quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Tijd om weer fijn te sporten dusquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat knopen doorgehakt, ben er compleet klaar mee met het 'gezeik' van sommige mensen.
Waarom niet gewoon het woord neuken gebruiken?quote:
Zeker. Hoewel ik soms wel wat eigenwijs ben maarja, wie nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfkennis is een groot goed
Ik heb er nog niet genoeg van, maar wel genoeg om dit te weten
Omdat ik daar deze keer eens niet op doeldequote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon het woord neuken gebruiken?
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Vertel meer. Klikte het? Hoe vond je haar? Komt er een vervolg?
Ik nooitquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker. Hoewel ik soms wel wat eigenwijs ben maarja, wie niet
Aahquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Omdat ik daar deze keer eens niet op doeldeHij zei laatst dat ie wat minder gesport had dus na wat knopen doorhakken een prima iets om het weer op te pakken.
Oh, dat is wel leukquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niks, never nooit niet
mensen van wie internet stuk is bellen mij
Mijn internet is nooit stuk, dus heb ik nooit een reden om je te bellen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:26 schreef Memento-Mori het volgende:
niks, never nooit niet
mensen van wie internet stuk is bellen mij
Somsquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker. Hoewel ik soms wel wat eigenwijs ben maarja, wie niet
Alles kan kapot.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn internet is nooit stuk, dus heb ik nooit een reden om je te bellen.
Alleen deze opmerking bewijst al dat Miss gelijk heeft.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen eigenwijs en gewoon gelijk hebben maar dat zal jij niet snappen![]()
Je kan wel doen alsofquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn internet is nooit stuk, dus heb ik nooit een reden om je te bellen.
Stompzinnige Q reactie.quote:
Waarom dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Alleen deze opmerking bewijst al dat Miss gelijk heeft.
Dat denkt ze wel vaker inderdaad.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Alleen deze opmerking bewijst al dat Miss gelijk heeft.
Faken en liegen zijn niet mijn ding.quote:
Moraalridderquote:
Oh, dat maak ik er niet uit op. Ik zwaai nooit iemand uit als ik eigenwijs ben...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Met dat handje, dat is typisch voor mensen die eigenwijs zijn.
Waarom wil jij verdomd worden mijn zoon?quote:
* MissMSX komt toevallig zo nog langs de meterkast waar de router staat.quote:
Dat handje sloeg niet daarop.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Met dat handje, dat is typisch voor mensen die eigenwijs zijn.
Mag ik jouw moraalridder op het witte paard zijn?quote:
Ik ben je zus nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom wil jij verdomd worden mijn zoon?
Goede vraag Tijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom wil jij verdomd worden mijn zoon?
Mja... Liever een moraalridder dan bruinwerker. Dus toe maar danquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag ik jouw moraalridder op het witte paard zijn?
Iemand uitzwaaien omdat je denkt dat je een punt hebt gemaakt doet mijn zus ook altijd. Zo van: 'Ja daaagggg'. Ik vind dat niet leuk.quote:
Dat vind jij van jezelf misschien. Iedereen is wel een beetje eigenwijs.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:32 schreef L-E het volgende:
Volgens mij ben ik helemaal niet eigenwijs eigenlijk.
Wat heb ik jou ooit misdaan dat ik zo'n opmerking krijg? Ik ben God ik ben liefdequote:
Oh, dat is best kinderachtigquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Iemand uitzwaaien omdat je denkt dat je een punt hebt gemaakt doet mijn zus ook altijd. Zo van: 'Ja daaagggg'. Ik vind dat niet leuk.
En dan niet meer de discussie aan willen gaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Iemand uitzwaaien omdat je denkt dat je een punt hebt gemaakt doet mijn zus ook altijd. Zo van: 'Ja daaagggg'. Ik vind dat niet leuk.
Er is een verschil tussen een punt maken en dingen waarbij je er al 100 keer hebt overnagedacht en steeds tot dezelfde conclusie komt, gebaseerd op feiten en ervaringquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Je bent ook oorlog en verderf, aids en kankerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind jij van jezelf misschien. Iedereen is wel een beetje eigenwijs.![]()
[..]
Wat heb ik jou ooit misdaan dat ik zo'n opmerking krijg? Ik ben God ik ben liefde
Nou, wat een enthousiasme.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:34 schreef Samzz het volgende:
Mja... Liever een moraalridder dan bruinwerker. Dus toe maar dan
Sowieso negeren is zwaar kansloos.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan niet meer de discussie aan willen gaan.
Heel irritant is dat
Dit is zeker het moment waarop ik er verstandig aan doe niet verder te vragen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een punt maken en dingen waarbij je er al 100 keer hebt overnagedacht en steeds tot dezelfde conclusie komt, gebaseerd op feiten en ervaring
Nee ik ben goed. Oorlog en ziektes komen van de duivel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je bent ook oorlog en verderf, aids en kanker
En vooral...je hebt de vrouw uitgevonden...stumper
Wij zijn leuk man!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je bent ook oorlog en verderf, aids en kanker
En vooral...je hebt de vrouw uitgevonden...stumper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |