quote:Als je profiel zo lees, vraag ik me af of mijn ouders een jongere zus voor me hebben achtergehouden hahaha
WTFquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:54 schreef Spirit82 het volgende:
In het kader van berichtjes die je beter NIET kunt versturen als je iemand aan wilt spreken op een datingwebsite:
[..]
Ik zie je ook als mijn zusje, Spiritquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:54 schreef Spirit82 het volgende:
In het kader van berichtjes die je beter NIET kunt versturen als je iemand aan wilt spreken op een datingwebsite:
[..]
Ik zie jou meer als die enge oom die je op verjaardagen liever vermijdt...quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik zie je ook als mijn zusje, Spirit
Hij is in ieder geval niet geïnteresseerd in een date.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar dat maakt het er niet beter opquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:11 schreef Isambard het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval niet geïnteresseerd in een date.
Je wilt weten wat Picard vind van jullie date?quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de date van picardmike is :p
Nou is goed aangekomen hoor geen probleem. Was een doosje chocoalde van de bezinepomp, bloemen vind ik toch te. Dan moet ze daar mee slepen enzo en gaat alle aandacht naar die bloemen. Ze zag er wel anders uit dan op de foto's wat mij demoraliseerde, maar toch leuk gepraat. Op de foto's straalde ze wat meer seksappeal uit en leek ze wat schattiger. In echt had ze zo'n Seven kapsel met een neutrale blik er onder. Ze had wel een goed figuur. Maar ik was niet echt seksueel gestimuleerd.quote:
Voor herhaling vatbaar?quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:22 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou is goed aangekomen hoor geen probleem. Was een doosje chocoalde van de bezinepomp, bloemen vind ik toch te. Dan moet ze daar mee slepen enzo en gaat alle aandacht naar die bloemen. Ze zag er wel anders uit dan op de foto's wat mij demoraliseerde, maar toch leuk gepraat. Op de foto's straalde ze wat meer seksappeal uit en leek ze wat schattiger. In echt had ze zo'n Seven kapsel met een neutrale blik er onder. Ze had wel een goed figuur.
Tja ik werd niet echt opgewonden van haar hoofd en dat is voor mij al een rede om niet voor seks te gaan. Ze was niet echt lelijk ook, ja gewoontjes. Maar ik twijfel een beetje of dat komt omdat ze haar haar omhoog had staan met een kuif en niet gewoon langs haar hoofd, dan krijg je meteen zo;n ander beeld. Veel tijd om haar lichaam te checken zonder dat ze het doorhad kreeg ik ook niet. In het algemeen heb ik eigenlijk meer het gevoel dat ik mijn tijd verspilt heb, maar ze was wel aardig dus misschien de volgende keer wel wat meer vuur er in gooien om te kijken hoe ze reageerd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 17:23 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Voor herhaling vatbaar?
Nog genuekt?
Hoe dat zo???quote:In het algemeen heb ik eigenlijk meer het gevoel dat ik mijn tijd verspilt heb
Omdat ik op een datingsite sta om met stoten te daten, niet met dames die mij normaal gesproken niet echt opvallen. En dit was eigenlijk gewoon de jongere versie van mijn tante dus ze zat een beetje in dezelfde genenpoel wat misschien een vertekend beeld geeft.quote:
Briljant weerquote:Op donderdag 2 juni 2011 17:40 schreef picardmike het volgende:
[..]
Omdat ik op een datingsite sta om met stoten te daten, niet met dames die mij normaal gesproken niet echt opvallen. En dit was eigenlijk gewoon de jongere versie van mijn tante dus ze zat een beetje in dezelfde genenpoel wat misschien een vertekend beeld geeft.
Ik weet niet wat aan de sos zitten betekent, maar het is gewoon de klassieke PM zoals hij altijd is hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef kastanova het volgende:
Zit die PM tegenwoordig aan de sos ofzo?
Ssshhttt!! Ik mis zijn posts zo ergquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef kastanova het volgende:
Zit die PM tegenwoordig aan de sos ofzo?
Hier begrijp ik even geen zak van. Toelichting?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou ik kom tenminste met een reden.
Coke dudequote:Op donderdag 2 juni 2011 22:23 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat aan de sos zitten betekent, maar het is gewoon de klassieke PM zoals hij altijd is hoor.
Nou als het woordje sek of rel naar voren komt kan ik dit aanhalen als excuus. Waterdicht!quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:24 schreef macondo het volgende:
[..]
Hier begrijp ik even geen zak van. Toelichting?
Sshhtt !!! Daarom issie juist zo geweldigquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:24 schreef macondo het volgende:
[..]
Hier begrijp ik even geen zak van. Toelichting?
Jepquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Coke dude.
Verwar ik hem dan met iemand anders ofzo? Hij was toch die dude die achter elke datingsite een complottheorie zag waardoor hij niet aan de vrouw kwam?
Aha, op die fiets!quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:26 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou als het woordje sek of rel naar voren komt kan ik dit aanhalen als excuus. Waterdicht!
Wat dan weer vooral lag aan het feit dat ie een neger was.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Coke dude.
Verwar ik hem dan met iemand anders ofzo? Hij was toch die dude die achter elke datingsite een complottheorie zag waardoor hij niet aan de vrouw kwam?
Tenzij het Michael Jackson is wasquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:01 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Wat dan weer vooral lag aan het feit dat ie een neger was is.
Die was ook een neger. Een verbleekte dan.quote:
Ik heb haar in genade teruggenomen na een heel lang en goed gesprek te hebben gehad. We gaan een aantal dingen anders aanpakken voortaan en iig niet meer samenwonen, dat was minder leuk dan verwacht en in de weekenden zijn we samen en door de weeks zitten we elk in onze eigen huisje en doen we onze eigen dingen. Zo begon onze relatie eigenlijk ook en dat was ook de leukste tijd van onze relatie.quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Good for you! Wie heeft wie weer in genade aangenomen?
En hoe was het?quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:54 schreef Snoepje5 het volgende:
Morgen een paar uurtjes weg naar het zuidelijke limburg ..
En in de toekomst is samenwonen dan wel een optie?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik heb haar in genade teruggenomen na een heel lang en goed gesprek te hebben gehad. We gaan een aantal dingen anders aanpakken voortaan en iig niet meer samenwonen, dat was minder leuk dan verwacht en in de weekenden zijn we samen en door de weeks zitten we elk in onze eigen huisje en doen we onze eigen dingen. Zo begon onze relatie eigenlijk ook en dat was ook de leukste tijd van onze relatie.
22 zit bij mij de +/- 4 grens. Maar het liefst dichter bij mijn leeftijd idd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:13 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat vinden jullie dat het maximale verschil in leeftijd mag zijn op jonge leeftijd om er normaal aan te laten kijken door buitenstaanders?
Bijv 16 en 22, 15 en 18, 16 en 20? Kan iets serieus zijn als er op zo'n leeftijd 3+ leeftijdsverschil tussen zit?
Ja waarom niet? Het is maar hoe je erbij tegen aan kijkt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:13 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat vinden jullie dat het maximale verschil in leeftijd mag zijn op jonge leeftijd om er normaal aan te laten kijken door buitenstaanders?
Bijv 16 en 22, 15 en 18, 16 en 20? Kan iets serieus zijn als er op zo'n leeftijd 3+ leeftijdsverschil tussen zit?
Wat gaan jullie doen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
Vanmiddag date met een mach van Paiq. Ik heb er zin in
Terrasje pakkenquote:
Dank jequote:
quote:
Het was gezelligquote:
Lees maar in singlesquote:
Gezellig, dat is behoorlijk verkeerde term voor een date. Helaas! En dat singles geleuter gaan we niet lezen, vooruit met de geit hier!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lees maar in singles![]()
We hebben gezellig zitten kletsen op een terrasje. Ik hoop dat er een vervolg komt
neequote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Gezellig, dat is behoorlijk verkeerde term voor een date. Helaas! En dat singles geleuter gaan we niet lezen, vooruit met de geit hier!
Leeftijd man gedeeld door 2 + 7 = minimale leeftijd vrouw..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:13 schreef Snoepje5 het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Gezellig, dat is behoorlijk verkeerde term voor een date. Helaas! En dat singles geleuter gaan we niet lezen, vooruit met de geit hier!
quote:
Verder slechts niet boeiend geouwehoer...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkben niet zo goed in dat soort dingen inschatten. Ik vond het aan het begin wel een beetje tegenvallen. Ik vind haar iig wel leuk. Leuk genoeg om nog eens af te spreken.
quote:Op zondag 5 juni 2011 01:05 schreef picardmike het volgende:
Nou ik en mijn date zijn er samen over eens dat we geen vervolgdate meer doen. We zijn donderdag na een hectische date waar ik te laat kwam omdat ik ineens de weg naar het centrum van Rotterdam niet meer kon vinden, zij nog sms'te dat ze met de fiets ging en heel ergens anders stond dan waar we afgesproken hadden en na het te laat komen die plek ook nog is moest vinden. Wat niet lukte want ik stond bij de Blaak alleen was die heel erg lang en ik wist niet waar ze precies stond. Dus nadat ze naar 3 locaties gefietst was en ik stond te wachten bij het museum. Hadden we na een uur eindelijk een date bij een terrasje aan het water. De gedachte ging de hele tijd door me hoofd van "ik had allang weg gefietst" maar nee ze kwam nog!
Toen ik haar zag lachte ik effe en zij ook maar toen ze voor me stond met haar zonnebril op en ik haar ogen zag. Zag ik toch echt een meisje van 23jaar met een klein hoofdje en een puber uiterlijk voor mij. Ik probeerde haar lichaam nog te checken voor wat meer ontwikkelde onderdelen maar dat had ze al snel door. Ze zat mij ook te checken, nadat ze naar beneden had gekeken op mijn lichaam vuurde ze er achteraan "dus je zit op een sport". Tja ze wel leuke kleding aan maar echt seksy was ze niet. Op een gegeven moment besloot ik maar van de zon te genieten en na een tijd weg te gaan. Vroeg nog of ze mee wou lopen voor een kleine evalutatie, maar we liepen samen een doodlopende straat in waarna we afscheid moesten nemen. Ineens wou ze zoenen, dan maar spontaan. We vuurde elkaar lippen op elkaars af maar ik merkte geen aantrekkingskracht. Toen fietste ze weg en zag ik wellicht nog wel een lekker kontje waar ik iets mee kon.
Toen ik thuis was zat ik er een beetje mee hoe ik deze meid moet gaan introduceren in mijn kennissenkring we passen echt niet bijelkaar en mijn vrienden lachen me uit. Sta je hiernou voor op een datingsite. Ze kwam zelf al met een sms' je dat we elkaars type niet echt waren. Toen heb ik haar nog effe uitgescholden, want ik ga ook niet over een nacht ijs. En hebben we vaarwel gezegd.
Daten is cool man moet je echt eens per maand doen, not.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het echt meer zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
quote:Op zondag 5 juni 2011 01:25 schreef picardmike het volgende:
[..]
Daten is cool man moet je echt eens per maand doen, not.
Op de foto zag ze er zo uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het echt meer zoZoals ze er op die derde uit ziet is het mijn smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I was an atheist until I realized I was God
Derde > tweede iig.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zoals ze er op die derde uit ziet is het mijn smaak.
Zo'n bitch met pittig kapsel die boos in de camera kijkt. Ook totaal niet mijn smaak. Eerste foto met dat konijn is wel leuk. Maar volgens mij zit er verder ook 'niet zoveel aan', of zie ik dat verkeerd?quote:
Pubertje. Alle vrouwen lelijk verklaren zonder het goed te kunnen zienquote:
Ik weet niet op wie je precies reageert, maar ik herken me hier eigenlijk wel een beetje in. Alleen, een fotomodel in een blad beoordelen is wel totaal iets anders dan een 'klik' met een vrouw in het echt. Maar inderdaad, je punt is terecht. Hoe stellig ik ook roep dat het een bitch met kort pittig kapsel is en 'dat er niets aan zit', ik zou wel enorm stom zijn als ik haar in een situatie zoals Picardmike beschrijft om die reden zou afwijzen. Ik hoop dan ook voor hem dat hij de vrouwen normaal gesproken van zich af moet slaan vanwege de enorme aantrekkingskracht die hij heeftquote:Op zondag 5 juni 2011 13:33 schreef kastanova het volgende:
Whehehe, doet me denken aan een eeuwige maagd uit m'n vriendengroep; van die types die de playmate van de maand hooofdschuddend terugleggen in de leesportefeuille met de woorden "Mweh, niets voor mij, veel te dikke wenkbrauwen."
Nee inderdaad, anders waren jullie een match made in heaven geweest.
Jij roept dus ook "fucking ugly" bij een meisje met een gemiddeld uiterlijk, maar je hoopt ondertussen er wel een kans bij te maken? Klinkt als een zeldzaam soort openhartigheidquote:Op zondag 5 juni 2011 14:41 schreef Isambard het volgende:
[..]
Ik weet niet op wie je precies reageert, maar ik herken me hier eigenlijk wel een beetje in. Alleen, een fotomodel in een blad beoordelen is wel totaal iets anders dan een 'klik' met een vrouw in het echt. Maar inderdaad, je punt is terecht. Hoe stellig ik ook roep dat het een bitch met kort pittig kapsel is en 'dat er niets aan zit', ik zou wel enorm stom zijn als ik haar in een situatie zoals Picardmike beschrijft om die reden zou afwijzen. Ik hoop dan ook voor hem dat hij de vrouwen normaal gesproken van zich af moet slaan vanwege de enorme aantrekkingskracht die hij heeft
En tja, als dat soort uitspraken over vrouwen en het 'eeuwig maagd' zijn onlosmakelijk aan elkaar verbonden zijn, denk ik dat ik daar ook maar gauw iets aan moet gaan doen![]()
Als je het op die manier omschrijft wel jaquote:Op zondag 5 juni 2011 14:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij roept dus ook "fucking ugly" bij een meisje met een gemiddeld uiterlijk, maar je hoopt ondertussen er wel een kans bij te maken? Klinkt als een zeldzaam soort openhartigheid
1 en dezelfde vrouw.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:35 schreef macondo het volgende:
[..]
Pubertje. Alle vrouwen lelijk verklaren zonder het goed te kunnen zien. Gewoon normale vrouw, niets ugly aan. Hooguit niet je type.
Mensen die zichzelf apart/uniek noemen, zijn juist meestal de eenheidsworsten...quote:Op zondag 5 juni 2011 15:05 schreef Isambard het volgende:
[..]
Als je het op die manier omschrijft wel ja![]()
Maar: nee. Hoewel ik wel 'apart' ben als het gaat om bepaalde uitspraken.
Bedankt, je punt over mensen die zichzelf bijzonder noemen is duidelijk. Alleen bedoelde ik 'apart' niet in de zin van 'kijk eens hoe speciaal ik ben', maar gewoon in de zin van vreemd, raar, waarvan mensen elkaar aankijken en zeggen 'huh, zei hij dat nou echt?' Er lopen ongetwijfeld honderden jongens rond die zo zijn als ik. In iedere vriendengroep minstens één, denk ik.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf apart/uniek noemen, zijn juist meestal de eenheidsworsten...
Kijk voor de grap eens naar Gothic's/panda's; oh, oh, oh, wat vinden ze zichzelf ongelooflijk uniek en afwijkend.
En dan ondertussen allemaal dezelfde zwarte, lange kleding dragen en met 40 man dezelfde oogschaduw delen.
Conclusie; Hoe stelliger iemand zijn "speciale eigenschap" roemt, des te groter is de kans dat hij de eigenschap in zijn geheel niet bezit.
en ik kan het weten, ik heb "extreem" op m'n schouderblad staan.
Terwijl ik het toch vaker zie dat een dame van mijn leeftijd met een 'oudere' man een relatie aan gaat. Dus is het vreemd? Nee... wie weet... Heb zelf ook een relatie gehad met een vrouw van 33. (ok.. dat verschil is iets kleiner, maar voor mij was het best een grote stap).quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik begin ernstig aan mezelf te twijfelen... deze overenthousiaste man is 41 en zijn profiel staat vol "leuke en gezellige dingen!!!" en toch heb ik net gereageerd op zijn berichtje(bij opleiding staat wo en hij ziet er niet als 41 uit op zijn foto, dus ik geef hem het voordeel van de twijfel... hoewel ik niet weet of dat opweegt tegen zijn hobbies dansen en paardrijden
)
Ook zoiets.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
22 zit bij mij de +/- 4 grens. Maar het liefst dichter bij mijn leeftijd idd.
Nou 16 en 22 dat gaat toch wel aardig ver? Je hebt er natuurlijk ook tussen zitten van 16 die misschien wel 20 lijken.. maar ik zou het persoonlijk raar vinden als iemand vraagt, en hoe oud is jouw vriendin en ik moet dan zeggen ja ze is 16 ( terwijl ik 22 ben ).quote:Op zondag 5 juni 2011 15:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ook zoiets.Nou ja... eronder mag wel tot de -6.... Hangt van de dame in kwestie af.
Ik doelde op mijn leeftijd.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:55 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Nou 16 en 22 dat gaat toch wel aardig ver? Je hebt er natuurlijk ook tussen zitten van 16 die misschien wel 20 lijken.. maar ik zou het persoonlijk raar vinden als iemand vraagt, en hoe oud is jouw vriendin en ik moet dan zeggen ja ze is 16 ( terwijl ik 22 ben ).
Nou ik heb niet gezegd dat ze lelijk was alleen dat ze er in het echt veel jonger uitzag dan op de foto's. En ik voor het eerst sinds lange tijd een vrouw aan moest kijken met beide ogen naar binnen gericht. 5jr verschil was toch iets te veel. Nu stel ik mijn grens weer op min 3 jr verschil.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:55 schreef Viking84 het volgende:
Picardmike. Ik word steeds benieuwder of jij eigenlijk volle zalen trekt.
Haha cool van die gast dat ie je daar over durft aan te sprekenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:36 schreef Spirit82 het volgende:
Niet van een datingwebsite, maar toch: Vrijdag met een vriendin de stad in geweest en op weg van kroeg A naar kroeg B liepen we langs een woest aantrekkelijke man die buiten stond te staan met een vriend. Tijdens het langslopen keek hij mij aan, ik keek hem aan en ik keek zelfs nog even achterom en zag dat hij mij ook nakeekHoe romantisch! Gister weer de stad in want er was hier een festival en ik zei nog tegen vriendin: zou leuk zijn als hij er ook was!! Je kent dat soort dorpsfestivallen wel: praatje hier, praatje daar, heuj, nog een vriend, bla. Dus ik zie een vriendin staan, loop ernaartoe, praatje maken en ik word me toch een partij raar aangekeken door de gast met wie zij stond te praten. Dus ik had echt zoiets van: jeetje gast, wat dóe je?! Beetje irritant, maarja. Zegt ie ineens "Je herkent me niet meer he?"
Bleek het die gast te zijn, maar vandaag had ie zich geschoren, dus ik herkende hem echt niet meer
Anways, hij is net weg
Ja, naar eigen zeggen had ie genoeg vloeibare moed op om zoiets te hebben van "lekker boeiend ook". Het enige kutte eraan is dat die vriendin hem dus al 5 jaar ofzo kent en een paar keer met hem heeft gezoend. Ik vroeg of ze het wel ok zei en haar reactie was "jaaaa tuurlijk!!", maar tien minuten later kwam ze melden dat ze het eigenlijk toch niet zo leuk vond..quote:Op zondag 5 juni 2011 18:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Haha cool van die gast dat ie je daar over durft aan te spreken
Is het bed nog heel?
Vind je hem leuk genoeg om nog eens af te spreken dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, naar eigen zeggen had ie genoeg vloeibare moed op om zoiets te hebben van "lekker boeiend ook". Het enige kutte eraan is dat die vriendin hem dus al 5 jaar ofzo kent en een paar keer met hem heeft gezoend. Ik vroeg of ze het wel ok zei en haar reactie was "jaaaa tuurlijk!!", maar tien minuten later kwam ze melden dat ze het eigenlijk toch niet zo leuk vond..Dus nog even kijken wat ik daar nu mee aan moet...
Bed is helaas nog heel
Ik dacht dat je niet van donkere mannen hield?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, naar eigen zeggen had ie genoeg vloeibare moed op om zoiets te hebben van "lekker boeiend ook". Het enige kutte eraan is dat die vriendin hem dus al 5 jaar ofzo kent en een paar keer met hem heeft gezoend. Ik vroeg of ze het wel ok zei en haar reactie was "jaaaa tuurlijk!!", maar tien minuten later kwam ze melden dat ze het eigenlijk toch niet zo leuk vond..Dus nog even kijken wat ik daar nu mee aan moet...
Bed is helaas nog heel
Zeker wel!!!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vind je hem leuk genoeg om nog eens af te spreken dan?
Waar lees jij dat hij donker is?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:48 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet van donkere mannen hield?
Wel lastig dat je vriendin hem al kent dan.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zeker wel!!!
[..]
Waar lees jij dat hij donker is?
bij singles had je hetzelfde verhaal ergens vertelt en daar las ik dat toevallig.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zeker wel!!!
[..]
Waar lees jij dat hij donker is?
Dat niet persé, wel dat ze dus een oogje op hem heeft... Ik wil haar niet kwetsen, maar aan de andere kant zei hij dat hij me al lang en breed had herkend en ook écht wel op me zou zijn afgestapt als deze gelegenheid zich niet had voorgedaan (als zij er dus niet was geweest en dan hadden we dus niet geweten dat we haar allebei kennen).quote:Op zondag 5 juni 2011 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel lastig dat je vriendin hem al kent dan.
Nou, ik kom net online dus dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:51 schreef picardmike het volgende:
[..]
bij singles had je hetzelfde verhaal ergens vertelt en daar las ik dat toevallig.
Weet hij dat ook?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat niet persé, wel dat ze dus een oogje op hem heeft... Ik wil haar niet kwetsen, maar aan de andere kant zei hij dat hij me al lang en breed had herkend en ook écht wel op me zou zijn afgestapt als deze gelegenheid zich niet had voorgedaan (als zij er dus niet was geweest en dan hadden we dus niet geweten dat we haar allebei kennen).
Het was toen blues festival toch? Daarom weet ik het dat was het hier ook namelijk. Had je ergens in een single topic vertelt volgens mij.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, ik kom net online dus dat lijkt me sterk.
Ja.quote:
Ah! Dat wat ik gister had gepostquote:Op zondag 5 juni 2011 18:54 schreef picardmike het volgende: [..]
Het was toen blues festival toch? Daarom weet ik het dat was het hier ook namelijk. Had je ergens in een single topic vertelt volgens mij.
Luxe positie voor hem dusquote:Op zondag 5 juni 2011 18:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ah! Dat wat ik gister had gepostDat ik hoopte dat hij er misschien zou zijn
![]()
Je was gister heel positief en nu ineens vind je haar niet leuk meer? Apart..quote:Op zondag 5 juni 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Luxe positie voor hem dus![]()
Oh mij date gisteren viel van beide kanten toch wel een beetje tegen. Helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |