Daar ben ik niet bang voor. Sowieso heb ik weinig verwachtingen. Zie het altijd wel hoe het looptquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:03 schreef macondo het volgende:
Snap er ook weinig van, maar het zijn dan ook alleen Engel en Cue. Misschien om het mentale risico van een teleurstelling / blauwtje uit te sluiten
Dat vermoeden had ik eigenlijk ook een beetje ja...quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Snap er ook weinig van, maar het zijn dan ook alleen Engel en Cue. Misschien om het mentale risico van een teleurstelling / blauwtje uit te sluiten
Jôh, lekker al je problemen meteen uitsmeren..quote:ik:
Hmm ja dat is waarWoon je al op jezelf?
zij:
nee.... bij mij ouders... maar als het kon je was ik daar weg
ik:
Ah ja, waarom?
zij:
de conflicten
ik:
Hmm oke..
zij:
ja.. minder maar ja zit er al... meer dan 5 jaar tegen aan te boxen... maar ik kan er niet meer tegen
Dat helpt vast om veel dates te scoren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:16 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Jôh, lekker al je problemen meteen uitsmeren..
Haha, het maakt zo'n goede indruk op mijquote:
De site ligt er nu uit.. Pepper.. Maar haha ik zag dat profiel, oh oh.. Daar kun je allemaal standaard vragen beantwoorden maar overal stonden wel problemen als '' Jaa ik stap niet snel op jongens af '' '' Ik ben onzeker '' '' Ik hoop mijn leven nu echt te verbeteren ''quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:21 schreef Silenus het volgende:
Ik was ook altijd meteen gevlogen bij het zinnetje 'ja heb wel moeilijke tijden gekend'.
Hop, labiel-alert, wegwezen!
yup, gaat voor me kokenquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:33 schreef macondo het volgende:
Kom je nu mee! Wie ook alweer? Die buurman?
Slecht, hij zit er nu nog steeds!quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:36 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoe was het afgelopen met die date van iemand hier die een lekke band had en op het terrasje zat je wachten?
Ja, had je al verteldquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
yup, gaat voor me koken
en wanneer had ik er dan mee moeten komen, want volgens mij had ik het al verteld (niet zeker meer)
Prima, ze was maar een klein beetje te laat en na afloop is een plek op de bagagedrager natuurlijk onweerstaanbaar romanties.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:36 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoe was het afgelopen met die date van iemand hier die een lekke band had en op het terrasje zat je wachten?
Ik mis wel eens flarden, je hebt het vast verteld. Maar nu wachten we morgenochtend in spanning af op twee (2) verslagen. Jeuj!quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
yup, gaat voor me koken
en wanneer had ik er dan mee moeten komen, want volgens mij had ik het al verteld (niet zeker meer)
Dus niets geworden?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Prima, ze was maar een klein beetje te laat en na afloop is een plek op de bagagedrager natuurlijk onweerstaanbaar romanties.
Ohke, spotte een beetje sarcasme ''na afloop is een plek op de bagagedrager natuurlijk onweerstaanbaar romanties.''quote:
Tongelen?quote:
Nikskebeurt, alleen maar een muts met haar piekermodus in de overdrive. Niks aan de hand, all wellquote:
Dat is anders lang zo erg niet blijktquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zie, ik begin mijn standaarden te verlagen. Nog even en het is gebeurd met meDan zit ik aan een Provinciaaltje vast
Oh dat, was al tweede date dus dat zit natuurlijk allemaal wel goed.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:54 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Of je haar huig hebt gekieteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door macondo op 01-06-2011 17:25:46 ]Overal verstand van.
Zijn leuke dames tochquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:51 schreef Snoepje5 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb ik aan een Russische datingsite/ Russische vrijgezellen ?
Advertentie op fok..
Ik ben wel voorstander van je gevoel laten leiden en totaal niet stilstaan bij de gevolgen. Levert de mooiste belevenissen opquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:01 schreef DigitalGirl het volgende:
Geldt voor datingsites nu ook dat het slecht is om dagelijks te praten? Je weet wel te enthousiast worden en iets te veel tijd willen praten, beter om je verlangen wat meer onder controle te houden?
Zekerquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben wel voorstander van je gevoel laten leiden en totaal niet stilstaan bij de gevolgen. Levert de mooiste belevenissen op
Toch kan ik ook heel goed bijten. Moet ik het een keer voor doen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
>>> bij miauw denk ik eerder aan krabben
Is goed... haal ik even een watermeloenquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:22 schreef Isambard het volgende:
Toch kan ik ook heel goed bijten. Moet ik het een keer voor doen?
Dat is idd slecht, als je te vaak praat zonder elkaar gezien te hebben verhoog je de kans dat het mis loopt. Ik had gisteren bijna ruzie toen ik feedback gaf op mijn date of ze wel een kat zou nemen of niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:01 schreef DigitalGirl het volgende:
Geldt voor datingsites nu ook dat het slecht is om dagelijks te praten? Je weet wel te enthousiast worden en iets te veel tijd willen praten, beter om je verlangen wat meer onder controle te houden?
Ik zat eerder te denken aan een lekker zacht vrouwenhuidjequote:Op woensdag 1 juni 2011 19:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is goed... haal ik even een watermeloen
Juist.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:27 schreef Isambard het volgende:
Ik zat eerder te denken aan een lekker zacht vrouwenhuidje
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:14 schreef macondo het volgende:
En ik me al die jaren maar afvragen wat die Spinvis toch in godsnaam bedoelde...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was an atheist until I realized I was God
Die gebruik ik om mijn tanden sterk te houden.quote:
Door die mannen krijg ík goddomme een slechte naam!quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:02 schreef picardmike het volgende:
Vraag me soms echt af waarom sommige mannen zo bluffen met hun dates. Kom het nu ook al straat tegen. Een tijdje geleden een sportgenoot die bij mij op de vechtschool zit. Die liet foto's zien van een naakte russiche meid waarmee die chatte. Die zou binnenkort naar Nederland komen en hij had haar al een paar keer gezien. Zeg niet dat het niet kan, en hij geloofde er zelf ook wel in, maar het leek eerder een waan. En ook een collega van me die claimt alle vrouwen op het internet te versieren, maar dan vraag je waar ze zijn. Ja vroeger ik ben nu wat rustiger aan het doen, toen was ik echt een beest. Het lijkt de laatste tijd potverdomme wel of het mannelijke ras ten onder gaat aan massawaanvoorstellingen.
Tuurlijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:08 schreef kastanova het volgende:
Door die mannen krijg ík goddomme een slechte naam!
Ja man, laatst nog...quote:
Teken dan driehoekjes ...quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:15 schreef kastanova het volgende:
Ja man, laatst nog...
Had ik 3 lekkere Russische sletjes netjes omcirkelt in de folder, gelooft de helft in de kroeg niet dat ze van mij zijn!
Drie zelfs? Waren ze in de uitverkoop?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja man, laatst nog...
Had ik 3 lekkere Russische sletjes netjes omcirkelt in de folder, gelooft de helft in de kroeg niet dat ze van mij zijn!
Voor sommige mannen zijn vrouwen altíjd in de uitverkoopquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:39 schreef Isambard het volgende:
[..]
Drie zelfs? Waren ze in de uitverkoop?
Omdat ze een soa hebbenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:39 schreef Isambard het volgende:
[..]
Drie zelfs? Waren ze in de uitverkoop?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Voor sommige mannen zijn vrouwen altíjd in de uitverkoop.
Werkt in feite net als bij autogordels...quote:
QFT.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:45 schreef Isambard het volgende:
Ze gaat liever sporten dan dat ze een gezellige avond met jou heeft. Misschien kun je daar conclusies uit trekken?
En het feit dat ze liever gaat sporten dan nog een drankje met jou nemen..quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:57 schreef AlmightyArjen het volgende:
Dat sporten: ze ging hardlopen en dat doet ze wel eens vaker 's avonds, doe ik ook. Waar wat betreft de woordkeuze "laten bezinken" heb ik ook mijn twijfels...
Was dan samen gaan hardlopenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:57 schreef AlmightyArjen het volgende:
Dat sporten: ze ging hardlopen en dat doet ze wel eens vaker 's avonds, doe ik ook.
Misschien wonen ze niet dicht bij elkaar in de buurt, dan ga je ook niet ff je sportkleren thuis ophalen en nog een half uur o,i.d reizenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:04 schreef Isambard het volgende:
[..]
Was dan samen gaan hardlopen
Niet dat zoiets in zo'n situatie wel bij mij op zou komen...
Ik zou echt bloedserieus voorstellen dat ik dan even een biertje zou gaan doen bij haar om de hoek en dan zou ze me na het hardlopen daar op kunnen halen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:07 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Misschien wonen ze niet dicht bij elkaar in de buurt, dan ga je ook niet ff je sportkleren thuis ophalen en nog een half uur o,i.d reizen
The naked man of zoiets zag ik hier laatst?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zou echt bloedserieus voorstellen dat ik dan even een biertje zou gaan doen bij haar om de hoek en dan zou ze me na het hardlopen daar op kunnen halen.
Lopen we daarna naar haar huis zodat ze kan douchen en kunnen we daarna alsnog zien of we de stad in gaan voor een drankje of bij haar een wijntje doen.
"Oh noooooo, maar als ze dat dan vervolgens ook niet wil?"
Nou, dan heb je in ieder geval meer duidelijkheid.
de meeste zoenen ook gewoon niet op de 1e date ookal is het leuk, dus daar kan je niet vanuit gaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:12 schreef macondo het volgende:
Sorry AA, maar dat gaat 'm echt niet worden. Laten bezinken betekent hier "laten afzinken".
En mijn stokpaardje, bij een succesvolle date zoen je elkaar na afloop. Dus doe dat de volgende keer even, merk je direct of ze wil zoenen en zo ja > prima en zo nee> ook duidelijk.
Je bent in de war met neuken, dat is inderdaad wat anders.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:13 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
de meeste zoenen ook gewoon niet op de 1e date ookal is het leuk, dus daar kan je niet vanuit gaan.
Ik heb regelmatig binnen het eerste uur van een date thuis m'n kleding uitgetrokken om te gaan douchen (tuin gewerkt, auto gesleuteld, verbouwing)quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:12 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
The naked man of zoiets zag ik hier laatst?
Vraag of je dan haar badkamer mag gebruiken en kleed je uit, 66% slagingskans dat je blijft slapen
Ook dat doet iedereen gewoon op de eerste date hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:13 schreef macondo het volgende:
[..]
Je bent in de war met neuken, dat is inderdaad wat anders.
Ik verdenk mijn laatste twee dates er in ieder geval van dat ze ook de éérste date wel mee hadden willen gaan. Maar ik stel het liever uit tot de tweede date.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ook dat doet iedereen gewoon op de eerste date hoor.
Ik geloof niet dat dit bij iedereen op deze manier werkt. Zo nu en dan een beetje afstand houden kan geen kwaad... Daarnaast heb ik geen haast en zij volgens mij ook niet...quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zou echt bloedserieus voorstellen dat ik dan even een biertje zou gaan doen bij haar om de hoek en dan zou ze me na het hardlopen daar op kunnen halen.
Lopen we daarna naar haar huis zodat ze kan douchen en kunnen we daarna alsnog zien of we de stad in gaan voor een drankje of bij haar een wijntje doen.
"Oh noooooo, maar als ze dat dan vervolgens ook niet wil?"
Nou, dan heb je in ieder geval meer duidelijkheid.
Wat een ouderwetse / christelijke flauwekul.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:22 schreef Snoepje5 het volgende:
Seks op de 1e date.. Dan ga je niet daten om een relatie aan te gaan
Hoeft niet, ik schrijf haar smsje wel even voor je.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:24 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit bij iedereen op deze manier werkt. Zo nu en dan een beetje afstand houden kan geen kwaad... Daarnaast heb ik geen haast en zij volgens mij ook niet...
BTW: nog geen bericht terug dus dat wordt waarschijnlijk pas morgen
Nee inderdaad, want een relatie met iemand aan gaan waar je ook seks mee hebt gehad: BAH!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:22 schreef Snoepje5 het volgende:
Dat jij er lekker op los sekst op je datesquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee inderdaad, want een relatie met iemand aan gaan waar je ook seks mee hebt gehad: BAH!.
Ja dat...?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:38 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Dat jij er lekker op los sekst op je dates
Eens. Bij een date die kan leiden tot een serieuze relatie zou ik wachten met de seks. Puur omdat dat kan en wat meer spanning later geeftquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:22 schreef Snoepje5 het volgende:
Waarom zou je in godsnaam spanning op willen bouwen als het, ongeacht de tijd die je er mee wacht, na die eerste toch alsnog exact hetzelfde zal worden als wanneer je het direct had gedaan?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:41 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Eens. Bij een date die kan leiden tot een serieuze relatie zou ik wachten met de seks. Puur omdat dat kan en wat meer spanning later geeft
Da's nou het mooie: je timed het niet, het gaat vanzelf een keer... En tuurlijk, uiteindelijk wordt het hetzelfde maar daar gaat het niet om, het gaat om de eerste paar kerenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:49 schreef kastanova het volgende:
Echter, redenen zoals "spanningsopbouw", come on, wie wil je voor de gek houden.
Ik bedoel, hoe kan iets in godsnaam een "principe" zijn als je er niet eens concrete termijnen of uberhaupt ideeën over hebt?
"Ja ik wacht tot euuuh... Nou ja, tot... Euuuhm... Omdat ik euuh.. Naja, eigenlijk gewoon tot zij aan geeft dat ze het wel wil..."
Tja, ook die heb ik eerder gehoord...quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:05 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Da's nou het mooie: je timed het niet, het gaat vanzelf een keer... En tuurlijk, uiteindelijk wordt het hetzelfde maar daar gaat het niet om, het gaat om de eerste paar kerenEn seks vind ik toch wel een bijzonder iets wat ik niet zomaar met iedereen op een eerste date zou willen gaan doen. Maar ja, da's mijn visie...
Het is maar net wat je bijzonder noemt...quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, ook die heb ik eerder gehoord...
bij·zon·der [biezonder] bn; 1 afwijkend vh gewone
Oftewel, als je het bijzonder/afwijkend wilt houden, moet je het júist met elke date doen, dan is het immers elke keer anders.
Simpel optelsommetje; stel je hebt 20 dates, waarbij je er dus volgens jouw "tactiek" slechts met 2 het bed deelt. Of ik heb er 20 en deel er met 15 het bed.
Jij hebt uiteindelijk slechts 2 "bijzondere" ervaringen gehad waarbij ik er 15 heb gehad.
Wie heeft er dan een meer bijzonder seksleven?
En ik bedoel dit écht niet om iemand persoonlijk of iemands gedachtegoed af te zeiken ofzo, maar dergelijke opmerkingen zijn vrijwel altijd façades waar ze op een gegeven moment zelf het meest in zijn gaan geloven.
Als ik er geen gevoel bij zou hebben, zou ik niet eens met ze daten...quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:18 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Het is maar net wat je bijzonder noemt...
Ik heb liever seks met 2 vrouwen die ik echt leuk vind dan met 15 waar ik totaal geen gevoel bij heb.
Na wat heen en weer gemail heb ik iig nog geen gevoel erbij, dat kost toch wel een aantal dates...quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik er geen gevoel bij zou hebben, zou ik niet eens met ze daten...
Arjen, we weten beiden dat jouw mening hierover tailor-made aangepast is naar de situatie zoals jij denkt dat ie voor jou is. Of inderdaad wat Kasta al stelde:quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:29 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Na wat heen en weer gemail heb ik iig nog geen gevoel erbij, dat kost toch wel een aantal dates...
Anyway, ik denk dat we gewoon een verschillende kijk op deze zaak hebben
Het zal dan wel aan de leeftijd liggen, een paar jaar geleden dacht ik er anders over dan nu.quote:Op donderdag 2 juni 2011 08:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Arjen, we weten beiden dat jouw mening hierover tailor-made aangepast is naar de situatie zoals jij denkt dat ie voor jou is. Of inderdaad wat Kasta al stelde:
"No offence, maar bij dat soort uitspraken krijg ik toch altijd een beetje het idee dat je er geen keuze in hebt dan dat het daadwerkelijk een keuze is."
Gefeli AA. Toch leuk dat het gelukt is om je 1e date te krijgen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:41 schreef AlmightyArjen het volgende:
Zo, net terug van mijn eerste date en ze is leuk!We hebben wat gegeten, 3 uur over gedaan. Tijdens het teruglopen voorgesteld om nog ergens wat te gaan drinken maar ze wilde nog gaan sporten dus ze vond het wel goed zo (het was toen ongeveer 21:15). Dus tja, ik weet niet hoe zij erover denkt. Het was voor de rest wel gezellig, geen ongemakkelijke stiltes e.d. Tijdens het "afscheid" zei ze "we laten het even bezinken" dus ik weet niet hoe negatief dat is
Net ff een sms gestuurd dat ik het gezellig vond en dat ik haar graag nog wel een keer wil zien, ben benieuwd naar het antwoord!
quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:49 schreef picardmike het volgende:
Nou ik ga straks daten ben benieuwd of het wat is. We gaan op het terras zitten. Omdat ik het idee heb dat dit een speciale meid is, neem ik nog wat leuks mee.
Een bosje bloemen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:49 schreef picardmike het volgende:
Nou ik ga straks daten ben benieuwd of het wat is. We gaan op het terras zitten. Omdat ik het idee heb dat dit een speciale meid is, neem ik nog wat leuks mee.
Ik had het goed ingeschatquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:20 schreef AlmightyArjen het volgende:
Het verlossende woord is eruit, net een sms en mail gehad. Volgens haar heeft ze het heel gezellig gehad e.d. maar is de vonk niet overgeslagen. Ze gaf aan dat men ook wel eens zegt dat iets moet groeien maar ze heeft het gevoel dat dat niet gaat gebeuren.
Einde verhaal dus
Duh, iedereen heeft dat goed ingeschat behalve Arjen zelf. Vraag is of hij tijdelijk een bord voor zijn kop had (hoop hebben, vrij gangbaar) of dat er structureel wat problemen zijn om vrouwen te interpreteren (nofi).quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:46 schreef Isambard het volgende:
[..]
Ik had het goed ingeschat
Jammer voor jou, maar aan de andere kant goed dat ze zo snel duidelijk is. Ik heb wel eens een paar maanden lang met een vrouw gemaild/gebeld/gedate tot ze uiteindelijk kon zeggen dat ze niet verliefd was.
Het is PicardMike. Kan van alles zijn. "Alsjeblieft schat, ik heb een goudvis / gestolen fiets / frituurpan voor je meegenomen"quote:
Good for you! Wie heeft wie weer in genade aangenomen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:38 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik ben ff gestopt met datingssites aangezien ik weer wat heb met mijn ex.... Niet dat iemand mij mistte maar ik denk meld maar ff af en toe wat...
Doe dat nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:49 schreef picardmike het volgende:
Uhh moeilijk te zeggen. Maar twee dates gehad, en daarvan maar één keer blijven slapen - maar het heeft er verder wel alle schijn van dat het relatie genoemd mag worden binnenkort. Ik probeer het zelf rustig aan te doen (vorige relatie was niet zo lang geledenquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:06 schreef Cue_ het volgende:
@macondo.. maar heb je nu dan relatie met dat bagagemeisje? of hoe en wat (heb het verhaal relatief gemist)
Maar was het nou weer een doelpuntloos gelijkspel of is er nu *eindelijk* eens gescoord?quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:09 schreef Cue_ het volgende:
ow nog heel pril dus! Wel leuk.
Bij mij was het erg gezellig. Tot 6 vanmorgen gebleven. Hij lijkt serieus te zijn... En ben zelf benieuwd waar t heen kan gaan. Dus dat is positief.
Lol. Er is gescoord.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:34 schreef macondo het volgende:
Maar was het nou weer een doelpuntloos gelijkspel of is er nu *eindelijk* eens gescoord?
En jaren later, bij de bruiloft, zullen er nog veel grappen gemaakt worden dat meneer zo'n treuzelaar wasquote:
Haha nee hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:59 schreef macondo het volgende:
En jaren later, bij de bruiloft, zullen er nog veel grappen gemaakt worden dat meneer zo'n treuzelaar was
Zij vond jou dus niet leuk en verzon een excuus om er tussenuit te komen. Seriously, van een date weggaan omdat je moet sporten, zonder dat je in een team oid speeltquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:41 schreef AlmightyArjen het volgende:
Zo, net terug van mijn eerste date en ze is leuk!We hebben wat gegeten, 3 uur over gedaan. Tijdens het teruglopen voorgesteld om nog ergens wat te gaan drinken maar ze wilde nog gaan sporten (het was toen ongeveer 21:15).
Er gaat geen bel rinkelen?quote:dus ze vond het wel goed zo
Ik wel. Ik gok dat ze jou iets minder leuk vond, dan jij haar (nofi).quote:Dus tja, ik weet niet hoe zij erover denkt.
We laten het even bezinken? Wtfquote:Het was voor de rest wel gezellig, geen ongemakkelijke stiltes e.d. Tijdens het "afscheid" zei ze "we laten het even bezinken" dus ik weet niet hoe negatief dat is![]()
Ik gok een nee, heb je dat zelf nog niet door? En ik had niet eens een sms meer gestuurd na zo'n afsluiting. Wel jammer voor je trouwens (omdat jij haar blijkbaar wel leuk vond), maja volgende keer beter hequote:Net ff een sms gestuurd dat ik het gezellig vond en dat ik haar graag nog wel een keer wil zien, ben benieuwd naar het antwoord!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |