Daar ben ik niet bang voor. Sowieso heb ik weinig verwachtingen. Zie het altijd wel hoe het looptquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:03 schreef macondo het volgende:
Snap er ook weinig van, maar het zijn dan ook alleen Engel en Cue. Misschien om het mentale risico van een teleurstelling / blauwtje uit te sluiten
Dat vermoeden had ik eigenlijk ook een beetje ja...quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:03 schreef macondo het volgende:
[..]
Snap er ook weinig van, maar het zijn dan ook alleen Engel en Cue. Misschien om het mentale risico van een teleurstelling / blauwtje uit te sluiten
Jôh, lekker al je problemen meteen uitsmeren..quote:ik:
Hmm ja dat is waarWoon je al op jezelf?
zij:
nee.... bij mij ouders... maar als het kon je was ik daar weg
ik:
Ah ja, waarom?
zij:
de conflicten
ik:
Hmm oke..
zij:
ja.. minder maar ja zit er al... meer dan 5 jaar tegen aan te boxen... maar ik kan er niet meer tegen
Dat helpt vast om veel dates te scoren.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:16 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Jôh, lekker al je problemen meteen uitsmeren..
Haha, het maakt zo'n goede indruk op mijquote:
De site ligt er nu uit.. Pepper.. Maar haha ik zag dat profiel, oh oh.. Daar kun je allemaal standaard vragen beantwoorden maar overal stonden wel problemen als '' Jaa ik stap niet snel op jongens af '' '' Ik ben onzeker '' '' Ik hoop mijn leven nu echt te verbeteren ''quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:21 schreef Silenus het volgende:
Ik was ook altijd meteen gevlogen bij het zinnetje 'ja heb wel moeilijke tijden gekend'.
Hop, labiel-alert, wegwezen!
yup, gaat voor me kokenquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:33 schreef macondo het volgende:
Kom je nu mee! Wie ook alweer? Die buurman?
Slecht, hij zit er nu nog steeds!quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:36 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoe was het afgelopen met die date van iemand hier die een lekke band had en op het terrasje zat je wachten?
Ja, had je al verteldquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
yup, gaat voor me koken
en wanneer had ik er dan mee moeten komen, want volgens mij had ik het al verteld (niet zeker meer)
Prima, ze was maar een klein beetje te laat en na afloop is een plek op de bagagedrager natuurlijk onweerstaanbaar romanties.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:36 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoe was het afgelopen met die date van iemand hier die een lekke band had en op het terrasje zat je wachten?
Ik mis wel eens flarden, je hebt het vast verteld. Maar nu wachten we morgenochtend in spanning af op twee (2) verslagen. Jeuj!quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
yup, gaat voor me koken
en wanneer had ik er dan mee moeten komen, want volgens mij had ik het al verteld (niet zeker meer)
Dus niets geworden?quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Prima, ze was maar een klein beetje te laat en na afloop is een plek op de bagagedrager natuurlijk onweerstaanbaar romanties.
Ohke, spotte een beetje sarcasme ''na afloop is een plek op de bagagedrager natuurlijk onweerstaanbaar romanties.''quote:
Tongelen?quote:
Nikskebeurt, alleen maar een muts met haar piekermodus in de overdrive. Niks aan de hand, all wellquote:
Dat is anders lang zo erg niet blijktquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zie, ik begin mijn standaarden te verlagen. Nog even en het is gebeurd met meDan zit ik aan een Provinciaaltje vast
Oh dat, was al tweede date dus dat zit natuurlijk allemaal wel goed.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:54 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Of je haar huig hebt gekieteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door macondo op 01-06-2011 17:25:46 ]Overal verstand van.
Zijn leuke dames tochquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:51 schreef Snoepje5 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb ik aan een Russische datingsite/ Russische vrijgezellen ?
Advertentie op fok..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |