quote:Op maandag 30 mei 2011 13:34 schreef 9611Niels het volgende:
Koop het niet als je er niet tegen kunt, nicht
Ik heb laats een pizza gepimpt met een Madame Jeanette. Eerst had ik de helft er op gedaan, maar toen dacht ik "zonde om de andere helft weg te gooien". Toen had ik wel een glas melk nodig om hem weg te krijgen.quote:
Dat doe ik vanaf vandaag ook niet meer, nicht.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:34 schreef 9611Niels het volgende:
Melk helpt wel degelijk... Water idd niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:43 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Tip voor als het te heet is.. Kroepoek eten!
Dat neemt de hete pepers op, en zodoende blijft het niet in je mondje zitten..
Melk/water enzo doen nagenoeg niks af
Zeker magere melk gedronken, je moet volle melk drinken, capsaïcine bind aan vet.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:43 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Tip voor als het te heet is.. Kroepoek eten!
Dat neemt de hete pepers op, en zodoende blijft het niet in je mondje zitten..
Melk/water enzo doen nagenoeg niks af
ziet er goed uitquote:Op maandag 30 mei 2011 13:49 schreef Gajescheren het volgende:
Is dit hem?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:49 schreef Gajescheren het volgende:
Is dit hem?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op maandag 30 mei 2011 13:36 schreef drvc het volgende:
Ik hou van heet eten, maar pizza inferno gaat wel heel ver.
Klacht is terecht!
deze is dus nog heterquote:Op maandag 30 mei 2011 13:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Die hete van Dominos is trouwens ook best heet. Vooral de dag erna is het leuk op de plee
gvd nu heb ik hongerquote:Op maandag 30 mei 2011 13:49 schreef Gajescheren het volgende:
Is dit hem?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nassi.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:26 schreef Geranium_Opa het volgende:
TS doet waarschijnlijk ook heel voorzichtig een klein mespuntje sambal over z,n nassi![]()
quote:
Jij beschikt over een geasfalteerde strot?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:12 schreef MaGNeT het volgende:
Oh ja, die heb ik ook al een paar keer in de oven gelegd
Lekker met een biertje
Tomatensoep met een lepeltje sambal is overigens ook![]()
UBERFAILquote:Op maandag 30 mei 2011 22:15 schreef Catch_me het volgende:
Mensen die sambal (vaak ook nog de neppe/goedkope varianten) al pittig/heet vinden
En wat maakt dat zout/hartig dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:00 schreef Saisai het volgende:
zoet is trouwens de tegenhanger van pittig, dus zoetigheid 'blust' het beste.
Maar eh, goeie tip! die ga ik ook halen. Saisai houdt van pittig!
Wow, een hele lepel!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:12 schreef MaGNeT het volgende:
Tomatensoep met een lepeltje sambal is overigens ook![]()
hè?!quote:Op maandag 30 mei 2011 23:15 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
En wat maakt dat zout/hartig dan?
En? Traantje moeten wegpinken?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:43 schreef Catch_me het volgende:
Heb deze bazen pizza vandaag ook even meegenomen bij de lidl
is dat die gast die ook ze eigen buskruit maakt?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:43 schreef Geelman het volgende:
Ts met z'n pussypizza!![]()
Hildo's vrolijke pizza is veel beter!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check z'n site, recept staat erbij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:58 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
is dat die gast die ook ze eigen buskruit maakt?
Waarom water erbij op die eerste foto
Surinaamse pepersquote:Op maandag 30 mei 2011 16:59 schreef crazy23bozo het volgende:
ik eet als snack surinaamse pepersdie pijn in mijn mond gewoon heerlijk
![]()
![]()
Ik drink altijd twee van die grote flessen tabasco bij het ontbijt en ik smeer m'n piemel in met tijgerbalsem terwijl ik douche met brandende benzine. Omdat ik zo'n stoere jongen ben.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:59 schreef crazy23bozo het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:44 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik drink altijd twee van die grote flessen tabasco bij het ontbijt en ik smeer m'n piemel in met tijgerbalsem terwijl ik douche met brandende benzine. Omdat ik zo'n stoere jongen ben.
Mooie kickquote:Op maandag 30 mei 2011 13:32 schreef steekhond het volgende:
Ik dacht 'hoe heet kan een pizza zijn?' en besloot de pizza Inferno van de LIDL aan te schaffen. Stomend en lekker ruikend kwam hij uit de oven en ik had goeie honger dus ik verheugde me op een lekker pizzaaatje.
De eerste happen waren prima. 'Lekkere pizza' zei ik nog tegen mijn vriendin. Echter, na een seconde of 30 begonnen de pepers hun werk te doen en stond mijn bek in de fik. Ik besloot door te eten want ik had honger en enkele ogenblikken later moest ik zweten en huilen
Het laatste stuk heb ik moeten laten staan want ik kon het niet meer verdragen. Toen heb ik maar een tosti gemaakt
Onzeker over klacht: Ofwel de pizza is fucking heet, ofwel ik kan niks pittigs handelen.
Ik laat het oordeel aan jullie, maar wel alleen kritiek leveren op de TS als je zelf de pizza Inferno zonder een traantje weg te pinken kunt veroberen!
kreeg wel een blowjob nadat mijn vriendin hem gegeten had: aanraderquote:
Wat een gore pizza om te zien, lijkt wel kots, en dan ook nog zo'n klodder ketchup er op., ziet er echt ranzig uit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:43 schreef Geelman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker wel, gisteren ook ff bij hem gegeten:quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:43 schreef Geelman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er helemaal goor uit, zoiets zet ik een hond nog niet voor!quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Zeker wel, gisteren ook ff bij hem gegeten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een lekkere doorbakken bodem! Precies zoals ik hem lekker vind!!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:14 schreef deekie het volgende:
[..]
Ziet er helemaal goor uit, zoiets zet ik een hond nog niet voor!
Waarom moet er van die klodders mayo en ketchup overheen, dat je zoiets kan eten..quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:17 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan krijg jij diepvrieshamburgers
Voor de smaak.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:27 schreef deekie het volgende:
[..]
Waarom moet er van die klodders mayo en ketchup overheen, dat je zoiets kan eten..
Slip je graag dicht ofzo?
Een goed klaar gemaakt gerecht heeft geen smaak makers nodig, zeker niet die vette mayo..quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:30 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Voor de smaak.
Als toetje eten we dan oliebollen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Touche!
Beetje saus voor de smaak is juist lekker, check dat karbonaadje van eergisteren. Lekker toch?quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:37 schreef deekie het volgende:
[..]
Een goed klaar gemaakt gerecht heeft geen smaak makers nodig, zeker niet die vette mayo..
Leer eens koken ipv die slappe aardappel schijfjes..
olie bollen bakken in zo'n pannetje is triest![]()
ja ziet er lekker uit..quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:43 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Beetje saus voor de smaak is juist lekker, check dat karbonaadje van eergisteren. Lekker toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geil, pics?quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:06 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
kreeg wel een blowjob nadat mijn vriendin hem gegeten had: aanrader
quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Mooi, morgen maar eens langs de LIDL rijden
quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:50 schreef deekie het volgende:
[..]
ja ziet er lekker uit..
mooi bestek ook.. ziet er modern uit.
Wat er op deze pizza allemaal zit weet ik niet, maar het is iig gruwelijk heetquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:15 schreef Salvad0R het volgende:
Als ik pizza bestel gaan er altijd spaanse pepers op. Lekkor.
Ga sucuk eten jongenquote:Op maandag 30 mei 2011 16:59 schreef crazy23bozo het volgende:
![]()
![]()
Er zijn verschillende soorten.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:22 schreef Leipo666 het volgende:
volgens mijn vriendin zit er wel behoorlijke variatie in de pittigheid: ze heeft hem nu 3 keer gegeten.
1e: zeer pittig
2e: minder pittig, heet maar gewoon normaal te eten (we dachten dat ze er al aan gewend was geraakt)
3e: net zo pittig als de eerste, die heeft ze niet een geheel opgegegeten
het was 3x dezelfdequote:Op donderdag 15 september 2011 14:25 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Er zijn verschillende soorten.
Dit dus! Je vriendin zal zich kapot schamen voor je .....quote:Op maandag 30 mei 2011 13:34 schreef 9611Niels het volgende:
zo dacht ik ook maar het is zegmaar alsof je een potje sambal op een kartonnetje eet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:39 schreef Justinn het volgende:
Ik wil deze ook proberen. Hou van wel pittig.
Die wij hadden lag helemaal vol met peperoni's en pepers.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:07 schreef fespo het volgende:
[..]
zo dacht ik ook maar het is zegmaar alsof je een potje sambal op een kartonnetje eet.
en hoe die pizza eruit ziet![]()
er liggen misschien 4 kleine stukjes peper op dus ik dacht nog "pizza inferno jaja"
peperonie's genoeg ja maar weinig pepers.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:11 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Die wij hadden lag helemaal vol met peperoni's en pepers.
Je gaat pas echt huilen als die pizza uit je poepertje komt.quote:Op zondag 25 september 2011 00:01 schreef Motar het volgende:
Ik moet ook vaak huilen ts, als ik denk aan het feit dat er mensen zoals jij rondlopen
quote:Op zondag 25 september 2011 13:21 schreef Levolution het volgende:
Ik weet zeker dat als ik hem probeer, dat hij helemaal niet pittig gaat zijn, zoals bijna met alle producten in de Nederlandse schappen.
Maar ik ga het niet proberen omdat ik die ordinaire troep niet in mijn gezonde lijf stop.
Zit een kern van waarheid in.quote:Op zondag 25 september 2011 13:21 schreef Levolution het volgende:
Ik weet zeker dat als ik hem probeer, dat hij helemaal niet pittig gaat zijn, zoals bijna met alle producten in de Nederlandse schappen.
Maar ik ga het niet proberen omdat ik die ordinaire troep niet in mijn gezonde lijf stop.
Die laat ik ook altijd zitten, is juist lekker.quote:Op zondag 25 september 2011 13:26 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Zit een kern van waarheid in.
Maar de reden dat deze (achteraf beetje smakeloze) pizza redelijk pittig is is omdat ze gewoon de pitjes van de pepers hebben laten zitten
quote:Op zondag 25 september 2011 13:21 schreef Levolution het volgende:
Niet schelden voor dat je hem zelf hebt geproefd!quote:Op zondag 25 september 2011 13:06 schreef antidood1 het volgende:
TS is een pussy.
Ik koop overigens nooit bij de Lidl, dus ik weet niet hoe pittig die pizza is. Maar ik neem in restaurants bijna altijd de pittigste die er is en dat is me nog nooit te veel geworden.
quote:Op zondag 25 september 2011 23:35 schreef Mercer het volgende:
Iedereen die denkt dat hier overdreven wordt.
Dat. Ik heb me een paar keer aan die Inferno gewaagd, maar meer dan de helft opeten lukt me niet zonder dat er vlammen uit mijn oren komen en mijn maag een vlammenwerper lijkt.quote:Op zondag 25 september 2011 23:35 schreef Mercer het volgende:
Iedereen die denkt dat hier overdreven wordt.
Dit inderdaad, het zal wel weer mateloos overdreven zijn.quote:Op zondag 25 september 2011 13:21 schreef Levolution het volgende:
Probeer het eens zou ik zeggen.quote:Op maandag 26 september 2011 10:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit inderdaad, het zal wel weer mateloos overdreven zijn.
Waar kun je die rotzooi kopen?quote:Op maandag 26 september 2011 10:53 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Probeer het eens zou ik zeggen.
De Lidl, in het vriesvak.quote:Op maandag 26 september 2011 10:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waar kun je die rotzooi kopen?
Wat voor pepers zitten erin dan?quote:Op maandag 26 september 2011 10:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De Lidl, in het vriesvak.
Tis allemaal ook niet zo moeilijk, er liggen gewoon pepers met zaadjes op die pizza, en zo scherp is het dan dus ook.
Pfft het zijn 'maar' chilipepers hoorquote:
quote:Ingrediënten
tarwemeel, tomatenstukjes 20,3 %, water, peperonisalami 8%, varkensvlees, spek, zout, kruiden, chilipepers 0,4%, glucose, maltodextrine, antioxidant : natriumsoascorbaat, conserveermiddel : natriumnitriet, mozzarella 7,7%, edammerkaas 5,7 % peperoni 4,9%, peperonibrandewijnazij, voedingszuur : citroenzuur, geraspte harde kaas 1,4%, plantaardige olie, uipoeder, chilipoeder, gist, paprikapoeder, aardappelzetmeel, peper, volle melk, tarwezuurdeeg, baslicum, gerstemoutextract, weipoeder, geroosterd moutmeel.
Er bestaan fucking veel soorten chilipepers dus dat zegt niet zoveel.quote:Op maandag 26 september 2011 15:38 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
Pfft het zijn 'maar' chilipepers hoor
[..]
1 2 3 ben nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:09 schreef Elektriciteitspaal het volgende:
Wie gaat hem live voor de webcam opeten?
En als amuse een authentieke Chili Con Carne?quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:30 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Voor de smaak.
Als toetje eten we dan oliebollen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Touche!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En als amuse een authentieke Chili Con Carne?
[ afbeelding ]
Heb je 'm al eens geprobeerd?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wat dat betreft zijn Nederlanders ook echt geen reet gewend. Zodra het ook maar de pittigheid overstijgt van het beetje peper dat ze op hun spiegelei durven doen schieten ze al in de stress.
Kruideloze mensen.
Huilen.
Vast niet want ik hou van heet gekruid eten maar dit overtrof alles en het jammere van eten dat zo heet is dat je de rest niet meer proeft.quote:
Ik flikker overal sambal in/over (yeah...I knowquote:
Nu ga ik 'm echt eens kopen deze week!quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vast niet want ik hou van heet gekruid eten maar dit overtrof alles en het jammere van eten dat zo heet is dat je de rest niet meer proeft.
Het probleem is dat ik het zonde van m'n avondeten vind om zo'n vreselijk smerige diepvriespizza te eten. Dan heb ik liever een heerlijke curry. Maargoed, for Fok!'s sake doe ik het.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:37 schreef Copycat het volgende:
Probeer het en kom dan weer even terug. Zelf gooi ik ook graag sambal over eten (tot over de zuurkool aan toe), maar de pit in deze pizza is niet te vergelijken met sambal
Ik ga 'm deze week eten. En waarom zou ik uitvluchten zoeken...het zal heus niet het pittigste zijn wat ik ooit heb gegeten.quote:
Ja man, echt alle Nederlanders zijn zo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wat dat betreft zijn Nederlanders ook echt geen reet gewend. Zodra het ook maar de pittigheid overstijgt van het beetje peper dat ze op hun spiegelei durven doen schieten ze al in de stress.
Kruideloze mensen.
Huilen.
Hapquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja man, echt alle Nederlanders zijn zo.
Omdat je al begon te miepen over 'zonde van mijn avondeten'.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:59 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga 'm deze week eten. En waarom zou ik uitvluchten zoeken...het zal heus niet het pittigste zijn wat ik ooit heb gegeten.
Hij zal wel komen met dat het hem niets doet, de stoere jongen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat je al begon te miepen over 'zonde van mijn avondeten'.
Ben benieuwd wat je eerlijke mening straks is.
Ja dat dachten we allemaal in dit topicquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
Hoe pittig kan een diepvries pizza zijn??
Probeer het en vind het uit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
Hoe pittig kan een diepvries pizza zijn??
Het is toch ook zonde van je avondeten om een diepvriespizza van de Lidl of Aldi te eten? Staat helemaal los van die pittig discussie. Ik ga 'm van de week gewoon eten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat je al begon te miepen over 'zonde van mijn avondeten'.
Ben benieuwd wat je eerlijke mening straks is.
quote:
Eerst maar eens een Lidl in mijn stadje zien te lokaliseren, nu ben geïntrigeerdquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:45 schreef arucard het volgende:
[..]
Ja dat dachten we allemaal in dit topic
Die pizza heeft al een cultstatus gekregen. Ze zullen er wel blij mee zijn bij Lidl.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Eerst maar eens een Lidl in mijn stadje zien te lokaliseren, nu ben geïntrigeerd
Liedol.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die pizza heeft al een cultstatus gekregen. Ze zullen er wel blij mee zijn bij Lidl.
Zeggen jullie btw Lidl (Liedel/Liedul/Liedol) of Lidl (Liddle).
Mensen noemen de Emté ook weleens E-M-T-E.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die pizza heeft al een cultstatus gekregen. Ze zullen er wel blij mee zijn bij Lidl.
Serieus?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mensen noemen de Emté ook weleens E-M-T-E.
Haar breezerdochter die ernaast stond zei ook:quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus?Dat heb ik nog nooit gehoord, waar halen ze het vandaan vraag je je af.
Toch vind ik Nederlanders (en niet-Nederlanders, want discrimineren is fout) die wel een beetje tegen pittig eten kunnen en gelijk overal sambal op pleuren amusanter. Zo zag ik een keer iemand een patatje mayo met sambal bestellen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:11 schreef kapiteintje het volgende:
Kruideloze mensen.
Huilen.
Liddel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk...ik loop ook te generaliseren natuurlijk om reacties te ontlokken. Maar het is wel zo dat veel mensen echt bang zijn voor een beetje kruiden (en dan bedoel ik niet eens rode pepers oid). Een gemis voor die mensen lijkt me, maargoed.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:01 schreef Piye het volgende:
Oow shit, deze moet ik nog steeds gaan halen.
[..]
Toch vind ik Nederlanders (en niet-Nederlanders, want discrimineren is fout) die wel een beetje tegen pittig eten kunnen en gelijk overal sambal op pleuren amusanter. Zo zag ik een keer iemand een patatje mayo met sambal bestellen.Of fucking veel echte pittige sambal op het eten flikkeren en rood worden als een tomaat met de woorden "valt wel mee hoor".
[..]
Liddel.
Nederland is dan ook het sauzenland.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk...ik loop ook te generaliseren natuurlijk om reacties te ontlokken. Maar het is wel zo dat veel mensen echt bang zijn voor een beetje kruiden (en dan bedoel ik niet eens rode pepers oid). Een gemis voor die mensen lijkt me, maargoed.
De ware VOC-mentaliteit! Ik herken die angst voor kruiden en specerijen totaal niet in mijn omgeving.quote:
Je bent een half jaar op reis in India?quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
De ware VOC-mentaliteit! Ik herken die angst voor kruiden en specerijen totaal niet in mijn omgeving.
Nee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:04 schreef kapiteintje het volgende:
Je bent een half jaar op reis in India?
Noem je dat pittig?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:32 schreef steekhond het volgende:
Ik dacht 'hoe heet kan een pizza zijn?' en besloot de pizza Inferno van de LIDL aan te schaffen. Stomend en lekker ruikend kwam hij uit de oven en ik had goeie honger dus ik verheugde me op een lekker pizzaaatje.
De eerste happen waren prima. 'Lekkere pizza' zei ik nog tegen mijn vriendin. Echter, na een seconde of 30 begonnen de pepers hun werk te doen en stond mijn bek in de fik. Ik besloot door te eten want ik had honger en enkele ogenblikken later moest ik zweten en huilen
Het laatste stuk heb ik moeten laten staan want ik kon het niet meer verdragen. Toen heb ik maar een tosti gemaakt
Onzeker over klacht: Ofwel de pizza is fucking heet, ofwel ik kan niks pittigs handelen.
Ik laat het oordeel aan jullie, maar wel alleen kritiek leveren op de TS als je zelf de pizza Inferno zonder een traantje weg te pinken kunt veroberen!
en nu heb ik hongerquote:Op maandag 30 mei 2011 13:32 schreef steekhond het volgende:
Er zijn tientallen soorten sambal te verkrijgen die allemaal verschillend in scherpte zijn. Welk merk sambal gebruik jij dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik flikker overal sambal in/over (yeah...I know), waardoor ik sambal niet eens straf genoeg meer vind. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat ik die pizza met moeite naar binnen krijg.
Sambal Oelek of Brandal. Veel anders hebben ze hier niet in de supermarkt. En om elke keer een peper te gaan versnijden gaat me nogal ver.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:59 schreef Justinn het volgende:
Kreeg hem van de week voorgeschoteld, zonder dat ik het wist dat het de inferno was.![]()
Pizza in 6 stukken gesneden. De eerste twee stukken gingen wel, maar daarna begon het te branden idd.Met wat koud drinken erbij heb ik wel de hele pizza opgegeten. Jammer dat de topping wat karig is, dan zou ik hem wel vaker willen eten. Had hem op basis van dit topic wel scherper verwacht.
[..]
Er zijn tientallen soorten sambal te verkrijgen die allemaal verschillend in scherpte zijn. Welk merk sambal gebruik jij dan?![]()
Die niet nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:06 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Nee, want dan zou happyness ook moeten kunnen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:13 schreef betyar het volgende:
Vreet die pizza nog met een lading Erős Pista nog op.
Je proeft echt nog wel de peperoni er doorheen hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:44 schreef arucard het volgende:
Erg lekker? Je proeft haast niets meer door de heetheid.
Volgende keer zal ik hem voor de webcam opetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:45 schreef Mercer het volgende:
Tape jezelf terwijl je inferno pizza eet. Eerste die dat doet is eindbaas.
Dit bedoel ik dus. Mensen die vaak (zo) pittig (mogelijk) eten zullen echt geen moeite hebben met zo'n pizza hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:52 schreef rolfson het volgende:
Na dit topic gezien te hebben ben ik zo'n pizza gaan kopen. Pittigheid viel mij mee of eigenlijk vies tegen. Ik dacht dat ik een hete bek zou krijgen en moest janken maar niets van dat al. Verder viel de smaak ook wel tegen. Nu moet ik wel zeggen dat ik vaak pittig eet en ik misschien een beetje immuun ben.
2 uit 5![]()
![]()
![]()
![]()
misschien niet, maar je kan ook niet zeggen dat deze pizza net als al die andere producten is die zogenaamd erg heet/pittig zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Mensen die vaak (zo) pittig (mogelijk) eten zullen echt geen moeite hebben met zo'n pizza hoor.Morgen de dag van de waarheid voor mij!
Maar die beschrijvingen op die pakjes in de supermarkt als 'pittig' slaan ook helemaal nergens op. Deze pizza zal best pittig zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat ik er echt moeite mee zou hebben als ervaren gebruiker. Ga hem zo even halen als het is gestopt met regenen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:08 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
misschien niet, maar je kan ook niet zeggen dat deze pizza net als al die andere producten is die zogenaamd erg heet/pittig zijn
deze pizza is gewoon echt heel heet/pittig
wat vind jij ervaren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar die beschrijvingen op die pakjes in de supermarkt als 'pittig' slaan ook helemaal nergens op. Deze pizza zal best pittig zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat ik er echt moeite mee zou hebben als ervaren gebruiker. Ga hem zo even halen als het is gestopt met regenen.
Zo heet is het ook niet. Ik heb het gisteren eindelijk geproefd, maar zijn gewoon die flauwe Spaanse pepers erop. Heeft een beetje smaak erdoor, maar niet heet. Verder geen bijzondere pizza.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar die beschrijvingen op die pakjes in de supermarkt als 'pittig' slaan ook helemaal nergens op. Deze pizza zal best pittig zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat ik er echt moeite mee zou hebben als ervaren gebruiker. Ga hem zo even halen als het is gestopt met regenen.
Ja ik moet wel zeggen dat er wel degelijk pit in zit en dat het nog niet zo teleurstelde als bijvoorbeeld de zogenaamde pittige sausen of extra hete kip die je in de supermarkt kan kopen. Als je elke dag gewoon een Nederlandse maaltijd eet is dit wel pittig. Maar het is denk ik een stuk heter om zelf een paar pepers te kopen en die op een lekkere pizza te leggen. Deze pizza van de Lidle is gewoon niet echt lekker.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:18 schreef fespo het volgende:
[..]
wat vind jij ervaren.
ik eet nasi / bami standaard met extra sambal maar dat is niks vergeleken met deze pizza. je moet hem echt niet onderschatten
Wat is extra sambal? Nu krijgen we weer van die opschepverhalen, maar zo is het niet bedoeld zeg ik er maar even bij. Ik vreet zo vaak sambal dat ik het gewoon puur in m'n mond kan stoppen zonder een spier te verrekken. Nu kan het natuurlijk veel pittiger maar de doorsnee persoon zal toch wel met tranen in z'n ogen staan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:18 schreef fespo het volgende:
[..]
wat vind jij ervaren.
ik eet nasi / bami standaard met extra sambal maar dat is niks vergeleken met deze pizza. je moet hem echt niet onderschatten
Ik heb één keer een klein stukje bhut jolokia geproefd en meteen besloten niet verder te eten want dat zou pijnlijk worden. Helden op internet die zo'n heel ding opetenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is extra sambal? Nu krijgen we weer van die opschepverhalen, maar zo is het niet bedoeld zeg ik er maar even bij. Ik vreet zo vaak sambal dat ik het gewoon puur in m'n mond kan stoppen zonder een spier te verrekken. Nu kan het natuurlijk veel pittiger maar de doorsnee persoon zal toch wel met tranen in z'n ogen staan.
yep iemand die niks is gewend heeft hier echt serieuze problemen mee. ik eet redelijk pittig en had redelijk veel moeite de pizza te eten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is extra sambal? Nu krijgen we weer van die opschepverhalen, maar zo is het niet bedoeld zeg ik er maar even bij. Ik vreet zo vaak sambal dat ik het gewoon puur in m'n mond kan stoppen zonder een spier te verrekken. Nu kan het natuurlijk veel pittiger maar de doorsnee persoon zal toch wel met tranen in z'n ogen staan.
We zullen zien inderdaad: morgenavondquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:34 schreef fespo het volgende:
[..]
yep iemand die niks is gewend heeft hier echt serieuze problemen mee. ik eet redelijk pittig en had redelijk veel moeite de pizza te eten.
en zo te horen ga jij er idd geen moeite mee krijgen maar we zullen zien.
Als het maar lekker isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:56 schreef arucard het volgende:
Als je goed tegen heet eten kan, is dat juist iets negatiefs. Zo goed is het namelijk niet voor je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom dat nou weer niet? Laat me raden... Kanker?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:56 schreef arucard het volgende:
Als je goed tegen heet eten kan, is dat juist iets negatiefs. Zo goed is het namelijk niet voor je.
Nee joh, je zaad wordt er alleen wat minder smakelijk van. Kun je beter een pizza Hawaii nemenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer niet? Laat me raden... Kanker?
Moet ik dat zaad slikken? Nee. Dus is het mijn probleem? Raad eens...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:06 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Nee joh, je zaad wordt er alleen wat minder smakelijk van. Kun je beter een pizza Hawaii nemen
En maar klagen dat je nooit een vriendin vind die sliktquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet ik dat zaad slikken? Nee. Dus is het mijn probleem? Raad eens...
Bron?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:56 schreef arucard het volgende:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet ik dat zaad slikken? Nee. Dus is het mijn probleem? Raad eens...
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We zullen zien inderdaad: morgenavond![]()
RIP aan de nabestaandequote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze pizza zal best pittig zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat ik er echt moeite mee zou hebben als ervaren gebruiker.
Overdrijven is op fok! duidelijk geen kunstquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:33 schreef kapiteintje het volgende:
Jaja dames en heren het was me het nachtje wel. Hele nacht liggen zweten en liters melk er door heen gegooid. Die pizza is echt te heet om zomaar te mogen verkopen in een supermarkt.
Serieus: Pizza Inferno![]()
![]()
Voorspelbaar!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:33 schreef kapiteintje het volgende:
Jaja dames en heren het was me het nachtje wel. Hele nacht liggen zweten en liters melk er door heen gegooid. Die pizza is echt te heet om zomaar te mogen verkopen in een supermarkt.
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:33 schreef kapiteintje het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |