Ik ben wel voorstander van je gevoel laten leiden en totaal niet stilstaan bij de gevolgen. Levert de mooiste belevenissen opquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:01 schreef DigitalGirl het volgende:
Geldt voor datingsites nu ook dat het slecht is om dagelijks te praten? Je weet wel te enthousiast worden en iets te veel tijd willen praten, beter om je verlangen wat meer onder controle te houden?
Zekerquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben wel voorstander van je gevoel laten leiden en totaal niet stilstaan bij de gevolgen. Levert de mooiste belevenissen op
Toch kan ik ook heel goed bijten. Moet ik het een keer voor doen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
>>> bij miauw denk ik eerder aan krabben
Is goed... haal ik even een watermeloenquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:22 schreef Isambard het volgende:
Toch kan ik ook heel goed bijten. Moet ik het een keer voor doen?
Dat is idd slecht, als je te vaak praat zonder elkaar gezien te hebben verhoog je de kans dat het mis loopt. Ik had gisteren bijna ruzie toen ik feedback gaf op mijn date of ze wel een kat zou nemen of niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:01 schreef DigitalGirl het volgende:
Geldt voor datingsites nu ook dat het slecht is om dagelijks te praten? Je weet wel te enthousiast worden en iets te veel tijd willen praten, beter om je verlangen wat meer onder controle te houden?
Ik zat eerder te denken aan een lekker zacht vrouwenhuidjequote:Op woensdag 1 juni 2011 19:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Is goed... haal ik even een watermeloen
Juist.quote:Op woensdag 1 juni 2011 19:27 schreef Isambard het volgende:
Ik zat eerder te denken aan een lekker zacht vrouwenhuidje
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:14 schreef macondo het volgende:
En ik me al die jaren maar afvragen wat die Spinvis toch in godsnaam bedoelde...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was an atheist until I realized I was God
Die gebruik ik om mijn tanden sterk te houden.quote:
Door die mannen krijg ík goddomme een slechte naam!quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:02 schreef picardmike het volgende:
Vraag me soms echt af waarom sommige mannen zo bluffen met hun dates. Kom het nu ook al straat tegen. Een tijdje geleden een sportgenoot die bij mij op de vechtschool zit. Die liet foto's zien van een naakte russiche meid waarmee die chatte. Die zou binnenkort naar Nederland komen en hij had haar al een paar keer gezien. Zeg niet dat het niet kan, en hij geloofde er zelf ook wel in, maar het leek eerder een waan. En ook een collega van me die claimt alle vrouwen op het internet te versieren, maar dan vraag je waar ze zijn. Ja vroeger ik ben nu wat rustiger aan het doen, toen was ik echt een beest. Het lijkt de laatste tijd potverdomme wel of het mannelijke ras ten onder gaat aan massawaanvoorstellingen.
Tuurlijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:08 schreef kastanova het volgende:
Door die mannen krijg ík goddomme een slechte naam!
Ja man, laatst nog...quote:
Teken dan driehoekjes ...quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:15 schreef kastanova het volgende:
Ja man, laatst nog...
Had ik 3 lekkere Russische sletjes netjes omcirkelt in de folder, gelooft de helft in de kroeg niet dat ze van mij zijn!
Drie zelfs? Waren ze in de uitverkoop?quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja man, laatst nog...
Had ik 3 lekkere Russische sletjes netjes omcirkelt in de folder, gelooft de helft in de kroeg niet dat ze van mij zijn!
Voor sommige mannen zijn vrouwen altíjd in de uitverkoopquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:39 schreef Isambard het volgende:
[..]
Drie zelfs? Waren ze in de uitverkoop?
Omdat ze een soa hebbenquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:39 schreef Isambard het volgende:
[..]
Drie zelfs? Waren ze in de uitverkoop?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Voor sommige mannen zijn vrouwen altíjd in de uitverkoop.
Werkt in feite net als bij autogordels...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |