abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97605758
quote:
15s.gif Op woensdag 1 juni 2011 23:49 schreef kastanova het volgende:
Echter, redenen zoals "spanningsopbouw", come on, wie wil je voor de gek houden.
Ik bedoel, hoe kan iets in godsnaam een "principe" zijn als je er niet eens concrete termijnen of uberhaupt ideeën over hebt?

"Ja ik wacht tot euuuh... Nou ja, tot... Euuuhm... Omdat ik euuh.. Naja, eigenlijk gewoon tot zij aan geeft dat ze het wel wil..."
Da's nou het mooie: je timed het niet, het gaat vanzelf een keer... En tuurlijk, uiteindelijk wordt het hetzelfde maar daar gaat het niet om, het gaat om de eerste paar keren :Y En seks vind ik toch wel een bijzonder iets wat ik niet zomaar met iedereen op een eerste date zou willen gaan doen. Maar ja, da's mijn visie...
pi_97606375
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 00:05 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Da's nou het mooie: je timed het niet, het gaat vanzelf een keer... En tuurlijk, uiteindelijk wordt het hetzelfde maar daar gaat het niet om, het gaat om de eerste paar keren :Y En seks vind ik toch wel een bijzonder iets wat ik niet zomaar met iedereen op een eerste date zou willen gaan doen. Maar ja, da's mijn visie...
Tja, ook die heb ik eerder gehoord...

bij·zon·der [biezonder] bn; 1 afwijkend vh gewone

Oftewel, als je het bijzonder/afwijkend wilt houden, moet je het júist met elke date doen, dan is het immers elke keer anders.

Simpel optelsommetje; stel je hebt 20 dates, waarbij je er dus volgens jouw "tactiek" slechts met 2 het bed deelt. Of ik heb er 20 en deel er met 15 het bed.

Jij hebt uiteindelijk slechts 2 "bijzondere" ervaringen gehad waarbij ik er 15 heb gehad.
Wie heeft er dan een meer bijzonder seksleven?

En ik bedoel dit écht niet om iemand persoonlijk of iemands gedachtegoed af te zeiken ofzo, maar dergelijke opmerkingen zijn vrijwel altijd façades waar ze op een gegeven moment zelf het meest in zijn gaan geloven.

Heel simpel: Vind je seks fijn? Zo ja, waarom zou je iets fijns níet vaak of snel willen doen?
Het lijkt me dan ook véél erger dat je een vrouw bent tegengekomen, elkaar wekenlang ziet waarbij je in de loop der tijd stápelgek op elkaar wordt en er vervolgens achterkomt dat ze neukt als een gammel bijzettafeltje...

Hoe je het ook wendt of keert, seks blijft 1 van de belangrijkste dingen binnen een relatie dus waarom zou je er dan juist voor kiezen om er níet achter te komen of het op dat gebied ook klikt.
Dan zou je ook kunnen stellen dat je elkaar telkens geblinddoekt ontmoet omdat je het "spannend wilt houden" :?.

[ Bericht 19% gewijzigd door kastanova op 02-06-2011 00:22:05 ]
I was an atheist until I realized I was God
pi_97606502
quote:
2s.gif Op donderdag 2 juni 2011 00:16 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tja, ook die heb ik eerder gehoord...

bij·zon·der [biezonder] bn; 1 afwijkend vh gewone

Oftewel, als je het bijzonder/afwijkend wilt houden, moet je het júist met elke date doen, dan is het immers elke keer anders.

Simpel optelsommetje; stel je hebt 20 dates, waarbij je er dus volgens jouw "tactiek" slechts met 2 het bed deelt. Of ik heb er 20 en deel er met 15 het bed.

Jij hebt uiteindelijk slechts 2 "bijzondere" ervaringen gehad waarbij ik er 15 heb gehad.
Wie heeft er dan een meer bijzonder seksleven?

En ik bedoel dit écht niet om iemand persoonlijk of iemands gedachtegoed af te zeiken ofzo, maar dergelijke opmerkingen zijn vrijwel altijd façades waar ze op een gegeven moment zelf het meest in zijn gaan geloven.
Het is maar net wat je bijzonder noemt...

Ik heb liever seks met 2 vrouwen die ik echt leuk vind dan met 15 waar ik totaal geen gevoel bij heb.
pi_97606736
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 00:18 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Het is maar net wat je bijzonder noemt...

Ik heb liever seks met 2 vrouwen die ik echt leuk vind dan met 15 waar ik totaal geen gevoel bij heb.
Als ik er geen gevoel bij zou hebben, zou ik niet eens met ze daten...
I was an atheist until I realized I was God
pi_97607086
quote:
15s.gif Op donderdag 2 juni 2011 00:22 schreef kastanova het volgende:

[..]

Als ik er geen gevoel bij zou hebben, zou ik niet eens met ze daten...
Na wat heen en weer gemail heb ik iig nog geen gevoel erbij, dat kost toch wel een aantal dates...

Anyway, ik denk dat we gewoon een verschillende kijk op deze zaak hebben ;)
  donderdag 2 juni 2011 @ 08:54:35 #181
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_97612496
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Na wat heen en weer gemail heb ik iig nog geen gevoel erbij, dat kost toch wel een aantal dates...

Anyway, ik denk dat we gewoon een verschillende kijk op deze zaak hebben ;)
Arjen, we weten beiden dat jouw mening hierover tailor-made aangepast is naar de situatie zoals jij denkt dat ie voor jou is. Of inderdaad wat Kasta al stelde:

"No offence, maar bij dat soort uitspraken krijg ik toch altijd een beetje het idee dat je er geen keuze in hebt dan dat het daadwerkelijk een keuze is."
Overal verstand van.
pi_97612952
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 08:54 schreef macondo het volgende:

[..]

Arjen, we weten beiden dat jouw mening hierover tailor-made aangepast is naar de situatie zoals jij denkt dat ie voor jou is. Of inderdaad wat Kasta al stelde:

"No offence, maar bij dat soort uitspraken krijg ik toch altijd een beetje het idee dat je er geen keuze in hebt dan dat het daadwerkelijk een keuze is."
Het zal dan wel aan de leeftijd liggen, een paar jaar geleden dacht ik er anders over dan nu.
pi_97613552
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:41 schreef AlmightyArjen het volgende:
Zo, net terug van mijn eerste date en ze is leuk! :o We hebben wat gegeten, 3 uur over gedaan. Tijdens het teruglopen voorgesteld om nog ergens wat te gaan drinken maar ze wilde nog gaan sporten dus ze vond het wel goed zo (het was toen ongeveer 21:15). Dus tja, ik weet niet hoe zij erover denkt. Het was voor de rest wel gezellig, geen ongemakkelijke stiltes e.d. Tijdens het "afscheid" zei ze "we laten het even bezinken" dus ik weet niet hoe negatief dat is :P

Net ff een sms gestuurd dat ik het gezellig vond en dat ik haar graag nog wel een keer wil zien, ben benieuwd naar het antwoord!
Gefeli AA. Toch leuk dat het gelukt is om je 1e date te krijgen.
pi_97613668
Het verlossende woord is eruit, net een sms en mail gehad. Volgens haar heeft ze het heel gezellig gehad e.d. maar is de vonk niet overgeslagen. Ze gaf aan dat men ook wel eens zegt dat iets moet groeien maar ze heeft het gevoel dat dat niet gaat gebeuren.

Einde verhaal dus :(
pi_97614030
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 10:20 schreef AlmightyArjen het volgende:
-O-
pi_97614221
Nou ik ga straks daten ben benieuwd of het wat is. We gaan op het terras zitten. Omdat ik het idee heb dat dit een speciale meid is, neem ik nog wat leuks mee. :)
UITGESCHREVEN
  donderdag 2 juni 2011 @ 10:54:14 #187
57047 macondo
pi_97614321
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 10:49 schreef picardmike het volgende:
Nou ik ga straks daten ben benieuwd of het wat is. We gaan op het terras zitten. Omdat ik het idee heb dat dit een speciale meid is, neem ik nog wat leuks mee. :)
:?
Overal verstand van.
pi_97615096
quote:
Een bosje bloemen? :?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_97615473
Ik ben ff gestopt met datingssites aangezien ik weer wat heb met mijn ex.... Niet dat iemand mij mistte maar ik denk meld maar ff af en toe wat... :P
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  donderdag 2 juni 2011 @ 11:46:55 #190
309868 Isambard
Houdt van dingen
pi_97615696
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 10:20 schreef AlmightyArjen het volgende:
Het verlossende woord is eruit, net een sms en mail gehad. Volgens haar heeft ze het heel gezellig gehad e.d. maar is de vonk niet overgeslagen. Ze gaf aan dat men ook wel eens zegt dat iets moet groeien maar ze heeft het gevoel dat dat niet gaat gebeuren.

Ik had het goed ingeschat :D
Jammer voor jou, maar aan de andere kant goed dat ze zo snel duidelijk is. Ik heb wel eens een paar maanden lang met een vrouw gemaild/gebeld/gedate tot ze uiteindelijk kon zeggen dat ze niet verliefd was.
Alles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.
  donderdag 2 juni 2011 @ 11:57:29 #191
57047 macondo
pi_97615994
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:46 schreef Isambard het volgende:

[..]

Ik had het goed ingeschat :D
Jammer voor jou, maar aan de andere kant goed dat ze zo snel duidelijk is. Ik heb wel eens een paar maanden lang met een vrouw gemaild/gebeld/gedate tot ze uiteindelijk kon zeggen dat ze niet verliefd was.
Duh, iedereen heeft dat goed ingeschat behalve Arjen zelf. Vraag is of hij tijdelijk een bord voor zijn kop had (hoop hebben, vrij gangbaar) of dat er structureel wat problemen zijn om vrouwen te interpreteren (nofi).

Ik gok dat het smsje angstaanjagend dichtbij mijn voorspellende smsje zat.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:24 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Een bosje bloemen? :?
Het is PicardMike. Kan van alles zijn. "Alsjeblieft schat, ik heb een goudvis / gestolen fiets / frituurpan voor je meegenomen"
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:38 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik ben ff gestopt met datingssites aangezien ik weer wat heb met mijn ex.... Niet dat iemand mij mistte maar ik denk meld maar ff af en toe wat... :P
Good for you! Wie heeft wie weer in genade aangenomen?
Overal verstand van.
  donderdag 2 juni 2011 @ 12:05:15 #192
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97616218
quote:
Doe dat niet :N
  donderdag 2 juni 2011 @ 12:06:39 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97616256
AA jammer dat zij er weinig in zag -O-

@macondo.. maar heb je nu dan relatie met dat bagagemeisje? of hoe en wat (heb het verhaal relatief gemist) :)
  donderdag 2 juni 2011 @ 13:06:23 #194
57047 macondo
pi_97617908
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:06 schreef Cue_ het volgende:
@macondo.. maar heb je nu dan relatie met dat bagagemeisje? of hoe en wat (heb het verhaal relatief gemist) :)
Uhh moeilijk te zeggen. Maar twee dates gehad, en daarvan maar één keer blijven slapen - maar het heeft er verder wel alle schijn van dat het relatie genoemd mag worden binnenkort. Ik probeer het zelf rustig aan te doen (vorige relatie was niet zo lang geleden :') ) .

En jij - vertel!
Overal verstand van.
  donderdag 2 juni 2011 @ 13:09:22 #195
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97617963
ow nog heel pril dus! Wel leuk.

Bij mij was het erg gezellig. Tot 6 vanmorgen gebleven. Hij lijkt serieus te zijn... En ben zelf benieuwd waar t heen kan gaan. Dus dat is positief. :)
  donderdag 2 juni 2011 @ 13:34:41 #196
57047 macondo
pi_97618611
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:09 schreef Cue_ het volgende:
ow nog heel pril dus! Wel leuk.

Bij mij was het erg gezellig. Tot 6 vanmorgen gebleven. Hij lijkt serieus te zijn... En ben zelf benieuwd waar t heen kan gaan. Dus dat is positief. :)
Maar was het nou weer een doelpuntloos gelijkspel of is er nu *eindelijk* eens gescoord?
Overal verstand van.
  donderdag 2 juni 2011 @ 13:37:52 #197
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97618696
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:34 schreef macondo het volgende:

Maar was het nou weer een doelpuntloos gelijkspel of is er nu *eindelijk* eens gescoord?
Lol. Er is gescoord.
  donderdag 2 juni 2011 @ 13:59:12 #198
57047 macondo
pi_97619346
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Lol. Er is gescoord.
En jaren later, bij de bruiloft, zullen er nog veel grappen gemaakt worden dat meneer zo'n treuzelaar was ;)
Overal verstand van.
  donderdag 2 juni 2011 @ 14:02:15 #199
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_97619450
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 13:59 schreef macondo het volgende:

En jaren later, bij de bruiloft, zullen er nog veel grappen gemaakt worden dat meneer zo'n treuzelaar was ;)
Haha nee hoor :)
pi_97619773
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:41 schreef AlmightyArjen het volgende:
Zo, net terug van mijn eerste date en ze is leuk! :o We hebben wat gegeten, 3 uur over gedaan. Tijdens het teruglopen voorgesteld om nog ergens wat te gaan drinken maar ze wilde nog gaan sporten (het was toen ongeveer 21:15).
Zij vond jou dus niet leuk en verzon een excuus om er tussenuit te komen. Seriously, van een date weggaan omdat je moet sporten, zonder dat je in een team oid speelt :')

quote:
dus ze vond het wel goed zo
Er gaat geen bel rinkelen?

quote:
Dus tja, ik weet niet hoe zij erover denkt.
Ik wel. Ik gok dat ze jou iets minder leuk vond, dan jij haar (nofi).

quote:
Het was voor de rest wel gezellig, geen ongemakkelijke stiltes e.d. Tijdens het "afscheid" zei ze "we laten het even bezinken" dus ik weet niet hoe negatief dat is :P
We laten het even bezinken? Wtf :') Zo'n bitch die met slappe smoesjes en draaikonterij weg probeert te komen hoeft niet nog een keer aan te kloppen....

quote:
Net ff een sms gestuurd dat ik het gezellig vond en dat ik haar graag nog wel een keer wil zien, ben benieuwd naar het antwoord!
Ik gok een nee, heb je dat zelf nog niet door? En ik had niet eens een sms meer gestuurd na zo'n afsluiting. Wel jammer voor je trouwens (omdat jij haar blijkbaar wel leuk vond), maja volgende keer beter he :).

[ Bericht 2% gewijzigd door V-for-Vendetta op 02-06-2011 16:00:49 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')