Ik niet. Van vis word ik écht niet vrolijk.quote:
Bourgondiër.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zó lekker, een romig soepje met geroosterd knoflookbrood
Ik vind koken leuk, dus dat komt goed uitquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zó lekker, een romig soepje met geroosterd knoflookbrood
Maar hoezo kook ik nasty gerechten? Ik eet echt niet 24/7 vis hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Van vis word ik écht niet vrolijk.
In Portugal had ik eens in een restaurant de 'mixed grill fish' besteld. Kreeg ik zes stukken verschillende vis (als ik wilde nog meer maar ik zat volquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Van vis word ik écht niet vrolijk.
Ik eet geen zeevruchten. Ik vind alle vis, schelpdier, weekdiergerechten smerig.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar hoezo kook ik nasty gerechten? Ik eet echt niet 24/7 vis hoor.
Begrijp ik nu goed dat je alleen thuis zit of ga je vanavond feeston als de beeston met vriendinnen?quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Begrijp ik nu goed dat je alleen thuis zit of ga je vanavond feeston als de beeston met vriendinnen?
Dat is leuk voor je.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:59 schreef L-E het volgende:
[..]
In Portugal had ik eens in een restaurant de 'mixed grill fish' besteld. Kreeg ik zes stukken verschillende vis (als ik wilde nog meer maar ik zat vol), stuk voor stuk vers gevangen en heerlijk gemarineerd. Genieten was het.
Hoe ga je de avond dan doorkomen? Het op een drinken zetten en hopen dat je eerder dronken bent dan je fles leeg?quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe ga je de avond dan doorkomen? Het op een drinken zetten en hopen dat je eerder dronken bent dan je fles leeg?
Altijd leuk dat soort dingenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:02 schreef Memento-Mori het volgende:
dat was weer een gevalletje modem van de stroom ipv router, verbinding weg
Lust je echt álle vis niet?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is leuk voor je.Ik eet het niet. Omdat ik het niet lust en omdat milieu en zo.
Dat was algemeen bekend. Maar ik maak ook andere dingen klaar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik eet geen zeevruchten. Ik vind alle vis, schelpdier, weekdiergerechten smerig.
Ik heb in mijn jonge jaren best veel verschillende soorten vis geproefd en vond geen echt lekker.quote:
NOMMquote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:59 schreef L-E het volgende:
[..]
In Portugal had ik eens in een restaurant de 'mixed grill fish' besteld. Kreeg ik zes stukken verschillende vis (als ik wilde nog meer maar ik zat vol), stuk voor stuk vers gevangen en heerlijk gemarineerd. Genieten was het.
Ik zie je bijna alleen over vis.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was algemeen bekend. Maar ik maak ook andere dingen klaar.
Ik gaat heen, koken en aan de wijn en weekend vieren und sooo![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:04 schreef L-E het volgende:
Miss, ik wil vanavond een verhaal afmaken, als jij mij nu eens van inspiraie voorziet wanneer nodig. Dan ben je mijn muze.
Zal eens tijd wordenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eindelijk heeft mijn leven een doel!
Ik zal je zelfs noemen in mijn dankwoord.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eindelijk heeft mijn leven een doel!
En terecht natuurlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zal je zelfs noemen in mijn dankwoord.
Zorg nou eerst maar voor die inspiratie.quote:
Callcenter hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
goed voor mn gemiddelde gesprekstijd
Wat doen ze?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
Oh en kan iemand de makers van de V&D en Dove reclames afschieten?
Ik houd 't maar even bij Guns 'n Roses.quote:
Mietjequote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd 't maar even bij Guns 'n Roses.
Inderdaad dat nummer daar krijg je spontaan oortyfus vanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
Oh en kan iemand de makers van de V&D en Dove reclames afschieten?
Nee, niet mietjequote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mietje
Even een teringbui dus helpt wel even
We hebben gezellig zitten kletsen.quote:
Beetje jammer weer, geen bonuspuntenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet mietjeIk vind Deadmau5 niet leuk en G&R wel
Ik hoef geen bonuspunten. Ik houd genoeg van mezelfquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje jammer weer, geen bonuspunten
Nicequote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoef geen bonuspunten. Ik houd genoeg van mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |