Mensen noemen de Emté ook weleens E-M-T-E.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die pizza heeft al een cultstatus gekregen. Ze zullen er wel blij mee zijn bij Lidl.
Zeggen jullie btw Lidl (Liedel/Liedul/Liedol) of Lidl (Liddle).
Serieus?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mensen noemen de Emté ook weleens E-M-T-E.
Haar breezerdochter die ernaast stond zei ook:quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus?Dat heb ik nog nooit gehoord, waar halen ze het vandaan vraag je je af.
Toch vind ik Nederlanders (en niet-Nederlanders, want discrimineren is fout) die wel een beetje tegen pittig eten kunnen en gelijk overal sambal op pleuren amusanter. Zo zag ik een keer iemand een patatje mayo met sambal bestellen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wat dat betreft zijn Nederlanders ook echt geen reet gewend. Zodra het ook maar de pittigheid overstijgt van het beetje peper dat ze op hun spiegelei durven doen schieten ze al in de stress.
Kruideloze mensen.
Huilen.
Liddel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die pizza heeft al een cultstatus gekregen. Ze zullen er wel blij mee zijn bij Lidl.
Zeggen jullie btw Lidl (Liedel/Liedul/Liedol) of Lidl (Liddle).
Kijk...ik loop ook te generaliseren natuurlijk om reacties te ontlokken. Maar het is wel zo dat veel mensen echt bang zijn voor een beetje kruiden (en dan bedoel ik niet eens rode pepers oid). Een gemis voor die mensen lijkt me, maargoed.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:01 schreef Piye het volgende:
Oow shit, deze moet ik nog steeds gaan halen.
[..]
Toch vind ik Nederlanders (en niet-Nederlanders, want discrimineren is fout) die wel een beetje tegen pittig eten kunnen en gelijk overal sambal op pleuren amusanter. Zo zag ik een keer iemand een patatje mayo met sambal bestellen.Of fucking veel echte pittige sambal op het eten flikkeren en rood worden als een tomaat met de woorden "valt wel mee hoor".
[..]
Liddel.
Nederland is dan ook het sauzenland.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk...ik loop ook te generaliseren natuurlijk om reacties te ontlokken. Maar het is wel zo dat veel mensen echt bang zijn voor een beetje kruiden (en dan bedoel ik niet eens rode pepers oid). Een gemis voor die mensen lijkt me, maargoed.
De ware VOC-mentaliteit! Ik herken die angst voor kruiden en specerijen totaal niet in mijn omgeving.quote:
Je bent een half jaar op reis in India?quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
De ware VOC-mentaliteit! Ik herken die angst voor kruiden en specerijen totaal niet in mijn omgeving.
Nee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:04 schreef kapiteintje het volgende:
Je bent een half jaar op reis in India?
Noem je dat pittig?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:32 schreef steekhond het volgende:
Ik dacht 'hoe heet kan een pizza zijn?' en besloot de pizza Inferno van de LIDL aan te schaffen. Stomend en lekker ruikend kwam hij uit de oven en ik had goeie honger dus ik verheugde me op een lekker pizzaaatje.
De eerste happen waren prima. 'Lekkere pizza' zei ik nog tegen mijn vriendin. Echter, na een seconde of 30 begonnen de pepers hun werk te doen en stond mijn bek in de fik. Ik besloot door te eten want ik had honger en enkele ogenblikken later moest ik zweten en huilen
Het laatste stuk heb ik moeten laten staan want ik kon het niet meer verdragen. Toen heb ik maar een tosti gemaakt
Onzeker over klacht: Ofwel de pizza is fucking heet, ofwel ik kan niks pittigs handelen.
Ik laat het oordeel aan jullie, maar wel alleen kritiek leveren op de TS als je zelf de pizza Inferno zonder een traantje weg te pinken kunt veroberen!
en nu heb ik hongerquote:Op maandag 30 mei 2011 13:32 schreef steekhond het volgende:
Ik dacht 'hoe heet kan een pizza zijn?' en besloot de pizza Inferno van de LIDL aan te schaffen. Stomend en lekker ruikend kwam hij uit de oven en ik had goeie honger dus ik verheugde me op een lekker pizzaaatje.
De eerste happen waren prima. 'Lekkere pizza' zei ik nog tegen mijn vriendin. Echter, na een seconde of 30 begonnen de pepers hun werk te doen en stond mijn bek in de fik. Ik besloot door te eten want ik had honger en enkele ogenblikken later moest ik zweten en huilen
Het laatste stuk heb ik moeten laten staan want ik kon het niet meer verdragen. Toen heb ik maar een tosti gemaakt
Onzeker over klacht: Ofwel de pizza is fucking heet, ofwel ik kan niks pittigs handelen.
Ik laat het oordeel aan jullie, maar wel alleen kritiek leveren op de TS als je zelf de pizza Inferno zonder een traantje weg te pinken kunt veroberen!
Er zijn tientallen soorten sambal te verkrijgen die allemaal verschillend in scherpte zijn. Welk merk sambal gebruik jij dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik flikker overal sambal in/over (yeah...I know), waardoor ik sambal niet eens straf genoeg meer vind. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat ik die pizza met moeite naar binnen krijg.
Sambal Oelek of Brandal. Veel anders hebben ze hier niet in de supermarkt. En om elke keer een peper te gaan versnijden gaat me nogal ver.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:59 schreef Justinn het volgende:
Kreeg hem van de week voorgeschoteld, zonder dat ik het wist dat het de inferno was.![]()
Pizza in 6 stukken gesneden. De eerste twee stukken gingen wel, maar daarna begon het te branden idd.Met wat koud drinken erbij heb ik wel de hele pizza opgegeten. Jammer dat de topping wat karig is, dan zou ik hem wel vaker willen eten. Had hem op basis van dit topic wel scherper verwacht.
[..]
Er zijn tientallen soorten sambal te verkrijgen die allemaal verschillend in scherpte zijn. Welk merk sambal gebruik jij dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |