Wat voor pepers zitten erin dan?quote:Op maandag 26 september 2011 10:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De Lidl, in het vriesvak.
Tis allemaal ook niet zo moeilijk, er liggen gewoon pepers met zaadjes op die pizza, en zo scherp is het dan dus ook.
Pfft het zijn 'maar' chilipepers hoorquote:
quote:Ingrediënten
tarwemeel, tomatenstukjes 20,3 %, water, peperonisalami 8%, varkensvlees, spek, zout, kruiden, chilipepers 0,4%, glucose, maltodextrine, antioxidant : natriumsoascorbaat, conserveermiddel : natriumnitriet, mozzarella 7,7%, edammerkaas 5,7 % peperoni 4,9%, peperonibrandewijnazij, voedingszuur : citroenzuur, geraspte harde kaas 1,4%, plantaardige olie, uipoeder, chilipoeder, gist, paprikapoeder, aardappelzetmeel, peper, volle melk, tarwezuurdeeg, baslicum, gerstemoutextract, weipoeder, geroosterd moutmeel.
Er bestaan fucking veel soorten chilipepers dus dat zegt niet zoveel.quote:Op maandag 26 september 2011 15:38 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
Pfft het zijn 'maar' chilipepers hoor
[..]
1 2 3 ben nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:09 schreef Elektriciteitspaal het volgende:
Wie gaat hem live voor de webcam opeten?
En als amuse een authentieke Chili Con Carne?quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:30 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Voor de smaak.
Als toetje eten we dan oliebollen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Touche!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En als amuse een authentieke Chili Con Carne?
[ afbeelding ]
Heb je 'm al eens geprobeerd?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wat dat betreft zijn Nederlanders ook echt geen reet gewend. Zodra het ook maar de pittigheid overstijgt van het beetje peper dat ze op hun spiegelei durven doen schieten ze al in de stress.
Kruideloze mensen.
Huilen.
Vast niet want ik hou van heet gekruid eten maar dit overtrof alles en het jammere van eten dat zo heet is dat je de rest niet meer proeft.quote:
Ik flikker overal sambal in/over (yeah...I knowquote:
Nu ga ik 'm echt eens kopen deze week!quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vast niet want ik hou van heet gekruid eten maar dit overtrof alles en het jammere van eten dat zo heet is dat je de rest niet meer proeft.
Het probleem is dat ik het zonde van m'n avondeten vind om zo'n vreselijk smerige diepvriespizza te eten. Dan heb ik liever een heerlijke curry. Maargoed, for Fok!'s sake doe ik het.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:37 schreef Copycat het volgende:
Probeer het en kom dan weer even terug. Zelf gooi ik ook graag sambal over eten (tot over de zuurkool aan toe), maar de pit in deze pizza is niet te vergelijken met sambal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |