abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97737726
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:35 schreef macondo het volgende:

[..]

Pubertje. Alle vrouwen lelijk verklaren zonder het goed te kunnen zien :') . Gewoon normale vrouw, niets ugly aan. Hooguit niet je type.
1 en dezelfde vrouw.
  zondag 5 juni 2011 @ 15:13:24 #277
1484 kastanova
Ah mên..
pi_97737847
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:05 schreef Isambard het volgende:

[..]

Als je het op die manier omschrijft wel ja :P
Maar: nee. Hoewel ik wel 'apart' ben als het gaat om bepaalde uitspraken.
Mensen die zichzelf apart/uniek noemen, zijn juist meestal de eenheidsworsten...
Kijk voor de grap eens naar Gothic's/panda's; oh, oh, oh, wat vinden ze zichzelf ongelooflijk uniek en afwijkend.
En dan ondertussen allemaal dezelfde zwarte, lange kleding dragen en met 40 man dezelfde oogschaduw delen :').

Conclusie; Hoe stelliger iemand zijn "speciale eigenschap" roemt, des te groter is de kans dat hij de eigenschap in zijn geheel niet bezit.

en ik kan het weten, ik heb "extreem" op m'n schouderblad staan :Y).
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 5 juni 2011 @ 15:24:41 #278
309868 Isambard
Houdt van dingen
pi_97738350
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:13 schreef kastanova het volgende:

[..]

Mensen die zichzelf apart/uniek noemen, zijn juist meestal de eenheidsworsten...
Kijk voor de grap eens naar Gothic's/panda's; oh, oh, oh, wat vinden ze zichzelf ongelooflijk uniek en afwijkend.
En dan ondertussen allemaal dezelfde zwarte, lange kleding dragen en met 40 man dezelfde oogschaduw delen :').

Conclusie; Hoe stelliger iemand zijn "speciale eigenschap" roemt, des te groter is de kans dat hij de eigenschap in zijn geheel niet bezit.

en ik kan het weten, ik heb "extreem" op m'n schouderblad staan :Y).
Bedankt, je punt over mensen die zichzelf bijzonder noemen is duidelijk. Alleen bedoelde ik 'apart' niet in de zin van 'kijk eens hoe speciaal ik ben', maar gewoon in de zin van vreemd, raar, waarvan mensen elkaar aankijken en zeggen 'huh, zei hij dat nou echt?' Er lopen ongetwijfeld honderden jongens rond die zo zijn als ik. In iedere vriendengroep minstens één, denk ik.
Alles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.
  zondag 5 juni 2011 @ 15:31:46 #279
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_97738706
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 19:58 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik begin ernstig aan mezelf te twijfelen... deze overenthousiaste man is 41 en zijn profiel staat vol "leuke en gezellige dingen!!!" en toch heb ik net gereageerd op zijn berichtje :') (bij opleiding staat wo en hij ziet er niet als 41 uit op zijn foto, dus ik geef hem het voordeel van de twijfel... hoewel ik niet weet of dat opweegt tegen zijn hobbies dansen en paardrijden :') )
Terwijl ik het toch vaker zie dat een dame van mijn leeftijd met een 'oudere' man een relatie aan gaat. Dus is het vreemd? Nee... wie weet... Heb zelf ook een relatie gehad met een vrouw van 33. (ok.. dat verschil is iets kleiner, maar voor mij was het best een grote stap).

Uiteindelijk niet mee verder gegaan vanwege verschillende redenen. ;)

[ Bericht 50% gewijzigd door -Splash- op 05-06-2011 15:46:16 ]
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zondag 5 juni 2011 @ 15:48:29 #280
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_97739385
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 11:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:

[..]

22 zit bij mij de +/- 4 grens. Maar het liefst dichter bij mijn leeftijd idd.
Ook zoiets. :Y Nou ja... eronder mag wel tot de -6.... Hangt van de dame in kwestie af.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_97739709
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:48 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ook zoiets. :Y Nou ja... eronder mag wel tot de -6.... Hangt van de dame in kwestie af.
Nou 16 en 22 dat gaat toch wel aardig ver? Je hebt er natuurlijk ook tussen zitten van 16 die misschien wel 20 lijken.. maar ik zou het persoonlijk raar vinden als iemand vraagt, en hoe oud is jouw vriendin en ik moet dan zeggen ja ze is 16 ( terwijl ik 22 ben ).
  zondag 5 juni 2011 @ 16:05:34 #282
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_97740235
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:55 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Nou 16 en 22 dat gaat toch wel aardig ver? Je hebt er natuurlijk ook tussen zitten van 16 die misschien wel 20 lijken.. maar ik zou het persoonlijk raar vinden als iemand vraagt, en hoe oud is jouw vriendin en ik moet dan zeggen ja ze is 16 ( terwijl ik 22 ben ).
Ik doelde op mijn leeftijd. ;)
In het geval van 22 zou ik het bij max -4 houden.
pi_97744655
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:55 schreef Viking84 het volgende:
Picardmike :'). Ik word steeds benieuwder of jij eigenlijk volle zalen trekt.
Nou ik heb niet gezegd dat ze lelijk was alleen dat ze er in het echt veel jonger uitzag dan op de foto's. En ik voor het eerst sinds lange tijd een vrouw aan moest kijken met beide ogen naar binnen gericht. 5jr verschil was toch iets te veel. Nu stel ik mijn grens weer op min 3 jr verschil.
Trouwens deze had ook nog issues, ze had een vriend op het voorgezet onderwijs die spijbelde met haar waardoor ze lagere cijfers haalde. Kortom ze heeft zich al helemaal gegeven aan die persoon.

Nou ik geen trek volle zalen meer, maar ik heb vrouwen afgewezen voor minder. Ik heb heel lang vrouwen die 2jr jonger waren afgewezen. Totdat ik ging daten eigenlijk dan moet je dat wel bijstellen.
UITGESCHREVEN
pi_97745242
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 17:36 schreef picardmike het volgende:
Nou ik geen trek volle zalen meer
Niet meer? vroegâh wel? Obesitas? :P
  zondag 5 juni 2011 @ 17:54:26 #285
309868 Isambard
Houdt van dingen
pi_97745457
Kaalheid? Rimpels? Grijze haren?
Alles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.
pi_97747524
Niet van een datingwebsite, maar toch: Vrijdag met een vriendin de stad in geweest en op weg van kroeg A naar kroeg B liepen we langs een woest aantrekkelijke man die buiten stond te staan met een vriend. Tijdens het langslopen keek hij mij aan, ik keek hem aan en ik keek zelfs nog even achterom en zag dat hij mij ook nakeek O+ Hoe romantisch! Gister weer de stad in want er was hier een festival en ik zei nog tegen vriendin: zou leuk zijn als hij er ook was!! Je kent dat soort dorpsfestivallen wel: praatje hier, praatje daar, heuj, nog een vriend, bla. Dus ik zie een vriendin staan, loop ernaartoe, praatje maken en ik word me toch een partij raar aangekeken door de gast met wie zij stond te praten. Dus ik had echt zoiets van: jeetje gast, wat dóe je?! Beetje irritant, maarja. Zegt ie ineens "Je herkent me niet meer he?" :') Bleek het die gast te zijn, maar vandaag had ie zich geschoren, dus ik herkende hem echt niet meer :@ Anways, hij is net weg O+
Sarcasme. Herken het.
  zondag 5 juni 2011 @ 18:39:18 #287
108913 Godshand
guide4you
pi_97747663
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:36 schreef Spirit82 het volgende:
Niet van een datingwebsite, maar toch: Vrijdag met een vriendin de stad in geweest en op weg van kroeg A naar kroeg B liepen we langs een woest aantrekkelijke man die buiten stond te staan met een vriend. Tijdens het langslopen keek hij mij aan, ik keek hem aan en ik keek zelfs nog even achterom en zag dat hij mij ook nakeek O+ Hoe romantisch! Gister weer de stad in want er was hier een festival en ik zei nog tegen vriendin: zou leuk zijn als hij er ook was!! Je kent dat soort dorpsfestivallen wel: praatje hier, praatje daar, heuj, nog een vriend, bla. Dus ik zie een vriendin staan, loop ernaartoe, praatje maken en ik word me toch een partij raar aangekeken door de gast met wie zij stond te praten. Dus ik had echt zoiets van: jeetje gast, wat dóe je?! Beetje irritant, maarja. Zegt ie ineens "Je herkent me niet meer he?" :') Bleek het die gast te zijn, maar vandaag had ie zich geschoren, dus ik herkende hem echt niet meer :@ Anways, hij is net weg O+
Haha cool van die gast dat ie je daar over durft aan te spreken :)

Is het bed nog heel? :+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_97747940
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Haha cool van die gast dat ie je daar over durft aan te spreken :)

Is het bed nog heel? :+
Ja, naar eigen zeggen had ie genoeg vloeibare moed op om zoiets te hebben van "lekker boeiend ook". Het enige kutte eraan is dat die vriendin hem dus al 5 jaar ofzo kent en een paar keer met hem heeft gezoend. Ik vroeg of ze het wel ok zei en haar reactie was "jaaaa tuurlijk!!", maar tien minuten later kwam ze melden dat ze het eigenlijk toch niet zo leuk vond.. -O- Dus nog even kijken wat ik daar nu mee aan moet...

Bed is helaas nog heel ;(
Sarcasme. Herken het.
  zondag 5 juni 2011 @ 18:48:46 #289
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97748168
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:44 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja, naar eigen zeggen had ie genoeg vloeibare moed op om zoiets te hebben van "lekker boeiend ook". Het enige kutte eraan is dat die vriendin hem dus al 5 jaar ofzo kent en een paar keer met hem heeft gezoend. Ik vroeg of ze het wel ok zei en haar reactie was "jaaaa tuurlijk!!", maar tien minuten later kwam ze melden dat ze het eigenlijk toch niet zo leuk vond.. -O- Dus nog even kijken wat ik daar nu mee aan moet...

Vind je hem leuk genoeg om nog eens af te spreken dan?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_97748174
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:44 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik dacht dat je niet van donkere mannen hield?
UITGESCHREVEN
pi_97748232
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Vind je hem leuk genoeg om nog eens af te spreken dan?
Zeker wel!!! O+

quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:48 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik dacht dat je niet van donkere mannen hield?
Waar lees jij dat hij donker is?
Sarcasme. Herken het.
  zondag 5 juni 2011 @ 18:50:51 #292
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97748298
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:49 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Zeker wel!!! O+

[..]

Wel lastig dat je vriendin hem al kent dan. :{
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_97748314
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:49 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Zeker wel!!! O+

[..]

bij singles had je hetzelfde verhaal ergens vertelt en daar las ik dat toevallig.
UITGESCHREVEN
pi_97748373
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wel lastig dat je vriendin hem al kent dan. :{
Dat niet persé, wel dat ze dus een oogje op hem heeft... Ik wil haar niet kwetsen, maar aan de andere kant zei hij dat hij me al lang en breed had herkend en ook écht wel op me zou zijn afgestapt als deze gelegenheid zich niet had voorgedaan (als zij er dus niet was geweest en dan hadden we dus niet geweten dat we haar allebei kennen).
Sarcasme. Herken het.
pi_97748386
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:51 schreef picardmike het volgende:

[..]

bij singles had je hetzelfde verhaal ergens vertelt en daar las ik dat toevallig.
Nou, ik kom net online dus dat lijkt me sterk.
Sarcasme. Herken het.
  zondag 5 juni 2011 @ 18:53:37 #296
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97748434
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:52 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat niet persé, wel dat ze dus een oogje op hem heeft... Ik wil haar niet kwetsen, maar aan de andere kant zei hij dat hij me al lang en breed had herkend en ook écht wel op me zou zijn afgestapt als deze gelegenheid zich niet had voorgedaan (als zij er dus niet was geweest en dan hadden we dus niet geweten dat we haar allebei kennen).
Weet hij dat ook?
14 SHADES OF GREY
pi_97748490
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:52 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nou, ik kom net online dus dat lijkt me sterk.
Het was toen blues festival toch? Daarom weet ik het dat was het hier ook namelijk. Had je ergens in een single topic vertelt volgens mij.
UITGESCHREVEN
pi_97748665
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Weet hij dat ook?
Ja.
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:54 schreef picardmike het volgende: [..]

Het was toen blues festival toch? Daarom weet ik het dat was het hier ook namelijk. Had je ergens in een single topic vertelt volgens mij.
Ah! Dat wat ik gister had gepost :) Dat ik hoopte dat hij er misschien zou zijn :)
Sarcasme. Herken het.
  zondag 5 juni 2011 @ 19:01:31 #299
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97748928
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:57 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja.

[..]

Ah! Dat wat ik gister had gepost :) Dat ik hoopte dat hij er misschien zou zijn :)

Luxe positie voor hem dus :D

Oh mij date gisteren viel van beide kanten toch wel een beetje tegen. Helaas. :{
14 SHADES OF GREY
pi_97749076
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Luxe positie voor hem dus :D

Oh mij date gisteren viel van beide kanten toch wel een beetje tegen. Helaas. :{
Je was gister heel positief en nu ineens vind je haar niet leuk meer? Apart..
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')