Die niet nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:06 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Nee, want dan zou happyness ook moeten kunnen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:13 schreef betyar het volgende:
Vreet die pizza nog met een lading Erős Pista nog op.
Je proeft echt nog wel de peperoni er doorheen hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:44 schreef arucard het volgende:
Erg lekker? Je proeft haast niets meer door de heetheid.
Volgende keer zal ik hem voor de webcam opetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:45 schreef Mercer het volgende:
Tape jezelf terwijl je inferno pizza eet. Eerste die dat doet is eindbaas.
Dit bedoel ik dus. Mensen die vaak (zo) pittig (mogelijk) eten zullen echt geen moeite hebben met zo'n pizza hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:52 schreef rolfson het volgende:
Na dit topic gezien te hebben ben ik zo'n pizza gaan kopen. Pittigheid viel mij mee of eigenlijk vies tegen. Ik dacht dat ik een hete bek zou krijgen en moest janken maar niets van dat al. Verder viel de smaak ook wel tegen. Nu moet ik wel zeggen dat ik vaak pittig eet en ik misschien een beetje immuun ben.
2 uit 5![]()
![]()
![]()
![]()
misschien niet, maar je kan ook niet zeggen dat deze pizza net als al die andere producten is die zogenaamd erg heet/pittig zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Mensen die vaak (zo) pittig (mogelijk) eten zullen echt geen moeite hebben met zo'n pizza hoor.Morgen de dag van de waarheid voor mij!
Maar die beschrijvingen op die pakjes in de supermarkt als 'pittig' slaan ook helemaal nergens op. Deze pizza zal best pittig zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat ik er echt moeite mee zou hebben als ervaren gebruiker. Ga hem zo even halen als het is gestopt met regenen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:08 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
misschien niet, maar je kan ook niet zeggen dat deze pizza net als al die andere producten is die zogenaamd erg heet/pittig zijn
deze pizza is gewoon echt heel heet/pittig
wat vind jij ervaren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar die beschrijvingen op die pakjes in de supermarkt als 'pittig' slaan ook helemaal nergens op. Deze pizza zal best pittig zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat ik er echt moeite mee zou hebben als ervaren gebruiker. Ga hem zo even halen als het is gestopt met regenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |