quote:Als je profiel zo lees, vraag ik me af of mijn ouders een jongere zus voor me hebben achtergehouden hahaha
WTFquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:54 schreef Spirit82 het volgende:
In het kader van berichtjes die je beter NIET kunt versturen als je iemand aan wilt spreken op een datingwebsite:
[..]
Ik zie je ook als mijn zusje, Spiritquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:54 schreef Spirit82 het volgende:
In het kader van berichtjes die je beter NIET kunt versturen als je iemand aan wilt spreken op een datingwebsite:
[..]
Ik zie jou meer als die enge oom die je op verjaardagen liever vermijdt...quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik zie je ook als mijn zusje, Spirit
Hij is in ieder geval niet geïnteresseerd in een date.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar dat maakt het er niet beter opquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:11 schreef Isambard het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval niet geïnteresseerd in een date.
Je wilt weten wat Picard vind van jullie date?quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de date van picardmike is :p
Nou is goed aangekomen hoor geen probleem. Was een doosje chocoalde van de bezinepomp, bloemen vind ik toch te. Dan moet ze daar mee slepen enzo en gaat alle aandacht naar die bloemen. Ze zag er wel anders uit dan op de foto's wat mij demoraliseerde, maar toch leuk gepraat. Op de foto's straalde ze wat meer seksappeal uit en leek ze wat schattiger. In echt had ze zo'n Seven kapsel met een neutrale blik er onder. Ze had wel een goed figuur. Maar ik was niet echt seksueel gestimuleerd.quote:
Voor herhaling vatbaar?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:22 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou is goed aangekomen hoor geen probleem. Was een doosje chocoalde van de bezinepomp, bloemen vind ik toch te. Dan moet ze daar mee slepen enzo en gaat alle aandacht naar die bloemen. Ze zag er wel anders uit dan op de foto's wat mij demoraliseerde, maar toch leuk gepraat. Op de foto's straalde ze wat meer seksappeal uit en leek ze wat schattiger. In echt had ze zo'n Seven kapsel met een neutrale blik er onder. Ze had wel een goed figuur.
Tja ik werd niet echt opgewonden van haar hoofd en dat is voor mij al een rede om niet voor seks te gaan. Ze was niet echt lelijk ook, ja gewoontjes. Maar ik twijfel een beetje of dat komt omdat ze haar haar omhoog had staan met een kuif en niet gewoon langs haar hoofd, dan krijg je meteen zo;n ander beeld. Veel tijd om haar lichaam te checken zonder dat ze het doorhad kreeg ik ook niet. In het algemeen heb ik eigenlijk meer het gevoel dat ik mijn tijd verspilt heb, maar ze was wel aardig dus misschien de volgende keer wel wat meer vuur er in gooien om te kijken hoe ze reageerd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:23 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Voor herhaling vatbaar?
Nog genuekt?
Hoe dat zo???quote:In het algemeen heb ik eigenlijk meer het gevoel dat ik mijn tijd verspilt heb
Omdat ik op een datingsite sta om met stoten te daten, niet met dames die mij normaal gesproken niet echt opvallen. En dit was eigenlijk gewoon de jongere versie van mijn tante dus ze zat een beetje in dezelfde genenpoel wat misschien een vertekend beeld geeft.quote:
Briljant weerquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:40 schreef picardmike het volgende:
[..]
Omdat ik op een datingsite sta om met stoten te daten, niet met dames die mij normaal gesproken niet echt opvallen. En dit was eigenlijk gewoon de jongere versie van mijn tante dus ze zat een beetje in dezelfde genenpoel wat misschien een vertekend beeld geeft.
Ik weet niet wat aan de sos zitten betekent, maar het is gewoon de klassieke PM zoals hij altijd is hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef kastanova het volgende:
Zit die PM tegenwoordig aan de sos ofzo?
Ssshhttt!! Ik mis zijn posts zo ergquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef kastanova het volgende:
Zit die PM tegenwoordig aan de sos ofzo?
Hier begrijp ik even geen zak van. Toelichting?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou ik kom tenminste met een reden.
Coke dudequote:Op donderdag 2 juni 2011 22:23 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat aan de sos zitten betekent, maar het is gewoon de klassieke PM zoals hij altijd is hoor.
Nou als het woordje sek of rel naar voren komt kan ik dit aanhalen als excuus. Waterdicht!quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:24 schreef macondo het volgende:
[..]
Hier begrijp ik even geen zak van. Toelichting?
Sshhtt !!! Daarom issie juist zo geweldigquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:24 schreef macondo het volgende:
[..]
Hier begrijp ik even geen zak van. Toelichting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |