Dan heb je toch al iets gemeen met die hobby'squote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik begin ernstig aan mezelf te twijfelen... deze overenthousiaste man is 41 en zijn profiel staat vol "leuke en gezellige dingen!!!" en toch heb ik net gereageerd op zijn berichtje(bij opleiding staat wo en hij ziet er niet als 41 uit op zijn foto, dus ik geef hem het voordeel van de twijfel... hoewel ik niet weet of dat opweegt tegen zijn hobbies dansen en paardrijden
)
Jezus Spirit, op zo'n pannenkoek met een copy-paste berichtje ga je toch niet reageren?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik begin ernstig aan mezelf te twijfelen... deze overenthousiaste man is 41 en zijn profiel staat vol "leuke en gezellige dingen!!!" en toch heb ik net gereageerd op zijn berichtje(bij opleiding staat wo en hij ziet er niet als 41 uit op zijn foto, dus ik geef hem het voordeel van de twijfel... hoewel ik niet weet of dat opweegt tegen zijn hobbies dansen en paardrijden
)
Zie, ik begin mijn standaarden te verlagen. Nog even en het is gebeurd met mequote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Jezus Spirit, op zo'n pannenkoek met een copy-paste berichtje ga je toch niet reageren?
Nee, zo werkt het ongeveer wel bij mij, maar het is niet zo dat ik alijd zeg... van hee afspreken?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:01 schreef Provinciaaltje het volgende:
en als je dan zin hebt in een date schrijf je er een aantal aan en heb je je date ? of ben ik nu naïef ?
Ja... misschien bijt je welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:34 schreef Isambard het volgende:
Ik vind het nu al niet leuk meer, OkCupid. Het merendeel van de single vrouwen daar is alleen op zoek naar nieuwe vrienden en geen date. Bovendien als van de vier vrouwen wie ik gewoon een enthousiast en persoonlijk berichtje stuur er slechts één reageert, die vervolgens na een paar berichtjes ook niets meer van zich laat horen, maar wel dagelijks meerdere uren online is, dan weet ik het ook niet meer. Ondertussen weet OkCupid mij met volle overtuiging te melden dat ik tot de meest aantrekkelijke helft van de gebruikers behoor. Ja, dat blijkt uit de enorme hoeveelheid interesse die ik ontvang
Ze zijn vast bang voor me
nop, niet dauwtrappen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:47 schreef Thornado het volgende:
Gaan er nog mensen iets met Hemelvaart doen? Misschien leuk om met je date te gaan dauwtrappen?(ga ik wel doen...s'ochtends om 06:00 het bos in
)
Dat is toch het match-percentage? Toen ik nog op Paiq zat hadden mijn matches minstens een index van 90.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:26 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat is eigenlijk bij jullie de hoogste paiq index bij jullie contacten?
Schuld?quote:[b]Op dinsdag 31 mei 2011 22:45 schreef die hebben op de 1 of andere manier toch minder last van schuld.
Hij ziet het wel als date natuurlijk. Waarom zou hij anders iets met je afspreken? Of zou hij een vriendin zoeken om mee te winkelen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nop, niet dauwtrappen.
Heb smiddags afgesproken met een jongen waar ik ongeveer nu een maand mee mail. Ken hem via het werk, 1xtje gesproken over werk, verder nooit gezien. (ja kleine foto op facebook). Dus ben benieuwd
Tis geen date, want we zijn elkaars type qua uiterlijk in ieder geval niet. zijn gewoon benieuwd of het ook irl klikt.
Als hij het wel zo ziet, tja geen probleem mee.quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:50 schreef macondo het volgende:
Hij ziet het wel als date natuurlijk. Waarom zou hij anders iets met je afspreken? Of zou hij een vriendin zoeken om mee te winkelen?
Leuk! Wat drinken samen? En een beetje in de buurt ook?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:08 schreef AlmightyArjen het volgende:
Na aardig wat heen en weer gemaild te hebben via een datingsite vanavond mijn eerste date
We gaan ff wat eten. Ook aardig in de buurt, we wonen 50km bij elkaar vandaan maar ik kom regelmatig langs haar woonplaats voor mijn werkquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:32 schreef macondo het volgende:
[..]
Leuk! Wat drinken samen? En een beetje in de buurt ook?
En, nerveus?quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:43 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
We gaan ff wat eten. Ook aardig in de buurt, we wonen 50km bij elkaar vandaan maar ik kom regelmatig langs haar woonplaats voor mijn werk
Tis vaak net het naampje dat je eraan geeft hequote:Op woensdag 1 juni 2011 12:53 schreef kastanova het volgende:
Is dat hier de nieuwe trend trouwens? Daten zonder bijbedoelingen.
Nou, valt nog mee, het duurt ook nog 5 uurquote:
Snap er ook weinig van, maar het zijn dan ook alleen Engel en Cue. Misschien om het mentale risico van een teleurstelling / blauwtje uit te sluitenquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:53 schreef kastanova het volgende:
Is dat hier de nieuwe trend trouwens? Daten zonder bijbedoelingen.
Klopt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis vaak net het naampje dat je eraan geeft he
Maar ik ben wel van mening dat een ontmoeting tussen man en vrouw niet altijd een date is ( een ontmoeting om te kijken of de ander interessant genoeg is voor een evt relatie (of seks))
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |