quote:Op maandag 30 mei 2011 13:34 schreef 9611Niels het volgende:
Koop het niet als je er niet tegen kunt, nicht
Ik heb laats een pizza gepimpt met een Madame Jeanette. Eerst had ik de helft er op gedaan, maar toen dacht ik "zonde om de andere helft weg te gooien". Toen had ik wel een glas melk nodig om hem weg te krijgen.quote:
Dat doe ik vanaf vandaag ook niet meer, nicht.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:34 schreef 9611Niels het volgende:
Koop het niet als je er niet tegen kunt, nicht
Melk helpt wel degelijk... Water idd niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:43 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Tip voor als het te heet is.. Kroepoek eten!
Dat neemt de hete pepers op, en zodoende blijft het niet in je mondje zitten..
Melk/water enzo doen nagenoeg niks af
Zeker magere melk gedronken, je moet volle melk drinken, capsaïcine bind aan vet.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:43 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Tip voor als het te heet is.. Kroepoek eten!
Dat neemt de hete pepers op, en zodoende blijft het niet in je mondje zitten..
Melk/water enzo doen nagenoeg niks af
ziet er goed uitquote:Op maandag 30 mei 2011 13:49 schreef Gajescheren het volgende:
Is dit hem?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:49 schreef Gajescheren het volgende:
Is dit hem?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op maandag 30 mei 2011 13:36 schreef drvc het volgende:
Ik hou van heet eten, maar pizza inferno gaat wel heel ver.
Klacht is terecht!
deze is dus nog heterquote:Op maandag 30 mei 2011 13:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Die hete van Dominos is trouwens ook best heet. Vooral de dag erna is het leuk op de plee
gvd nu heb ik hongerquote:Op maandag 30 mei 2011 13:49 schreef Gajescheren het volgende:
Is dit hem?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nassi.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:26 schreef Geranium_Opa het volgende:
TS doet waarschijnlijk ook heel voorzichtig een klein mespuntje sambal over z,n nassi![]()
quote:
Jij beschikt over een geasfalteerde strot?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:12 schreef MaGNeT het volgende:
Oh ja, die heb ik ook al een paar keer in de oven gelegd
Lekker met een biertje
Tomatensoep met een lepeltje sambal is overigens ook![]()
UBERFAILquote:Op maandag 30 mei 2011 22:15 schreef Catch_me het volgende:
Mensen die sambal (vaak ook nog de neppe/goedkope varianten) al pittig/heet vinden
En wat maakt dat zout/hartig dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:00 schreef Saisai het volgende:
zoet is trouwens de tegenhanger van pittig, dus zoetigheid 'blust' het beste.
Maar eh, goeie tip! die ga ik ook halen. Saisai houdt van pittig!
Wow, een hele lepel!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:12 schreef MaGNeT het volgende:
Tomatensoep met een lepeltje sambal is overigens ook![]()
hè?!quote:Op maandag 30 mei 2011 23:15 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
En wat maakt dat zout/hartig dan?
En? Traantje moeten wegpinken?quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:43 schreef Catch_me het volgende:
Heb deze bazen pizza vandaag ook even meegenomen bij de lidl
is dat die gast die ook ze eigen buskruit maakt?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:43 schreef Geelman het volgende:
Ts met z'n pussypizza!![]()
Hildo's vrolijke pizza is veel beter!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check z'n site, recept staat erbij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:58 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
is dat die gast die ook ze eigen buskruit maakt?
Waarom water erbij op die eerste foto
Surinaamse pepersquote:Op maandag 30 mei 2011 16:59 schreef crazy23bozo het volgende:
ik eet als snack surinaamse pepersdie pijn in mijn mond gewoon heerlijk
![]()
![]()
Ik drink altijd twee van die grote flessen tabasco bij het ontbijt en ik smeer m'n piemel in met tijgerbalsem terwijl ik douche met brandende benzine. Omdat ik zo'n stoere jongen ben.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:59 schreef crazy23bozo het volgende:
ik eet als snack surinaamse pepersdie pijn in mijn mond gewoon heerlijk
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:44 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik drink altijd twee van die grote flessen tabasco bij het ontbijt en ik smeer m'n piemel in met tijgerbalsem terwijl ik douche met brandende benzine. Omdat ik zo'n stoere jongen ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |