quote:Op maandag 30 mei 2011 13:34 schreef 9611Niels het volgende:
Koop het niet als je er niet tegen kunt, nicht
Ik heb laats een pizza gepimpt met een Madame Jeanette. Eerst had ik de helft er op gedaan, maar toen dacht ik "zonde om de andere helft weg te gooien". Toen had ik wel een glas melk nodig om hem weg te krijgen.quote:
Dat doe ik vanaf vandaag ook niet meer, nicht.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:34 schreef 9611Niels het volgende:
Melk helpt wel degelijk... Water idd niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:43 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Tip voor als het te heet is.. Kroepoek eten!
Dat neemt de hete pepers op, en zodoende blijft het niet in je mondje zitten..
Melk/water enzo doen nagenoeg niks af
Zeker magere melk gedronken, je moet volle melk drinken, capsaïcine bind aan vet.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:43 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Tip voor als het te heet is.. Kroepoek eten!
Dat neemt de hete pepers op, en zodoende blijft het niet in je mondje zitten..
Melk/water enzo doen nagenoeg niks af
ziet er goed uitquote:Op maandag 30 mei 2011 13:49 schreef Gajescheren het volgende:
Is dit hem?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:49 schreef Gajescheren het volgende:
Is dit hem?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op maandag 30 mei 2011 13:36 schreef drvc het volgende:
Ik hou van heet eten, maar pizza inferno gaat wel heel ver.
Klacht is terecht!
deze is dus nog heterquote:Op maandag 30 mei 2011 13:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Die hete van Dominos is trouwens ook best heet. Vooral de dag erna is het leuk op de plee
gvd nu heb ik hongerquote:Op maandag 30 mei 2011 13:49 schreef Gajescheren het volgende:
Is dit hem?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nassi.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:26 schreef Geranium_Opa het volgende:
TS doet waarschijnlijk ook heel voorzichtig een klein mespuntje sambal over z,n nassi![]()
quote:
Jij beschikt over een geasfalteerde strot?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:12 schreef MaGNeT het volgende:
Oh ja, die heb ik ook al een paar keer in de oven gelegd
Lekker met een biertje
Tomatensoep met een lepeltje sambal is overigens ook![]()
UBERFAILquote:Op maandag 30 mei 2011 22:15 schreef Catch_me het volgende:
Mensen die sambal (vaak ook nog de neppe/goedkope varianten) al pittig/heet vinden
En wat maakt dat zout/hartig dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:00 schreef Saisai het volgende:
zoet is trouwens de tegenhanger van pittig, dus zoetigheid 'blust' het beste.
Maar eh, goeie tip! die ga ik ook halen. Saisai houdt van pittig!
Wow, een hele lepel!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:12 schreef MaGNeT het volgende:
Tomatensoep met een lepeltje sambal is overigens ook![]()
hè?!quote:Op maandag 30 mei 2011 23:15 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
En wat maakt dat zout/hartig dan?
En? Traantje moeten wegpinken?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:43 schreef Catch_me het volgende:
Heb deze bazen pizza vandaag ook even meegenomen bij de lidl
is dat die gast die ook ze eigen buskruit maakt?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:43 schreef Geelman het volgende:
Ts met z'n pussypizza!![]()
Hildo's vrolijke pizza is veel beter!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check z'n site, recept staat erbij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:58 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
is dat die gast die ook ze eigen buskruit maakt?
Waarom water erbij op die eerste foto
Surinaamse pepersquote:Op maandag 30 mei 2011 16:59 schreef crazy23bozo het volgende:
ik eet als snack surinaamse pepersdie pijn in mijn mond gewoon heerlijk
![]()
![]()
Ik drink altijd twee van die grote flessen tabasco bij het ontbijt en ik smeer m'n piemel in met tijgerbalsem terwijl ik douche met brandende benzine. Omdat ik zo'n stoere jongen ben.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:59 schreef crazy23bozo het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:44 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik drink altijd twee van die grote flessen tabasco bij het ontbijt en ik smeer m'n piemel in met tijgerbalsem terwijl ik douche met brandende benzine. Omdat ik zo'n stoere jongen ben.
Mooie kickquote:Op maandag 30 mei 2011 13:32 schreef steekhond het volgende:
Ik dacht 'hoe heet kan een pizza zijn?' en besloot de pizza Inferno van de LIDL aan te schaffen. Stomend en lekker ruikend kwam hij uit de oven en ik had goeie honger dus ik verheugde me op een lekker pizzaaatje.
De eerste happen waren prima. 'Lekkere pizza' zei ik nog tegen mijn vriendin. Echter, na een seconde of 30 begonnen de pepers hun werk te doen en stond mijn bek in de fik. Ik besloot door te eten want ik had honger en enkele ogenblikken later moest ik zweten en huilen
Het laatste stuk heb ik moeten laten staan want ik kon het niet meer verdragen. Toen heb ik maar een tosti gemaakt
Onzeker over klacht: Ofwel de pizza is fucking heet, ofwel ik kan niks pittigs handelen.
Ik laat het oordeel aan jullie, maar wel alleen kritiek leveren op de TS als je zelf de pizza Inferno zonder een traantje weg te pinken kunt veroberen!
kreeg wel een blowjob nadat mijn vriendin hem gegeten had: aanraderquote:
Wat een gore pizza om te zien, lijkt wel kots, en dan ook nog zo'n klodder ketchup er op., ziet er echt ranzig uit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:43 schreef Geelman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker wel, gisteren ook ff bij hem gegeten:quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:43 schreef Geelman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er helemaal goor uit, zoiets zet ik een hond nog niet voor!quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Zeker wel, gisteren ook ff bij hem gegeten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een lekkere doorbakken bodem! Precies zoals ik hem lekker vind!!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:14 schreef deekie het volgende:
[..]
Ziet er helemaal goor uit, zoiets zet ik een hond nog niet voor!
Waarom moet er van die klodders mayo en ketchup overheen, dat je zoiets kan eten..quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:17 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan krijg jij diepvrieshamburgers
Voor de smaak.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:27 schreef deekie het volgende:
[..]
Waarom moet er van die klodders mayo en ketchup overheen, dat je zoiets kan eten..
Slip je graag dicht ofzo?
Een goed klaar gemaakt gerecht heeft geen smaak makers nodig, zeker niet die vette mayo..quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:30 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Voor de smaak.
Als toetje eten we dan oliebollen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Touche!
Beetje saus voor de smaak is juist lekker, check dat karbonaadje van eergisteren. Lekker toch?quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:37 schreef deekie het volgende:
[..]
Een goed klaar gemaakt gerecht heeft geen smaak makers nodig, zeker niet die vette mayo..
Leer eens koken ipv die slappe aardappel schijfjes..
olie bollen bakken in zo'n pannetje is triest![]()
ja ziet er lekker uit..quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:43 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Beetje saus voor de smaak is juist lekker, check dat karbonaadje van eergisteren. Lekker toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geil, pics?quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:06 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
kreeg wel een blowjob nadat mijn vriendin hem gegeten had: aanrader
quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Mooi, morgen maar eens langs de LIDL rijden
quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:50 schreef deekie het volgende:
[..]
ja ziet er lekker uit..
mooi bestek ook.. ziet er modern uit.
Wat er op deze pizza allemaal zit weet ik niet, maar het is iig gruwelijk heetquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:15 schreef Salvad0R het volgende:
Als ik pizza bestel gaan er altijd spaanse pepers op. Lekkor.
Ga sucuk eten jongenquote:Op maandag 30 mei 2011 16:59 schreef crazy23bozo het volgende:
![]()
![]()
Er zijn verschillende soorten.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:22 schreef Leipo666 het volgende:
volgens mijn vriendin zit er wel behoorlijke variatie in de pittigheid: ze heeft hem nu 3 keer gegeten.
1e: zeer pittig
2e: minder pittig, heet maar gewoon normaal te eten (we dachten dat ze er al aan gewend was geraakt)
3e: net zo pittig als de eerste, die heeft ze niet een geheel opgegegeten
het was 3x dezelfdequote:Op donderdag 15 september 2011 14:25 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Er zijn verschillende soorten.
Dit dus! Je vriendin zal zich kapot schamen voor je .....quote:Op maandag 30 mei 2011 13:34 schreef 9611Niels het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |