quote:Op maandag 30 mei 2011 13:34 schreef 9611Niels het volgende:
Koop het niet als je er niet tegen kunt, nicht
Ik heb laats een pizza gepimpt met een Madame Jeanette. Eerst had ik de helft er op gedaan, maar toen dacht ik "zonde om de andere helft weg te gooien". Toen had ik wel een glas melk nodig om hem weg te krijgen.quote:
Dat doe ik vanaf vandaag ook niet meer, nicht.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:34 schreef 9611Niels het volgende:
Koop het niet als je er niet tegen kunt, nicht
Melk helpt wel degelijk... Water idd niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:43 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Tip voor als het te heet is.. Kroepoek eten!
Dat neemt de hete pepers op, en zodoende blijft het niet in je mondje zitten..
Melk/water enzo doen nagenoeg niks af
Zeker magere melk gedronken, je moet volle melk drinken, capsaïcine bind aan vet.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:43 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Tip voor als het te heet is.. Kroepoek eten!
Dat neemt de hete pepers op, en zodoende blijft het niet in je mondje zitten..
Melk/water enzo doen nagenoeg niks af
ziet er goed uitquote:Op maandag 30 mei 2011 13:49 schreef Gajescheren het volgende:
Is dit hem?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:49 schreef Gajescheren het volgende:
Is dit hem?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op maandag 30 mei 2011 13:36 schreef drvc het volgende:
Ik hou van heet eten, maar pizza inferno gaat wel heel ver.
Klacht is terecht!
deze is dus nog heterquote:Op maandag 30 mei 2011 13:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Die hete van Dominos is trouwens ook best heet. Vooral de dag erna is het leuk op de plee
gvd nu heb ik hongerquote:Op maandag 30 mei 2011 13:49 schreef Gajescheren het volgende:
Is dit hem?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nassi.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:26 schreef Geranium_Opa het volgende:
TS doet waarschijnlijk ook heel voorzichtig een klein mespuntje sambal over z,n nassi![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |