Heb je 'm al eens geprobeerd?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wat dat betreft zijn Nederlanders ook echt geen reet gewend. Zodra het ook maar de pittigheid overstijgt van het beetje peper dat ze op hun spiegelei durven doen schieten ze al in de stress.
Kruideloze mensen.
Huilen.
Vast niet want ik hou van heet gekruid eten maar dit overtrof alles en het jammere van eten dat zo heet is dat je de rest niet meer proeft.quote:
Ik flikker overal sambal in/over (yeah...I knowquote:
Nu ga ik 'm echt eens kopen deze week!quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vast niet want ik hou van heet gekruid eten maar dit overtrof alles en het jammere van eten dat zo heet is dat je de rest niet meer proeft.
Het probleem is dat ik het zonde van m'n avondeten vind om zo'n vreselijk smerige diepvriespizza te eten. Dan heb ik liever een heerlijke curry. Maargoed, for Fok!'s sake doe ik het.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:37 schreef Copycat het volgende:
Probeer het en kom dan weer even terug. Zelf gooi ik ook graag sambal over eten (tot over de zuurkool aan toe), maar de pit in deze pizza is niet te vergelijken met sambal
Ik ga 'm deze week eten. En waarom zou ik uitvluchten zoeken...het zal heus niet het pittigste zijn wat ik ooit heb gegeten.quote:
Ja man, echt alle Nederlanders zijn zo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wat dat betreft zijn Nederlanders ook echt geen reet gewend. Zodra het ook maar de pittigheid overstijgt van het beetje peper dat ze op hun spiegelei durven doen schieten ze al in de stress.
Kruideloze mensen.
Huilen.
Hapquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja man, echt alle Nederlanders zijn zo.
Omdat je al begon te miepen over 'zonde van mijn avondeten'.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:59 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga 'm deze week eten. En waarom zou ik uitvluchten zoeken...het zal heus niet het pittigste zijn wat ik ooit heb gegeten.
Hij zal wel komen met dat het hem niets doet, de stoere jongen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat je al begon te miepen over 'zonde van mijn avondeten'.
Ben benieuwd wat je eerlijke mening straks is.
Ja dat dachten we allemaal in dit topicquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
Hoe pittig kan een diepvries pizza zijn??
Probeer het en vind het uit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
Hoe pittig kan een diepvries pizza zijn??
Het is toch ook zonde van je avondeten om een diepvriespizza van de Lidl of Aldi te eten? Staat helemaal los van die pittig discussie. Ik ga 'm van de week gewoon eten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat je al begon te miepen over 'zonde van mijn avondeten'.
Ben benieuwd wat je eerlijke mening straks is.
quote:
Eerst maar eens een Lidl in mijn stadje zien te lokaliseren, nu ben geïntrigeerdquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:45 schreef arucard het volgende:
[..]
Ja dat dachten we allemaal in dit topic
Die pizza heeft al een cultstatus gekregen. Ze zullen er wel blij mee zijn bij Lidl.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Eerst maar eens een Lidl in mijn stadje zien te lokaliseren, nu ben geïntrigeerd
Liedol.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die pizza heeft al een cultstatus gekregen. Ze zullen er wel blij mee zijn bij Lidl.
Zeggen jullie btw Lidl (Liedel/Liedul/Liedol) of Lidl (Liddle).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |