Minder dan een uur op de wc zitten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:47 schreef DemonRage het volgende:
Hij was me vorige week goed bevallen, dus er ligt er weer eentje in de oven.![]()
![]()
![]()
Het is trouwens een van de weinige pizza's waarbij je tijdens het opwarmen gewoon al kan ruiken dattie pittig is.
-edit-
En een plaatje
[ afbeelding ]
-edit 20:15-
Oeh... er is buikpijn op komen zetten. Straks vlammen schijten.
-edit 20:35-
En vlammen zijn gescheten.
-edit 21:27-
Ik dacht dat ik er een uur geleden vanaf was... maar dat stelde niets voor. Daarnet met nog meer buikpijn naar de plee en het voelde alsof er lava uit m'n reet kwam.
Ik heb er serieus nog een stuk of 20 in de vriezer liggen. Ik kan je ze verkopen voor laten we zeggen 8 euro per stuk inc verzending.quote:
Durf je ze niet op te eten?quote:Op maandag 29 februari 2016 15:33 schreef DikPropje het volgende:
[..]
Ik heb er serieus nog een stuk of 20 in de vriezer liggen. Ik kan je ze verkopen voor laten we zeggen 8 euro per stuk inc verzending.
Dat is wat mensen meestal doen met voedsel. Dat je het zeg maar in je mond stopt, erop kauwt en het dan doorslikt.quote:
Ik denk dat hij er op zit te eten.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:19 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat is wat mensen meestal doen met voedsel. Dat je het zeg maar in je mond stopt, erop kauwt en het dan doorslikt.
Volgensmij niet meer. Maar ik vond t too much te overheersend wat ik me herinner.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:25 schreef Sander166 het volgende:
Verkopen ze hem nog? Echt lekker was hij niet, maar dat pittige had wel wat.
Al jaren niet meer. Ik heb ze eens een mailtje gestuurd en de enige kans die we hebben is in speciale themaweken. Dan kunnen ze terugkomen..quote:Op dinsdag 1 maart 2016 04:59 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Volgensmij niet meer. Maar ik vond t too much te overheersend wat ik me herinner.
Wil je ze nou kopen of niet?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:19 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dat is wat mensen meestal doen met voedsel. Dat je het zeg maar in je mond stopt, erop kauwt en het dan doorslikt.
quote:Mijn Klacht:
Afgelopen dinsdag webben wij met ons gezin 3 pizza’s gehaald bij de lidl omdat wij door de warmte geen zin hadden om te koken. De Pizza “steenoven (inferno)” zag er wel goed uit dus hebben wij er daar 3 van genomen. Toen we ze bereid hadden en gingen eten sloegen werkelijk waar de vlammen overal uit!! Zo scherp! Wij zijn overigens best wat gewend, een pot sambal leeft bij ons niet lang.
Ik heb later de doos nader bestudeerd en inderdaad als je goed kijkt dan zou je er uit kunnen halen dat de pizza heet is. Maar zo heet als deze dat kan echt niet.
Ik weet dat lidl de niet goed geld terug garantie heeft maar ik had de bon al weg gegooid en om nou met een stel afgebakken pizza daar de lidl te gaan is ook weer zo wat.
Gewenste Oplossing:
Een tegoed voor nieuwe pizza's. Ik wil er wel bij kwijt dat het mij absoluut niet om die drie pizza's gaat maar om het principe. Dit kan Lidl gewoon niet verkopen of er moet gewoon een grote waarschuwing op.
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:19 schreef Nakketikker het volgende:
Deze klacht op Klacht.nl (http://www.klacht.nl/pizz(...)oluut-niet-te-eten/)
[..]
Die is wel erg lekker!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:39 schreef DemonRage het volgende:
Voor liefhebbers van pittige pizza's heeft Dr. Oetker er ook een:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |