Allebei de dagen waren met drank.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:33 schreef macondo het volgende:
Ik even niet begrijpen. Je hebt hem twee keer gezien nu, één keer met drank bij hem thuis op de bank nota bene en een keertje nuchter. Waarom dan niet zoenen?
Ah op die fiets, kerel is gewoon chickenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Allebei de dagen waren met drank.
En waarom niet? Eigenlijk vind ik dat de man de eerste stap dient te zetten (al houd ik mij daar zelden aan)
Verder heeft dit ook wel iets, een langzame aanpak die ik totaal niet gewend ben.
De eerste nacht vond ik hem en mezelf te dronken, zou afbreuk doen aan de avond. En gister had het opzich gekund maar niet gebeurd. Wie weet een volgende keer.
Komt vast helemaal goedquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Ah op die fiets, kerel is gewoon chickenDoe je inderdaad weinig aan denk ik.
Nou ik vind het best een grote stap om op een datingsite te gaan staan en dan daar contact te moeten zoeken. En zoals ik al zei heb ik dus niet echt een idee hoe ik dat moet aanpakken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Een handige aanpak? Tjee, dat is nogal een open vraag zeg. Wat voor drempel ervaar je?
Gewoon uitproberenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:58 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou ik vind het best een grote stap om op een datingsite te gaan staan en dan daar contact te moeten zoeken. En zoals ik al zei heb ik dus niet echt een idee hoe ik dat moet aanpakken.
Klopt, en er vooral geen hoge verwachtingen van hebben. (is mijn ervaring nadat ik ze zelf een hele lange tijd wel gehad hebquote:
Vind je afspreken met een meisje niet een veel grotere stap dan gewoon je naam en een fototje plaatsen bij Paiq? Doe dat gewoon even, een beetje initiatief is wel zo handig. Als het dán niet lukt horen we het wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:58 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou ik vind het best een grote stap om op een datingsite te gaan staan en dan daar contact te moeten zoeken. En zoals ik al zei heb ik dus niet echt een idee hoe ik dat moet aanpakken.
En let ook even op Provinciaaltje, lange tijd chronische klagende zeikerd geweest (nofi) en nu plotseling een superleuke vrouw opgeduikeld!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:10 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Klopt, en er vooral geen hoge verwachtingen van hebben. (is mijn ervaring nadat ik ze zelf een hele lange tijd wel gehad heb)
Niet klikkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hoorde zojuist dat hij verloofd is en over 2 weken gaat trouwen. Vast iets voor jou (?)
Helaas macondo, het heeft niet zo mogen zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:15 schreef macondo het volgende:
En let ook even op Provinciaaltje, lange tijd chronische klagende zeikerd geweest (nofi) en nu plotseling een superleuke vrouw opgeduikeld!
Jammer dat het uiteindelijk niet ging werken en het niet zo heeft mogen zijn!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:20 schreef Provinciaaltje het volgende:
Helaas macondo, het heeft niet zo mogen zijn
wat jij laatst tegen v-for-vendetta zei zeg ik nu tegen jou, goed?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Jammer dat het uiteindelijk niet ging werken en het niet zo heeft mogen zijn!
Trouwens wel nog wat te klagen hier. Gisteren de tweede date en was wel duidelijk hoe het zou gaan en waar het op uit zou draaien. Maar kwam nog even thuis vlak voor de date en écht - struikel ik bijna letterlijk over een superleuk en supermooi meisje vlakbij mijn huis. En klikte leuk met goede grappen over en weer.
Plotseling komen de vrouwen van alle kanten aanwaaien - tegelijk!
(en bij mijn vorige succesvolle date, exact hetzelfde verhaal)
Ik begin ernstig aan mezelf te twijfelen... deze overenthousiaste man is 41 en zijn profiel staat vol "leuke en gezellige dingen!!!" en toch heb ik net gereageerd op zijn berichtjequote:Heey XXX!!!
Leuk profiel heb je! Al veel contacten op RP?
Of kan er nog eentje bij? ;-)
Zin om eens te mailen?
Lijkt mij gezellig! :-)
Hoor wel van je!
Veel groetjes, adios!!
Nick
Dan heb je toch al iets gemeen met die hobby'squote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik begin ernstig aan mezelf te twijfelen... deze overenthousiaste man is 41 en zijn profiel staat vol "leuke en gezellige dingen!!!" en toch heb ik net gereageerd op zijn berichtje(bij opleiding staat wo en hij ziet er niet als 41 uit op zijn foto, dus ik geef hem het voordeel van de twijfel... hoewel ik niet weet of dat opweegt tegen zijn hobbies dansen en paardrijden
)
Jezus Spirit, op zo'n pannenkoek met een copy-paste berichtje ga je toch niet reageren?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik begin ernstig aan mezelf te twijfelen... deze overenthousiaste man is 41 en zijn profiel staat vol "leuke en gezellige dingen!!!" en toch heb ik net gereageerd op zijn berichtje(bij opleiding staat wo en hij ziet er niet als 41 uit op zijn foto, dus ik geef hem het voordeel van de twijfel... hoewel ik niet weet of dat opweegt tegen zijn hobbies dansen en paardrijden
)
Zie, ik begin mijn standaarden te verlagen. Nog even en het is gebeurd met mequote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Jezus Spirit, op zo'n pannenkoek met een copy-paste berichtje ga je toch niet reageren?
Nee, zo werkt het ongeveer wel bij mij, maar het is niet zo dat ik alijd zeg... van hee afspreken?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:01 schreef Provinciaaltje het volgende:
en als je dan zin hebt in een date schrijf je er een aantal aan en heb je je date ? of ben ik nu naïef ?
Ja... misschien bijt je welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:34 schreef Isambard het volgende:
Ik vind het nu al niet leuk meer, OkCupid. Het merendeel van de single vrouwen daar is alleen op zoek naar nieuwe vrienden en geen date. Bovendien als van de vier vrouwen wie ik gewoon een enthousiast en persoonlijk berichtje stuur er slechts één reageert, die vervolgens na een paar berichtjes ook niets meer van zich laat horen, maar wel dagelijks meerdere uren online is, dan weet ik het ook niet meer. Ondertussen weet OkCupid mij met volle overtuiging te melden dat ik tot de meest aantrekkelijke helft van de gebruikers behoor. Ja, dat blijkt uit de enorme hoeveelheid interesse die ik ontvang
Ze zijn vast bang voor me
nop, niet dauwtrappen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:47 schreef Thornado het volgende:
Gaan er nog mensen iets met Hemelvaart doen? Misschien leuk om met je date te gaan dauwtrappen?(ga ik wel doen...s'ochtends om 06:00 het bos in
)
Dat is toch het match-percentage? Toen ik nog op Paiq zat hadden mijn matches minstens een index van 90.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:26 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat is eigenlijk bij jullie de hoogste paiq index bij jullie contacten?
Schuld?quote:[b]Op dinsdag 31 mei 2011 22:45 schreef die hebben op de 1 of andere manier toch minder last van schuld.
Hij ziet het wel als date natuurlijk. Waarom zou hij anders iets met je afspreken? Of zou hij een vriendin zoeken om mee te winkelen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nop, niet dauwtrappen.
Heb smiddags afgesproken met een jongen waar ik ongeveer nu een maand mee mail. Ken hem via het werk, 1xtje gesproken over werk, verder nooit gezien. (ja kleine foto op facebook). Dus ben benieuwd
Tis geen date, want we zijn elkaars type qua uiterlijk in ieder geval niet. zijn gewoon benieuwd of het ook irl klikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |