Jepquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Coke dude.
Verwar ik hem dan met iemand anders ofzo? Hij was toch die dude die achter elke datingsite een complottheorie zag waardoor hij niet aan de vrouw kwam?
Aha, op die fiets!quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:26 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou als het woordje sek of rel naar voren komt kan ik dit aanhalen als excuus. Waterdicht!
Wat dan weer vooral lag aan het feit dat ie een neger was.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Coke dude.
Verwar ik hem dan met iemand anders ofzo? Hij was toch die dude die achter elke datingsite een complottheorie zag waardoor hij niet aan de vrouw kwam?
Tenzij het Michael Jackson is wasquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:01 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Wat dan weer vooral lag aan het feit dat ie een neger was is.
Die was ook een neger. Een verbleekte dan.quote:
Ik heb haar in genade teruggenomen na een heel lang en goed gesprek te hebben gehad. We gaan een aantal dingen anders aanpakken voortaan en iig niet meer samenwonen, dat was minder leuk dan verwacht en in de weekenden zijn we samen en door de weeks zitten we elk in onze eigen huisje en doen we onze eigen dingen. Zo begon onze relatie eigenlijk ook en dat was ook de leukste tijd van onze relatie.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Good for you! Wie heeft wie weer in genade aangenomen?
En hoe was het?quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:54 schreef Snoepje5 het volgende:
Morgen een paar uurtjes weg naar het zuidelijke limburg ..
En in de toekomst is samenwonen dan wel een optie?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb haar in genade teruggenomen na een heel lang en goed gesprek te hebben gehad. We gaan een aantal dingen anders aanpakken voortaan en iig niet meer samenwonen, dat was minder leuk dan verwacht en in de weekenden zijn we samen en door de weeks zitten we elk in onze eigen huisje en doen we onze eigen dingen. Zo begon onze relatie eigenlijk ook en dat was ook de leukste tijd van onze relatie.
22 zit bij mij de +/- 4 grens. Maar het liefst dichter bij mijn leeftijd idd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:13 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat vinden jullie dat het maximale verschil in leeftijd mag zijn op jonge leeftijd om er normaal aan te laten kijken door buitenstaanders?
Bijv 16 en 22, 15 en 18, 16 en 20? Kan iets serieus zijn als er op zo'n leeftijd 3+ leeftijdsverschil tussen zit?
Ja waarom niet? Het is maar hoe je erbij tegen aan kijkt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:13 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat vinden jullie dat het maximale verschil in leeftijd mag zijn op jonge leeftijd om er normaal aan te laten kijken door buitenstaanders?
Bijv 16 en 22, 15 en 18, 16 en 20? Kan iets serieus zijn als er op zo'n leeftijd 3+ leeftijdsverschil tussen zit?
Wat gaan jullie doen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
Vanmiddag date met een mach van Paiq. Ik heb er zin in
Terrasje pakkenquote:
Dank jequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |