje dat je eraan geeft hequote:Op woensdag 1 juni 2011 12:53 schreef kastanova het volgende:
Is dat hier de nieuwe trend trouwens? Daten zonder bijbedoelingen.
Nou, valt nog mee, het duurt ook nog 5 uurquote:
Snap er ook weinig van, maar het zijn dan ook alleen Engel en Cue. Misschien om het mentale risico van een teleurstelling / blauwtje uit te sluitenquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:53 schreef kastanova het volgende:
Is dat hier de nieuwe trend trouwens? Daten zonder bijbedoelingen.
Klopt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis vaak net het naampje dat je eraan geeft he
Maar ik ben wel van mening dat een ontmoeting tussen man en vrouw niet altijd een date is ( een ontmoeting om te kijken of de ander interessant genoeg is voor een evt relatie (of seks))
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |